Dacia Logan turbo de 250 cp: poate cea mai rapida masina romaneasca din lume Masini tunate din Romania 4 Martie Dacia Logan turbo de 250 cp: poate cea mai rapida masina romaneasca din lume
Toate comentariile (9):
X3M_5P33D3R
33 comentarii 39 puncte
Sunt curios doar cat timp va rezista cutia de viteze avand in vedere ca sa dublat puterea motorului.
04 mar 2016, 09:31
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Sunt curios cat au costat toate modificarile, daca a trebuit shimbat ambreajul.
04 mar 2016, 10:33
0
70 comentarii 25 puncte
sigur are nevoie de o alta CV,ambreiaj ,planetare, jante,etc n-ar strica si un strut bar
04 mar 2016, 10:44
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Prea multe curiozitati. Interesanta masina.Nu este street legal insa ! Frane modificate........Doamne fereste de un accident.Se lasa cu ITP si la asa modificari,iese dosar penal. Una peste alta masina de facut nervi celor cu masini scumpe !
04 mar 2016, 11:14
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
daca faci asa o masina, ma gandesc ca bati drumul pana la r.a.r. sa faca un test de drum pentru omologarea franelor, a jantelor/gumelor, (re)stabilire norma de poluare, etc.altfel, e pierdere de vreme, de timp, de bani, de nervi; daca faci masina doar pentru reclama, perfect, te poti duce cu ea pe la diferite evenimente si acolo, in cadru organizat, poti sa-i rupi gumele linistit.
07 mar 2016, 15:08
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nu ai cum sa omologhezi tot pe masina. Costul unei omologari individuale pentru circulatia pe drumurile publice, se ridica la cateva zeci de mii de lei,se face numai la sediul central RAR,plus o tona de documente(devize service,etc,etc).De banii aia iti cumperi linistit un Evo X sau Impreza STI,gata omologat ! Omologarea iese din discutie !Gandeste-te ca pentru o simpla identificare(iti verifica o serie sasiu si iti completeaza o foaie colorata,in 5 minute) RAR-ul incaseaza 180 ron !(am facut eu ieri identificare)
07 mar 2016, 16:38
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Daca nu ma insel, masina cu multe modificari o poti inscrie ca masina de comletitie sau antrenamente, dar trebuie rollbar si cam 1000 de euro. Stiu pe cativa care au facut asta si daca nu ma insel i-a costat in jur de 4500 lei.
07 mar 2016, 18:38
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am avut licenta FRAS cand eram mai tanar.Poate s-au mai schimbat regulile,dar sa ne intelegem ce iti trebuie pentru a omologa un auto destinat competitiilor: -Licenta pilot valabila(obligatoriu).Fara licenta nu obtii omologarea masinii.Evident doar "pilotul" o poate conduce -Masina trebuie sa fie echipata conform regulamentelor FIA(scaune cu omologare valabila,rollcage omologat,nu construit in fundul gradinii,centuri in 4 puncte,sistem antiincendiu, etc,etc,etc.).Adica trebuie deviz de firma autorizata RAR ce poate face aceste modificari,dupa care trebuie sa ceri FRAS fisa masinii.Cu fisa mergi la RAR si o omologhezi ca auto destinat copetitiilor sportive.Loganul a fost omologat pentru competitii sportive ,deci se poate. Problema apare atunci cand nu o folosesti in cadrul competitiilor sportive si esti prins de un militian ce stie sa citeasca...bine !Pentru ca nu ai dreptul sa folosesti rabla pe strada ! -
07 mar 2016, 19:38
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
da, corect, masina trebuie sa aibe toate elementele de siguranta omologate si pilotul licenta. daca ai avut licenta o data, in principiu o ai pe viata, daca nu ai avut doar licenta "one-event".
08 mar 2016, 08:55
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »