Nu are treabă una cu alta...Nu completezi cu ulei, lichid de parbriz, ulei de servo, etc la televizor...Consider că trebuie să ai idee despre lucrurile elementare. Plus că suntem pe un site cu profil auto, "pentru pasionați", așa că nu își are rostul această comparație. Numai bine!
Si unde scrie ca soferul completeaza uleiul? Sa inteleg ca un manager de banca nu poate fi sofer daca nu isi pune ulei la masina?
romanul e bun la toate mai ales la spus prostii si reparat masina la colt de strada.Aia din service sunt amatori.Oricum la scoala de soferi se testeaza daca stii sa schimbi vitezele la cutia manuala adica numai condus nu.Trebuie mecanica si daca se poate si nisca fizica cuantica...ambele complet inutile la condus.
Se pare ca "bati" numai unde vrei. Hai sa o lasam asa, nu prea ne intelegem. Eu am facut referire la faptul ca "ar fi bine ca, daca nu toti, cel putin majoritatea sa aiba idee despre ce se afla sub capota". Cand ti se termina lichidul de parbriz, scoti mana pe geam si stropesti cu o sticla? Cred ca nu e chiar asa. Trebuie sa ai idee despre unele lucruri, acolo unde se poate interveni de unul singur. Doar nu tii in permanenta un mecanic cu tine. Repet: suntem pe un site cu profil auto. Daca esti instructor auto si prin comentariile mele te-am ofensat, te rog sa ma scuzi, nu asta a fost intentia.
Ideea era sa stii ce ai sub capota, nu sa desfaci singur motorul...Sunt lucruri pe care ar fi bine sa le stii, indiferent de functia pe care o ocupi (vad ca te legi de orice pentru a avea tot tu dreptate). Si nu este vorba ca nu poti fi sofer daca nu stii sa completezi uleiul...
Ok. De ce sa ne complicam?! Pentru mine conteaza unele lucruri, pentru altii nu! Lasa sa merg eu pe principiul ca soferii ar fi bine sa aiba idee despre anumite lucruri, ca poate nu gresesc cu asta.
cu mentalitatea asta riscam ca in 2-3 generatii sa ajungem un neam de imbecili ignoranti, care mor de foame cu frigiderul plin de mancare, sau care-si usuca pisica in cuptorul cu microunde...nu trebuie sa fii sef contabil ca sa cumperi ceapa de la taraba, dar prinde bine un pic de matematica sa nu cumperi trei beri cu 5000 de lei, cand ele costa 8 lei de fapt, nu? :)
trebuie sa facem lectii de mecanica auto pentru a conduce masini...Cand se spala masina nu se poate verifica lichidul de parbriz ca in tarile normale.Revizia se face langa bloc.Daca nu stii sa schimbi uleiul esti bun de nimic pe lume si poti contempla sinuciderea.
sa te futi in ea de tara ...toti sunt priceputi la toate.
Ce esti asa ofuscat prietene , da consider ca trebuie sa ai minimum de cunostinte pentru a nu fi dus de nas , cum ziceai tu in tara asta proasta..
Ps: La logan ala nu este capacul ornamental de la pct.2 este chiar filtru de aer.
Pentru ca tu esti un romanas bun la toate si mecanic cu atelier la coltul blocului.Eu totusi prefer cerintele din alte tari nu cerintele tale de romanas bun la toate.
16 mar 2016, 15:46
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
personal, nu cred ca trebuie sa stii de toate si nu sunt de acord nici cu revizia la coltul blocului; cand cineva iti da o informatie care poate fi utila la un moment dat poti sa tii sau nu cont de ea. faptul ca ti se da un minim de informatie, un fel de cultura generala in ale masinilor, nu inseamna ca e obligatoriu sa fii as in mecanica. din punctul meu de vedere, informatiile dintr-un domeniu care au legatura cu domeniul de activitate sau cu pasiunile (si ma gandesc ca aici suntyem majoritatea din pasiune pentru masini), sunt bine-venite. in primul rand, s-ar putea sa fie cazul pentru unii sa-si largeasca orizonturile, sa-si exerseze creierul, intr-un final, lucru care nu poate fi decat benefic. revenind la subiect, cand pleci la un drum de 3000km, nu-ti verifici antigelul, uleiul, lichidul de parbriz, lichidul de frana? daca in loc s-o faci si sa completezi poate 200ml de antigel sau de ulei, iti prajesti motorul pe autostrada in germania si te costa concediul dublu sau triplu decat ai estimat, probabil ca ai fi vrut sa stii la plecare sa-ti verifici macar "din ochi" starea zemurilor de sub capota. adica nu pleci la schi in slapi de plaja pe principiul ca si alea-s tot incaltari si daca ai nevoie de clapari, suni la salvamont...informatia e gratis, e dreptul fiecaruia s-o aprecieze sau nu, sa tina cont de ea sau nu, nu totul e obligatoriu. iar pentru aia care is in stare sa plece in sandale la schi, ma gandesc ca e util sa le spuna cineva ca daca sandalele n-au glezna fixa si nu-s imblanite, nu-s chiar recomandate pentru a fi folosite la schi :)
Nu trebuie sa faci SCOALA DE SOFERI (asta este pentru TOTI) scoala de mecanici.Nu este in nici o alta tara nu trebuie sa fie nici in Romania.Un manager nu trebuie sa stie sa isi schimbe uleiul la masina si nici lichidul de la stergatoare.Greu concept pentru romani .E diferenta in "e bine sa stii" si "trebuie sa stii si sa fie pus in lege/scoala de soferi"
corect, nu trebuie sa transformi scoala de soferi in scoala de mecanici auto. dar managerul tre' sa stie sa-si puna zeama de parbriz, altfel da in pomi cand ramane fara lichid si nu mai vede prin "fereastra". undeva trebuie sa tragem o linie intre util si obligatoriu, clar. nu stiu de ce va contrati asa tu si cu Valeriu, unul vorbeste despre idee in general, altul strict despre o fraza spusa de celalat si uite-asa s-a umplut o pagina cu polemici, care sincer, nu cred ca-i folosesc cuiva. vine unul sa vada ce mai zice lumea despre articol si vede 3-4 care se cearta de 3 ore fara nici un rezultat concret. tipic romanesc; poate-ar fi cazul sa terminam cu polemica si sa trecem la lucruri utile.
Managerul nu trebuie sa stie sa isi puna nimic in nimic.Scoala de soferi cat si examenul trebuie sa scoata soferi nu macanici.Managerul merge la mecanic cu masina.Ca tu nu ai bani de mecanici si trebuie sa inveti este alta poveste dar legal (zic legal pentru ca legea te obliga sa faci scoala de soferi) nu iti cere nimeni sa stii sa pui apa si ulei.Care sustine tampeniile astea nu e sanatos la mecla si probabil e un mic mecanic de cartier bun la toate.
cred ca esti un pic prea transant. e plina lumea de paznici de noapte morti ziua. nici o lege nu te obliga sa-ti dai jos sigurantele cand schimbi priza, dar e bine de stiut ca pe firele din priza circula electroni si de la prea multi electroni poti muri :)
Si eu spun ca trebuie sa stii dar nu pun in lege chestia asta....asta e diferenta.Da si eu imi pun singur zeama la parbriz.
Nu sunt transant iti spun cum trebuie sa fie legea.Daca legea nu este clara ramane loc de abuzuri.In caz de dauna sau ceva tocmai acel mic amanunt poate fi intors impotriva ta de firma de asigurari.De aia nu exista asa ceva in alte tari.Noi avem si tampenia cu primul ajutor ...chestie ce te poate baga in parnaie in alte tari daca nu esti doctor.
16 mar 2016, 16:56
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »