A facut ocolul pamantului de 25 de ori! Acesta este Loganul care a trecut de 1.000.000 de kilometri! Alte stiri auto 18 Martie A facut ocolul pamantului de 25 de ori! Acesta este Loganul care a trecut de 1.000.000 de kilometri!
Toate comentariile (16):
Valeriu93
25 comentarii 35 puncte
Felicitari! Aceasta este dovada clara ca stilul de condus al soferului, precum si intervalele la care s-au realizat reviziile, se vor reflecta asupra starii masinii dupa un anumit timp (chiar daca este vorba despre DACIA), aceasta putand atinge un numar considerabil de km, fara interventii majore.
18 mar 2016, 18:03
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Daca e real, felicitari! Si cu asta se demonstreaza ca nu sunt masini proaste, neaparat,doar proprietari nasoale. Dar....in ro, daca km se pot da inapoi........se pot da si in fata....
18 mar 2016, 21:34
-1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am in mica mea flota Dacia(6 buc.) un logan 1,4 mpi+GPL luat primul nou in 2009 ce a trecut de 600.000 km.Fara sa ne atingem de motor(exceptie consumabile).La aprox.500,000 km s-a schimbat ambreiajul.Planetarele sunt cele originale,este drept una are un mic zgomot,dar mai duce minim 100.000.Curele,role ,fluide,schimbate ca la carte.La 300.000 km s-au schimbat sabotii spate.Tamburii au ramas aceiasi.Mai des articulatiile(drumurile romanesti). Desi nu sunt "fan",marca asta de care rade toata lumea,m-a uimit la capitolul fiabilitate.De ras,de plans,masinile astea tin cu "casa" (firma) si se incapataneaza sa se defecteze. Toate rablele lute noi nu SH !Am avut inaintea daciilor vw si Ford.Cu Daciile am iesit de doua ori mai bine la capitolul "ron cheltuiti-carburatn+intretinere/100.000 km rulati"
19 mar 2016, 21:19
+3
180 comentarii 260 puncte
Asta si datorita faptului ca sunt masini simple. Chiar vorbeam cu cineva astazi si ii spuneam ca atat timp cat am avut Mercedes W124 230E am schimbat consumabile la el (si alea putine) plus um ambreiaj ca era cazul dupa 25 de ani :). Masina mergea inca cu 200kmh, stabila, nu scartaia nimic. Citroenul din 2005 deja e pe butuci. Loganul nu este o masina proasta, este o masina simpla demna de Dacia : o masina care sa te duca de la A la B, in conditii acceptabile de confort si siguranta, totul la un pret scazut. Culmea este ca romanii rad de Dacia si prefera alte cazane vechi de nu stiu cati ani, cazane de care numai marca si renumele a mai ramas. In strainatate Dacia este apreciata la adevarata ei valoare : masina fiabila, fara pretententii mari, dar ... ieftina. Ofera mult de banii putini pe care ii dai la achizitie. Cel putin MCV in Germania si Duster-ul in Austria ......
21 mar 2016, 19:33
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Un om cu venituri medii trebuie sa fie absolut IDIOT sa-si cumpere o masina foarte complicata(tehnologic).Pentru ca in cazul unei defectiuni,va sta si se va uita ca muta la sula,cand va auzi/vedea pretul reparatiei. In Romania inca nu isi vad multi lungul buzunarului.Sun obisnuiti cu piese SH,reparatii SH.Emit pareri despre masini ce nu le-au avut niciodata in posesie,isi cumpara masini SH cu credite in banci ,doar sa se dea coiosi in fata vecinilor(dujmanilor).Se lauda ca rabla lui consuma 5%,dar uita sa spuna ca in primii 200.000 km rulati ,a mai platit-o inca o data prin pretul intretinerii(reparatii+piese) Eu am Dacia,nu imi este rusine,merg zilnic prin oras cu Dokker-ul,am si Mercedes pentru familie si pot emite o parere oarecum pertinenta.Nu ma intereseaza ce zice unul altul,stiu doar ca dupa 100.000 km rulati pe GPL,eu am mai pus ceva substantial la bugetul familiei. Clar un Logan 1,4 MPI duce fara probleme 1.000.000 km. Spuneau unii in comentarii ca este imposibil sa aiba acest rulaj.Eu am inceput cu Dacia in 2009.Prima masina luata atunci a depasit 600.000 km azi. Masina face teren ,circula zilnic 200-400 km(in functie de necesitatile existente). Ultima Dacie este din 2015 1,2 mpi si are deja 108.000 km.Nu s-a desfacut un surub la masina,in afara de placute frana fata,anvelope,ulei si filtre.Nici distributia nu am facut-o,am observat ca se poate rula lejer 120.000 km cu un kit. Rauvoitorii pot sa spuna oprice doresc.Ca dacia este urata,ca nu este sigura,ca este ieftina,ca este,ca nu este....Le dau dreptate.Insa le reamintesc ca pentru mine cel mai mult conteaza ce ramane in buzunar dupa fiecare 100.000 km rulati !Tradus 7 litri de GPL/100 km rulati(18 ron/100 km rulati) si 5 revizii(filtre+ulei) ce costa 150 ron fiecare.Adica 2550 ron/100.000 km rulati !
21 mar 2016, 19:59
+3
13 comentarii 4 puncte
Chiat toti aveti actiuni la Mioveni , e prea de tot la 500 de mii cade ambreajul la dacie , a mers numai la vale si scoasa din viteza , atatia km nu rezista nici macar la utilitare mici sau mijlocii si inca ceva , dece nu pune autorul articolului si cateva imagini cu caroseria la un milion de km :D ???
22 mar 2016, 17:26
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Ai tu asemenea rabla de iti dai cu presupusul ? Sau ai vazut pe strada si ai tras concluzia ca masina nu e buna ? Daca soferul este responsabil,masina face doar extraurban,nu vad de ce nu ar tine.Sau crezi ca am angajat toti putoii,ce vor sa se sparga in scartaieli si sa rupa masina in doua ? Sau Luk face ambreiaj bun numai la masinile cu pretentii,iar la deseuirile astea nu ? Iti pun eu fotografii cu caroseria .O sa te treaca pisatul cand o sa vezi ca nu a iesit rugina pe nicaieri iar cazanul este inca la vopseaua de fabrica.Aaa am injectat ceara in cavitati la fiecare doi ani,(sau la 60.000 km-refacere protectie anticoroziva)asa cum cere fisa de revizie.
22 mar 2016, 20:22
+2
13 comentarii 4 puncte
Din fericire nu detin asa masina dar am verisor care are una de noua si la doar 230 si ceva de mii nu exista o bucata de tabla care sa nu fie ruginita si asta din interior in exterior masina avand 7 ani si garaj vara/iarna fara elemente revopsite + ca mai am un vecin ce locuieste in Munchen si a achizitionat un Logan de export si sunt aceleasi probleme la caroserie, ca si motorizare o mare parte din motoarele europene duc multi km daca au intretinere buna facuta la timp .
22 mar 2016, 20:52
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Pai cand ti-ai lua iti poti forma o parere.Din auzite eu zic ca nu este tocmai ok !Aceeasi parere aveam si eu in 2009 cand am luat-o pe prima.Dupa ce am luat-o "m-am lasat "! Asta cu motoarele pentru EU este rasuflata.Sa-ti spun de ce: Unde se fac motoare,crezi ca lucreaza cineva "azi doar pentru export" ?Sau caroseriile se fac in etape ?Azi pentru UE,maine pentru RO ? Nu mai suntem in comunism ! Masinile mele nu au garaj.Trag de ele soferii zi de zi. Masina te tine cum o intretii.Daca pana la 230.000 km vecinul a lovit-o de X ori,reprata la coltul blocului,fara protectiile aferent nu are cum sa nu iese rugina! Caroseria la PH2 este galvanizata.Una din rablele mele la usa stanga fata sus pe rama,a avut o mica avarie.A sarit vopseaua ,tabla a ramas curata,galvanizata si de o jumatate de an nu s-a legat rugina de ea.Daca vrei iti fac poze sa vezi !
22 mar 2016, 21:04
+2
13 comentarii 4 puncte
Nu ma incanta nici macar ideea de a mai avea o masina autohtona in fata portii, am de vreo 5 ani un audi a6 1,9 tdi cu o caruta de km care valoreaza cat jumatate de logan nou si la care functioneaza apsolut tot exact ca si atunci cand a iesit masina pe portile fabricii , mai detin si un MB Sprinter generatie 2000-2006 pe care nu il schimb cu unul nou nici daca imi da fabricantul masina noua si bani.
22 mar 2016, 21:36
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Ne laudam ? Ia spune cat te costa colectia de brate fata(amortizoare,brate,bielete,bucsi) la audi A 6 (pe original) tot cat jumate de logan ? Un far de A6 original ,cat 6-7 de logan ?Un spoiler fata original ,cat un sfert de logan nou ?Un kit de ambreiaj(volanta,placa,disc,rulment) cat te costa ?Iar un sfert dintr-un logan....... Nu ai inteles esenta.Tu in 500.000 km rulati bagi in rabla ta,de 20 de ori mai multi bani in intretinere,decat unul cu o capcana de logan.Diferenta este la costuri.Unul cu un logan il intretine numai cu piese noi,pe cand altul cu o rabla luata SH nu isi permite.Cauta dezmembrari sau aftermarket chinezesti. Am avut masini,mai multe decat ai vazut tu trecand pe strada.Am 8 bibliorafturi de contracte de vanzare cumparare :)).Stiu cu ce se mananca tot ce vezi pe strada,mai ales ca sunt oarecum "in bransa". Per costuri(intretinere+carburant) este imposibil sa iesi mai bine tu cu A6 decat unul cu un logan ! Daca pleci in concediu prin tara,faci 2000 km alaturi de unul cu un logan,ala iese cu 20-30% mai ieftin la carburant decat tine,mai ales daca are GPL.Diesel-ul de la Dacia nu sare de 4% la drum intins,iar GPL nu sare de 7-8%. Da ai confort,ai putere,aici te cred,In rest pauza..............
23 mar 2016, 07:43
+2
23 comentarii 9 puncte
De ce ar trebui sa schimbe farul si spoilerul? Nu sunt consumabile. Nu este un cost curent.
05 feb 2018, 23:09
0
13 comentarii 4 puncte
Nu am cu ce sa ma laud dar sunt prea sarac sa imi cumpar un lucru prost , fiecare ramane cu parerea lui si traieste dupa cum isi asterne .
23 mar 2016, 12:48
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Eu insa sunt prea sarac sa-mi cumpar un lucru SH si ieftin pe deasupra.Lucrul ieftin costa scump in timp.Am scris, am flota de "Dacia",am avut VW si Ford.Despre lucru prost........nu este cazul in subiectul de fata !Evident spun inca o data,multe minusuri la siguranta,confort,putere,dar nu la fiabilitate. Parerea de care imi amintesti,mi-am format-o in multi ani de proprietate ale foarte multor marci auto.
23 mar 2016, 18:23
+1
180 comentarii 260 puncte
Imi vine minte vorba unui amic : romanul cu bani de Logan isi ia Golf si ala cu bani de Golf isi ia BMW :). Dupa aia, bratele si amortizoarele nu costa mult pe ebay, nici rulmentii, nici discuri de frana din bazar :). Ca daca te uiti le preturi de piese care au o 'oarisice' provenienta, te cam ustura ochii. Dar, obrazul subtire nu cu Logan se tine :). Ca nu e nici chic si nici cool si nici trendy :). Da' e bun in schimb :). Nu vin si din fabricatie cu GPL ?
24 mar 2016, 14:57
0
23 comentarii 9 puncte
Si totusi aceasta masina n-a facut niciodata inconjurul pamantului, nici macar o singura data. Daca vroiati sa vizualizati numarul mare de km printr-o comparatie, atunci scrieti ceva de genul "a parcurs distanta cat de 25 diametrul globului" sau asa ceva. Un gazetar trebuie sa se exprime clar, nu sa ghicim noi ce vrea sa spuna sau mai rau sa puna un titlu care induce in eroare.
05 feb 2018, 23:04
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »