Metoda lasarii masinii cu cutia manuala "in viteza" nu afecteaza in nici un fel transmisia, astea sunt legende urbane! Este recomandata mai ales pe timp de iarna daca ai avut nesansa ca pe zi sa treci prin zapada sau si mai rau, "fleoscaiala" care poate duce la inghetarea cablului franei de mana si atunci sa vezi distractie. Deci ... fiecare face cum crede ca e mai bine, de preferat ar fi ca masina sa fie atat lasata in viteza cat si asigurata cu frana de parcare mai ales pe suprafetele inclinate. Pe vremuri se mai apela la niscaiva bolovani pusi la roata ... :D
Articolul pare scris in graba, cu putine informatii reale sau utile. Apropos, cine mai foloseste expresia "cutie hidramata"? Cand termenul este "cutie automata", ce include cutiile cu convertor de cuplu, ambreiaj simplu actionat electronic, dublu ambreiaj, CVT-ul si inclusiv vestita hidramata. Si apropo-ul nr 2, la cutiile automate moderne, nu poti scoate cheia din contact daca levierul cutiei nu este in pozitia "P" (park).