Masina are adaugiri de piese compatibile(Renault) fata de originale.Alternator de Renault 12,releu de incarcare cred ca este turcesc,nu vad prea bine(original Electroprecizia Sacele sau Ducellier)releu faruri plastic(varianta originala cu capac de aluminu),jante de renault 12 (original jante tabla cu capace cromate),claxoanele(doua la numar!!!) puse haotic,in spatiul prin care aerul trebuie sa intre la alternator si cireasa de pe tort sunt boxele din usile fata !:))))
Masina reconstruita prost(tinichigiu slab),aliniere incorecta aripa fata stg/usa fata stg),chederul lunetei de dacia 1310(lipseste inima chederului).Chiar in pozele atasate,chederul usei fata este mai scurt cu cca 3 cm.
Dacia 1300 avea cutia de sigurante montata vertical in compartimentul motor,langa releul de incarcare,sub vasul de expansiune.Aici nu se vad firele(multe la numar specific unui bloc de sigurante).Probabil instalatie electrica pt 1310,bandajata cu banda din panza.
Dacia 1300 cu tampoane mari pe barile cromate avea antena radio in grila fata stanga langa stergatoare si nu avea semnalizari pe aripile fata.Acestea au aparut mai tarziu(erau montate doar pe renault 12)
15.000 euro pe ce ? Pe o restaurare de proasta calitate ?Exista in germania dacia 1300 originala,100% 38.000 km rulati,vopsea de fabrica,3500 euro masina +500 drumul +700 inmatricularea(taxa+carte),pana la 15.000 euro mai este cale lunga..
Nu este prost cine cere,prost este ala care plateste !
De 15.000 euro poti lua un Karman Ghia,un kaffer,sau de ce nu un Citroen DS mult mai evoluat tehnic,adevarate masini de colectie,nu Dacia 1300 ce nu face parte din nici o colectie respectabila.
din fericire nu exista niste tabele si norme pt asa ceva........nu am fost niciodata fan Dacia dar stiu ce inseamna sa te chinui sa tii o masina in starea initiala......e ffffff greu....DECI BANII NU CONTEAZA DACA E PASIUNE