8 SECRETE AUTO: Cum verificam corect o masina second-hand cu transmisie automata inainte sa o cumparam

8 SECRETE AUTO: Cum verificam corect o masina second-hand cu transmisie automata inainte sa o cumparam

Toate comentariile (4):
arobex
581 comentarii 1230 puncte
08 iun 2016, 21:49
+5
As adauga: 1.Ce cutie automata din ultimii 15 ani are joja ?Mercedes nu,VW nu,AUDI nu,Ford nu,Renault nu.Joje au reprezentatele sau cei ce repara cutii automate. 2.La majoritatea cutiilor automate,pompa de ulei este convertizorul.Mai putin DSG si alte cateva care au pompa de ulei separata.Inutil sfatul la o cutie cu convertizor.Cand convertizorul facce zgomot cutia este varza. 3.Este INTERZIS sa cuplezi in D fara a apasa frana.la majoritatea cutiilor pedala de frana este legata de un cablu mecanic care actioneaza alt dispozitiv un cutie. 4.Marea majoritate a cutiilor automate nu fac frana de motor decat in modul manual.In D poti sa ai 300 km la ora ,cand ai franat cutia trece pe liber.Cupleaza din nou treapta potrivita vitezei de rulare,in momentul in care apesi acceleratia. Restul sfaturilor bune de luat in seama.
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
09 iun 2016, 09:16
-1
Ce spui tu e valabil pentru cutiile moderne. Insa aici e mai mult vorba de masini second-hand automate, ceva mai vechi. Orice cutie automata, chiar si daca nu are mod manual dar are Drive, 2, 3, poate fi folosita la frana de motor, tragand pur si simplu de levier in mers intr-o viteza inferioara. In plus, masinile vechi nu necesita cand esti in N sa tii frana ca sa intre in Drive - din nou, asta e ceva modern. Pur si simplu esti in N, nu apesi nicio pedala, bagi in Drive si masina inainteaza. Probabil au avut loc accidente si au cam renuntat la treaba asta.
13 comentarii 10 puncte
11 iun 2016, 10:01
0
Eu la Hyundai din 2011 am joja, just saying.
11 oct 2017, 20:11
0
Eu am un Saab 9-3 din 2005, cutie automata. Am gasit articolul extrem de util dar...in cazul meu nu ma mai ajuta cu nimic. Dar cu siguranta ca altora le va fi de folos, mai ales ca e scris bine de tot. Ca sa detaliez, cand am cumparat masina asta, acum 4 ani, nu aveam experienta in cutii automate iar cel cu care am mers sa iau masina ( eram in Anglia la ora aia ) s-a dovedit a fi persoana gresita sa ma indrume. Desi tipul avusese mai multe masini automate la viata lui, cand a vazut ca masina smuceste la plecarea de pe loc imediat dupa punerea ei in ,,drive", si-a dat seama de defect dar m-a asigurat ca asa trebuie sa faca o masina cu ,,nerv". Am pus botul si am luat-o. Eram fan Saab, imi place si acum masina asta, dar a trebuit sa traiesc cu zmucitura aia din ziua respectiva. Bine ca nu face decat o singura data, dupa pornirea motorului si punerea masinii in drive. In rest schimba normal si merge aproape perfect pentru o masina de varsta ei. Revin la articol, nici la masina mea nu am vazut vreo joja pentru uleiul din cutie. Insa problema cea mai mare nu e joja asta ci faptul ca intr-adevar, nu respctam multe din regulile din articol, mai ales cea care se pare ca e responsabila si de o zmucitura asemanatoare cu a masinii mele: eu de fiecare data intai bag in P si apoi trag frana de mana. Aste e, sper sa ma dezvat. Dar daca ai o masina automata, fara probleme si ai grija de ea cum trebuie, satisfactiile sunt imense fata de o manuala. Bafta!
Comentează şi tu: