CE CONTEAZA CA CUMPERI O MASINA CARE A FOST VOPSITA SAU CU TURBO SCHIMBAT SAU DIVERSE PROBLEME ATAT TIMP CAT MASINA A FOST REPARATA BINE SI NU IN SPATELE BLOCULUI NU VAD CARE E PROBLEMA !!
Am o masina luata noua,nici o revizie la reprezentante,nici o inregistrare.Sa-mi verifice cineva numarul exact de kilometrii.
Masina se poate vopsi integral si la 20.000 km.O masina noua zgariata adanc(la tabla)de un nebun intr-o parcare de jur imprejur,vopsita profesional,nu mai este masina ?
Restul problemelor se pot identifica intr-adevar,dar nu de un ageamiu.De multe ori si un cunoscator,daca nu este atent(inselat de anumite conditii) se poate insela .Masinile scumpe ce au fost avariate sunt extrem,extrem de bine reparate.
Ai mare dreptate si chiar daca nu ar fi bine reparate daca pretul la care cumperi tu masina este ok atunci nu vad problema....tot este in functie de pret ,dar vad ca pe 4tuning banii nu conteaza ...aici e pe baza de "eu am valoare sunt boss de boss fara limita la parnos"
Si daca motorul e schimbat unde e problema?Nu se mai cer serii la motoare ...motoarele sunt piese de schimb dar pe redactia lu' Ceausescu nu s-a auzit de asta.Seriile la motor de intereseaza daca cumperi o masina clasica si vreo sa ii pastrezi autenticitatea /valoarea.La americani se schimba motoarele pe masini SH mai ceva ca la fabrica dar problema e ca aia nu au 4tuning sa caute nod in papura la orice rahat.
Parcurile auto care cu asta se ocupa sunt clar de evitat preturi mari si masini carpite de profesionisti sa nu te poti prinde decat dupa ce o cumperi .