Cum arata abtibildele colorate care inlocuiesc TAXA AUTO, si ce inseamna fiecare culoare? Taxa Auto 4 Aprilie Cum arata abtibildele colorate care inlocuiesc TAXA AUTO, si ce inseamna fiecare culoare?
Toate comentariile (25):
780 comentarii 1141 puncte
Legile sunt ca si guvernantii: de ***
04 apr 2017, 21:49
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Si iarasi avem dovada si vedem cum maimuta româneasca copiaza prostia nemteasca dar ca sa fie mai cu motz, în loc de 3 buline (stikere) nemtesti numite UMWELTZONEN, românu baga 6 mioritice ca-i..... smecher :-)
05 apr 2017, 06:57
+2
865 comentarii 2568 puncte
Am observat ca masini ce in Germania ar avea sticker verde (ma refer la alea pe benzina) in Romania au rosu haha Totusi avem si multe orase in Romania cu peste un milion de locuitori.Abia astept taxa de congestie in Baicoi.
06 apr 2017, 02:47
+1
moldy007
125 comentarii 43 puncte
Ce lege facuta de imbecili , nu seia in considerare cantitatea de CO emis , sunt masini euro 6 care scot mult mai mult CO decat una E4 din 2003 .......o masina E4 cu motor de 1000cmc scoate mai putin decat un E5-6 cu motor de 3000...sau mai mare iarasi bogatii ajung bine...
05 apr 2017, 08:44
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
nu CO2 e cel mai poluant gaz, ci NO3, CN (cianura) si negru de fum. pana acum n-a iesit nimic bun de la guvernantii nostri, cu mici exceptii. asadar, ma astept ca si in cazul de fata legea sa fie facuta pe jumatate, normele de aplicare sa lipseasca sau sa fie incomplete, sau sa permita aplicarea discriminatorie. un rahat, cu alte cuvinte.
05 apr 2017, 10:59
0
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
Cianura o fi gaz? parca acidul cianhidric era... or stii motoarele sa faca si cianuri in camarutele lor? daca stiau eram dusi de mult pe lumea cealalta. negrul de fum? probabil, cand or fi soselele negre, ca de', daca se produce, tre' sa se si depuna pe undeva. NO3? da, aici ai nimerit-o... dar nu e singur, supriza: NO, NO2, N2O3, N2O5... doar azotul o fi poluant? CO2, si aici ai nimerit-o, alaturi de fratele lui, CO (asta gaz periculos, stii oamenii aia cu cosurile de la sobe necuratate? ii vezi iarna la stiri). o fi si ceva sulf prin gazele alea? hai ca ma lungesc, o fi n-o fi, noi sa fim sanatosi
08 mai 2017, 14:16
-1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
un motor nu-i fabrica de acid cianhidric, asta e clar. la fel de clar, arderea benzinei/motorinei in cilindrii presurizati produce si o anume cantitate de cianura. NO nu exista in stare libera. se oxideaza (ghici ce rol are catalizatorul) la NO2 si NO3, mai stabili. NO3 in amestec cu vapori de apa, da, ai ghicit, acid azotic. poate de aia te ustura caile respiratorii daca mirosi evacuarea unui diesel... CO si ala e oxidat la CO2 in catalizator. negru de fum, il vezi la diesel cand accelereaza. si se depune. pe asfalt si-n plamani, ca fiind pulbere usoara, mai si pluteste ca fraierul in aer in loc sa se depuna instant in proportie de 100% pe pamant. in cartile de mecanica auto, la capitolul functionarea motorului cu ardere interna, e dat un grafic cu curbele de concentratie al gazelor reziduale in functie de temperatura, presiune si raport de amestec al combustibilului. de aia un diesel de-asta nou, la care se raporteaza emisii mici de CO2, are emisii mari de NO3, pt ca legile fizicii si ale chimiei nu respecta legislatia auropeana, alea raman valabile indiferent de hotararile de guvern sau proiecte parlamentare si ale ***** legi fizice/chimice, nu le poti fenta :)
08 mai 2017, 14:50
+1
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
NO nu exista in stare libera, fals; exista, in echilibru. CO e oxidat la CO2, teoretic partial adevarat, practic fals, CO are o stabilitate fizico-chimica destul de mare si din nou se face un echilibru in functie de conditii (altfel nu ar forma in sange carboxihemoglobina, nu-i asa, la persoanele care se intoxica cu CO). NO3 cu apa face acid azotic, da, dar surpriza, acidul asta azotic este intr-o solutie (a se intelege ca solutiile nu prea se inhaleaza, ele te afecteaza atunci cand te ating, ca de aia se usuca plantele din jurul fabricilor preponderent cand ploua mai mult). Negrul ala de il vezi tu la diesel cand accelereaza tare este motorina nearsa, adica molecule mai mici fata de moleculele motorinei oxidate incomplet, nu e negru de fum (ca sa fie negru de fum ar trebui sa fie reducere <<carbon elemental>>, ori arderea, completa sau nu, inseamna oxidare). Motoarele diesel moderne da, produc mai mult NO3 datorita presiunilor mai ridicate, dar la fel de bine ar trebui sa il si stocheze in catalizator in mare parte, nu sa ii dea drumul pe teava de esapament.
08 mai 2017, 17:28
0
865 comentarii 2568 puncte
Normal ca nu exista in stare libera de aia se numeste NOx (de la aia vine NOXE) .Ca in Europa socialista aka mUE CO2 inodor si incolor conteaza mai mult ca NOx e partea a doua.Norma euro ca mai tot ce e euro trebuie sa dispara pentru ca are un singur scop si anume consumerismul.Nu are legatura cu ecologia....a cumpara/construi masini noi nu are legatura cu ecologia...a tine o masina veche pe drum e mai "eco" decat sa construiesti una.Globalismul forteaza consumerismul iar prostovanii de ecologisti baga propaganda.
08 mai 2017, 19:27
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Laurentiu, monoxidul de azot e radcal liber, adica are valenta, deci se combina cu prima ocazie disponibila. asadar, nu e stabil, de sine statator, in aer se oxideaza la bioxid de azot, NO2. CO n-am spus ca e instabil, ci doar ca e oxidat la CO2 in catalizator, ceea ce-i 100% adevarat, nu partial adevarat, asta fiind rolul catalizatorului. Daca NO3 s-ar stoca in catalizator, ai umbla cu cisterna dupa tine, la cat NOx produce motorul. normal ca e eliberat in atmosfera, inclusiv in norma de poluare e data cantitatea maxima permisa a i eliberata in atmosfera. ca sa nu emiti mai mult, nu-l stochezi, ca doar nu tragi un tir de linde gas dupa tine, ci minti la teste sau schimbi regimul de functionare al motorului, adica cresti CO2-ul emis, scazi puterea, scazi eficienta motorului, ceea ce e contrar trendului actual unde un motor de 1.4 produce aceeasi putere cu un motor de 2 litrii, dar si mai mult NOx, pt ca lucrezi la presiune si temperatura mai mare. acidul azotic solutie nu te ajuta la nimic, oicum iti irita caile respiratorii si nu numai. daca nu ma crezi, baga o gheara de pui in acid azotic 30%, sa vezi ce fain dispare pielea si carnea de pe oase...cat despre motorina aia nearsa, o fi sanatoasa cand o tragi in plamani? nu-i 100% negru de fum, corect, dar nici nu tratezi bolnavii de plamani legandu-i la esapamentul unui masini, in spceial una diesel :)
09 mai 2017, 09:41
+1
15 comentarii 4 puncte
Daca ne raportam la nivelul de NoX, vedeti ca valorile limuta intre Benzina si motorina pentru acceasi norma (spre exemplu EU5) nue ste la fel: 0.060 g/Km la Benzina , 0.180g/Km la motorina. Deci in norma EU5, diesel are emisii de Nox de 3 ori mai mari decat benzina, si pentru cei curiosi, un diesel EU5 are emisii de NoX mai mari decat o benzina EU3... https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
05 apr 2017, 15:45
0
865 comentarii 2568 puncte
Pana acum norma Euro a fost facuta de nemti pentru nemti .Nemtii produceau motoare diesel.Acum s-au sucit sa vezi ca se schimba si norma.Am vazut pe mobile.de o gramada de masini americane de prin 80 si 90 ce au sticker-ul verde in Germania.Poti umbla cu un Camaro din 98 prin centru orasului fara probleme...si ma refer la motorul de 5.7 litri.
06 apr 2017, 02:51
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Da pt. ca americanele din aceea era au echivalentul euroopean euro 1 respectiv euro 2 iar cele din anii 80 ce au echivalentul euro 1 pot fi upgradate pe euro 2 în urma unei mici modificari al regulatorului de pornire rece (Kaltstartregler) ce te costa o nimica toata, indiferent daca motorul are 1 litru sau e.... V 10 de 6,6 litri sau mai mult. Poanta neamteasca actuala abea acuma vine. E vorba sa se interzica dieselurile. Proiectul de lege se afla deja pe masa parlamentului în Bundestag si sînt sanse foarte mari sa-l aprobe. Cel putin în prima faza vor fi interzise cu desavîrsire în localitati.
06 apr 2017, 17:56
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai americanii nu prea au dieseluri.Problema o sa vina acum ca pentru a obtine acelasi cuplu dintr-un motor pe benzina fata de unu diesel ai nevoie de o cilindree mai mare si dupa cum stim in Europa aerul din motor este considerat lux .Totusi imi place cum in mUE tot e pe baza de "se interzice".Gruparea asta socialista uraste piata libera.Americanii nu au interzis si nici promovat masinile electrice dar totusi au Tesla pentru ca au lasat economia libera.In mUE a lu Merkel nimic nu mai e liber...ai drepturi doar daca esti purtator de bomba si hjjab.
06 apr 2017, 18:01
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Stai linistit ca americanii au dieseluri de te saturi si-ti iese pe sus. Toate Havy Duty Trucks, PickUp Trucks sint pe motorina V8 de peste 5 litri, Van-urile gen Starcraft si nu numai. Ca astea nu prea ajung în europa e alta poveste. În ceea ce priveste "mUE" cum îi spui tu, eu chiar nu mai înteleg....... lumea nu realizeaza ca stafia lui HITLER înca mai traieste? Ce n-a facut idiotul cu razboiul face miss MARPLE (sorry.. MERKEL) cu UE al ei. Toate legile DICTATORIALE de interditie nemtesti sînt copiate 1:1 în mod maimutareste de restul de state UE. Singurii destepti ce si-au bagat pixul în UE-ul în curs de ISLAMIZARE si IDIOTIZARE a lul Merkel, au fost britanicii. Sper sa mai urmeze si alte state care sa-si deschida ochii si mintea urmînd exemplul britanic altfel o sa ajungeti toti vreti sau nu vreti colonie post hitlerista merkelizata, îndoctrinata si islamizata de o sa va iese pe sus. N-o sa mai dureze mult. Oricum, datorita vîrstei, sper sa nu mai apuc aceste vremuri întunecate ca cele ceausiste mi-au ajuns. Nu mai am nevoie si de cele merkelizate.
06 apr 2017, 18:26
+2
865 comentarii 2568 puncte
Ma refer la majoritatea masinilor ce nu sunt diesel.Nu ma refer la Cletus ca are un Dodge Ram 6.7 cummins...cu toata ca as Cummins in gat la Merkel. mUE la ora asta este o grupare socialista care dicteaza economiile.Poate urmeaza Franta ,Polonia si Ungaria s-au desteptat.Culmea e ca oamenii au fost indoctrinati sa se simta datori sa plateasca taxa la taxa la taxa la taxa.In Europa ai o singura datorie....sa muncesti ca sa platesti taxe la statul parazit.Imi mai indulcesc si eu gustul in gura cand vad ca Trump nu da doi bani pe Merkel si ca tot se caca pe UE.Imi place sa vad elita europeana disperata cand vad ca lumea incet incet se trezeste.
06 apr 2017, 18:48
+1
moldy007
125 comentarii 43 puncte
Apoi , vehiculele istorice unde se incadreaza??? Sa nu mai spun ca ieri aratau la TV ce dificil este sa recuperezi taxa , daca am platit o data , e ilegal sa taxezi inca o data......
06 apr 2017, 08:45
0
2947 comentarii 2978 puncte
În germania cel putin masinile istorice mai vechi de 30 de ani ce au "H" pe numar sînt excluse de prostia cu buline, impozitul si asigurarile sînt reduse cu +/- 50%.
06 apr 2017, 17:57
+2
865 comentarii 2568 puncte
in Romania un Aro are impozit 1200euro haha tara de cretini.
06 apr 2017, 18:02
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Baga-l pe germenia ca-i mai ieftin :-)
06 apr 2017, 18:28
+2
865 comentarii 2568 puncte
Cat e in Germania?Care mai e noua formula de calcul acum?
06 apr 2017, 18:49
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nu stiu ca nu m-am mai interesat. Am 54 de ani, merg pe 55, mi-am permis luxul de a iesi la pensie si sa nu mai îmi pese de masini si de toate dependintele ei. Nu stiu în ce masura ai observat dar în ultimul an nu am prea mai fost activ pe aici. Ma bate gîndu sa ma întorc în tara, sa-mi fac o casa pe la periferia resitei, prin Valiug zona baraj si sa-mi traiesc batrînetile în linisre fara sa mai îm bat capul de islamizarea europei a lui merkel, de buline "nebuloase" si taxele taxelor taxate pt. taxe de taxe a taxelor taxate si alte aberative europene sa ma pis pe ea de societate obsedata material, pe ei de politicieni cacari corupti, pe mizeriile antisociale cu o gura cît o sura ce promit luna de pe cer dar nu-s în stare nici sa se stearga la cur.
06 apr 2017, 23:28
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
daca-ti faci casa la valiug, organizam excursii in cheile carasului si iti facem casa pensiune:) scoti banii de curent, apa, cablu tv :)
07 apr 2017, 14:48
+2
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
orice lege care se da e impotriva cetatenilor! e incredibil cum se fac doar legi care jegmanesc cetateanul platitor catre economia statului! legile pentru a fi aplicate depinde de acceptarea lor! la proteste oameni buni! legea nu protejeaza cu nimic mediul! poluarea nu asa se rezolva! aerul nu sta pe loc e tot timpul in miscare! poluarea se anihileaza nemaiproducand pagube padurilor! vrajeala cu poluarea auto! astia care fac legile polueaza cel mai mult pentru ca traiesc pe spatele nostru!. si ce e enervant ca traiesc si al dracului de mult! prea mult!
08 apr 2017, 17:18
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai nu are legatura cu poluarea.Are legatura cu consumerismul.Norma euro este 100% despre consumerism.Fiesta euro 3 cica polueaza mai mult decat Ferrari euro 6.Asta nu e valabila doar la masini.Ai vazut ca se taie paduri in timp ce tu esti taxat pentru poluare...asta nu e doar in Romania ci peste tot in UE.UE pe zi ce trece arata din ce in ce mai mult ca o grupare Orwelliana pusa pe distrus vietile oamenilor.
09 mai 2017, 10:00
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »