10 motive pentru care masinile electrice sunt de rahat Ghidul soferului 7 August 10 motive pentru care masinile electrice sunt de rahat
Toate comentariile (4):
2947 comentarii 2978 puncte
Nu ! Masinile electrice si nici cele pe combustie fosila, nu sînt de rahat ci de rahat e specia umana care a ajuns sa fie dependenta de toate tehnologia ce o înconjoara, indiferent daca masina sau telefon mobil. Omenirea e pe cea mai buna cale de a se autodistruge datorita depedentei tehnologice consumînd resurse planetare si umane fara nici un fel de scrupule. Ce trebuie reinventat e CREIERUL UMAN si nu masina electrica. Poate asa avem norocul în al 12-lea ceas sa revenim pe linea de plutire si sa consumam cu cap si nu cu picioarele, sa consumam ce avem si ce producem si nu ce nu avem ci doar ne închipuim ca avem deoarece întro buna zi, planeta asta care ne-a dat posibilitatea la viata, se va razbuna pe noi si ne va lua ce-i mai scump. Viata!
07 aug 2017, 23:23
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
ne place sau nu, masina hibrida, apoi electrica, vor fi viitorul. da, suntem prosti, consumam in nestire, dar solutii ar fi totusi, inca, sa nu ne dam singuri foc la valiza. intrebarea e: cand se va face cu adevarat ceva pe tema asa? citisem pe comentariile de pe feisbuc, ca in 12 ore se incarca o masina electrica la un consum de doar 600Wh. Adica undeva la 7KWh bateria. Asta inseamna ca mergand o ora la capacitatea maxima a bateriei (ca idee, 7.2KW = 10CP si cu puterea asta nu deplasezi prea rapid o tona juma'te de fier, evident) s-a gatat distractia. ceva-mi spune ca electricele beau mai mult curent (de aia si au cablurile sanatoase, ca de motostivuitor), iar cum la ora actuala, curentul e produs cam 60% din combustibili fosili, masina electrica pare a fi doar o moda deocamdata. rezolvarea problemei pare sa fie in alta parte, nu neaparat ca nu e masina electrica, dar nu cu acumulatori, cu supercondensatori.
10 aug 2017, 12:29
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai asta e problema. Ce nu iese pe esapament, iese pe cos. E scarpinare cu mîna stînga la urechia drapta. Daca curentul de încarcare ar fi 100% curent ecologic produs de celule solare, sisteme eoliene fara termocentrale, atomice, hidro ce distrug mediul, atunci ai putea spune, DA dar asa..... e taiat de frunze la cîini cînd vorbim de rentabilitate ecologica. De resursele consumate / folosite la producerea bateriilor, nici nu mai vorbesc. Hai sa ne gîndim la pese 7 miliarde de suflete ce traisc pe pamînt, cîte masini sînt în parcul auto la nivel planetar si sa vedem cîte mii de tone de resurse si miliarde de kw pt. încarcarea zilnica ne-ar trebui daca am înlocui toate masinile clasice cu electrice numai în sectorul particular?
11 aug 2017, 07:24
+1
2947 comentarii 2978 puncte
În ceea ce priveste autonomia, hai sa fim seriosi. Ca sa faci naveta zilnica la lucru în perimetrul orasului, e suficienta. Probleme apar daca vrei sa mergi cu asa ceva în concediu traversînd europa sau local la munte si la mare, încarcata la refuz, folosind aerul conditionat vara si încalzirea iarna sau daca faci naveta ca nemtii zilnic pîna la 200 km dus + 200 km întors. Sînt multi factori ce depind de modul de utilizare.
11 aug 2017, 08:41
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »