Inca o dovada ca TDI-urile sunt cele mai tari. Consumul obtinut cu o OCTAVIA 1.9 cu 700.000 de km la bord Teste Auto 7 Iunie Inca o dovada ca TDI-urile sunt cele mai tari. Consumul obtinut cu o OCTAVIA 1.9 cu 700.000 de km la bord
Toate comentariile (3):
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Eu inteleg ca suntem un popor nostalgic ca nici unul altul, dar dati'le ba dracului de motoare de tractor si ingropati'le si voi odata cu nostalgii cu tot! Da frate, fiind motoare foarte simple nu prea avea ce se strica la ele, iar de consumat, consumau putin ca nici cine stie ce performante nu aveau, de poluat, plouau ca la balamuc ... si cam asta e tot. Eu zic ca e vremea si pentru voi sa ziceti un sincer AMIN si aia e.
08 iun 2018, 04:52
0
330 comentarii 94 puncte
Frate..daca dupa tine o masina de dupa '90 este veche si simpla..eu nu stiu ce sa mai cred. In primul si in primul rind eu nu sint adeptul motorului diesel. Nu am avut niciodata, nu mi-am dorit niciodata. S-ar putea sa ai dreptate ca este un motor de tractor dar desi mie nu imi place, are si dieselul avantajele lui....cum ar fi ca nu trebuie sa ii pui la punct aprinderea si ca este mai putin pretentios la calitatea carburantului etc. Dar aceste avantaje se regasesc la motoarele diesel CLASICE. Fara turbina si fara computere. In momentul in care le-ai bagat turbina si computere s-au dus dreaq toate avantajele dieselului. Si sa nu imi spui ca nu e asa! Deci un motor cu turbina si computere in nici un caz nu e un motor simplu la care nu ar avea ce sa se strice....turbinele cad intr-o veselie....de aia motorul normal aspirat pe benzina si carburatie este in continuare sfint. Una este sa fii nostalgic ( si eu mai sint nostalgic din cind in cind...dar daca vreti sa stiti ce este nostalgia sa ma intrebati alta data..acum nu am timp) si alta este sa realizezi ca evolutia nu a existat niciodata "toate-s vechi si noi sint toate" iar poluarea este un mit modern menit sa ii culpabilizeze pe posesorii de masini.
09 iun 2018, 02:17
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
TDI'ul ala e un amarat de motor diesel clasic din anii '90, mai exact 1989 ca si concept (TDI) la care i s'a pus o turbina controlata electronic. In anul 2000 i s'a mai adus ca imbunatatire sistemul de alimentare Pumpe Düse, un concept oricum depasit inca de la lansare de catre variantele common rail ale competitiei care fiind un sistem mult mai rafinat a reusit sa elimine sentimentul unui motor de tractor. Cam asta este tot ce e modern/complicat la motorul asta, lucru ce le'a adus dealtfel si fiabilitatea de care s'a bucurat. Belele au inceput sa apara cand au incercat sa il mai resuciteze inca odata, adica prin anii 2006 cu niste variante "moderne" ... desi ei nu mai facusera un motor de la A la Z inca de atunci.Deh ... mizerii tipice VW. In concluzie, motoare simple au continuat sa fie si dupa anii 2000, desi am auzit des idea asta preconceputa ca doar numai pana atunci s'au facut asemena motoare, de parca momentul ala de trecere de la puturoasele motoare clasice diesel la "modernele" motoare diesel cu turbina a fost un moment de rascruce in industrie. Nu a fost nimic ... si azi inca avem motorizari clasice ce vin ca si concept dinainte de anii 2000 mai ales la benzina, ce doar au fost usor imbunatatite ulterior, iar putina electronica in epoca asta nu cred ca mai e cazul sa consideram "complicat".
09 iun 2018, 08:05
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »