Bine ma, voi vreti de acuma sa traversati tara dintr-un colt in altul nu in 2 zile, ci in 4 cu ideea de a reduce limitele si mai mult. Nu limitele sunt problema. Pana si voi ati scris ca "educatia soferilor este la pamant si tot mai multi se cred piloti de curse la volane de Ferrari" si nu doar a soferilor. Actiunea trebuie sa se desfasoare la educatia rutiera si cea de acasa, ca fara aia nu poti s-o faci pe cea rutiera. Si da, sunt de accord cu cresterea limitelor, insa pentru 60 in localitate si 110 pe DN/Europene. Nu vad de ce trebuie sa sufere toti din cauza unor cretini care nu stiu sa-si stapaneasca masina si talpa dreapta.
Vad ca unii comenteaza cum ca ar fi bine cu 60 in localitati dar sa nu se creasca viteza pe autostrazi...NU stiu de unde va vin ideile astea dar normal este tocmai invers. Si anume...in orasele mari si aglomerate este bine sa se pastreze o limita de viteza mica. 50 la ora este foarte bine. Si se pot face derogari de la aceasta limita de viteza pe marile bulevarde cu multe benzi pe sens sau intr-un sat aflat pe un drum national european cu doua benzi pe sens unde ai vizibilitate pina in capatul satului. In situatii de acest fel s-ar putea creste limita da viteza pe acel sector chiar si pina la 80Km/h...dar in rest limita de 50 este foarte buna! Pe autostrada insa ar cam trebui crescuta limita de viteza...nu acela este scopul autostrazii? Sa circuli cu mare viteza? Sau m-am timpit eu?