Record de prostie si inutilitate: masinile NOI cu volan pe dreapta sunt interzise in Romania Legislatie Auto 21 August Record de prostie si inutilitate: masinile NOI cu volan pe dreapta sunt interzise in Romania
Toate comentariile (10):
12 comentarii -25 puncte
Parearea mea este ca liderii Uniunii Europene, impun sanctiuni economice Regatului Unit, in urma Brexit-ului. Mai mult decat atat, este clar ca este dificil si riscant sa conduci o masina cu volanul pe partea opusa vizibilitatii in depasire. Mai exista aspectul ca autoturismele importate din Anglia, sunt foarte ieftine, prin urmare au ajuns in posesia unor persoane cu nivelul intelectual deficitar, si cu un comportament rutier neconform. Respectivele masini sunt prea puternice si prea uzate, pentru a putea fi conduse de persoane needucate, sau de oricine de fapt. Aceasta este o problema generala, masinilie in general sunt prea ieftine, si a ajuns oricine sa aiba masina, mai mult decat atat, oricine are acces la masini foarte vechi si foarte puternice. Normalitatea era ca nu oricine sa-si permita o masina. Normal era sa fie suficient de scump sa ai in posesie o masina, incat in cazul in care esti un neavenit, sa nu ti permiti sa ai o masina puternica, pe care sa o utilizezi atat de defectuos incat sa distrugi vietile altor oameni care poate conteaza pentru societate mai mult decat contezi tu. Dar, este numai parerea mea... La pachet, pot fi bagate si masinile cu numere de Bulgaria, care a fost solutia parvenitilor de a avea masini mai scumpe decat isi permiteau. Am observat ca este rusinos sa ai un Logan, cu toate ca valoarea ta este mai mica sau egala cu repectivul Logan. Incercam sa parem mai mult decat suntem, este o problema nationala. Poate copiii nostri vor fi mai educati decat noi.
21 aug 2018, 20:50
0
330 comentarii 94 puncte
Gresesti fundamental, dar hai sa analizam situatia...Articolul era despre legitimitatea masinilor cu volan pe dreapta in Romania. In principiu si eu sint impotriva masinilor cu volan pe dreapta in Romania...dar apoi tu deraiezi rau, o iei prin balarii si vorbesti despre cine crezi tu care dreptul si cine nu are dreptul (dupa tine) sa detina masina. Adica cu alte cuvinte tu pornesti de la subiectul acestui articol pentru a-ti varsa frustrarile personale iar noi sintem obligati sa fim de acord cu ele nu? Am si eu o problema cu masinile cu volan pe drepata conduse de TIGANI. Da, ai auzit bine de tigani, eu unul nu vorbesc in termeni politic corecti! Dar pe de ailalata parte vorbesti de masini puternice si uzate (la modul general) care nu pot fi conduse de persoane cu nivel intelectual deficitar. In primul rind de unde stii tu cit sint de uzate? Nu cumva au fost expertizate de RAR? Daca RAR-ul s-a pronuntat in favoarea acelor masini cine esti tu sa vii apoi contrazici RAR-ul? Apoi imi pare ca dupa tine om sarac este egal cu nivel intelectual deficitar. Nimic mai nedevarat...in Romania sub nici o forma nu este adevarat, este plin de oameni CU STUDII SUPERIOARE (adica mai educati ca tine) dar care sint saraci! Este absolut normal ca ORICE OM sa detina masina. Este un drept lasat de la Dumnezeu! Vrei sa nu mai conduca toti babuinii pe strazi? Atunci cere inasprirea examenului auto, cere sa se faca examenele psihologice pe bune! Cu asta as fi si eu de acord dar nu e normal sa vrei ca numai unii sa isi poata permite masina din punct de vedere financiar! Asta nu este normal. masina trebuie sa fie un bun accesibil, intrucit este de absoluta necesitate! Masinile cu nr de Bulgaria solutia "parvenitilor"...ce e acela un parvenit? Un om al carui standard de viata a cescut de curind? Si de ce ar trebui ca acela sa nu isi permita masina pe care si-o doreste? Nu cumva nu si-o permitea din cauza taxelor ilegale si aberante impuse de statul roman?
22 aug 2018, 14:41
0
330 comentarii 94 puncte
Continuare de mai sus...Masinile cu nr de Bulgaria solutia "parvenitilor"...ce e acela un parvenit? Un om al carui standard de viata a crescut de curind? Din nou..dupa tine un om care a reusit de curind sa isi ridice nivelul de trai este un om cu un "nivel intelectual deficitar"? De unde si pina unde? Si de ce ar trebui ca acei oameni sa nu isi permita masina pe care si-o doresc? Nu cumva nu si-o permiteau din cauza taxelor ilegale si aberante impuse de statul roman? Uite ca exista state mai normale la cap care nu jupoaie 7 piei de pe cetatean si nu considera ca masina ar trebui sa fie un bun de lux! Bravo Bulgaria! Consideri ca acei "parveniti" cum le spui tu sint pericol public pe sosele? Atunci ar trebui opriti de la a conduce prin inasprirea examenului de permis sau departajati la testul psihologic...nu prin taxe aberante impuse de stat! Zici ca pentru unii e rusine sa aiba logan....nu stiu cit e de rusinos sa ai logan dar mai stiu ca daca omului NU II PLACE loganul de ce trebuie impiedicat sa aiba masina pe care si-o doreste?
22 aug 2018, 14:48
0
12 comentarii -25 puncte
22 aug 2018, 15:56
0
12 comentarii -25 puncte
Salut, Te felicit pentru modul in care m-ai contrazis. Rezulta ca esti un om educat, care a ales sa nu ma jigneasca. Acesta este motivul pentru care-ti raspund: - am exagerat cand am scris ca saracul este prost, ai dreptate, in Romania nu este valabil. - justific prin a da exemplu un Mercedes S Class 320 fabricatie 2002 cu o valoare de Anglia de 1500-2000 de euro sau Bulgaria 2500 euro sau daca ar avea numere de Romania ar costa 4000-6000 euro, si este condus de un om de maxim 35 ani care locuieste de obicei la periferia unui oras sau in o zona ieftina din punct de vedere imobiliar. Tu crezi ca acel posesor este educat? Crezi ca este intelectual? Crezi ca are comportament social adecvat? Crezi ca are comportament rutier adecvat? Crezi ca-si menteneaza tehnic autoturismul? Crezi ca-l are de nou? Crezi ca merge cu toate ferestrele lasate pentru ca doreste sa asculte muzica aleasa de el si ceilalti participanti la trafic? Sau pentru ca nu-i functioneaza climatizarea si nu-si permite sa o repare? Sau ii place sa aiba praf in masina? Ce te face sa crezi ca acel posesor de masina este intelectual si are dreptul sa te accidenteze, sa te scuipe, sa te jigneasca, sa te sicaneze, sau sa-ti aglomereze strazile? Nu crezi ca acel om profita abuziv de faptul ca societatea i-a permis in mod eronat sa conduca o astfel de masina? Eu cred ca el nu si-a luat Logan pentru ca doreste sa epateze fara acoperire reala, nu pentru ca nu-i place Loganul. Pentru el, Loganul nu acopera necesitatea afisarii unei situatii sociale false. - Dumnezeu nu-ti da nici macar un drept la nimic. Religia a fost si este folosita pentru manipularea maselor needucate si fara discernamant.(la fel ca si Facebook) Credinta noastra este numai a noastra si trebuie manifestata prin stabilirea proprii conduite morale si sociale. - sunt de acord ca masina sa fie accesibila, dar nu sunt de acord sa ai posibilitatea sa cumperi masini de clase pe care nu ai posibilitatea financiara sa le mentenezi corespunzator,
22 aug 2018, 15:57
0
330 comentarii 94 puncte
Din nou nu ai dreptate...faci asocieri gresite. Este cumva mai om cel care locuieste la piata unirii fata de cel care locuieste la periferia Bucurestiului gen Prel. Ghencea, Domnesti? Sa nu uitam ca cei care locuiesc la periferii locuiesc la vile sau in cel mai rau caz in blocuri NOI de 3-4 etaje, blocuri cu apartamente net superioare celor de pe vremea lui nea Nicu. Uite eu cred ca cei care locuiesc in zonele rezidentiale noi de la periferie sint mai educati decit cei care locuiesc in cartierele vechi. Eu asa cred... Cit despre comportamentul social si rutier...din nou tin sa precizez...trebuie impiedicati sa conduca cei cu un comportament rutier neadecvat...iar nu impiedicati sa isi cumpere masina cei cu posibilitati financiare modeste. Daca tu cu gura ta spui ca aceeasi masina cu numere de anglia costa 1500 euro iar cu numere de Romania costa 4000-6000 de euro....care este valoarea REALA a acelei masini? Cine supraliciteaza acea valoare a masinii? De ce ar avea dreptul statul roman, sau oricare alt stat din lume sa faca asa ceva? Accesul la o masina nu trebuie refuzat nici unui cetatean. Accesul la un permis de conducere insa trebuie refuzat strict celor care au o conduita rutiera inadecvata...fara discriminare in functie de posibilitatile materiale. Din nou...de ce crezi tu ca o masina SH este nesigura daca RAR si-a dat acordul ca este sigura. Fiecare isi intretine masina cum stie, daca vrea in spatele blocului dar asta nu schimba faptul ca trebuie sa treaca controalele periodice ITP. Iar daca cei de la ITP din nou au cretificat ca masina e ok cine esti tu sa spui ca nu e OK pentru ca a fost reparata in spatele blocului? Poate posesorul este mai priceput decit 100 de mecanici. Sa nu-mi spui ca ITP-ul se ia cu spaga. Asta este alta problema a societatii din Romania care trebuie rezolvata punctual si oricum nu face subiectul discutiei de fata. Oricum nu cred ca mai este posibil acest lucru de cind se filmeaza ITP-urile.
22 aug 2018, 16:51
0
330 comentarii 94 puncte
Continuare...Dupa tine este o rusine si sa nu iti mearga clima....vai vai...ar trebui sa mor de rusine. Uite mie nu imi mai merge de citiva ani buni...si circul de o viata cu geamurile deschise. Chiar nu vad de ce ar fi o problema...pina acum n-a auzit nimeni ce muzica ascult eu in masina chiar si asa cu geamurile deschise, dar tu o consideri a fi o rusine....dupa tine un profesoras de tara ar trebui sa nu viseze la o viata mai buna decit a unui cersetor deoarece in mod sigur cersetorul are bani mai multi ca el...desi probabil profesorasul de tara nu va depasi niciodata periculos si nu va sicana pe nimeni niciodata in trafic. Tu crezi ca cineva si-a luat nu stiu ce masina pentru a te epata pe tine....dar doar crezi, nu ai de unde sa stii motivele omului. Stii tu cum se spune...in felul asta nu faci decit sa iti scoti la iveala propriile tale frustrari....deoarece un om sigur pe el nu se simte epatat cind unul se afiseaza cu Q7 iar el nu are decit un biet logan. Daca te simti epatat problema este la tine si frustrarile iti apartin....Cel care si-a cumparat Q7 nu cred ca s-a gindit sa te faca pe tine invidios....nici macar nu ii pasa de tine...s-a gindit la propria sa placere si la propria persoana. Atit. Sa fie clar ca eu unul nu sint de acord nici cu masinile tip Jeep sau SUV prin orase...dar de aia nici nu ma simt epatat cind ma depaseste unul sau imi taie fata, sau altele. Atita stie babuinul atita poate. Nu stiam insa ca e mare rusine sa ai clima defecta..data viitoare ma voi baga in pamint de rusine. NU stiu in ce fel a pus vreodata traficul in pericol o masina cu clima defecta...daca nu avea frine era alta poveste. Si fiecare are dreptul sa incerce sa afiseze orice situatie sociala sau financiara vrea el. Daca este credibil bravo lui, daca nu este, prostia lui. Facebook-ul a fost inventat special pentru a controla si manipula, religia insa nu. Chiar din contra religia iti arata adevarul Tu poti insa sa crezi ce vrei...discutia de fata nu era despre religie.
22 aug 2018, 17:00
0
12 comentarii -25 puncte
Eu nu ma refer la faptul ca trebuiesc desconsiderati social oamenii cu posibilitati financiare reduse, nu sunt de acord cu acest aspect. Eu doresc sa punctez faptul ca nu pot fi demni de apreciere oamenii care nu au beneficiat in copilarie si adolescenta de educatie scolara, civica si sociala, in schimb, ca si adulti, au comportament si atitudine care nu este in directa corelare cu nivelul si statutul lor intelectual, social si financiar. Ma deranjeaza faptul ca este foarte accesibil, ca orice neavenit, sa devina proprietarul unei masini vechi, puternice si de dimensiuni mult prea mari, pentru ca el, nevenitul, sa poata mentena tehnic acel autoturism, si a-l utiliza in conditii de securitate rutiera pentru el insusi si pentru ceilalti. Este rusinos sa nu-ti functioneze sistemul de climatizare in conditiile in care conduci o masina marca premium, din o clasa medie sau mare. Devine evident faptul ca nu te reprezinta social si financiar, si ai achizitionat-o fara sa ti-o permiti cu adevarat, pentru a-ti satisface nevoia de epatare nejustificata. Daca ai in posesie o masina decenta si banala, nu este sanctionabil sa amani reparatia unui sistem de climatizare sau a unei alte optiuni. Dar nu pot crede ca esti incantat de faptul ca uneori esti transpirat datorita lipsei climatizarii, si murdar de praf datorita faptului ca mergi cu ferestrele coborate. Eu nu am fost incantat cand am avut aceasta problema. "fiecare are dreptul sa incerce sa afiseze orice situatie sociala sau financiara vrea el" Asta inseamna ca avem dreptul sa fim penibili si sa avem pretentia sa nu fim sanctionati in scop de educare?
22 aug 2018, 18:42
0
12 comentarii -25 puncte
Imobilele construite de dezvoltatori fara nicio acreditare, sunt afaceri care au unic scop generarea de profit. Profitul se obtine preponderent din eliminarea calitatii in constructii. Noi ne mintim ca acele imobile sunt bune, deoarece nu ne permitem altele. Nu este evident faptul ca tarile civilizate, exporta masiv autoturisme second hand catre tarile din fostul bloc comunist? Motivul este ca ei au nevoie ca cetatenii lor sa beneficieze de autoturisme cat mai noi, eficiente si sigure. Au nevoie ca economia lor sa prospere. Practic elimina gunoaiele din tara. (ma refer la masinile mai vechi de 8-10 ani) Pentru noi, gunoaiele lor, sunt sansa la afirmare sociala. Noi de fapt nu avem nevoie de ele. Nu esti hotarat daca noi avem masini pentru utilitate (deci statul este obligat sa faca achizitia masinilor modeste, accesibila) sau pentru placerea de a conduce. (statul este obligat sa faca masinile luxoase si vechi accesibile spre achizitie) Din spusele tale, inteleg si sunt sigur de faptul ca nu esti un distrus care se crede mai mult decat este, in schimb inteleg faptul ca militezi pentru ca si prostii, saracii si obraznicii, sa aiba dreptul sa i deranjeze cat mai mult pe ceilalti, cu prezenta lor care le pune in pericol vietile si calmul. Cata incredere ai tu in RAR? Pare ca ai multa. Cata incredere ai in ITP? Pare ca speri ca o data cu video, sa se faca ITP corect. Au fost clare procedurile de a frauda video la ITP, inainte de implementare. Daca te vei intersa temeinic, vei afla. Dar sa stii ca am inteles si respect punctul tau de vedere. Totusi cred ca nu este ok sa fii de acord ca absolut oricine sa aiba dreptul la orice pe lumea aceasta, nu am mai sti care dintre noi sunt mai buni si care sunt mai putini buni. Nu este suficient ca absolut toata lumea are drept de vot? Banuiesc faptul ca esti de acord si cu acest drept pentru absolut oricine, fara sa tii cont de nimic.
22 aug 2018, 18:58
0
330 comentarii 94 puncte
Deci dupa tine blocurile vechi de pe vremea comunismului sint bune iar astea noi nu, in timp ce masinile trecute de 8 ani sint gunoaie. Ciudata conceptie...realitatea este ca e cam invers. Or face si dezvoltatorii din ziua de azi rabat la calitate insa nu a existat niciodata in istoria Romaniei rabat la calitate mai mare ca in comunism....toate blocurile alea construite din prefabricate, betoane gri si sumbre...reminiscente ale epocii de trista aminitire. Masini cit mai noi eficiente si sigure? Masinile noi sint doar un maldar de plastice ieftine si cu 7000 de computere inutile. Siguranta unei masini nu sta in ESP, airbaguri si mai nu stiu ce ci in piesa dintre volan si scaun. Te plingi ca unii se comporta in trafic ca niste bizoni? Pai ar trebui facut ceva in privinta asta...ca de exemplu suspendarea dreptului de a conduce...reexaminarea, teste psihologice pe bune...etc dar nu impuse taxe si accize aberante pe masini, carburant, etc. Daca pina acum nu ai inteles din ceea ce am scris mai sus ca in acest fel lovesti si in oamenii care nu sint vinovati cu nimic de comportamentul unora la volan ti-o mai spun o data acum. Exact asta fac absolut toate masurile socialiste/de stinga. In numele unui iluzoriu bine comun lovesc si in anumite categorii sociale care nu au nici un amestec in respectiva problema. Statul nu trebuie sa faciliteze/ingreuneze in nici un fel achizitioanarea de masini simple/basic sau scumpe/luxoase. Statul ar trebui sa nu se amestece si sa lase legile pietei libere bazate pe cerere si oferta sa isi urmeze cursul. Traim in capitalism, remember? Sau cel putin asa ar trebui sa ne dorim cu totii. Eu in RAR sau serice-urile care fac ITP nu am nici mai multa nici mai putina incredere decit in alte institutii ale statului roman. In toate exista coruptie, toate sint varza. Dar atunci plinge-te ca RAR-ul nu isi face treaba...ca cei care dau ITP-uri le dau prea usor...si militeaza pentru a se repara aceasta problema...nu pentru alte taxe aberante impuse de stat
23 aug 2018, 16:42
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »