Celebrul Cadillac din Nea Marin Miliardar este parasit. Merita salvat?
Old School Cars 11 Ianuarie

Celebrul Cadillac din Nea Marin Miliardar este parasit. Merita salvat?

Toate comentariile (4):
alexhaiducu
234 comentarii 45 puncte
11 ian 2019, 17:32
+1
te caci in ea de melancolie! la topit!
2946 comentarii 2973 puncte
16 ian 2019, 17:23
+1
Pui pe ea motor de ARO si o faci pe motorina sau la fiecare roata un motor de la masina de spalat, 2 tone de baterii si o faci ECO :-))))))))
2946 comentarii 2973 puncte
16 ian 2019, 17:21
+1
Asta e masina din film cînd sînt eu popa! Mai da fraieri ne cred astia! Masina din film este maron deschis antratit metalic si cu numere de Bucuresti! Nu rosie cu numere de SUA !!! Vezi aici originalul, secventa din film: https://www.imcdb.org/i271618.jpg Se pare ca se începe si în România ca pe mobile. Pe mobile, orice pîrlit de Pontiac Firebird de pe la rematurile europene cu motoare V6, 2,8 litri, 136 CP, troace fara vlaga care abea se misca, sînt KNIGHT RIDER - KITT :-))))
2946 comentarii 2973 puncte
17 ian 2019, 15:48
+1
Daca conform articolului si a descrierii pe YouTube masina este descompletata în proportie de 80% si componentele originale luate de pe ea nu mai sînt de gasit, o restaurare ar costa aprox. cel putin 40.000 EURO fiind necesara importarea componentelor din SUA sau partial din Germania de la reprezentanta KTS AMERICAN PARTS din Hamburg. Trec în sumar costurile aproximative de restaurare: Motor reciclat (remanufacturated) cam 4000 EURO + Cutie de viteze, înca 3000 EURO, sistemul electric (cablaj) vreo 200 EURO, sistemul de suspensie si directie vrei 2500 EURO, sablarea + repararea + tratarea împotriva ruginii + grund cam vreo 3000 EURO, vopsitul în culoarea originala, tinînd cont ca masina are aprox. 7 metri lungime, vreo 15 litri de vopsea brown antratzit metalic cel putin + înca o data atôt lacul transparent + coacerea in cuptor ajunge cam la 6000 EURO cel putin, motoarele electrice a accesorilor de confort (usi, portbagaj, sistem decapotare) vreo 1500 - 2000 EURO, ornamente cromate + embleme import USA cam 1000 EURO cel putin, Capota de vinil plimabil, luneta spate noua cam 2500 EURO, tapiterie noua, covor usi (tarif românesc) consider cam tot vreo 1500 euro, accesoriile mecanice, sistem clima, servo, racire, carburator nou EDELBROCK mai ajunge la vreo 3000 EURO, de bord, nici nu mai vreu sa ma gîndesc ca un bord complet remanufacturated în stare originala nu-l iei sub 2500 EURO, suspensia integrala (lonjeroane, pivoti, bucse, telescoape, arcuri, maruntis etc.) înca vreo 3000 EURO. Asta fiind asa pe scurt la care se mai adauga orele de lucru, sudaj, montare vopsire setare etc. si acum hai sa calculam rentabilitatea lucrarii la o restaurare 1:1 si nici macar nu e matching numbers ce sa-i creasca valoarea. Ca sa coti profit dupa restaurare, tinînd cont de istoric, ar trebui vînduta cu aprox. 120.000 - 150.000 EURO. Acum, hai sa vedem cine îsi permite sa dea în România banii astia pe un Cadillac restaurat, fie el si masina de film.
Comentează şi tu: