Special pentru cunoscatori. Se vinde o Lancia Delta S4 Stradale tinuta in puf si nefolosita de 10 ani Old School Cars 22 Septembrie Special pentru cunoscatori. Se vinde o Lancia Delta S4 Stradale tinuta in puf si nefolosita de 10 ani
Toate comentariile (3):
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Domnilor redactori, editorialisti, jurnalisti...poate n-ar strica sa va documentati inainte de a scrie chestii confuze, cand o simpla cautare pe google v-ar fi scutit de a va face de rusine in domeniul motorsport. Delta S4 nu e o "integrale", n-a dominat raliurile, n-are motor (doar) turbo si nu are motorul de pe Delta Integrale, nu are transmisia de pe Integrale. Delta Integrale e motor fata, tractiune integrala cu vascocuplaj central, 2 litrii turbo, in jur de 220cp. S4 e alta poveste, a fost facuta in '84 si primul raliu l-a avut in '85. De-abia in '86 a avut "avant", dar a fost si masina care a incheiat celebra grupa B. Ce prezentati voi e una din cele 400 de masini de strada pe care Lancia le-a construit obligata de FIA ca sa poate concura cu S4 in WRC. Ca motorul de S4 dezvolta jumatate din puterea unuia de Integrale, e o mare bazaconie. 1.8 cu turbo si compresor dezvolta in varianta de strada 240cp (asta de-l prezentati voi), dar versiunea de comeptitie trecea de 500cp, unii zic ca la nevoie livra pt scurt timp >600cp. Prin comparatie, cel mai puternic motor "ever" in WRC a fost 2.2 in 5 cilindrii de pe Quattro S1 Evo, 598bhp. Integrale, in versiunea de competitie, livra 320, ulterior 350cp. Markku Alen, pilot pe S4, in timpul testelor cu Delta Integrale din in 1986, cand Lancia se pregatea sa bage Delta Integrale in grupa A, ca urmare a anularii grupei B (implicit S4 devenea "degeaba"), a intrebat inginerii Lancia "voi ati pus si motor pe chestia asta"? Ar fi multe de povestit despre Lancia si masinile lor de raliu, despre inginerii lor, care au batut in DTM cu AlfaRomeo detasati fiind la Alfa cand Lancia a iesit din WRC, dar n-are rost, ca voi confundati merele cu ananasul. Mai bine v-ati documenta inainte de a scrie balarii despre cea mai tare firma de masini de raliu care a existat vreodata, pana azi. Da, cea mai tare. Singurii si ultimii care au castigat vreodata WRC cu masina cu doua roti motrice in era "integralelor" (Lancia 037) si au facut-o magistra
22 sep 2020, 15:57
0
comentarii puncte
Multumim pentru comentariul tau. A fost o confuzie si dupa ce ne-am uitat mai bine, am corectat.
22 sep 2020, 16:22
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Din punctul meu de vedere, se poate sterge toata discutia asta. Si eu trebuie sa-mi cer scuze pentru tonul poate nepotrivit uneori. Multumesc de intelegere si sa avem o zi buna.
23 sep 2020, 09:16
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »