Jantele auto, de la A la Z Ghidul soferului 2 Februarie Jantele auto, de la A la Z
Toate comentariile (35):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
97 comentarii 156 puncte
Pacat ca tu nu prea stii sa vorbesti ramana, JANTE
02 feb 2010, 16:14
0
41 comentarii 32 puncte
da-multumesc o-intrebare: ramana=romana?
02 feb 2010, 16:32
+4
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
:))) rade ciob de oala sparta ... jenant "indeed"
02 feb 2010, 18:22
+3
25 comentarii -2 puncte
Articolul este important :)
08 feb 2010, 13:04
+1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Un articol folositor, cu multe detalii si nformatii da. De acord. Dar sa spui ca e in limba romana este contrar principiului de a trai in Romania. Tot respectul pentru cei care au elaborat acest material, au cautat informatii si au selectat sau tradus anumite informatii. Ce nu mi-e mie in clar: voi nu aveti nici un corector de text la voi in redactie? Scrieti exact asa cum va vine in cap, cu dezacorduri, cu cuvinte stalcite in viteza tastelor, cu o gramada de greseli gramaticale. Chiar nu va pasa ca altii citesc si se informeaza din cele scrise de voi?! Daca vreti sa pareti baieti seriosi si de incredere, scrisul ingrijit si corect este primul principiu ce trebuie folosit. Va rog, revizuiti articolul. Si nu e vorba numai de acesta. Daca nu este nimeni avizat in redactia voastra, imi puteti scrie mie pe adresa din profil si va rezolv eu gratuit! Numai bine si... vorbiti si scrieti corect romaneste.
04 feb 2010, 23:52
+1
adryan2k7
70 comentarii 53 puncte
Poate omul a scris articolul noaptea tarziu, cand avea ochii ca farurile de la tren si a mai facut cateva greseli de ortografie si asta pentru voi sa nu va prindeti urechile cand luati jante de la tarabe si intrati cu masinile in santz, tocmai pentru ca nu stiati lucrurile astea... :-W
02 feb 2010, 18:31
+2
10 comentarii 5 puncte
Articolul e un bun inceput in a explica mirifica lume a jantelor dar omite cateva aspecte destul de importante cum ar fi procedeele de constructie a jantelor si induce in eroare prin descrieri gresite. Educarea publicului este de laudat, dar ar fi si mai bine daca oamenii ar sti de ce unele jante de 17" costa 300 de lei, altele 1000 de lei si unele chiar peste 2000 lei bucata si ce influenta au preturile asupra sigurantei si calitatii. Mai sunt si cateva non-sensuri prin articol, dovada a lipsei de documentare. Jantele de 30" au disponibile un cauciuc, alfel nu vad de ce ar fi construite... Anvelopa "inexistenta" se numeste Pirelli Scorpion Zero: http://www.youtube.com/watch?v=U-UzsVMEo9M Mai rau de atat, domnul autor ne spune ca "Diametrul jantelor este usor de masurat cu o ruleta, trecand prin centrul jantei, masurand dintr-o parte in alta a suprafetei exterioare." Nimic mai fals! Dimensiunea (C) este diametrul jantei masurat de la centrul jantei la suprafata de montaj a cauciucului care NU este aceeasi cu "suprafata exterioara". Aici aveti o descriere grafica a dimensiunilor: http://www.actiontireco.com/images/wheeldimentions.jpg
02 feb 2010, 19:18
+4
socratestanculescu
58 comentarii -20 puncte
La Need for Speed Motorsports nu s-a "INVENTAT""agregatul" de pus anvelope pe jenti ??
05 feb 2010, 22:17
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
socratestanculescu
58 comentarii -20 puncte
La Need for Speed Motorsports nu s-a "INVENTAT""agregatul" de pus anvelope pe jenti ??
05 feb 2010, 22:17
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
mickye_dj
4 comentarii 5 puncte
+10 din partea mea la acest articol
02 feb 2010, 21:02
0
19 comentarii 2 puncte
175 pe 7 j e cam putin dupa parerea mea / cred ca ar arata ceva in genu german stile
03 feb 2010, 00:13
-3
48 comentarii 19 puncte
Corect la 7j 175 e prea putin, eu am pus 205 cum mi-au spus niste oameni care se pricep, iar la 9j 225 iar e putin, la 7.5 din fabrica se pune 225 (skoda,audi,vw)
03 feb 2010, 11:29
-1
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
CORECT ! Mi-ai luat vorba din gura ! La niste jante 7J merge 205 sau 215. La jante originale Skoda 6Jx16 anvelopele de fabrica sunt 205/55/16... El spune ca la 7J ar fi ideale gume de 175... PE BUNEEE??? Sa-si puna el pe jante 7J gume de 175... Cum o fi calculat el dimensiunile alea...nu stiu ! Io zic sa-i dea in judecata pe producatorii auto ca nu respecta formulele de calcul... :-))
03 mai 2011, 21:56
-1
1 comentarii 0 puncte
sunt lucruri mult mai importante pe care trebuie sa le stii despre o janta cand o cumperi, ceea ce ne-a explicat el aici nu prea conteaza ca nu ne luam jantele de pe taraba din piata......trebuie sa stim daca jantele au certificat tuv, rar.....
04 feb 2010, 10:53
0
socratestanculescu
58 comentarii -20 puncte
Pentru marea majoritatea "tovarasilor" articolul este o introducere,mai mult decat binevenita in "problema". Asa ca,DOMNILOR,ABORDATI ARTICOLUL CONSTRUCTIV nu ALTFEL. INTAI INVATATI PARLAMENTARII SA VORBEASCA SI SA SCRIE CORECT ROMANESTE si,pe urma,"legati-va" de inerente greseli.... "DESCHIDETI" UN "SITE" PE CARE SA NE "LUMINATI" PRE NOI,"NECUNOSCATORII",CU "BOGATIA" CUNOSTINTELOR "DOMNIILOR VOASTRE"...!!
05 feb 2010, 21:40
-1
tiranic.golan
16 comentarii 2 puncte
vreau o lamurire in ceea ce priveste ET JANTEI;MI-AM ACHIZITIONAT JANTE PE 15" LA LOGAN WOLFRACE PROLITE 4*100-6,5J,SI AU ET DE +35(35,4).CE AVANTAJE SUNT SI CE DEZAVANTAJE SE POT IVI LA ACEST PARAMETRU ALES?!
10 nov 2010, 16:52
0
28 comentarii 16 puncte
Diametrul gaurii centrale si diamentrul de montare sunt una si acelasi lucru. Ai mentionat sotutia pentru un mismatch in ambele paragrafe ale articolului. In rest FELICITARI, asa ceva merita sa fie pus si pe Wikipedia. Sper sa mai citesc multe articole scrise de voi.
16 ian 2011, 14:22
0
tiranic.golan
16 comentarii 2 puncte
The Raptor ,referitor la comentariul tau,imi poti da un sfat mai pe romaneste.adica pe intelesul celor novice.
16 ian 2011, 15:24
0
28 comentarii 16 puncte
Spuneam doar ca acest paragraf: “Diametrul gaurii centrale Este vorba de gaura din centrul lateral al jantei, in mijlocul gaurilor pentru prezoane, acoperita de ....In acest caz, se folosesc flanse de distantare. ” Este echivalent cu acesta: “Diametrul de montare Este diametrul suprafetei ce intra in contact cu fuzeta, la montaj. Se masoara pe partea interioara a jantei, in milimetrii. Este important de stiut acest diametru mentionat in specificatiile jantei pentru a nu avea o fuzeta prea mare sau prea mica, rezultand astfel lipsa stabilitatii si echilibrului. O alternativa la aceasta problema este montarea unor flanse adaptoare, solutie pe care fabricantii de jante o combat.“ Un sfat despre ce anume ?
17 ian 2011, 17:30
0
ImPaCt318
112 comentarii 58 puncte
Are cineva idee..daca jantele de tabla dupa un seria 5 din 92` pe 15' se potrivesc pe o pisica (E36 4 doors din 91`)?..(ma ref daca pica la gauri) ms :)
19 ian 2011, 23:27
0
1 comentarii -1 puncte
"Literele arata ce fel de profil are janta, mai exact, pe ce suprafata se asaza anvelopa." Imi place de autor... stie sa arunce cu pietre in altii, dar daca s-ar uita putin in oglinda sa-si vada greselile lui mai intai si nu ale altora cred ca... eh whatever asaza ? c'mon...
02 mar 2011, 23:25
-1
1 comentarii 0 puncte
http://diacritica.wo rdpress.com/tag/aseaz a-sau-asaza/ alta data, mucles.
11 nov 2012, 20:30
0
BugattiVeyron
349 comentarii -156 puncte
cocosata plata
20 sep 2011, 23:29
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Foarte Interesant :D bravoo
04 nov 2011, 20:50
0
noxe
253 comentarii 499 puncte
eu vreau un articol, despre renumitele cauciucuri "run flat" multumesc!
30 dec 2011, 17:08
0
124 comentarii 309 puncte
tks.nu stiam
22 aug 2012, 07:03
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »