tuning-ul motor e tuning-ul adevarat; restul e spoiala; tuning-ul exterior tre' sa fie doar o prelungire a tuning-ului motor, ca o necesitate; altfel e "silicoane"
de ce zici asta? e adevarat ca-i penibil sa-i pui spoilere, prize de aer, eleroane imense multe tevi de esapament care declanseaza alarmele masinilor parcate si sa ai 3 cai putere, da poti sa-i aduci niste modificari exterioare, care s-o faca sa arate mai bine, nu neaparat mai agresiv sau mai sportiv si sa nu-i aduci prea multe modificari la motor.
on: bun articolul, am mai invatat si eu cateva chestii
nu ma intelege gresit; nu marefer la modificarile exterioare finute, de bun gust; ma refer la masinile care au un tuning exterior vulgar, mai ales cand sub capota se afla un motoras; ceva de genul: in cazul unei fete imbracata elegant si data numai cu ruj si mascara, sau una super machiata si imbracata ca un transexual
Bun articolul.Tuning-ul trebuie facut numai de specialisti.Daca amestecul aer-combustibil nu este in parametri,degeaba adaugam filtre,evacuari si toate cele.totul are o logica,puterea o obtinem din emulsia aer-combustibil dar si din performantele motorului.
eu mi-am modificat electronica (si atat), si de la 110cp acum are 140cp, dar e si maximul la care pot spera de la un motor de 1.9tdi. dar de aici la triplicarea puterii motorului original si sa functioneze in parametrii normali (sa nu-i resteze fiabilitate) ... mi-e cam greu de imaginat A3-ul meu cu 330cp :D
Din cate imi aduc eu bine aminte....sper sa nu gresesc la un moment dat pe forum aparuse un tip cu audi A3 de vreo 600 si ceva de cai totul facut pe motorul original,bine inteles aduse imbunatatiri... deci daca chiar vrei si ai bani poti merge destul de mult!
salutare all am un a3 1.9 tdi resoftat la prima treapta si as vrea sa stiu daca ii pun turbina de pe 2.0tdi aduc o inbunatatire la cp sau la alt ceva ??
am si eu un e46 323 ci 170 cai si vreau sa'l duc cam pe la 250,cam cate mi de euro mi'ar trebui ? sau dak cunoasteti pe cineva care e in stare sa o faca
salut ! am si io pe masina motor de 1.6 si are modificarile interne... adica vibrochen, biele, pistoane (1.8 cu camasi cu tot), axe cu came sunt din material mai usor... chiuloasa de 2.0, injectia sa montat de 2.0 multi punct fata de cel dinainte ce era mono punct, admisia normal ca e cea de la 2.0 si evacuarea e serpisori inbracati in banda de azbest, teava goala inox de 60 pana in spate si pusa o taba sport pe final, pompa de benzina de 2.0 .... nu stiu cati cai are acum masina , dar ce pot sa spun ca dau liniute cu bmw 320 de 150cp si ii fac .... deci recomand modificarile interne ca se merita :)