Noul Citroen C4 isi intalneste rivalii din categorie Masini noi 15 Iulie Noul Citroen C4 isi intalneste rivalii din categorie
Toate comentariile (20):
53 comentarii 43 puncte
frectie.botul aduce a noul Touareg sau ceva de la VW sau Toyota,spatele e naspa.daca si meganu nu are finisari/materiale bune(imprumutate de la Laguna) eu sunt batman.eu zic ca tot golfu si meganu o sa ramana in frunte.parerea mea*
15 iul 2010, 20:10
+1
5 comentarii 3 puncte
la motorizari diesel conform articolului sunt patru insa sunt mentionate numai 3
15 iul 2010, 21:10
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Cele de 110 cp sunt HDI si e-HDI.
16 iul 2010, 09:11
0
1 comentarii 0 puncte
spatele e xerox dupa ultimul model de opel astra
16 iul 2010, 02:26
0
17 comentarii 0 puncte
dar opel astra de ce nu e incadrat in categorie? citez"C4 este, ca si pana acum, in categoria hatchback-urilor de talie medie, printre care se mai afla si Volkswagen Golf, Peugeot 308 si Renault Megane" oricum la cate masini sau scos de unde atatea noutati si fara sa fie copiat din alta parte fara sa ne gandim ca e luat din alta parte arata destul de bine
16 iul 2010, 09:42
0
120 comentarii 0 puncte
mie mi se pare k este ridicata in slavi!!!!de oriunde te-ai uita mi se pare k a imprumutat cate ceva de la alte marci auto!!!mi se pare mult mai reusit 308!!!!dar c4 asta nou da clasa golfului si megane???cand si unde ??? plasa de bord si jos la schimbator zici k este colantata cu carbon dala ieftin din targ CARBON X!!!bancheta spate o fii de piele da zici k este banca din parc!!!nu are si ea o forma ergonomica sau o forma mai ciudata ,este la fel k bancheta de dacie 1310 dreapta din stanga pana in dreapta!!!
16 iul 2010, 10:21
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
mie mi se pare chiar ok, Citroen cu C4 nu a facut miracole niciodata dar s-a descurcat onorabil... motoarele intotdeauna f bune, interioare de calitate si comode, doar ca dupoa mine a fost destul de subestimat ca model... sau neinteles... C4 sau un citroen in general, este facut in primul rand pt comoditate ... din pacate asta nu ajunge pt a obtine succes in categoria cea mai contestata in Europa. Am o nelamurire... din moment ce ultimul C4 era bazat pe platforma Focus-ului actual, deci cu suspensie independenta spate, cum se face ca acum a preluat platforma de pe 308? adica din cate stiu eu 308-ul are punte rigida, ceea ce pt c4 ar reprezenta o involutie
16 iul 2010, 12:29
0
tiestosound
35 comentarii 12 puncte
Pentru mine golful 6 e superb . restu... parerea mea :)
16 iul 2010, 21:21
0
70 comentarii -26 puncte
Inseamna ca nu stii cum arata un Golf 5 ;) la interior poate arata mai bn golf 6 dar mici cu Golf 5 nu mi-e rusine. ;) Ca sa le raspund si celorlalti...C4 precedent arata mult, mult mai bn decat acesta, volanul cu mijloc fix si ceasurile digitale faceau totul, plus ca are un aer mult mai sportiv decat copia aceasta,si intradevar au decazut schimband platforma de Focus cu cea de 308 ;) Nu stiu de ce Asta H nu se afla printre acestea avand in vedere ca interiorul si motorizarile acestuia sunt de top, singurul dezavantaj Opel in general este puntea spate ( k la logan ;) ), dar mai lipseste o masina din aceasi clasa si anume Audi A3, oare e prea de top? sau prea scumpa?Cat despre megan...daca ar fi sa luam motorul RS va spun eu ca nu are nici o treaba cu Renault ;) la fel ca si diferenta de la Ford Focus ST cu cel RS ;), Fabia iar lipseste... sau sunt categorii diferite, dar nu are cum atata timp cat se afla si VW aici ;) corect?in fine, cert e ca ac est model lasa de dorit, au dat inapoi dupa gura lumii cand toti merg numai inainte, mai sunt unii care stau ce-i drept :P
20 iul 2010, 16:42
+1
164 comentarii 48 puncte
dragutz nou C4 dar cum a mai spus cineva e cam furat, insa dintre cele prezente tot arata mai bine decat celelalte
16 iul 2010, 21:46
0
35 comentarii 69 puncte
la interior e foarte tare c4 insa la performante cred k golf-ul este superior;)
17 iul 2010, 01:54
0
2 comentarii 0 puncte
Tipic romanesc. De ce se uita de alte modele din aceiasi clasa net superioare Golf, Megane sau C4? Toyota Auris este net superioara modelului C4 (vorbesc de modelele anterioare, dar nu cred ca Auris a decazut atat, iar C4 a facut progrese enorme). In familie am un C4 si un Auris, iar diferentelesunt colosale de la finisaje, dotari etc.
17 iul 2010, 02:59
0
69 comentarii 58 puncte
xerox sau nu eu as alege citroen-ul...arata foarte bine....pararea mea
17 iul 2010, 16:29
0
23 comentarii 12 puncte
Stiti ce arata mai bine decat noul C4? Vechiul C4...pentru ca e mult mai original si mult mai sport...masina e superba..Dintre masinile prezente in acest articol eu aleg Golf.
18 iul 2010, 17:19
0
2 comentarii 5 puncte
Eu cred ca arata destul de bine si Noul C4 , numai ca in Romania cu siguranta va avea succes mai mare Golf-ul , Megane-ul sau Noul Astra (il bagam si pe el in oala ) pt. ca romanul cumpara masina care a auzit el ca e buna si care o vede mai des pe strada. Una e cand spune el ca are Citroen si altea e cand spune ca are VW , Opel ... :)) cred ca asta conteaza mult pt un posibil cumparator roman. :) Mie imi place Noul C4 si modelul precedent , e ceva nou si chiar daca seamana cu nu stiu ce bla bla , totusi e un model NOU ! :)
20 iul 2010, 13:29
0
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Dar noul Astra nu se află în aceeaşi categorie?! Sau poate încurca cu ceva...
20 iul 2010, 14:56
0
1 comentarii 0 puncte
Se fac confuzii mari pe aici, ca la romani. In primul rand C4, prima generatie n-a avut niciodata platforma de Focus ci platforma proprie clasei compacte a PSA - punte semiindependenta (C4, 307, 308) cu individualizarile de rigoare. In al doilea rand masina este cat se poate de originala. Fata provine de la C5 (care evident ca s-a lansat cu mult inaintea noului Touareg si a altui model amintit mai sus) iar spatele vine de la noul C3 (cu modificarile de rigoare). Preferam volanul cu butuc fix si ceasurile digitale dar probabil ca nu se poate obisnui toata lumea cu ele. Stiu ca exista multi fani Renault in Romania dar cred ca este mult sub nivelul marcii Citroen. Este recunoscut faptul ca Renault este cea mai proasta marca franceza. Nu degeaba masina presedintelui Frantei este un Citroen C6. Iar in Germania, Citroen C5 a iesit pe locul 2 intre 2 japoneze in sondajul J.D. Powers privind satisfactia consumatorului, in clasa. Renault-ul a stat intotdeauna destul de prost la fiabilitate, iar servodirectia ultraasistata si care nu ofera prea mult feed-back conducatorului este de speriat la Megane (este o boala frantuzeasca dar de care Megane sufera extrem de rau). Cat despre motoare, sunt si vechi si noi. Sa nu uitam ca cele diesel sunt folosite si pe Ford, Volvo, Mazda iar cele pe benzina sunt facute de PSA in colaborare cu BMW si se gasesc si pe Mini (si probabil nu numai). Eu consider ca masina este o evolutie acceptabila a modelului actual cu toate ca cel din urma a fost foarte original. Si sa nu uitam de ce a facut C4 in WRC... P.S. O sa sara multi pe mine pt ca am ponegrit Renault-ul. Nu neg ca Laguna este un model foarte ok, dar pana la Laguna lucrurile sunt foarte subrede in ograda constructorului. Am sarit in apararea Citroen pentru ca am vazut ca multi arunca cu namol fara sa stie despre ce e vorba. Sunt surprins ca Opel n-a intrat in comparatie. Noua Astra mi s-a parut foarte reusita cu toate ca motoarele nu stralucesc asa cum se spune pe aici. Merg pe man
29 iul 2010, 13:16
0
7 comentarii 2 puncte
Cineva compara C4 cu Toyota Auris, imi pare rau ca nu sa urcat si intr-un C4 ca sa faca o diferenta de design si de calitatea a materialelor. Numai la Logan am vazut calitate a materialelor din interior mai proasta decat la Auris. Toyota foloseste ca multi alti materiale reciclabile dar de o proasta calitate. Am vrut sa-mi cumpar Auris am facut un drive test la Constanta, si asa de frumos "zdranganea" bordul ala de plastic ca am renuntat. PACAT ca nu au modernizat vechiul bord al C4 si au trecut la ceasuri de bord. PACAT ca au renuntat la volanul cu butuc fix, este extraordinar de practic atunci cand ai butoane pe volan. Fata are un design mai frumos decat vechiul model, spatele nu ma incanta. La vechiul model cand vezi o masina (cupe) in departare stii ca e C4, la noul model ia disparut nota de individualizare, a intrat in "turma".
31 aug 2010, 10:27
0
2 comentarii 0 puncte
Eu am comparat Auris cu C4 si tot eu intamplator am si Auris si C4. Ce pot sa spun, usile troncane mai rau ca la Dacie, aripiile sunt atat de rigine ca mi frica sa ma pun cu palma pe ele. Dar trec peste asta si iti urez sa conduci o mai lunga perioada de timp un Auris si in paralel un C4 si apoi vei vedea diferenta. Nu sunt genul de om care sa comentez fiecare articol de pe acest site, insa in momentul cand pot vorbi din experienta despre 2 masini pe care le conduc de 2 ani, o fac. Asta e parerea mea si nu am cum sa mi-o schimb. Un drive test nu evidentiaza in totalitate plusurile si minusurile unei masini ;) Acum nu stiu despre ce versiune de echipare vorbesti insa eu am un Auris SOL 1.6 (echiparea de top) si chiar nu imi "zdrangane" bordu ( in conditile in care nu ma prea sfiesc sa evit gropile, iar Auris are 120.000 km si C4 61.000 km)
01 sep 2010, 16:15
0
7 comentarii 2 puncte
eu am un c4 coupe 2006 si nu-mi troncane nici o usa , iar daca e vorba de interior, si compari designul la C4 cu cel de la Auris imi pare rau .........dar gusturile nu se discuta. Toyota face masini foarte bune, mai bune decat citroen, eu ma refeream la designul masinii si la materialele care sunt net superioare pe C4.
01 sep 2010, 21:01
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »