de la 140 Nm la 321 Nm? inteleg k poti sa urci puterea de la 110 la 140 de cai, dar cuplul motor de la 140 NM la 321 nu cred k reusesc astia decat cu inca vreo 3 motoare. as recomanda celor care au scris articolul sa incerce sa repare greseala, sa nu dezinformeze, ceva nu se impaca pe acolo
nici eu nu stiam exact ce cuplu are dar tocmai ma pregateam sa zic ca nu poate sa aibe doar atat. si oricum daca ar fi asa cum se spune cu power boxul asta eu zic ca ar fi tare :D
interesant powerbox-ul asta, scoate dintr-un motor de dacie inca un motor de dacie, mai veche ce e drept, dar 80 de Nm si 33 cai e o realizare in adevaratul sens al cuvantului
mdea,o scoate el 140 si 320 Nm dar miramas sa ramana fiabilitatea la fel,mi se pare cam mult pt un motor de 1.5 find si greu+4x4 ambreajul va avea de suferit.
cum sa fie grea o dacie?:)))))))) un porsche 911 din 82 e mai greu:)))) mie personal mi se pare k e cam optimist anuntul, pt un audi A4 2.0 tdi 170 cai scoti undeva la ink 42 de cai din motor cu resoftare si 70 sau 75 Nm, asta la un motor cu 25% mai mare k cel de dacie si cu o putere initiala mult mai mare
Sincer nu stiam cate kg are ,dar mi se pare cam putin pt o asa masina ,sa zicem 1200 + 2,3 persoane in masina ,un bagaj,4x4 cuplat undeva pe la munte ,eu zic ca anumite componente sunt fortate...in plus e prea noua sa vorbim de fiabilitate,oricum era o parere,am mai spus mi se pare prea putin 1.5 si 140 de cai pt utlilizare normala...asa faceau si nemti in loc de 1.9 TDI 90 sau 101 cai faceau 1.6 de 101 cai...si se vindea mai bine ca deh..asigurare taxe mai mici...
mi se pare cam fortat motorul, daca intredevar scoate ciferele alea anuntate in articol,oricum masina nu va face fata, cel mai greu duster are aproape 1300 kg,ceea ce mi se pare putin daca tinem cont k nu foloseste materiale ultra usoare pt a castiga al capitolul asta. pur si simplu se apre k e o conserva cu roti pe care o sa o cumpere nemtii k e ieftina si le trebuie spatiul din interior, iar ei oricum daca vor ceva mai luxos isi permit, noi in schimb trebe sa gandim k nu ne permitem sa schimbam masina oricand si ne luam una si buna, probabil o sa ne luam masini nemtesti:P
motorul de 1,5 de la renault este f reusit, mai ales in varianta de 110 cai fuge mult mai mult decat ai avea nevoie in Ro, eu am vazut cum merge pe un Megane SW, chiar are sclipiri. Cel mai reusit dupa mine este motorul de 1,5, dupa aceea este dieselul de 1,9 in varianta de 130 de cai care pana in 2008 avut probleme cu turbina iar cel de 2.0 si 150 de cai ca prestatii este ok(chiar daca cel de 1,9 este mult mai fluid) dar devine f zgomotos in decurs de 6 luni, un an, daca masina noua nu prezinta defectul acesta. Deci, mi-ar placea un Duster de 1,9 si 130 de cai, varianta din 2008 incoace, cu injectoare cu 7 duze, turbina revizuita si euro 5. Dar totusi tin sa cred ca 1,5 de 110 cai se descurca onorabil.
Cuplul marit ajuta la depasiri
putere mai mare este buna in pante sau situatii extreme
noroi ,zapada ,remorcari ,etc.
cine nu vrea asa ceva?
nu poti sa le ai fara sa bagi mana in portofel.