nu are cum sa functioneze asa ceva, e vreoun experiment esuat ca ala e legat de kilometraju masinii iar in curbe si iarna rotile se invart mai mult/putin decat distanta parcursa
vad ca are butoane de reglaj... aia inseamna ca sti unde esti de-l reglezi constant :) oricum buna incercare
ps: rola aia are numa sus si jos. Stanga-dreapta sunt curios cum face mai mult de 100m
mah eu zic ca e vrajeala... adica eu numi pot imagina cum merge sistemul ala... ca dumul nu e doar drept... ar trebui sa intre acolo multe harti sau poate e cu "rola bucuresti" pentru capitala, "rola constanta", "rola drumului e423" etc. si o schimbi la intrare :-?? totusi daca era conectata la cutia de viteze cum repera curbele :-? ?
Interesant. Eu cred ca este posibil cum a zis cineva mai sus, o rola pentru fiecare drum. Oare la un drum de 100 km cati km de curbe efecti ai astfel incat sa ai probleme cu acea navigatie? probabil ca avea o abatere de cativa zeci sau sute de metrii, dar tot te ducea la destinatie.
Stire asta suna ceva in genu la bancu asta:
Francezii au facut niste sapaturi arheologice si au gasit la vreo 50 m adancime resturi de fire de cupru. Dupa ce au fost cercetate cu atentie de oameni de stiinta, s-a tras concluzia ca stramosii francezilor, galii, pusesera la punct o retea de telefonie subterana.
La aceasta neasteptata veste, nemtii, ca sa nu ramana mai prejos, au inceput si ei sa sape. Si pe la 70 m adancime au gasit niste resturi de sticla de unde, dupa alte cercetari, au ajuns la concluzia ca stramosii lor, gotzii, pusesera la punct o retea subterana de fibre optice.
Romanii au inceput si ei sa sape 100 m si nu au gasit nimic si au ajuns la concluzia ca dacii comunicau wireless.