Promotie Exelixis Motorsport: 20% discount pentru kiturile de intercooler Forge! Promotii 20 Octombrie Promotie Exelixis Motorsport: 20% discount pentru kiturile de intercooler Forge!
Toate comentariile (11):
14 comentarii 0 puncte
o intrebare la o skoda octavia 1.9 tdi se poate pune si ma ajuta cu ceva ? ca vad ca acolo este vb. numai de benzina turbo. Multumesc.
20 oct 2010, 11:45
0
emyy1987
88 comentarii 3 puncte
900 euro un kit intercooler¿¿¿¿...scump domne scump...
20 oct 2010, 12:55
0
10 comentarii 42 puncte
@ B58MAL - Kitul de intercooler marit este benefic pentru orice masina turbo indiferent ca este diesel sau benzina.Din pacate Forge nu are un kit dedicat pentru masina ta insa folosind gama lor de intercoolere universale impreuna cu furtunele siliconice Silicon Hoses putem pune la punct o configuratie custom.
20 oct 2010, 13:04
0
365 comentarii 326 puncte
cu cat ai creste puterea unui golf 5 gti?
20 oct 2010, 16:18
0
10 comentarii 42 puncte
Ca sa sintetizam si sa nu aruncam cifre iti pot spune in felul urmator : intercoolerul te ajuta ca sa iti traga masina si vara la fel ca iarna.
20 oct 2010, 18:04
0
40 comentarii 2 puncte
poi nu ar creste puterea semnificativ dar intercoolerul este bun pentru ca face ca masina sa traga mult mult mai bine deoarece perimeste aer mult mai aerisit adk mult mai oxigenat in motor iar vara motorul nu se mai "incinge" asta find unu si 2 un intercoolet + un soft bun iti creste putere cu 85-150 cp in functie de masina,intercooler si soft si el este esential pentru masinile care au modificari mari gen turbo ........cam atat eu iti recomand unu....oricum daca nu ai modificari pe masina(cel putin soft) numarul cailor nu o sa fie foarte mare dar masina va trege mult mult mai bine si se va simti diferenta....
20 oct 2010, 20:18
0
30 comentarii -47 puncte
FRATZIORUL MEU NU TE SUPARA PE MINE.IN CAZUL INTERCOOLERULUI NU E VB CA E MAI AERISIT AERU SAU MULT MAI OXIGENAT. PROBLEMA E URMATOAREA......ORICE GAZ FIE EL AER SAU ALTCEVA,CAND E COMPRIMAT(ADICA CE FACE TURBINA AERULUI)ISI MARESTE TEMPERATURA.EI SI INTERCOOLERUL NU FACE ALTCEVA DECAT SA RACEASCA AERUL ALA COMPIMAT SI PE DEASUPRA INCALZIT....POATE AI UMFLAT SI TU CU POMPA VREODATA VREUN CAUCIUC SAU MINGE SI CAND AI PUS MANA LA BAZA POMPEI A OBSERVAT CA FRIGE,EI BINE ASTA NU SE DATOREAZA FRECARII PISTON CILINDRU CI FENOM DE COMPRIMARE A AERULUI.
21 oct 2010, 12:26
0
emyy1987
88 comentarii 3 puncte
stii tu ceva dar nu stii multe...aerul rece este mai dens (este mai greu)decat aerul cald(e ceva fizica aici)...camara de combustie se ´´umple´´ mai bine prin urmare se produce mai bine combustia...mareste rendimentul motorului fie benzina sau motorina..e un radiator care raceste aerul de admisie atunci cand masina e in mers...turbina incalzeste aeru pt ca gazele de evacuare trec prin capatul celalalt si prin urmare se ´incalzeste ff mult nu pt k comprima aerul si se incalzeste...
21 oct 2010, 22:30
0
14 comentarii 0 puncte
un pret pentru octavia 1 din 2002 1.9 tdi motor alh, 90 cp remapat la 130. ?
20 oct 2010, 23:29
0
10 comentarii 42 puncte
Dupa cum ti-am zis in cazul tau vorbim de o configuratie custom, prin urmare nu putem face o estimare de pret decat daca avem masina fizic.
21 oct 2010, 10:49
0
14 comentarii 0 puncte
pai si cum putem face o proba ceva ? o adresa un nr. de tel ?
28 oct 2010, 02:05
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »