ce sa nu critici cand stii ca nu e facut de romani, totul e fakt si condus de francezi, noi n-am fost in stare sa adunam cativa tineri ingineri romani(erau si sunt destui) care sa construiasca o Dacie, au trebuit sa vina francezii si sa ne cumpere... acuma uite unde am ajuns, ca aproape peste tot in lume loganu-l si duster-ul se vand sub marca renault...prin brazilia loganu se vinde sub marca Nissan, iar in Rusian Logan MCV se vinde ca fiind o Lada MCV...
poate nu stiu eu bine dar din cate am vazut pana si dacia 1300 e tot a francezilor (renault 12 copy-paste model... 1969)
ma intreb daca ce a fost intre 1300 si logan a fost vreouna pur romanseaca... ca parca toate aveau piese/motoare renault, pana si 1310 injectie din 2000
sa vedeti voi distractie MAXIMA cand o sa cada tabla de pe toate dusterele si loganele nemtilor si o sa avem o reputatie mondiala egala cu zero (da noi)
De asta toti nemtii "prosti" isi iau loganuri noi in loc de sh de-a lor. Sh le lasa pt noi ca noi suntem mai destepti ca nemtii. Ar trebui sa va puna pe ganduri cand in Germania isi cumpara toata lumea masina asta. Sh-urile is bune pt romani. Iar daca un neamt vrea sa isi ia masina, isi ia una noua un BMW/Mercedes, bine ca exista natia noastra sa mergem noi cu ce arunca ei. Daca nemtii care au bani si sunt primii in Europa fac asta, noi de ce nu am face-o?
multi cum cumpara loganu nou il conduc cateva mii si-l vand dupa. Mai lasati povestile "uite frate il cumpara nemtii si francezii si etc" crezi ca la ei nu exista oameni cu bugete mai modeste? Multi probabil isi fac iluzii cand il cumpara,vad ca de fapt nu ofera chiar tot ce si-au imaginat sau cu ce s-au obisnuit si-l vand dupa. Unii sunt multumiti,altii nu
@gamercosti: dupa 1990 Dacia 1310 a fost conceptie romaneasca, cu motorul de 1.4 bazat pe dacia 1300, cutia in 5 trepte, bineinteles s-a pastrat aceleasi, dar este o diferenta intre dacia 1300 si dacia 1310 CN...dupa 1990 toate au fost numite CN-uri...dacia 2000 pe injectie facuta tot de romani, dacia nova, dacia supernova cu propulsor Renault, Dacia Pick-up 4x4 care s-a fabricat inca din 1999, francezii au intrat in dacie din 2003 cand au imbunatatit Solenza si dupaia Logan...oricum nu cei de la Mioveni stim bine ca nu au vrut sa faca, ca se putea, dar a mai fost si problema financiara pe care statu roman si-a batut joc de toate fabricile romanesti, de ce crezi ca nu mai merge nimic? ca guvernul a pus la pamant tot, daca nu venea francezu, crezi ca Dacia cu cei 5 tineri ingineri care proiectau o dacie noua mai supravietuiau? nu apucau nici sa o scoata pe piata ca lichida guvernul fabrica si construia imobiliare sau mai stiu eu ce in Uzina de la Colibasi asa s-a intamplat si cu Tractorul si etc...acum fac ce vor cu dacia..cum nici Skoda nu este Skoda ci un Vw, Seat la fel...doar ca nu se vand cu alta sigla...stiu doar un Seat bazat pe Audi A4.
1310 injectie avea "computer bosh" pus de renault din cate am inteles... eu am avut si asa zicea taicamiu (nu am verificat), oricum a fost o bijuterie motoru ala. In regim de raliu de consum 15-20-25 medie nu a cedat niciodata in 3 ani(da, 25L medie)
Eu nu am Logan. Am o masina mai scumpa, dar cu toate astea mie Loganul mi se pare o masina super: e noua, e mare, e foarte ieftina. Cand a aparut Loganul au inceput romanii carcotasi "sa vedem noi peste 4-5 ani". Au trecut 4-5 ani, unde sunt problemele? Apoi nemtii s-au ofticat tare ca romanii in loc sa le sporeasca lor veniturile la VW sh au crescut vanzarile la Loganuri chiar si in Germania. Pana acum am vazut foarte persoane multumite de Loganuri asa ca jos palaria si nu a picat niciunul fie el si diesel despre care "profetii forumisti" spuneau ca va cadea turbina la 100mii. Uitat-va cate taxiuri sunt Logan, credeti ca toata lumea e prosta de isi cumpara Logan. Dar daca nu intelegeti de ce aruncati cu pietre in loc sa vedeti partea buna? Si daca continua asa poate peste 20 de ani o sa imi cumpar si eu Logan, chiar si carcotasii or sa isi cumpere.
Nu stiu de ce zici sa sunt inutili senzorii de ploaie, mie mi se par chiar foarte utili, dau doar on și nu mai am treabă cu stergatoarele, uneori mai umblu doar la sensibilitate (Volvo S40/2006). In schimb cruise controlul cred ca nu prea e util ce putin in Romania, l-am folosit putin prin tarile straine pe unde am fost.
Te anunt k nu am avut, nu avem si nici nu vom avea vreodata ceva...de ce?
dacia nu e romaneasca, dacia am luat-o de la francezi si de atunci pana akum, noi avem doar spatiu (teren) pt fabrici si centre de vanzare...noi avem doar ARO, care si ala cica e furat de pe undeva...deci , dai banii pe o masina frantuzeasca, de akolo si preturile...hai bafta
Am avut pe mana masini cu senzori de ploaie si norocul a fost sa ploua afara... iti spun ca 70% din parbriz era leoarca si senzoru nu-si facea treaba cum trebe :( Si masinile erau din gama +40.000 euro (la nou) :* Bafta!
sunt de acrod cu tine la senzorii de ploaie!chiar si la cei de lumina![cat de chior sa fii sa nu vezi k ploua afara!!sau chiar atat de greu e sa apesi un buton?]dar ma refeream ca tehnologie!ca vad ca ce au pus nemtii si altii cum 10 20 de ani la noi abia acum apare!!trist!!
20 ani? poftim? =)) in anii 60 masinile de curse aveau 250 cai... oricum e vb de bani ca romania nu isi v-a reveni niciodata fara investitii si sa faci o investitite inseamna sa scazi si mai jos.... si nici aia nu ii avem... eu zic sa va faceti bagajele ca salariu minim o sa fie 2 mil peste 10 ani aici
Degeaba ne suparam ca nu avem navigatie sau climatronic. La peste 20.000 euro voi v-ati cumpara un Duster avand in vedere oferta marcilor concurente? Eu unul m-as uita si la alte marci daca ar fi vorba sa dau 20.000 euro pe un Duster. Daca la 10-12.000 euro ar avea climatronic si navigatie, jos palaria!
la 20k euro... mi-as lua o masina de familie cu 5k gen vectra C din 03... o masinuta de drift (de hobby) cu 5-7k total...si restu investitie ca in 7-8 ani ajungi inapoi la 20
Daca am gandi toti asa si am avea boala pe tot ce e facut in Romania (indiferent de actionar) si am cumpara numai lucruri straine, unde ai mai munci tu? Eu? Ceilalti? Pana la urma chiar fiind francezii actionari, Dacia da ”paine” la foarte multi romani - si nu numai cei de la Mioveni ci si alte fabrici care fac diverse componente, mai plateste si impozite si taxe .... Asa ca Dacia in general e o treaba foarte buna pentru Romania, plus ca si-a dovedit fiabilitatea si calitatea, nu numai in Romania. Eu unul circul cu o masina mai scumpa (Volvo) insa numai pentru siguranta, dar vazand cum se circula prin Romania, sau cel putin in Bucuresti, mi-as lua 3 Loganuri SH sa-i pedepsesc nitel pe idiotii tupeisti la volan care profita de bunul simt al celorlalti, avand mereu in gand ”ma bag ca doar n-o sa intre in mine sa-si strice masina”. Si sa am mereu in service 2 masini si una pe drum. Pana la urma omul conteaza si nu masinile, din pacate Romania a reusit cat de cat la masini insa nu stiu ce natie - francezii sau altii - ar trebui sa vina sa ridice putin si calitatea factorului uman. Chiar aseara am vazut un idiot care a intors pe Magheru și alt idiot care mergea cu vreo 80 la ora pe acolo si a mers pe frana de si-a terminat cauciucurile, 50 la ora nu-i era destul.
13000 si daca o sa adaugi toate taxele in 2011, ca deh e motorizare euro 4 :) sa vezi cum sare de 13000 euro ca popa. Eu zic ca raportul calitate, pret e oke ptr duster, nu stiu unde ati vazut voi suv sau crossover sub 20.000 de euro cu TVA si cu toate taxele ( si nu ma refer aici la mana a doua ). Dar na romanul mereu nemultumit, macar avem si noi ceva care ne mai salveza imaginea tarii in afara ( barem peste granita este apreciata )
cu 19.000 eur tva inclus iei suzuki sx4 cu motorul 2.0d 140cp 6 trepte 4x4 full (clima, cruise, incalzire in scaune, etc etc). nu discut ca e euro5....si nou...
http://www.suzuki-radacini.ro/masini-noi/suzuki-sx4-lista-de-preturi_27.html
motor fiat(de fapt 135 de cai are), de fapt nici nu este rau, dar stii ce portbagaj are? sau ce inaltime? nici prin gropi mai nazdravane nu treci cu el. Plus ca plasticurile la interior sunt de aceeasi teapa ca cele ale logan-ului.
intr-adevar il bate duster-ul la capitolul spatiu, si posibil si la capacitati offroad, data fiind platforma si transmisia imprumutata de la nissan. desi...nu stiu nici aici ce sa zic. cert e ca nici una nu e offroader. totusi...nu stiu daca la banii respectivi...cineva care stie de suzuki ar alege duster. pe bune acum.
Eu sunt posesor suzuki...si am avut si logan. Plasticele din interior nu se compara. Mult mai ok si mai bine finisate la suzuki. Am avut logan full si acum am swift full. Stiu despre ce vorbesc. Ce-i drept in logan (break) incapeam 5 oameni + bagaje + snowboard-uri...
prietene costurile de intretinere sunt aceleasi...iar daca nu ma crezi mergi si fa comparatie la o reprezentanta dacia-renault si la una de bmw...si atunci vezi caree si cum sta treaba...poate ca la bmw un pic mai mari costurile intre 5-7% dar nu se compara calitatea dacia cu calitatea bmw desi costurile sunt asemanatoare...
costurile la bmw si mercedes nu sunt un pic mai mari..sunt foarte mari, e cum ai face comparatie intre cioara si porumbel. Si o spun din punctul de vedere al unui roman de rand, modest. Par example un X3 te rupe la buzunar la revizii si consumabile
@Gabriel03...deja vbesti despre alt produs, dacia e low-cost iar bmw, mercedes sunt game medii. Oricum masina merge pe acelasi principiu 4 roti...iar daca intrii cu el in zid,copac, stalp tot acordeon se face :)
pt bandeanradu ia du-te tu si ia filtrul de aer de la reprezentanta dacia si vezi cat costa...
pt Synapse frate tu intai informeaza-te si apoi vorbim...
johnybmw :) asta nu insamna ca daca tu ai bmw restul masinilor sunt de rahat :) stai linistit ca am informatii destule ti-am spus, tu faci comparatie intre low-cost si premium class ( total gresit )
normal ca sunt mai ieftine piesele de dacie,daca le luati din targ duminica sau de la coltu blocului si luati numai turcisme,duceti-va in reprezentante sa vedeti atunci cum sta treaba!
larryeo cam asta am vrut sa subliniez si eu insa cei care au comentat nu prea vor sa inteleaga acest lucru si nici nu are rost sa imi bat capul sa mai explic de sute de mii de ori....
eu am avut si logan si renault si acum am bmw...si stiu cam ce costuri presupun toate masinile astea(la intretinere ma refer)
Da, ia tu un ML care nou costa 80.000E, la 20.000E sh si vedem daca nu cumva o sa il tii in garaj mai mult, nu mai zic ca nu stiu daca o sa ai bani de casco/rca/impozit si sa nu mai vorbim de intretinere. Mercedes ML/BMW X sunt pt oameni cu bani, aia nu e masina pt cineva care isi permite numai 20mii euro sa dea pe o masina. Numai romanu poate sa creada ca poate fi "boss" cu 20mii de euro. Sau vrei sa stai in fata blocului cu baietii sa iti cante maneaua: "dusmanii imi poarta pica, dar n-au valoarea mea"...
Nu sh ce impresie ti'ai facut u despre ce'am zis eu dar asta a fost parerea mea si inca ramane valabila , adik n'as da 20 de mii de euro pe un cazan romanesc chiar dak e nou , nu m'am gandit la varianta la care cu 20 de mii de euro as fi boss ... Aqm fiecare cu gandirea lui
ML sau x de 20.000 E... tre sa fie in stare foarte buna la banii astia plus ca este intretinerea... taxe piese... si multe altele... nu e chiar asa usor precum cred multi... lasa ca poti sa o cumperi ca la o adica orice poa sa isi cumpere un porsche la un momendat... dar iti permiti sa il intretii...? ML, X si toate astea sunt pt cei cu bani... nu pt oricine... dar na tre sa o pateasca romanu ca sa bage la cap...
se referea ca isi ia mai bine un Rx-8 la banii unui Duster, nu trebuie neaparat sa fie din aceeasi clasa...si eu daca ar fi mi-as lua Volvo XC90 SH decat un Duster fie nou si full option, nu se compara cu Volvo si poate dau si mai putin ca Duster, dar sa nu generalizez, as lua la acelas pret cu Duster, dar nu se va compara, chiar daca XC90 e rulat, merge mai misto ca un Duster nou. Nu am nimic cu Dacia, dar sunt niste modelele Renault care nu mai sunt originale nici macar marca Renault nu mai e 100%, e turceasca, spaniola etc...s-a imprastiat peste tot si asa ca dai banii pe niste plastice ieftine.
cum a zis mai jos thomas... nu are leg... ca e sau nu aceasi clasa adica decat sa imi iau un duster prefer una sport ... sau si sedan... de banii cu tare...
Nu voiam sa incep din nou discutia masina noua vs masina second. Si eu sunt de acord cu masina second. Voiam sa compar strict preturile intre masinile noi din clasa Dusterului, care sunt destul de numeroase, la acelasi pret (20.000 e) si care probabil sunt preferate de catre cumparatori in detrimentul Dusterului. Dusterul in acest moment este cumparat datorita pretului. Daca pretul creste, pierde singurul atuu.
qashqai, care este mecanic identica, cu optiunile acestea porneste la 30 000. Asa ca de ce ne plangem? Si asa in Ro nu vor fi disponibile.
Toata lumea ar sari pe x-uri, M-uri si Compass-uri, nu am de gand sa fac polemica, dar sunt sigur ca dintre cei care fac alegeri de genul asta , atucni cand vine o lege gen, "cauciucuri de iarna obligatorii" stramba din nas sau pun piese de schimb contrafacute si cauta economia la sange fara sa ca doar e mai importanta imaginea pe care ti-o confera X, frate, nu?
Voi ati invatat sa cititi?nu vedeti in **** mea ca Dacia deja nu mai e o merca romaneasca?ce e mai bun o sa se fabrice in Rusia si probabil cand un neamt va cumpara un Duster cu toate dotarile in actele lui va scrie "Made in Rusia by Renault".....
ala de 2,5 sau de 3000 face ca un tractor si are comoditate de caruta. care in cel mai bun caz face 10 %(consum) si prestatiile le-ar avea evident inferioare unui duster de 150 de cai.Deja duster-ul de 110 cai si diesel de 1,5 scoate timpii unui D-Max-ul. In fine, inainte de a-si cumpara masina, o persoana normala ar trebui sa se decida in privinta aceea ce-i trebuie cu adevarat, ceea ce poate sa-i satisfaca necesitatile in cel mai bun mod posibil. Si de ce treaba asta? pt ca cine se uita la D-max nici nu are ce-si indrepta privirea catre duster, unul este SUV si cealalata este truck spartan, sunt 2 lumi diferite si 2 tipologii de clienti care nici nu se vor intalni prea des, de altfel.
Sa numesti Duster-ul SUV,cred ca e putin cam mult!Poti numi SUV un Pajero sau ceva cu traditie,nu un Sandero care a luat steroizi!Ce SUV-uri ati mai vazut cu motoare de 1,5 sau 1,6(Exceptie face Vitara si Lada Niva)?Parerea mea este ca la ora actuala o masina foarte robusta este Pajero de prin 1998-2002(singurul dezavantaj sunt piesele cam scumpe) In 2000,un Pajero avea foarte multe gadget-uri la care marci gen Vw si Audi abia le descopera acum!Iar la alegerea unei masini,cred ca gusturile difera foarte mult de la persoana la persoana asa ca nu putem critica pe cineva doar ptr. ca prefera dacia sau alte marci!Eu spre exemplu sunt fan inrait Vw!
Cred ca ai incurcat borcanele, chair masinile amintite de tine nu sunt si nici nu au vrut ssa fie SUV-uri niciodata. In primul rand pt ca atunci cand au iesit primele Pajero & company, categoria SUV nici nu exista. Documenteaza-te putin, si vezi si tu ce inseamna Sport Utility Vehicle (sau Stupid Useless vehicle) sau downsizing si ai sa intelegi. Masinile pe care le aminteai tu sunt masini de teren, total alta treaba. P.S. nu e o chestiune de gusturi cand cineva compara 2 masini din categorii diferite, eu de ex, nu am vb de design(acolo este vb despre gusturi), eu am vorbit despre inutitlitatea unei comparatii incoerente gen Audi R8- Logan(exemplu). Dupa mine atunci cand compari 2 masini/produse destinate unei tipologii de utilizatori diferite, nu stii exact ori ce ofera masina/produsul respectiv, ori stii dar nu ti-ai calrificat prioritatile. A treia optiune ar fi ca prioritatile tale sa fie superficiale de genul -imagine, emblema, etc.
1. "climatronic" este numele aerului conditionat electronic de la grupul VAG. nu mai folositi abuziv aceasta denumire pt ca nu are nici o legatura cu nici o alta marca de masini decat cele mentionate. nici nu model renault nu are climatronic !!!!
2.senzorii de ploaie sunt folositori, dar la o viteza constanta. normal ca nu functioneaza bine cand circulati in oras.
esti dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eu am renault si spre surprinderea ta am 1:DUBLUCLIMATRONIC, 2: senzorii de ploaie sunt foarte buni si in oras si afara (oricum habar nu ai ce fac aia).
dar probabil ca tu ai o renault 1100 cu ventilator pe bord :)). mai documenteaza-te inainte sa te exprimi.
si poate da, cum a scris un coleg de forum o sa ajunga la 30.000
e si TDI renault asta? scuze pt ironie. Climatronic este marca inregistrata VW. In mod gresit se spune climatronic in vorbirea curenta din cauza ca termenul este abuzat. cert ramane ca poti spune ca ai "clima" sau aer conditionat" sau "aer contidionat automat", dar nu Climatronic.
prietene, omul se referea la faptul ca aerul conditionat automat pe care il ai tu nu poarta denumirea de "CLIMATRONIC", aceasta denumire este valabila doar la VAG. Bineinteles ca mai toate marcile au in dotare si AC automat nu doar manual, dar poarta o alta denumire.
permite-mi sa iti spun ca tu esti dus si prost informat si obraznic si prost crescut. daca nu scrie pe el climatronic nu e climatronic...e aer conditionat manual, automatic sau electronic branuit renault. toti prostii se trezesc vorbind
citez "Climatronic reglează temperatura interioară în funcţie de temperatura preselectată dorită, cu adaptarea automată a turaţiei suflantei şi acţionarea clapetelor de distribuţie a aerului, astfel încât, în toate regimurile de exploatare şi în toate condiţiile atmosferice, să fie asigurată o temperatură plăcută cu o circulaţie a aerului fără formarea de curenţi în habitaclu. Sistemul electronic de comandă al Climatronic înregistrează toţi factorii importanţi de influenţă şi cei cu efect perturbator, de exemplu poziţia soarelui, intensitatea radiaţiei solare şi temperatura exterioară şi realizează în mod corespunzător alimentarea cu o cantitate mai mare sau mai mică de aer rece. Prin conectarea echipamentului de comandă la nivelul sistemului CAN-Data Bus sunt disponibile şi alte elemente de confort: regimul automat de funcţionare cu aer de recirculaţie la activarea sistemului de dezaburire a geamurilor sau la cuplarea marşarierului evită pătrunderea de mirosuri neplăcute. Reglarea turaţiei suflantei în funcţie de viteză, cu adaptarea automată a temperaturii de evacuare, diminuează nivelul de zgomot la rularea cu viteză redusă. În mod suplimentar, printr-o simplă apăsare de buton, Climatronic activează şi funcţia de dezgheţare a geamurilor acoperite de aburi sau de gheaţă. La nivelul maxim al suflantei şi al sistemului de încălzire, curentul de aer este direcţionat pe latura interioară a geamului. În cazul în care temperatura exterioară este de peste 0 °C, este cuplată instalaţia de răcire pentru uscarea aerului. Sistemul Climatronic oferit de Volkswagen asigură în acest mod un nivel ridicat de comoditate al pasagerilor, în condiţiile unui confort şi al unei siguranţe sporite. Prin temperatura plăcută se menţine capacitatea de concentrare şi de reacţie a conducătorului auto, aceasta fiind o condiţie pentru rularea în condiţii de siguranţă. În mod suplimentar, acest sis
off , multa cearta fara nici o rezolvare , dusterul se modernizeaza , asa si , odata cu productia lui in Rusia , v-a disparea si emblema Dacia , de aici dispare si reclama facuta marcii dacia , oricum noi ramanem doar cu reclama , in timp ce francezii iau profitul , un duster fie el si cu clima automata (sa nu se supere paul todea ,pfff zici ca e actional la VAG) si normal motoare mai mari sa poata fi demn de a purta numele de SUV ca rusii nu cumpara SUVuri cu moroare de masini de oras, nu merita un pret de 20.000 , pret care cred ca v-a fi chiar mai mare pentru varinata cu interior piele , clima automata , si mai alex tractiune 4X4 ,cineva spunea mai sus ca Dusterul are aceiasi platforma ca Nisan Quaschai , ei bine din pacate nu , Dusterul are aceiasi platforma ca Renault Clio si interiorul de pe acelasi model de masina asa ca decat sa dau atatia bani pe o masina cu un interior ce seamana a logan din 2005 sau clio din 2002 , mai bine ma orientez spre un Hyundai sau spre o masina SH posibil dintr-o clasa mai mare , si nu trebuie sa platesc taxe pt ca sunt preturi mai bune la masinile inscrise decat la cele aduse de afara , aici e criza , in Germania nu asa ca nemtii tin preturile sus la masini , si daca gasesti una la pret bun roagate sa ajungi cu ea cu bine in tara , si inca ceva sa nu uitam ca Dacia e facuta de Renault , Renault fiind marca cu cele mai multe si mai scumpe revizii din cate sunt in tara am un prieten care a avut renault de nou si la 70.000 a trebuit sa isi schimbe caseta de directie dupa carte , a facut 75.000 cu ea si a picat , astia de la renault cat dau garantie , atat tine masina , pt ca ei asta fac vand masini ieftine , facute cu piese ieftine , care sa tine putin sa fi nevoit sa vi la service , cati dintre voi stiu cum face un logan dupa 100.000 de km , sau ca un logan diesel la 150.000 e pa motorul , renault este cel mai prost producator francez din lume , dar atrage clientii prin preturi un pic mai mici la reprezentanta decat ceilalti , si m
"v-a disparea", "actional", "moroare","v-a fi", "varinata","mai alex"(asta a fost cea mai comica), "aceiasi", "Nisan Quaschai"(asta ti-o iertam oricum, nu e limba romana), "roagate", "sa fi nevoit sa vi la service", "renault este cel mai prost producator francez din lume" :))))))
1)Ideea era ca daca si sursele tale in ceea ce priveste ranault si Dacia sunt la fel de solide ca si gramatica ta, trebuie sa recapitulezi serios in ambele domenii. Sugerez pt prima cu ceva ce se numeste "abecedar". Exista abecedare pt chestiile alea cu 4 roti pe asfalt si una intre maini.
2)Sandero si Logan au platforma Clio, Quashqai si Duster sunt identice, platforma este oricum simpla de aceea pot fi elemente comune in unele cazuri cum ar fi variantele cu 2 roti motrice care au suspensiile cele mai frecvent intalnite all over the world - McPherson pe fata si punte semirigida pe spate.
3)sunt anumite puncte la care sunt de acord cu tine, dar trebuie sa te actualizezi la capitolul fiabilitate renault, noile modele sunt orientate spre o neta imbunatatire a acestui aspect, dovada a faptului fiind increderea sensibil marita in marca de ceva ani incoace, avand mai putine probleme decat marci mult mai prestigioase, ca de ex Audi.
imi cer eu scuze pentru gr3mlyn01 ca si-a permis sa nu vorbeasca perfect corect,din punct de vedere gramatical.Era sa si uit ca aici e facultatea de litere! =)) sunteti patetici
o singura limba poate vb si el corect, nu facultate, dar nici analfabeti nu ne putem permite sa fim daca vrem ca cineva sa ne asculte. Stii cum e... canal, measaj, cod- el a gasit canalul(forumul) dar cu mesajul si cu codul(limba) a dat-o in bara.
deci numai la noi se poate,tre sa fi incuiat rau sa dai atata gramada de bani p un Duster cand ai atatea variante de masini SH mult mai bune la indemana VW Touareg de ex si multe altele,alte pareri??
Ce prosti suntem noi romanii. Toata lumea lauda dacia si noi ca niste ipocriti ce suntem ne plangem ca nu are clima bizon si scaune cu masaj pentru Oo. Noi romanii atata stim ca trebe sa fie jmechera masina. de aceea ne plac pisicutele impinse ca suntem chool ca avem bemve, si am auzit intr-o piesa de la ceva rapperi ca p**a are alt gust in bmw. Si daca ar avea toate asta, ca sa va satisfaca, ati zice ca e cool.. da nu prea ca ii dacie si e din romania, si mai bine iti cumperi un bemveu spar. ca aia arata ca ejti jmecher. Sunteti penibili vreti totul usor si simplu, ca romanii, si datorita voua, care aveti atitudinea aceasta delasatoare suntem unde suntem. nu stiti sa apreciati nimic, nu faceti nimic, dar aveti asteptari mari, nu va permiteti, dar vreti sa vi se ofere, imi e scarba de voi.. din cauza vostra tara noastra o sa mearga dracului. pentru ca voi ascultati manele si visati la bani dar tot ce stiti sa faceti e sa fiti jmecheri.
stai linsitit ca si asa nu ne baga nimeni in seama, deja avem faima de carnati care stramba din nas la orice initiativa, cand in buzunar fac zgomot moenedele de 10 bani si cam atat. Ce vreau sa spun e ca in principiu toate post-urile contra Duster sunt timp pierdut, se vede ca baietii nu au inteles ca nu este oricum, pt noi. Ne-au lansat un mesaj- facem ceva mai bun, dar voi continuati pe ale voastre cu pretentii de X-uri, japoneze, M-uri si alte usate cand noi am vrut sa vad dam ceva esential, nou si bun pt ceea ce aveti voi nevoie in tara voastra. asa ca nu dau ocazia la polemice si spun, "bine facem ceva si mai bun, la acelasi raport calitate pret, dar ii lasam in pace pe romani, ca ei au bani de X5" :))
eu ce am de zis este un bravo ca am ajuns pana aici desii suntem cam in urma... pana sa avem motoare cum au bmw sau alte masini si optiuni...o sa inceapa sa zboare masinile... dar na macar ii si asta un pas... bravo... macar putin decat nimic...
RA 2fast4u si Ottaviano-voi nu intelegeti un lucru!Tot ce a fabricat Dacia din 2000 si pana in prezent,nu este concept autohton,ci este concept Renault.Asa ca nu va mai cacati pe voi cu Dacia face-drege!
Daca ti-e asa de scarba de noi astia care nu-ti impartasim opinia asupra Daciei,de ce nu te duci sa "borasti" niste zeci de mii de euro ca sa-ti cumperi niste Dacii si sa ajuti economia tarii mai patriotule?Intr-o tara democrata,omul este liber sa aleaga,nu trbuie sa i se impuna nimic si nici sa sara vreun prost ca tine de cur in sus in momentul in care unu nu-i de aceeasi parere cu el!Apropos!Ce masini aveti voi meseriasilor?Cumva Loganuri sau vreo dacie 1300 din 68?Mai mergeti si voi cu masini ca sa aveti cum sa va faceti o parere despre masini si Dacii!
da i-ati frate si elicopter u. nici eu nu am dacie am vw. ideea era k noi nu stim decat sa ne facem antireclama la tot ce e autohton. asa or face si americaii? nemtii? .....nu cred ei dk descopera o buba undeva comving lumea k asa trebuie sa fie. noi nu.... e proasta dacia,,, inchideti-o si pe asta k nu mai merita nimic tara asta decat niste tzatze kre o freak p forumuri si vor ml-uri. PROSTU NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL.
Nu este concept autohton pentru ca ne conduc niste oameni de 2 lei ca sa nu zic mai multe, care au fost votati de niste batrani cu idei comuniste si invechite, care au vandut tot cea avea Romania mai bun, nu ma refer numai la uzina de la Pitesti, la o valoare subestimata pe care tot ei au bagat-o in buzunar si acum o fac pe desteptii din masini de clasa superioara. Conducerea tarii a stricat tot si se pare ca strica in continuare, ganditi-va ce masuri se vor lua ca sa inapoiem banii la FMI. PREA MULTA POLITICA STRICA si faza cea mai nasoala este ca foarte multi romani au impresia ca se pricep la foarte multe lucruri cand ei sunt total habarnisti in ceea ce cred ca stiu.
"Si cum motoarele de 1.6 nu sunt suficiente pentru o tara asa de mare ca Rusia, Renault a decis ca de la anul, Duster sa aiba doua noi motorizari: ambele de 2 litri, unul diesel si unul benzina, avand in jurul valorii de 140 de cp".dar voi aveti impresia ca pentru romania este suficient?dar asa suntem noi romanii inghitim tot ce arunca altii.
Sincer mai toti avem sau ne vom lua navigatii aftermarket care sunt mult mai bune decat ce poate oferi o navigatie din fabrica, iar climatronic-ul nu e asa mare lucru, doar te scuteste de la intinderea mainii pana la butonul de caldura sau aer conditionat. E bine insa ca se introduce diferentialul autoblocant ca optiune si motoarele diesel si benzina de 2 litri. Ce e insa mai nasol e ca va fi automata...pacat de cei 150CP...macar de-ar fi si tip tronic, asa ar mai merge cat de cat.
are 2000 si de 150 de cai cu cutie automata si de 160 cu manuala si de 173 si de 180... yoate de 2000.
deci, clar ca esti in plop si plopul in aer, nu te intereseaza pe tine ce masina am eu, ca nu despre asta este vorba, si daca erai "tare in clanta" cum te crezi(asta ca sa folosesc o exprimare de cartier asa cum iti sade tie bine) cautai post-urile mele si vedeai ce masina am. Pana atunci, mai documenteaza-te si fii fff atent la ce am scris.
da, dar din nou, este total altceva, ca si cum ai cere carne de porc la restaurant si chelnerul ti-ar aduce mamaliga pt. ca ar avea acelasi pret, intelegi punctul meu obiectiv de vedere?