De obicei nu comentez nimic pentru ca nu vrea, dar acum nu pot sa ma abtin...
@gontza Sper ca ma insel, dar tu habar nu ai despre lumea raliului si despre faptul ca la IRC ce masinii is cele mai bune in momentul de fata, mai bine nu ai fii comentat nimic.
Imi pare rau ca nu au putut termina raliul, ar fii meritat din plin sa ajunga pana la finish.
Urez succes pentru ei in campionatul intern.
@lawrentziu18 tu stii ce inseamna sa participi la un raliu? stii ce stres este in service? baietii si-au facut treaba dar sa nu uitam ca mai exista si ghinion...pacat de ei...le urez succes in continuare
p.s.@grontza esti haios baiatule:))
Eu contrazic 100% afirmatia ta, atat echipajul, cat si masina au fost foarte bune, Iar echipa de mecanici este una dintre cele mai bune din tara!!! Atata timp cat tu nu stii cum merge treaba in lumea Rally , nu mai vorbi!!!
daca ai avea putine cunostiinte despre lumea raliului ...ai gandi altfel;probleme tehnice fac parte integranta din acesta lume,asa ca documenteza-te inainte sa arunci niste afirmatii de copil de 12 ani....felicitari echipajului!!!
sa o crezi tu ca ajunge la 500 de mii de euro:)))crezi k o masina cu cusca de protectie,volan de curse(sparco,momo etc) si modificari majore la motor ajunge la 500 de mii de euro?te inseli amarnic;)
da asa ziceam si eu cand am auzit :)) a zis si la televizor tu chiar crezi ca astea sunt modificarile? volan ,scaune si cusca?:)) iti zic numai asa . Cutia de viteze costa 25 mii euro ,chiar mai mult( o secventiala)
cutia e sigur,si cea de pe masina lui andronic este tot 25 mii ,o secventiala in 6 trepte ,nu vb prostii. asa si restul e facut din motor si toate componentele suspensii reglabile... toate piesele de cea mai buna calitate ,uite-te pe net daca nu crezi cauta masini de vanzare de WRC sau IRC
sa iti zic ceva:decat sa bagi bani intro masins de wrc sau irc mai bn iti iei la juma de pret un muscke car vechi si il faci tu cum vrei sau iti iei un viper ceva exotic la banii aia si senzatia e si mai tare.si in plus ai si mai multi cp la roata
da mai...dar la noi in tara nu ai ce face cu o masina daia ,plus ca consuma de te rupe si altele.Dar aici vorbeam de motorsport, nu de care ar fi mai buna.
o masina de raliu este foarte scumpa, in general pretul ei fiind in jur de 400 000 euro.
nu comparati masina de raliu cu masina de strada, iar cei care fac asta sunt alaturi cu drumul rau...
masina de raliu are in comun cu masina de strada doar forma si emblema, in rest fiind total diferita si construita dupa alte principii...
repet, cei care nu cunoasteti aceasta lume, mai bine mergeti pe alte site-uri si comentati !
Bravo echipei si mecanicilor pentru locul si statutul la care au ajuns !
de ce vorbesti prostii?adrianviperdodge2012
Te invit eu ce muscle car vrei sa facem o cronometrata pe Santa,Babarunca,Crint,Gatu Berbecului,Marisel...etc,tu cu muscle car si eu cu un c2r2 nici macar varinata max,nu confunda plimbarea pe asflat sau circuit cu niste probe adevarate de raliu,ce senzatii ai intr-o masina de raliu pe o proba speciala de raliu nu le poti avea in nici o alta masina,as vrea sa te vad pe un drum plin de gropi si bolovani pe scaunul din dreapta la o viteza de 130km\h iar pe margini sa ai copaci pe de-o parte si rape abrupte pe cealalta parte,oricum daca ai drum prin sibiu vreodata te invit sa parcurgem odata santa,tu cu o masina performanta scumpa iar eu cu o masina de raliu amarata,tine minte inainte sa faci pe desteptul raliurile sunt compuse din ps:asfalt,macadam,gheata,zapada,+oricare alta situatie imprevizibila,pe cate astfel de probe faci fata cu un dodge viper cu mii de cai putere la roata cum vad ca vrei tu
bai deci am spus in ultimul meu comment k e alta senzatie cu un muscle sau cu o exotica fata de una de raliu nu am spus in niciun fel ca dak te duci pe drumuri de munte pietruite si etc ar bate un muscle sau altceva.am spus k is alte senzatii cu astea.a..si @GAHU nam spus de niciun viper de "mii de cai putere" tre sa fii un om putin dereglat k sa spui k faci "o cronometrata" cu un muscle si un c2r2 de care zici tu ;nu poti sa faci astfel de comparatii;asa ca nu mai vorbi de liniute prin munti cu masini diferite categorii k nare ros("n-are")pentru urmatorii critici
am deviat putin de la subiect;eu tot nu cred k masinile de tipu ala costa atatia bani;adik dak o gandesti logic :1-esti gata de raliu cu o masina de 500 de mii de euro.2-se intampla ca in cursa sa faci un accident si faci masina zdrente.ce faci atunci?dai inca 500de mii euro pe alta?nu cred ,chiar dak ai avea sponsorii sponsorilor nu tiar da atata sa o repari,chiar si cei mai experimentati piloti se intampla sa greseasca si sa piarda controlu .atunci ce mai faci?v-am mai spus la toti parerea mea e k masina aia nu face atatia bani.puteti sa spuneti k merge si cu rotile-n sus eu tot nu cred asa ceva:))
Eu iti inteleg opinia ta,aici fiecare se vede pe el si cea ce i-ar place,intradevar 500000 euro nu face,din cate stiu un renault clio R3 sa il ai gata de start te duce undeva la 90 mii euro,un evo 9 gata de start undeva la 90-100 mii,un c2 s1600 80-90 mii,c2r2 undeva intre 30-50 mii varianta max,iar o fabia s2000 undeva maxim 300 mii,la fel de adevarat este ca sunt si piloti care merg pe banii lor cat si piloti care merg pe bani sponsorilor,si aici nu vorbim de piloti de uzina sau echipe,numai si numai de privati,sa ne limitam la campionatul nostru de exemplu,anul 2007 sau 2008 nu mai stiu exact,sti cat a avut gartofan sponsorizare pentru intreg sezonul competitional?david daca semna in 2009 contractul cu vodafone sti cat avea pentru un sezon?crede-ma pe cuvant ca ajungeau banii de reparatii pentru un s2000 accidentat serios
pai si in aia 500k mai pui si echipa + piesele de rezerva care sunt o avere...daca nu ma insel, la vtm sunt masini care au cate o cutie de viteze pt fiecare traseu in parte!!!
Asa e la raliuri uneori pierzi alteori castigi am vazut accidente la 2 m de SOSIRE, nici o masina si nici un om nu e perfect!(nu cred ca daca erati voi acolo faceati mare lucru;) )
Numai viteji pe forumuri!Pacat ca toata lumea isi poate da cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc.Nici eu nu ma pricep la multe,dar macar ma abtin de la comentarii nepotrivite.
Bravo lor pentru ceea ce au facut si fiecare pas inseamna o experienta in plus. Dupa cate observ.....foarte multi "piloti pe aici"...macar stiti cum se porneste o masina de raliu????
daca tot erai curios :))... nu, nu se pornesc cu cheia se pornesc de la buton START , plus ca mai au ei acolo Ignition si altele ,care taie alimentarea.
Felicitari echipajului Napoca Rally Academy.
Apropo...sa iti dai seama prin telefon de o problema la masina eu nu as zice ca sunt incompetenti,odata ce au ajuns in IRC acolo nu se duce orice mecanic
Sunt mai multe moduri de a porni o masina de raliu depinde de cn este facuta la ce grupa participa si multe altele;) de obicei sunt 2 chei una rosie (cotact general in caz de accident ea se decupleaza prima) si cheia normala. Cheia normala poate fi inlocuita cu un buton! In schimb daca masina are sistem de racire suplimentar, sistem de alimentare cu combustibil suplimentar, etc. se pornesc si acestea!! Sper ca v-am lamurit si sa incheiem subiectul asta (ar trebui sa fie vorba stric despre evolutzia echipajului Napoca Rally Academy)!!
tocmai de aceea am lasat comentariul alcela sa vada toata lumea ca in loc de o explicatie sar toti pe tine . asta e Romania . Numai bine si bafta Napoca Rally Academy
Hai sa iti explic, daca greses sa ma corectati va rog! Deci din acel Peugeot 207 nu mai e decat caroseria, el dispune de o tractiune integrala si un motor supraalimentat, o cutie de viteze cu raporul special gandit pt acel motor, masinile S2000 in IRC cam fac legea deaoarece sunt gandite si construite in special pt asa ceva o masina de genu de face intr-un an, in atelier cu aparatura de ultima generatie si toti care lucreaza la ea sunt INGINERI(multi ani de stuii, si teorie si practica) o astfel de masina e facuta cu calcule extreme, multa munca si cel mai important foarte multa pasiune! O astfel de masina e o masina la care poate multi dintre noi viseaza!!
Problema nu e neaparat Peugeotu S2000,pt ca e o masina bine dezvoltata cu rezultate bune in IRC,ca doar primele 8 pozitii de la Monte Carlo au cam fost Peugeoturi,cu masina aia e o problema pt ca si in Campionatul National nu prea au reusit sa termine multe raliuri.Prefer sa ma abtin de la imaturitati de genul "eu mergeam mai bine sau mai bine se dadeau cu Logan...etc.."cei care fac cometarii de genul ar fi bine sa se abtina pt ca habar nu au de ce se intampla in lumea aia...exista alte sporturi in care sunt binevenite comentarii de genul acesta...macar a fost stegul Romaniei prezent acolo,ar trebui macar apreciat acest lucru.
bine punctat!multi au facut 2 cerculete si cred ca sunt mari piloti!nu stiu cata munca a fost depusa de toata acea echipa pentru a ajunge acolo!si cati bani au fost investiti!bravo baieti...bafta pe viitor!
Barvo lor ca au avut curajul si fondurile sa incerce. Le urez sa aiba cat mai mult succes in proiecte viitoare si sa revina la Monte Carlo la anul ;)
Si pentru terminatii care ii iau in ras@: Voi ar trebui sa fiti luati in ras... :)))