frate astea sunt testele 2010 , volvo apare la testele 2011 daca va referiti la s60-u nou . in 2010 volvo nu a scos nici un model nou sau vreun facelift ca sa il testeze .
Rezultatele masinilor suedeze la impact frontal si lateral il vom vedea anul acesta, Volvo S60, New Saab 9-5, dar oricum nu vor dezamagi sunt masini foarte sigure. Inca se lucreaza la sistemul de detectare al pietonilor de a se opri singura in momentul cand a detectat pietonul respectiv. Si anul acesta vom putea vedea si modelul C30 100% electric :)
Cred ca e cel mai sigur dintre toate: cel mai sigur sa-ti gaureasca portofelul; cel mai sigur sa iti amenajezi o biblioteca pentru depozitarea amenzilor; cel mai sigur sa atragi invidia unora (ei) si admiratia altora (ele); etc. :)
pai si cu reclama de la mercedes e classe cand il cauta moartea pe sofer cum ramane ?nici mai rapida si nici cea mai sigura...cred ca nici mai luxoasa ca f10...tehnic primele 2 sunt dovedite..cu luxul e discutabil :)
Sa se afle in treaba. Eu spun ca e un fake acest top, lipsesc ff multe masini. oricum,pt cine are bani,stie cat de cat ce sa cumpere daca doreste siguranta maxima :)
cauta pe youtube DACIA 1300 crash test si vei vedea cat de bine se poate tine caroseria la impact frontal cu un autocamion ceea ce este foarte real, nu ce fac astia la EuroNcap, minciuni gogonate...Dacia 1310 a fost o masina reusita la vremurile ei, astazi nu mai este ca a avansat tehnologia, dar cu siguranta daca te mai urci intr-o dacie iti aduci aminte de vremurile de apoi :))
dupa cate stiu eu nu toate masinile ajung sa fie testate la euro ncap.... si daca mercedes sau volvo sau saab lipsesc e pentru ca au obtinut un rezultat poate cu un punct mai mic decat cele de mai sus..... oricum nu cred ca iti iei o masina ca sa o lovesti... cine isi ia logan ce face se gandeste oare ca la primu impact poate sa moara? sa fim seriosi parerea mea e ca testee astea sunt facute pt amuzamentu publicului sau pur si simplu pentru a te informa. daca iti este sa mori mori cu toate sistemele de siguranta, iti intra prin geam un obiect metalic si iti loveste capul si adio.. masina nimic tu mort...
pentru amuzamentul publicului ? cand un manechin dala costa 1.5 milioane euro ?:))+ alte echipamente de zeci de milioane de euro ? ( si din cate stiu loganul a luat 3 puncte la Ncap si lua 4 daca avea pe vremea aceea airbag cortina si alta tampenie semnal audio pentru centura)
@z17dtl
Opel Insignia e din 2009 si are 94% iar Opel Astra 2010 are 95%.
Iar daca o sa va uitati atenti Volvo nu a iesit prea grozav, deci nu prea e mai e regele sigurantei.
Volvo nu a scos nici un model in 2010 absolut nou, au fost cateva facelift-uri la niste modele mai vechi scoase pe piata de vreo 3-4 ani cand tehnologia de atunci si siguranta era la nivel inalt cam si pana acum, dar avand in vedere ca Volvo are platforma S40-ului destul de mare si are vreo 4 modele pe astfel de platforma nu e de mirare ca Insignia care a scos un model complet nou in anul 2009 sa obtina si un scor mai bun, fata de un S40 sau S60 fabricate din 2004, respectiv S60 1999 :) Deci in 1999 nu stiu daca vreun Opel avea siguranta pe jumatate a unui Volvo..sa lasam comparatiile...astea pta noul crash test cu noile modele XC60, S60 si atunci sa vezi siguranta. Volvo va ramane intotdeauna cea mai sigura masina,in primul rand ca testele de crash se fac la Goteborg si dupaia vin la EuroNcap, astia la euroNcap fac clasamente dupa cati bani primesc si ei sa faca show public.
A da, si Volvo e singurul fabricant corect ceilalti toti dau bani.
Si pana la urma pe consumatorul de rand de ce l-ar interesa platforma? Eu vreau sa cumpar acum cea mai sigura masina de pe piata, astept 1-2 ani pana Volvo scoate ceva nou? Nu mi se pare solutie.
Si ca sa-ti demonstrez ca ai un rationament gresit, OPEL ASTRA H 2004 5 Stele Euro NCAP cu 34 de puncte iar Volvo C30 Generatie 2006 5 stele Euro NCAP cu 33 de puncte. Poftim, un Opel modest cu scor de Volvo Dumenzeiesc.
pana la urma..pe tine ce te bucura ca are 5 stele care nu le are oricum...ca daca ar fi sa punem astra vs. un C30 la impact frontal cu 100 km/h si nu 60 km/h as vrea sa vad cine castiga in cazul asta, nu am un rationament gresit, nu tin nici cu Opel nici cu Volvo, nici Bmw...dar daca tu te bazezi pe ce-ti arata astia de la EuroNcap sigur intr-o zi tu si familia ta doamne fereste nu sti ce se poate intampla intr-o conserva de opel sau eu mai stiu ce...Mai bine cumperi ce crezi tu ca e mai bun si iti da incredere, nu care e cea are 35 de puncte si 5 stele Ncap, uita ca pe nemti nu-i mai fute grija de Logan care are 3 stele si tot conserva e....cand am spus ca volvo e sigur, m-am referit strict la volvo ca ar fi o masina sigura, dar nu si cea mai sigura din lume cum zic unii desigur.
Dar de unde Isuse Cristoase detii tu informatiile astea? De unde stii ca nu are 5 stele? De unde stii ca la un impact frontal Volvo ar castiga?
Vorbeste subiectivismul din tine, eu iti spun ce zice site-ul nu ce cred eu.
"Volvo va ramane intotdeauna cea mai sigura masina"
"cand am spus ca volvo e sigur, m-am referit strict la volvo ca ar fi o masina sigura, dar nu si cea mai sigura din lume cum zic unii desigur."
M-am lamurit cu tine. Pa.
Decat sa ma plimb in siguranta intr-un volvo, mai bine stau acasa si sterg prafu. Asa sunt si sigur, si cred ca ma incita mai mult sa fac curat, decat sa conduc un volvo.
Din cate stiu,volvo a fost prina masina care in caz de impact fronal ,motorul se decupla si se ducea in spate.Nu sunt sigur si e foarte probabil sa gresesc,dar oricum,in impactul frontal motorul este ala care te zdrobeste
Am avut un volvo 850 di 1995 cu aibaguri laterale si frontal la sofer, am facut un accident, am intrat cu coltul stang in coltul stang al unui peugeot 307 din 2006 daca nu ma insel, s-au cam aranjat amundoua masinile, mai mult peugeotul decat volvo si vreau sa spun ca nu am avut nici cea mai mica zgarietura din fericire si din fericire nici cei din peugeot, dar spre deosebire de peugeot mie mi-au sarit aibag lateral si cel frontal, lu ala nu i-a sarit nimic, se mira si el. Asta ca sa inteleaga Vladf ca volvo nu se joaca. Nu tin cu niciuna si nu zic ca este sau nu ce-a mai buna una sau alta. Oricum era vorba de marca Volvo ca ar face cele mai sigure masini nu ca mi se scoala mie maine sa imi cumpar masina si volvo inca nu a scos ceva atat de bun cum a scos opel sau altceva, ideea in sine e ca volvo a scos mereu masini sigure. Volvo a inventat centura de siguranta intrun singur punct (am citit si eu) si nu a scos motoare in V sau puse pe lung tocmai pentru siguranta (ca sa fie mai mult spatiu intre abitaclu si motor).
Binenteles ca n-ai nici cele mai vagi cunostiinte de fizica, Pug-ul s-a deformat tocmai datorita faptului ca e mai sigur. Cu cat preia masina mai mult din forta (adica se distruge) cu atat mai putin resimte soferul forta impactului. Comparatia dintre Opel si Volvo era perfect valabila, am comparat Opel 2004 cu Volvo 2006! iar Opel era superior, deci "ma lasi?".
Toti trancalaii urla Volvo cea mai sigura pentru faptul ca acum 20-30 de ani faceau masini mai sigure ca restul producatorilor. Alte vremuri baieti primul venit nu e neaparat cel mai bun.
Uite cum aparent se face pachet Seria 5 2010
http://www.youtube.c om/watch?v=JO9YmKauzm o&feature=fvw
in cazul asta ia-ti Opel Astra 2004 ca e mai sigur ca Bmw si Volvo generatii mai noi...o fi iesit un model superior, asta nu inseamna ca toate detin acelas scor..crede-ma ca nu toate masinile de la orice producator sunt la fel ca primul exemplar. Nu degeaba exista rechemari ca au defectiuni tehnice de fabricatie etc...Eu nu ma cred in Opel Astra in a fi mai sigur ca Bmw, Volvo, Mercedes etc...
Sa inteleg ca esti fan Opel... Nu am zis ca a fost mai bine ca volvo s-a impachetat mai putin decat peugeot, si nu ai cum sa stii u ce cunostinte am eu legat de fizica, chestia cu absorbtia impactului prin deformare o stie si un copil de clasa a4-a ma "INTELIGENTULE". Ideea era ca un ***** de peugeot din 2006 nu ofera prea multe, nu i-au sarit airbagurile. Nu am zis ca opel nu e masina buna si ca nu e sigura, dar daca s-ar face o statistica in timpul anilor cu firmele cu masinile cele mai sigure create nu cred ca ar fi prea spre varf opel.
Daca ai fi stiut n-ai mai fi povestit cu atata patos cum volvo-ul nu era asa indoit ca pug-ul.
Ok, nu i-a sarit airbag-urile dar nici n-au patit nimic cei din pug, deci masina si-a facut treaba, da?
Ma bucur ca ma crezi inteligent, din pacate nu pot spune acelasi lucru despre tine.
Pa.
@ Thomas Everywhere
Daca vrei neaparat iti caut clipul de la pro tv cu masina unui amic (un astra gtc, aceeasi platforma cu astra H, deci vorbim de aceeasi masina) care a avut impact frontal cu un logan. Loganul 120, astra 60. Soferul loganului mort, soferul si pasagerul astrei vii, nu au stat in spital, nu au avut nimic grav. Masina arata horror, dar bine ca au scapat. Nu zic, volvo este intradevar o masina foarte sigura si asta tot datorita testelor in care tu nu crezi. Mie imi este de ajuns sa vad clipurile cu testele si se observa cum se comporta masina la difrite viteze la momentul impactului, precum si manechinul... parerea mea, daca aruncati cu pietre treaba voastra!
am inteles, desi loganul nu este o caroserie foarte rezistenta la impact, am vazut destule cum se fac pachet zici ca sunt din tabla de 0,1...as vrea sa vad in crash test intre o dacie 1300 si un logan la viteza de 80 km/h, m-as putea convinge ce calitate si siguranta exista intre cele doua, multi o sa zica, ca 1300 e praf la siguranta, adica intradevar nu are mai nimic ce are loganul, dar structura caroserie e de fier brut...Loganul e mai plastic.
eu zic ca se fac ambele zdrente si nu stiu unde vezi tu mai mult plastic pe logan... ca aripi capota tragar si lonjeroane tot din tabla sunt... da oricum din ce am vazut eu 1300 se impacheteaza rau de tot, poate o fi si din cauza ruginii...
una ruginita da...se face super pachet...dar sa fie una tipla ca mai sunt dacii 1300 tipla sa vezi :) Loganul are tabla foarte subtire comparatie cu celelalte masini, de-asta e si mai usor decat alte masini...si intre dacia berlina si Dacia papuc e diferenta de grosime in tabla...papucul are 1250 kg si dacia 960 kg deci...dacia e mai moarta. Oricum daca ie sa te ia dreaq, te ia in orice masina cu 7 stele sa fie...cel mai sigur e sa fi cu capu pe umeri cand conduci asta e.