BOMBA FISCALA: Circa Financiara + Politie = LOVE Legislatie Auto 1 Februarie BOMBA FISCALA: Circa Financiara + Politie = LOVE
Toate comentariile (215):
232 comentarii 131 puncte
Mai bine ar executa silit pe cei care nu isi platesc taxele, sa vina banii la buget, doar masina nu are nici o vina. :)
31 ian 2011, 14:04
0
94 comentarii 33 puncte
sa vina la buget pentru ce?? ca sa ii fure iar?
31 ian 2011, 17:44
0
70 comentarii 89 puncte
pai da! s-a subtiat sacu' si acum trag si ei pe care pot.jãpcari!
01 feb 2011, 07:43
0
24 comentarii 9 puncte
Porci , nemernici , imbecili , nenorociti ,debili , tara de ***** stapanita de jigodii imputite . Aceasta ar fi in varianta scurta parerea mea despre chestia asta . N-ai sa vezi nemernicii astia sa se gandeasca cum sa faca sa repare dracului odata pentru totdeauna drumurile de ***** pe care ne distrugem masinile , nu pot face ceva pentru a gasi cateva locuri de parcare , nu se pot "gandi" decat sa bage mana in buzunarele soferilor cu orice pret sub orice motiv si ori de cate ori le mai bese mintea sclerozata la asemenea fel de caca. Ce urmeaza oare ? O taxa pentru cei care nu au cutie in 5 trepte ? Impozit dublu daca ai volanul pe stanga ? Amenzi pentru ca ai condus masina nebarbierit ? Tot ce pot spune mai frumos este ca traim intr-o tara in care Arghezi este inca cel mai destept tip - vezi cazul : "in lumea asta prost facuta , *****ii *** in loc sa puta".
01 feb 2011, 14:55
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Ce urmeaza? Pai... ai sa vezi! Se va ajunge ca statul sa desfiinteze unele institutii prin comasare si in felul asta, controlul asupra noastra, sa fie cat mai mare! Prin ce se zice in articolul de mai sus, politia rutiera se transforma si mai mult in agent fiscal, asa incat presiunea asupra noastra, creste! Deja militia asta are atributii care NU au nici o legatura cu circulatia, cum ar fi verificarea platii rovignetei sau altor taxe datorate de unii transportatori. O sa se ajunga sa te opreasca in trafic si sa-ti ridice actele pentru ca nu ti-ai platit impozitul la casa, ai intarziat cu plata telefonului sau n-ai achitat fondul clasei pentru copii... De problemele de circulatie, probabil ca se vor ocupa mascatii de la jandarmerie, ca militia va fi prea ocupata sa participe la strangerea de fonduri pentru tunurile lui basescu et co (buget, in traducere libera)...
01 feb 2011, 15:13
0
180 comentarii 58 puncte
si politistii astia zici ca sunt dp alta planeta parca ei in viata privata nu sunt oameni ..prea ii doare la pla de noi ..parca ei nu traiesc in romania pe salarii mizere .si conducere de gradinita..sa platesti impozit ..pai la ce .ca iti rupi masina in 2 .mai mult de 50 nu poti merge .. daca ar pune asfalt in fiecare an as mai zice
31 ian 2011, 14:14
0
95 comentarii 91 puncte
O sa vina politistii sa puna asfalt, stai linistit. Ce treaba au politistii? Daca nu isi fac meseria sare toata lumea ca stau degeaba pe banii statului, daca-si fac meseria sar toti ba ca pandesc, ba ca au norme de amenzi ba, ba, ba... Asta e meseria lor oameni, sa previna, sa combata si sa sanctioneze. Intelegeti odata. Eu unul in viata mea n-am luat vreo amenda si mi-am platit tot timpul taxele la timp. Ar fi foarte util un mod de sanctionare drastic pentru cei ce nu platesc taxe.
31 ian 2011, 15:40
0
66 comentarii 60 puncte
si cei care au un aro si platesc 40-50milioane pt un aro cu aia ce facem ii sanctionam ca nu-si pot plati impozitul?
31 ian 2011, 16:41
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
in cazul asta sunt si cei cu utilitare care platesc foarte mult...O dacie pick up ajung sai prapadesti cate 10-12 mil pe an pentru taxe asta la persoanele fizice...pe firma e treaba patronului...dar eu ca persoana fizica sa dau o gramada de taxe e uluitor...noroc ca mai poti schimba din utilitara sa o treci autoturism sa mai scada taxele...asta in cazul daciei, nu si in cazul celorlalte.
31 ian 2011, 16:59
0
2 comentarii 0 puncte
Pai sa-si vanda aro daca nu poate intretine, sau sa bage la fier vechi,exista si transport local.Daca nu-ti permiti sa ai masina nu-i nici o problema,nu-i musai sa-ti faci datorii...
01 feb 2011, 14:37
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
pai ei nu combat...ei pandesc...e una sa stai in padure sa tragi in sus sa sperii lupu sa nu atace..si una sa stai in tufis sa impusti lupu sa nu atace
31 ian 2011, 19:31
0
berechet vasile
10 comentarii 4 puncte
de
01 feb 2011, 19:48
0
12 comentarii -6 puncte
ba ba ba .............cred ca esti un dobitoc...bla bla bla ....
14 feb 2011, 19:26
0
95 comentarii 91 puncte
Sentimentul e reciproc, vezi-ti de armata ta vacar cu 12 clase ce esti.
14 feb 2011, 20:52
0
149 comentarii 56 puncte
Din ce comuna sunteti frate voi astia care spuneti ca mai mult de 50 nu poti merge??? Sau poate oi avea tu o masina lipita de astfalt de te plimbi numai pe aeroport cu ea.....mai stii??? E adevarat ca drumurile sunt proaste dar nu mai folositi asta cu 50km/h maxim....k oricum drumurile sunt peste limita de viteza...Adica unde ai restrictie de 50 poti merge cu 61 lejer si tot asa, fara sa ti avariezi masina
31 ian 2011, 17:45
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Sunt drumuri unde ii poti da si 100 km/h :)
31 ian 2011, 17:46
0
180 comentarii 58 puncte
sunt dar nu in bucuresti . ajung sa schimb de 2 ori pe ani bucsaraiele si flansele de amortizor.
31 ian 2011, 18:25
0
503 comentarii 588 puncte
Drumurile se fac pentru masini, nu masinile pentru drumuri, indiferent ca-s joase sau inalte:) De ce sa mergi cu 50 sau 60 cand ar trebui sa mergem cu 100+, mai ales ca se poate. Timpul inseamna bani si chiar si vieti salvate, daca vorbim de o ambulanta care trebuie sa ajunga in timp util. Sunt drumuri europene in a noastra patrie, de zeci de km care sunt pline de gropi si nu poti depasi nici 30 pentru ca e cariat tot si efectiv iti poti rupe ceva la masina. Asa ca astia care vor taxe, intai sa faca drumurile si cand vor fi la nivelul celor din UE, atuncea sa vina si sa ceara, pana atuncea mucles, lua-i-ar ***** pe toti.
31 ian 2011, 18:29
0
89 comentarii 14 puncte
ai mers pe drumu pitesti campulung brasov sa vezi cum e???daca pe la tine e drumu bun e bine da pe aici e prapad..
31 ian 2011, 19:22
0
berechet vasile
10 comentarii 4 puncte
da sa vazut in bucuresti a dat peste femeie viteza lejera
01 feb 2011, 19:50
0
152 comentarii 150 puncte
pt ce sa puna asfalt in fiecare an?, sa puna unu bun o data la minim 5 ani ar iesi mai ieftin statu insa nu ar face casuneanu bani pr benzila la veyron
31 ian 2011, 20:11
0
darck_angel64
55 comentarii 33 puncte
de ce nu intelegeti ca nu politia ia astfel de initiative, prostiile astea sunt impuse probabil de Guvern, sau de alte minti crete...
01 feb 2011, 08:16
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Impuse de guvern, cu larga participare a lui basescu. Militia are vina ca face exces de zel in aplicarea tuturor idiotenilor,in conditiile in care ei sunt departe de a fi in vreun fel in regula si, sunt la fel de loviti de TOATE astea, la fel ca noi. Ei sunt in situatia berbecilor care impung oile din turma, pentru a le face pe plac lupilor...
01 feb 2011, 09:52
0
Sirma
40 comentarii 11 puncte
ba sa platiti fratilor ai masina si vrei sa o conduci pe drumuri publice, plateste taxa si impozitul frate...ai masina dar n-ai bani de taxa stai acasa, daca esti prins sa faca bine sa iti ia si permisul si masina. daca in alte tari se poate, de ce in romania sa nu fie la fel? te-a prins cu masina neinregistrata, te arde cu puncte, cu amenda si iti ridica si masina. va plingeti ca impozitele sunt mari, sunt alesii vostri, cum ii votati asa au grija de voi... F#(eti-i la alegeri ca ei va tot F#( de 20 de ani si voi tot pe aia ii alegeti. daca ati fost si sunteti extrem de curajosi sa stati in romania, macar faceti-va datoria civica de a-i F#(e in gura la alegeri. benzina de 5 lei litrul si voi nu faceti altceva decit sa platiti cu monede...Inteleg ca vreti solutionare pe cale pasnica gen Dalai Lama dar cu cretinii de la putere nu merge cu frumosul. S-a ingrosat soricul pe ei prea mult si voua cred ca nu v-a ajuns cutitul pina la os inca. Mai suportati??? De-aia isi bat joc pentru ca oile nu fac nimic
01 feb 2011, 13:15
0
161 comentarii -1 puncte
mamaaaaa , cata dreptate ai!!!
02 feb 2011, 13:27
0
11 comentarii 1 puncte
nu e vina lor, ei executa ordine. daca sefu ii zice sa faca cutare, el nu prea sta la discutii ca ramane pe strazi. si sefu lui la fel tre sa execute niste ordine, ca deh, asta e sistemu. toti suntem cred deranjati de atatea taxe si impozite inutile, din care unii se ingrasa si altii fac foamea sa le plateasca.. eu n-am mai iesit spre bucuresti de nu stiu cand cu masina, ca n-am rovinieta. n-ai bani nu ti-e foame ca n-ai de ales.
01 feb 2011, 15:53
0
161 comentarii -1 puncte
bun ...si asta e o situatie normala ??? deci noi suntem niste animale proaste care privesc cum sunt mulse de niste imbecili, frumos!
02 feb 2011, 13:30
0
50 comentarii 62 puncte
Nicaieri in lume nu poti sa scapi de fisc...de ce romania ar fi diferita? Stiu o gramada de lume care nu isi plateau amenzile...eu sunt prost daca le platesc si sunt corect....probabil si cei ce stam in coloana la semafor suntem luati de prostii de cei ce depasesc coloana prin refugiul de tramvai. Cine nu plateste impozitul in Bulgaria nu pateste tot la fel??? Vreti sa faceti ceva va dau eu o idee...impozitele sunt enorme pt masini cu motoare de peste 2000 dar vad ca pe nimeni nu deranjeaza caci nimeni nu si-a manifestat nemultumirea
31 ian 2011, 14:35
0
157 comentarii 34 puncte
Felicitari. Un bun punct de vedere . Problema nu este: ca nu isi plateste cetateanul de rand amenda, ci faptul ca fiscul (statul) pentru unii este mai vigilent decat pentru altii ... De ce sa fiu eu, obywan, obligat sa platesc tzepele de la bancorex? Prin similitudine, ar trebui sa te oblige pe tine dany12epz sa platesti tzepele lui obywan ... Asta e problema !!!
31 ian 2011, 15:11
0
Sirma
40 comentarii 11 puncte
In ritmul actual, si dupa legile care vin pe banda rulanta in romania, tot romanul in citiva ani va ajunge sa conduca ori trabant ori bicicleta electrica
01 feb 2011, 13:18
0
161 comentarii -1 puncte
ori doar bicicleta ...ca va fi si curentul f. scump.
02 feb 2011, 13:36
0
157 comentarii 34 puncte
Parerea mea este ca va iesi din nou o "VARZA MURATA" . Cretinii astia numai tampenii au scos pana acum . Or trecut la impozitul forfetar, or varzalit toate firmele care cat de cat le mai plateau bani la buget. Prea tarziu au recunoscut greseala si au revenit. Au schimbat TVA de la 19 la 24 % ... efectele se vad pe zi ce trece . Au schimbat taxa auto " again and again ", drept urmare vezi masini de bulgaria deja in toata tara.Plus alte si alte "MASURI DE CRIZA" una mai bizara ca cealalta. La vanzarea de orice bun imobil sau auto au introdus certificatul fiscal, tocmai ca sa suga si ultimul ban din buzunarul cetatenilor, azi maine o sa ne oblige sa platim darile la stat in avans pe 3-4-5 ani . Deci ... pe mine nu ma mai mira nimic .
31 ian 2011, 14:36
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Din ce in ce mai rau. Astia comunica intre ei dar cind mergi la politie nu au copiatoare in cladire numai la 2 km la Mall....hai lasama Orice numai in favoare popurului sa nu fie, CE AU FACUT EI BUN PENTRU NOI? CE???? Ce e ridicol e ridicol si noi suntem deja acolo,pacat ca nu avem coaie de fier ca Egyptieni
31 ian 2011, 14:38
0
161 comentarii -1 puncte
o tara de muieri proaste , bune de barfa ...care se pricep la a discuta faze din fotbal si politica cat cuprinde.. trebuie facut ceva ...asa nu se mai poate!!!
02 feb 2011, 13:39
0
sdm
sdm
43 comentarii 71 puncte
Daca ar plati si Biserica Impozit.Sigur am fii avut bani la buget Daca mai scapa si de politia comunitara sigur scapam si de criza
31 ian 2011, 14:56
0
C-ION
116 comentarii 43 puncte
CE ROL AU POLITISTII COMUNITARI??? vb ta chiar nu le vad rostul
31 ian 2011, 15:56
0
11 comentarii 1 puncte
acu ii zice politia locala, ma, ce vorbesti:)) stickere noi-> bani de la buget, uniforme noi-> japca. oricum eu cred ca oricare din noi daca ar ajunge in locul astora cu legile, nu ar fi mai breaz, pt ca asa e omu'. Si parerea mea e nu ca sunt toti la fel, ci pb e ca daca nu sunt toti la fel li se pune cutitu la gat, ca sa fie toti la fel. si le e cam frica pt ca multi sunt lasi.. si isi vad propriile interese. si e vina noastra ca nu sarim, pt ca daca am sari, chestiile astea nu s-ar mai face asa usor. deaia cred eu ca se spune ca nu prea s-a schimbat nimic de pe vremea lu 'ceasca'. fiecare e limitat de altul sa fie liber, si nu prea are de ales, pt ca il elimina si ajunge boschetar prin vreo gara.. habar nu avem in ce tara traim, asta e gandul meu.
01 feb 2011, 16:04
0
161 comentarii -1 puncte
pol. comunitara se ocupa cu infractorii de cel mai inalt grad de periculozitate cum ar fi cei care spala parbrize, care cer un ban ca n-au ce manca si alte chestii de genu'...
02 feb 2011, 13:41
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
plm astia ne termina de tot, creca nu mai apucam iarna urmatoare...scumpire a alimentelor de la 1 februarie, si cresc toate, combustibili etc tot...ne urmaresc peste tot sa vada daca am platit sau nu..din fericire am platit fiscu la masina, dar tre sa platesc pe anu asta iar din luna viitoare, nu-l mai platesc si las masina sa zaca in garaj...a pai e o dacie. Romanu' nu a luat nici macar 1% exemplul tunisienilor, egiptenilor etc...aia s-au saturat de cacatu ala de regim si au iesit in strada...noi suntem la fel, dar preferam sa ne uitam cum ne *** astia de tot. O sa ajungem mai rau decat suntem, cine crede in gogonia lu Boc si Basescu cu strategiile lor de iesire din criza...tre sa fie mare prost pentru secolul asta.
31 ian 2011, 15:04
0
1562 comentarii -156 puncte
Crezi ca daca vine nenorocitul ala cu ochelari din psd se schimba ceva?
31 ian 2011, 17:15
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
asta e...Sti cum e? NE MERITA SOARTA, nu schimba nimeni nimic, nici noi ca avem mentalitatea asta parte dintre unii ii doare in dosu coaielor de ce se intampla, dar o sa vada mai tarziu si ar trebui toata clasa politica schimbata, dar romanu e hot si hot va fi si tara asta no sa mearga niciodata asta e..sa-ti faci singur legea nu merge ca te ridica, daca furi bani TU esti luat la interogatoriu, bani fura numai cei din guvern, noi nu avem voie si etc...deci mai bine pleci **** de aici, ca de schimbat normal ca nu se schimba, ce s-a schimbat in tara asta timp de 20 ani...tot binele spre rau.
31 ian 2011, 17:21
0
1562 comentarii -156 puncte
Oamenii sunt de vina...noi suntem singurii care putem schimba ceva! O sa'mi cumpar o arbaleta se le infig cate o sageata in frunte!
31 ian 2011, 17:48
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
=))
31 ian 2011, 18:30
0
5 comentarii 2 puncte
"din fericire am platit fiscu la masina" - nu vreau sa te las in necunoastere si iti spun ca nu la fisc platesti impozitul auto. Impozitul auto se plateste la bugetul local.. adica la primarie. Cat despre frumoasa noastra tara.. eu zic ca nu ne mai revenim niciodata. Suntem un popor dezbinat si predominant prost educat, indisciplinat, etc. Ca idee daca toata lumea ar fi corecta, daca institutiile abilitate ar fi depolitizate si ar fi lasate sa isi faca treaba, iar banii incasati la bugetul statului nu ar fi furati si ar merge unde trebuie.. adica ca agricultura (unde am putea sa fim tari de tot ca si natiune), etc.. atunci Romania s-ar putea numi o tara.
01 feb 2011, 13:18
0
35 comentarii 27 puncte
Sa ii f** in gura de nemernici!!! Bulgaria tata!!
31 ian 2011, 15:30
0
66 comentarii 16 puncte
BULGARIA.........ZHI VEYAT BULGARIA...........l e suge shosetele....nu are ce sa le faca...........
31 ian 2011, 15:40
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Ma uit la comm-uri si ma crucesc! Le dau dreptate celor care ii injura pe politaii corupti dar si celor care sustin ca Politia trebuie sa isi faca treaba. Le mai dau dreptate si autoritatilor ptr ca orice om din lumea asta daca vrea sa aibe auto trebuie sa plateasca impozit si le dau dreptate si celor care spun ca in Romania acest impozit este prea mare. Dar nu le pot da dreptate sub nici o forma celor care injura si nu au argumente si nici nu platesc impozite. Suferim de smecherie.....si cam asta e problema romanilor, ordinea si corectitudinea nu este pentru toti !
31 ian 2011, 16:05
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Dute-n p l m cu corectitudinea si ordinea ta,imbecilule. Ce ai primit in schimbul impozitelor platite de catre tine statului? Ai sosele pe care sa-ti "plimbi" masina? ai parcare? Ai asistenta medicala? Are tactu mare pensie? Esti prea fie,prea prost,fie cretin.
31 ian 2011, 21:04
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Tinere, la ce trebuie corectitudine si ordine in lume? Tu sigur ai citit comm-ul meu cu o minima atentie? Ai inteles ce am dorit sa spun prin el? NU CRED! Si cred ca tu ar trebuii sa locuisti in Sierra Leone. Insultele tale si argumentele nu denota ca inteligenta este punctul tau forte.Pe de o parte iti inteleg frustrarea dar pe de alta parte oricine ajunge la conducere(inclusiv tu) va face cam acelasi lucru ca si ei acum.
31 ian 2011, 23:30
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Daca pleci de la premisa ca oricine ar ajunge la putere, includiv diclatu, ar face la fel ca astia, concluzia ar fi ca tara asta nu mai are nici o speranta! Adica dupa tine, oricine ajunge la putere, se apuca sa fure ca in codru, sa-si dea legi pentru asta, ar suspenda singura institutie cat de cat democratica, parlamentul, si-ar jecmani concetatenii si i-ar scuipa in ochi cu cea mai crasa nesimtire! Din pacate, diclatul are dreptate in ce te priveste... Bugetul nu are ca rost sa se imbogateasca peste masura conducatorii (care la noi nu exista, in loc de conducatori, noi avand niste talhari) ci, sa sustina institutile fundamentale oricarui stat. Daca ai avea ochi sa privesti in jur, ai vedea ca la noi institutiile astea au fost complet distruse: n-avem justitie, n-avem politie, n-avem jandarmerie, n-avem scolo, n-avem spitale, n-avem infrastructura, n-avem economie, n-avem de nici unele! Si atunci, de ce naiba sa mai platesc taxele astea aberante???
01 feb 2011, 10:12
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
@zapp robert 1. Daca imi dai tu un singur exemplu din perioada post decembrista cand un conducator nu si-a taiat partea lui inseamna ca sti ceva ce restul tarii nu stie. 2. Daca crezi ca tara asta mai are vreun dram de speranta TE INSELI. 3. Nu am contestat Parlamentul sau scopul Bugetului ci doar am constatat ca doar cu o conducere corecta se pot folosi finantele tarii eficient, cu conditia sa se si plateasca T&I. 4. Orice roman viseaza la o Romanie precum Germania dar nu doreste sa preia si obiceiurile alora(aici fac referire la TOTI cetatenii) Ca sa incheiem polemica, cred ca trebuie schimbata conducerea, inclusiv Parlamentul. Dar stim cu totii ca un "Egipt" este prea mult ptr confortul cetatenilor acestei patrii
01 feb 2011, 12:46
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Cristian prietene, o iei exact invers decat ar trebui! Cu totii am platit si taxe si impozite timp de 20 de ani, pana ne-au luat toti dracii, fara ca astea sa ni se intoarca in vreun fel in folos! In plus, ne-am ales cu pensiile si salariile ciuntite grosolan, cu o liberalizare haotica si fara cap a preturilor, cu un somaj real de cateva ori mai mare decat cel oficial si cu obligativitatea de a plati servicii pentru care deja am platit taxe! Si astea, sunt numai suprafata a ce este in realitate aici! in conditiile astea, sa platesti in continuare taxe si impozite si sa mai si zici ca asta e corect si lucru de fala, trebuie sa ai o buna doza de masochism! Renuntati cu totii sa va / ne comparati cu altii!! Romania e romania, germania e germania si asa mai departe! Pana una-alta, noi suntem in romania si, trebuie sa facem fata conditiilor de aici, asa cum sunt, fara raportari la altii!
01 feb 2011, 13:19
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Privitor la faptul ca toti si-au taiat partea, nu de 20 de ani ci, de-a lundul intregii istorii a tarii asteia, vina este a groaznicei lipse de educatie a poporului roman. Numai la noi sunt valabile sintagme ca " intoarce si celalalt obraz", "capul plecat, sabia nu-l taie" si mai nou (de vreo 15 ani), "alegem raul cel mai mic"... Pana cand nu vom invata cu totii sa refuzam raul de orice fel, mare sau mic si, sa alegem binele,o sa fim calcati in picioare de cretinii pe care tot noi ii punem sa ne dirijeze vietile! Sa le zici "conducatori" sau "politicieni" sau "guvernanti", sunt eufemisme, in conditiile in care astia toti nu sunt decat niste ticalosi!
01 feb 2011, 13:26
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Se pare robert prietene ca am ajuns oarecum la un consens :) fiecare intelege ce vrea si cum vrea dar concluzia ce ca in ritmul asta Romania cu tot cu romanii ei se va duce la ****.Dar daca te apuci acum sa te revolti neplatind taxele la masina ei ti-o vor radia si te vor calca si pe cap cu RAR, ARR, Politie, procese etc. Nu uita ca puterea e a lor ptr moment. Eu asta am incercat sa zic de la bun inceput. Revoltati-va altfel ptr ca asa tot revoltatul pierde.
01 feb 2011, 14:26
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Si asa, ajungem de unde am plecat: singura solutie viabila pentru noi, e inmatricularea masinii in strainatate. Sau mersul pe jos! Pacat ca nu putem face la fel si cu locuintele sau cu taxele sociale, sa le externalizam si pe ele... Repet ce am mai scris: DACA taxele si impozitele pe care le platesc ar folosi pentru inbunatatirea mediului colectiv de viata, le-as plati cu placere! Evident, nu la nivelul asta, dar nu mi-ar parea rau sa le platesc. Dar eu, platesc taxe si impozite de peste 30 de ani si, constat ca tot ce s-a facut inainte de 1990, a fost furat sau distrus de astia care acum ma vaneaza sa-mi ia cat mai multi bani din buzunar, pe toate caile. Ori, asa nu mai merge!!!
01 feb 2011, 14:45
0
161 comentarii -1 puncte
bai meseriasule , nu jigni inutil , ca nu esti la zoo! injura-l pe chioru' si pe piticu' ***** , iar daca ai nevoie de sustinere , eu personal iti voi fi alaturi... de aia a ajuns tara asta asa, ca in loc sa colaboram , ne injuram si ne uram ca prostii!
02 feb 2011, 13:55
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
pai pe cine sa injur? Tu esti unul dintre putinii disponibili...sa primeasca injuriile. Asta vara cand au iesit mosii sa injure,era prea cald sa iesi si tu,acum...e prea frig...maine n-are rost...poimaine platim cu totii ce hotarasc altii pentru noi.... asta e viata,nu-ti place,renunta la ea,ca multi altii pana acum.
02 feb 2011, 21:25
0
80 comentarii 17 puncte
Cum mortii ma-sii sa platesti impozit pentru ceva ce iti apartine???Pentru bunul tau personal?Vi se pare normal sau logic?Nu este deloc.Dar din pacate nu te poti opune hotiei legale...e trist de tot.
31 ian 2011, 16:14
0
95 comentarii 91 puncte
Platesti impozit pentru ca o folosesti pe domeniul public, daca vrei radiaza-ti masina si foloseste-o pe tarlaua din spatele casei.
31 ian 2011, 16:21
0
80 comentarii 17 puncte
Nu ti se pare destul ca taxa de drum e inclusa in pretul carburantului si mai platesti pe deasupra si Rovigneta?
31 ian 2011, 16:23
0
95 comentarii 91 puncte
Nu ti se pare ca in orice tara civilizata se plateste impozit?
31 ian 2011, 16:30
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Vladf, ai dreptate, in orice tara civilizata, se plateste impozit! Dar, cum ai ajuns la concluzia ca Romania este tara civilizata??? Si, pentru cultura ta generala, intr-o multime de tari "salbatice", printre care si in USA, nu se plateste impozit pentru masina!! Iar in ce priveste folosirea masinii pe domeniul public, daca acel domeniu public ar fi in vreun fel intretinut din banii platiti de mine, ar fi OK. problema e ca, eu platesc impozit, ca sa aiba plozii "baietilor destepti" din constructii, cu ce sa-si ia Veyron!!!!
31 ian 2011, 16:43
0
80 comentarii 17 puncte
dar nu ca la noi...si nu, nu mi se pare normal sa platesti impozit statului pentru bunul tau personal
31 ian 2011, 16:46
0
1562 comentarii -156 puncte
La noi sunt impozitele mari pentru ca asfalteaza nenorocitii in fiecare luna si tot stricata ramane soseaua...ASTA ESTE NE FURA GRAV!!! Cei ce au motoare mari au impozite uriase(probabil cei din guvern se gandesc ca masinile puternice rup asfaltul=))))).)
31 ian 2011, 17:19
0
201 comentarii 263 puncte
Vladf, ti tii cu lupul?
31 ian 2011, 20:26
0
1562 comentarii -156 puncte
rdy4ever tu parca erai pro amenzilor si impozitelor
31 ian 2011, 20:49
0
89 comentarii 14 puncte
de ce domeniu public ma folosesc?de gropile din drumurile care oricum din taxele oamenilor sunt facute?fi mai explicit
31 ian 2011, 19:29
0
152 comentarii 150 puncte
pt casa dc platim impozit? casa pt care muncesti sa pui caramida cu caramida pe o fundatie care e turnata in santuri sapate pe terenu tau cumparat cu banii tai munciti de tine. [Poate gandesc prost] platesti rovigneta si taxa da drum in pretul combustibilului, combustibil care din pretul lui 60% sunt rahaturi de taxe accize si tva. sa nu mai spun ca in franta nu exista impozit auto
31 ian 2011, 20:41
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Prostule,domeniul public de care vb e domeniul tau si al meu,nu al"statului"care e o notiune imbecila inventata de niste oportunisti care-ti sug banii munciti,in loc sa-ti suga pl. Esti prea prost,in opinia ta,sunt sigur,astia de-ti fac legi,iti sunt conducatori,nu reprezentanti,astia de te "conduc' cum zici tu, Iti impun regulile lor nu generalizeaza regulile tale... esti tampit,taci ***** din gura
31 ian 2011, 21:52
0
95 comentarii 91 puncte
Bai flamandule, exprima-te civilizat. Injurand nu demonstrezi decat ca ai crescut intr-o familie de ciobani. Oricum, ideea e ca terenul nu e al tau, cumperi dreptul de-al ocupa doar si de aceea platesti impozit. Statul o notiune imbecila? Spune drept, ai ramas la istorie?
31 ian 2011, 23:12
0
86 comentarii 18 puncte
BLA BLA BLA BLA BLA BLA..........Si pot continua pina MAINE,degeaba ne VAITAM , daca nu facem nimik...luati exemplu grecilor....ei la orice scumpire ies in strada...(deja este o traditie)noi ce facem...injuram in gand si stam la coada....si iar,si iar,si iar...pina om muri.Romanul sa invatat comod...nu stie sa se revolte sa spuna NU scumpirilor,sa spuna NU indiferentei.
31 ian 2011, 16:15
0
80 comentarii 17 puncte
N-ai cu cine...tre' sa se mai umple paharul de vreo 3 ori ca sa iasa tot romanu' in strada
31 ian 2011, 16:21
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
sa le ajunga cutitu' la os si atunci poate iese, cand no mai avea ce manca, ca pe timpu lu ceasca..cand au ajuns sa nu se mai suporte..
31 ian 2011, 17:02
0
mae
124 comentarii 73 puncte
nasoala faza- voi realizati ca mai mutl de jumate din salariul vostru merge la stat??? 30% din salariu (din start - impozit, asigurari, pensie) apoi 24% din ori ce cumparati = 54% la stat dupa care vin alte prostii den toate taxele la carburanti, alte impozite, dacam mai bei o nere sau mai fumezi o tigare -- te duci in pom cu cat din ce castigi se duce la stat-
31 ian 2011, 16:26
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Incep sa cred ca basescu si ai lui, au vreun contractascuns cu bulgarii! Deja s-a ajuns ca, cel mai bun contribuabil bulgar sa fie ... romanul! Si continuam! Pana la urma, o sa ne luam toti cetatenie bulgara, ca sa stim naibii o treaba!!
31 ian 2011, 16:46
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
nu au nici cea mai mica treaba, tu crezi ca statu roman ii convine sa piarda banii si sa mearga la bulgari si statu roman incaseaza ceva sa zicem ca ar avea o legatura cu statu bulgar? nu vezi ca bugetu e praf e gol....astea sunt impresiii..problema este ca nu au de unde sa scoata bani, de la FMI nu prea mai merge ca am acumulat prea multa datorie, la banca mondiala la fel, de la comisia europeana nici atat, ca nu au unde sa-i justifice pe ce ii cheltuiesc, ca aia se dau pentru modernizari, nu pentru pensii si salarii. Asta e problema statului roman, ca nu au bani si ne jupoaie pe noi din taxe si impozite, scumpiri, dar plm cand or intra toti in somaj si or da faliment sa vedem de unde mai ia si banii amaratilor ca noi...nu-i mai da nimeni jos pe astia din PDL alegesar prafu de ei.
31 ian 2011, 17:05
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Ma tem ca nu prea ai inteles ce am vrut sa zic... Era o afirmatie la mishto, normal ca nu exista nici o asemenea intelegere! Ideea e ca guvernul este compus din asemenea cretini, incat nici macar nu-si dau seama ca prin masurile aberante, in loc sa aduca vreun ban la buget, ii pierd si pe cei putini pe care-i puteau obtine!Romanul isi inmatriculeaza masina la bulgari, se duce in vacanta tot acolo si, acela care e prin apropiere, isi face cumparaturile tot acolo. Dar, asa e cand vite care nu au in minte decat furatul "legal", nu vad nimic din ce e in jurul lor...
31 ian 2011, 17:12
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
suntem condusi de niste incompetenti, nu numai ca sunt hoti si prapaditi, dar mai sunt si prosti pe deasupra, ei fac masuri de austeritate IMPOTRIVA NOASTRA, fara sa se gandeasca ca romanul mai poate gasi si alternative sa scape de nenorocirea lor. Pai sincer sa-ti spun, ala care sta la granita cu bulgaria, mai bine cumpara de acolo ce doreste, plateste taxe la bulgari, foarte bine le urez chiar succes. O sa intram in ***** de tot, asta nu va fi o chestiune rezolvabila pentru statu roman sau colacu de salvare ca daca ii prinde gata au incasat banii, o sa le radieze masinile si chipurile o sa mearga in Bulgaria si statu iar o ia la **** ca de obicei.
31 ian 2011, 17:27
0
1562 comentarii -156 puncte
Vezi ca Romania avea de luat bani de la UE...Chiar seful de la FMI a spus ca el nu intelege de ce Romania se imprumuta cand are de luat bani de la UE(a se citi uniunea europeana) =)))
31 ian 2011, 17:23
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
cati bani e vorba sa ia Romania de la UE? e vorba de cateva milioane de euro care aia s-ar sparge pentru "investitii" si nici nu construiesc o jumatate de km de autostrada cu ei, sa nu mai vorbim ca compania aia de facea autostrada a trimis acasa 800 oameni ca statu roman nu si-a achitat datoriile din 2009 si 2010, cum suna asta? deci ei au datorii de acum 2 ani neachitate, investitiile bat pasul pe loc si ei vor sa ne dezvoltam, pai cum? din banii aia care s-au ascuns prin conturile lor? Romania avea de luat, am inteles, deci avea, dar nu mai vin. VladF : Ok 800, am gresit eu!
31 ian 2011, 17:30
0
95 comentarii 91 puncte
Cum sa trimita acasa 800.000 de oameni ma omule? Iti lipseste cu desavarsire simtul realitatii. E vorba de 800 de oameni. Iar despre banii de la ue, e vorba de miliarde! http://www.stiridecl uj.ro/economic/ambasa dor-sua-gitenstein-ue -fmi
31 ian 2011, 17:33
0
1562 comentarii -156 puncte
Pai statul roman nu poate intretine ce are si ei vor sa investeasca...Si nu cred ca sunt doar cateva milioane de euro deoarece seful FMI nu cred ca se obosea aiurea sa le aduca aminte de amanunte dastea...
31 ian 2011, 17:51
0
tarzy
401 comentarii 792 puncte
simplu motiv pentru care banii aia de la m UE nu sunt absorbiti este pentru ca banii aia sunt verificabili. sunt urmariti. nu pot fi furati. nu pot fi deturnati. si de ce ai vrea ceva ce nu poti lua?:)))))
31 ian 2011, 18:03
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Corect Tarzy, sunt monitorizati banii aia, trebuie sa justifice guvernul ce a facut cu ei..si cum boc nu prea reuseste sa-i justifice de-aia nici nu se ating de ei ca evident ca nu o sa-i investeasca, tot la buzunarele lor trag. Sefu FMI le-a dat a o alternativa, oricum ei sunt binevoitori sa ne dea bani, ca si asa suntem vanduti.
31 ian 2011, 18:32
0
157 comentarii 34 puncte
Stii de ce nu se absorb fondurile europene ? E foarte simplu, nu merge cu spaga, iar in kakatu asta de tara unde nu este spaga ... nu este interes.
31 ian 2011, 21:50
0
1562 comentarii -156 puncte
TOT noi suferim! nu conteaza ca nu le merge lor cu spaga...
31 ian 2011, 22:39
0
82 comentarii 120 puncte
Adevarul e ca la alegeri majoritatea astia care se plang pe aici, au stat comozi acasa in fata televezorului fara sa se sinchiseasca sa mearga pana la sectia de votare, macar daca mergeau sa anuleze votul, dar asa.... acum toti se plang de basesc ca fura.... asta e stam si inghitim iar pentru cei ce l-au votat, sa stea sa sufere (scuza-ma thomas, nu e cu referire la comentul tau, sa nu o iei personal)
31 ian 2011, 22:00
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
am inteles, stai linistit. Chestia e ca frauda a fost atat de mare la electorale in cat au facut din voturi nule, voturi reale, au votat si mortii, au votat si absentii...e foarte dezastruos ce s-a intamplat, dar lumea nu a reactionat cu nimic...eh...a iesit basescu, basescu a luat cat i-a trebuit ca sa-l depaseasca pe geoana, era constient ca pierduse multe procente in fata lui geoana, daia i-a fost teama...nu stiu daca mai exista vreo schimbare sau cu cine mai putem face o schimbare in tara asta, cu cine am putea sa mai crestem candva. Imi pierd toate sperantele in tara asta de *****.
31 ian 2011, 22:03
0
161 comentarii -1 puncte
subscriu! O RUGAMINTE PT. TOATA LUMEA!!! hai sa nu ne mai jignim intre noi , ca s-asa ne-o baga astia peste tot , haideti sa facem ceva in acest sens!!! Asta e tara NOASTRA ,nu a papagalilor , analfabetiilor si a retarzilor astora !!! astia ASTA vor, sa ne dezbine ...si din pacate le mai si iese,deci ..sa ne focalizam ura si frustrariile in alta parte!!!
02 feb 2011, 14:15
0
UGA
19 comentarii 27 puncte
parerea mea ..e ca acesta comunicare are alt rol,si anume acela...ca toti cei care si-au inmatriculat masinile fara a o declara la circa financiara,sau ce-i care le-au vandut cu fiscal nasol ca sa zic asa sa la radieze masinile.Repet sunt foarte multe masini pe "naspa" adica la care nu se plateste impozit. Cate masini pe bune ,un ce sa zic Mercedes S class din 94-95 sau un A8 din acelasi an cu motoare de peste 4000cmc care sun 4000-5000 euro...crezi ca dau aia 2000-2500 euro pe an la impozit...???? P**a ,toti s-au invatat asa..acum o sa vedem cum reactionezi daca iti face politia un dosar penal ca te-a prins pe strada cu ea radiata.....
31 ian 2011, 17:03
0
1562 comentarii -156 puncte
Tu ai da statului 2500 euro pe an?EU NU!!! totusi sunt 2500 euro multi romani nu castiga toti banii astia intr'un an... Eu zic sa scoata in mortii lor impozitul ca oricum cu banii dupa impozit nu se face nimic...pardon se face ,intra in buzunarele hotilor! LA GHILOTINA CU TOTI PARLAMENTARII!!! SA VEDETI ATUNCI SPECTACOL =)))
31 ian 2011, 17:28
0
14 comentarii 10 puncte
+1
31 ian 2011, 17:35
0
82 comentarii 120 puncte
+2(recomand metoda world trade center, dar in avion sa fie nitroglicerina)
31 ian 2011, 22:08
0
1562 comentarii -156 puncte
JanetuBV ce sa distrugi ma?Astia nu au facut nimic(ma refer la cladiri)...mai bine le trimiti cate o bomba prin posta(e mai ieftin).
31 ian 2011, 23:38
0
141 comentarii 196 puncte
Scuza-ma dar esti un snob. Din moment ce nu-ti permiti,de ce ti-ai cumpara o asa masina ?.. Scria cineva mai sus ca suferim de smecherie,are dreptate.
01 feb 2011, 10:51
0
14 comentarii 10 puncte
omule eu mi-am cumparat masina asta cu motor mare prin 2000 si atunci nu erau taxele asa mari si castigam si eu cat de cat si imi permiteam masina ,dar timpul a trecut,masina s-a invechit nu mai valoreaza mare lucru iar eu nu imi permit sa imi iau alta.care ar fi solutia ta?desteptule.pt ce sa platesc eu de 10x mai mult ca tine care ai motor de 1.2 dar mergi si de 10x mai mult decat mine ,deci te folosesti mai mult decat mine de "facilitatile"pe care ti le pune statul la dispozitie si tot tu platesti de 10x mai putin decat mine .intelegi zebzecule?
01 feb 2011, 11:11
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Iti cumperi asa masina, pentru ca o gasesti ieftin in strainatate si, pentru ca ai nevoie de ea! Iar sa platesti niste taxe aberante, care depasesc pretul masinii, e o tampenie, chiar daca esti miliardar! Nu e neaparat vorba de a-ti permite sau nu ci, de un principiu simplu, probabil prea complicat pentru a-l intelege tu! Individul X, munceste sa-si cumpere un bun de care are nevoie sau care pur si simplu ii place! Pentru asta, doar in romania este pedepsit de stat, prin obligatia de a plati taxe de cateva ori mai mari decat bunul in sine. In mintea ta, ar trebui sa se taxeze posesia a orice, incepand de la izmenele pe care le porti, pana la tricicleta cu care se plimba copilul tau prin parc! Asta, lasand la o parte faptul ca prin taxele si impozitele platite, nu faci decat sa alimentezi grandomania celor pusi sa gestioneze tot ce inseamna TARA...
01 feb 2011, 13:34
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Daca te prinde cu ea radiata si tu nu stii ca ti-a fost radiata, va fi un proces in care vei castiga si atat... OK, nervi, drumuri, cheltuiala, dar nu penal pana la urma... Apoi, te duci frumos la bulgari si iti inmatriculezi masina acolo, in felul asta vaduvind statul asta de ***** de inca niste bani pe care ar fi putut sa ti-i ia si, mai bagand niste bani in bugetul vecinilor... Chiar daca nu plateste impozitul, ala de care zici tu, plateste totusi asigurarea anuala AICI si, o data la doi ani, ITP-ul tot AICI. Daca te forteaza onor statul roman (de *****), sa te duci in bulgaria, acolo ai sa platesti si impozit, si asigurare si ITP... Asa ca, statul asta de *****, nu va face decat sa piarda si mai mult, luand inca o masura opresiva!
31 ian 2011, 17:21
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
cand iti va radia masina, iti va trimite si instiintare acasa ca masina ti-a fost radiata din circulatie, nu au cum sa faca asta fara sa stie proprietarii autovehiculelor. Pai iti dai seama ca ar izbucni un scandal mare pe seama, asta ok mi-o radiezi, dar vreau si instiintare ca s-a facut demersul si stiu ce am de facut. Dar nu cred ca vor proceda ei in astfel de caz, sigur primesti un plic acasa.
31 ian 2011, 17:33
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Marea majoritate a masinilor de felul asta,sunt deja la al nu stiu catalea posesor. In conditiile astea,DACA s-ar trimite vreo instiintare, s-ar trimite proprietarului initial, de care posesorul actual, habar nu are. Asa ca,tot la procese se va ajunge pana la urma... Iar scandalurile de care zici, sincer ma indoiesc ca vor izbucni: suntem in romania si ne-am obisnuit sa ne lasam calcati in picioare, asa ca, mai va scandal!
31 ian 2011, 18:23
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
aici da! ai dreptate, dar daca posesorul respectiv pe acea masina, il gaseste cu impozitu neplatit, ii radiaza masina si autovehiculul respectiv e condus de o alta persoana careia ii apartine masina ca a cumparat-o de la proprietarul din acte, ce poate face acea persoana care a fost prinsa in flagrant ca conduce masina radiata pe drumurile publice? stiu destule cazuri in care multi conduc masini pe numele altor persoane, desi masinile au fost cumparate de la aia, dar nu sunt ei proprietari...
31 ian 2011, 18:38
0
victoras21
16 comentarii 1 puncte
BULGARIA VA SCRIE PE TOATE :))
31 ian 2011, 17:47
0
1562 comentarii -156 puncte
Vor gasi ei o hotie si pentru asta...Decat sa ne fure ei mai bine ii omoram noi!!
31 ian 2011, 17:54
0
161 comentarii -1 puncte
corect!!!
02 feb 2011, 14:25
0
19 comentarii -9 puncte
Foarte bine fac baietii ! Eu am vandut acuma 1 an junate o masina si noul proprietar nu a inmatriculato si nici nu a trecuto la impozit dar eu pe baza contractului am scos-o din evidenta de la impozit . Foarte bine sa plateasca toata lumea !
31 ian 2011, 18:59
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Asta suna a "sa moara si capra vecinului"... De fapt, nu ar mai trebui sa plateasca nimeni!!! Dar asa e romanul: zice ca e corect si-si plateste datoriile catre stat, dar nu se gandeste ca statul e format din cativa indivizi care din banii aia, munciti de noi, se imbogatesc nemasurat si dupa asta, ne scuipa tot pe noi, care i-am imbogatit, in ochi!! Chiar nu inteleg de ce se mai plang unii de cum traiesc, daca isi fac un titlu de glorie din faptul ca din munca lor, le umplu buzunarele golanilor care-si zic "stat"!... Saraca romanie, ca multi cretini mai sunt in ea!
31 ian 2011, 19:11
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Din pacate sunt multe capete patrate de genu asta si li se pare normal sa plateasca ca asa e bine sa platim statului, dar partea proasta este ca banii nu ajung in buget, ci in buzunarele lor..de-aia incearca sa mareasca sa fac etc..sa fure mai mult, mai mult, ca nu le mai ajunge. Vai de mama ei de tara, ce o sa se aleaga nu stiu....
31 ian 2011, 19:20
0
19 comentarii -9 puncte
Toata lumea incearca sa fuga de taxe nu stiu care este motivul . Impozitul auto nu este exagerat . Parerea mea este ca avem salarii mici in comparatie cu alte state civilizate dar mai vreau sa zic ca mai avem mult ca sa fim noi insine civilizati sa nu mai aruncam gunoaie de pe geamul masini sa nu ne oprim pe marginea drumului a me satisface necesitatile ,mai este de munca inca ...sa nu ne injuram in trafic sau chiar sa ne batem . Bine ai zis vai de mamai ei de tara pt. ca multi trag aer in piept degeaba .
31 ian 2011, 19:25
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Toata lumea incearca sa fuga de taxe, pentru ca taxele sunt cu adevarat absurde! Nu stiu ce capacitate cilindrica are masina ta, de zici ca nu e exagerat impozitul auto, dar daca ai un Jeep de exemplu, cu motor de 5.2 litri, pe care l-ai cumparat cu 2000 euro, NU ca sa te dai mare ci, pentru ca esti agricultor, geodez, salvamontist, cabanier, padurar sau mai stiu eu ce, unde o masina solida si puternica e obligatorie, impozitul anual e peste 7000 ron/an, adica lunar, trebuie sa platesti taxe mai mari decat salariul minim pe tara!!!! Adauga la asta si benzina (plina de taxe), care e mai multa/100 km, pentru ca si motorul e mare si, vezi unde ajungi! Si, du-te si spune-i unui padurar sa-si ia in loc de Jeep-ul ala, oi trotineta de 1400 cmc, ca-ti da cu drujba in cap, pe buna dreptate!! Spune-i sa-si ia Logan, unuia care e innebunit de pescuit si care si-a luat Jeep-ul ala pe 2000 euro, ca sa-l foloseasca o luna pe an si, care plateste impozit anual, mai mult decat a dat pe masina! Spune-i taranului care trage cu masina aia mare 4x4, remorca cu varza pe camp, ca sa aiba din ce trai, sau apicultorului care are nevoie sa-si traga stupii! Nu mai judeca totul prin prisma bucuresteanului care se duce cu masina pana la munca sau, din an in paste, pana la munte, ca sa faca un gratar pe marginea drumului!
31 ian 2011, 19:50
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
corect!
31 ian 2011, 21:10
0
19 comentarii -9 puncte
Parerea mea este ca noi trebuie sa fim corecti si atunci cand mergem la vot sa votam corect adica nu cu cei ce dau vina pe ceilalti ca na votatima pe mine ca eu nu fac ca si cei de la putere . Trebuie sa votam pe acei care ne promit o relansare economica , aducere unor investitori in tara . Sa nu ma intelegi gresit dar eu am toate taxele la zi si as fii madru ca toti sa fie ca si mine si la vot ori pe cel bun sau pe 2-3 pt. a se anula votul. Salutare si mult respect !
31 ian 2011, 19:21
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Si eu am taxele la zi, dar nu din mandrie sau din vreo placere ci, doar pentru ca nu-mi convine sa ma trezesc cu executorul la usa! in privinta votului, cred ca ar fi bine sa te uiti putin in urma si sa analizezi: o logica elementara iti va spune ca basescu a iesit prin frauda cat se poate de clara, iar asta iti va spune ca institutia votului este inutila in romania. Aici nu mai e vorba de democratie ci, de o golano-cratie fara echivalent pe glob sau in istorie! Basescu, NU e dictator ci, la alta scara, este un sef de gashca de cartier, care-si impune regulile celorlalti. nu pentru vreo ideologie, pentru ca nu-l duce mintea la asa ceva ci, doar pentru putere si bani. Si evident, si de frica! Daca e sa pice, el si sleahta lui, nu au timp sa merga sa-si schimbe izmenele inainte de a intra in puscarie pe tot restul vietilor lor mizerabile!
31 ian 2011, 19:31
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Privitor la taxe si impozite, deja suntem sclavii unui sistem orientat clar impotriva noastra! Rolul banilor pe care-i platim, ar trebui sa fie sustinerea sistemului sanitar, sustinerea educatiei, dezvoltarea si intretinerea infrastructurii. Noi, platim de cand ne nastem si, nu avem nici una din astea, in schimb ticalosi care-si zic politicieni sau acolitii lor, au ajuns miliardari in euro, peste noapte, din banii mei!!! Nu, NU sunt mandru ca platesc toate birurile astea fara vreun folos pentru mine! Nu, nu sunt mandru ca fac parte dintre dobitocii care muncesc NUMAi pentru ca javrele "de sus" sa se umple de bani si, sa ma si batjocoreasca cum vor, dupa asta! Si daca pot, ocolesc pe orice cale "datoria" de a le plati lor ceva! M-am saturat sa fiu sclavul unor gunoaie dintre care majoritatea nu stiu nici macar sa citeasca cum trebuie, pentru ca felul nostru de viata, este cea mai buna ilustrare a notiunii de sclavie!
31 ian 2011, 19:39
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
In tara asta nu se mai merita sa faci nimic...sa nu mai fi loial cu statu, aici merita sa fi la fel de nesimtit cum e si statu cu noi...si eu am taxele la zi si sincer nu ma simt mandru ca le platesc...ba chiar mor de nervi cand stiu ca trebuie sa dau niste bani DEGEABA unor hoti care nu fac altceva decat sa-i cheltuiasca in interesele lor personale. Civilizatie...hmm..c red ca glumesti, aici mai dureaza ani buni sau poate niciodata pana ajungem la civilizatie ca tarile din occident cel putin la nivel mediu, curatenie nu pastram, toti arunca cum ii taie capu, in Romania totul e compromis si fara revenire.
31 ian 2011, 20:37
0
1562 comentarii -156 puncte
Dupa ce fiecare presedinte isi termina mandatul i se pun la dispozitie o gramada de bani (masina,paza,bani de protocol etc..).Daca ar fi sa schimbat presedintele la fiecare 2 ani am avea o gramada de trantori! Dupa mine sa stea cat mai mult pentru ca toti fura...Macar sa ne fure doar unul sa nu ne fure toti daca se poate... Basescu incearca sa elimine si el din hoti dar nu este lasat!
31 ian 2011, 21:01
0
141 comentarii 196 puncte
Prietene,daca esti agricultor,te descurci si cu un Nissan patrol diesel mai batran.. nu-ti trebuie jeep de 5.2..
01 feb 2011, 10:54
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
In mintea ta de pdl-ist, probabil ca masina in principiu e inutila unui agricultor! Sa-si ia naibii un bou si gata, nu?
01 feb 2011, 13:38
0
161 comentarii -1 puncte
pai si a cui e vina ca n-ai fost tu in stare s-o radiezi decat dupa un an jumate',hm? Vad ca te excita tare faptul ca astia ne jupoaie (inclusiv pe tine).
02 feb 2011, 14:29
0
95 comentarii 91 puncte
Cand nu vom mai vota pentru 50 de lei, sau 2 kg de faina atunci vom putea avea pretentii... Pana atunci rabdam, ca e presedintele nostru, guvernul nostru... Cand ziceam sa nu votam imbecilii astia, toti tampitii sareau pe mese...
31 ian 2011, 19:35
0
5 comentarii 0 puncte
Politia ARR ul si alte organe de control vor salarii mari fara sa-si dea seama ca timpul de lucru al soferilor pe diagrama produce paguba daca un camion lucreaza statul beneficiaza de tva impozit roviniete shi alte taxe . Cand stagneaza camioamele de mare tonaj stagneaza shi banii la buget . Noi romanii nu avem bani sa mergem la o tualeta publica dar respectam diagrama ca santem in europa . Ce nea oferit europa ? - Saracie - Lene - Preturi europene - Salarii mici - Shi multe altele care nu ne fac de loc bine favorizand coruptia
31 ian 2011, 19:47
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Le-a oferit golanilor care-si zic "guvernanti", posibilitatea de a fura mai ceva ca in codru! Pe ei, ii doare in cur daca tu sau eu, avem vreun avantaj din ceva din ce fac ei! Noi suntem aia care trebuie sa le plateasca lor o multime de bani, ca sa-si bata joc de noi...
31 ian 2011, 19:54
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
Lasa frate ca toti s-au bucurat cand au intrat in UE, eu stiam ca nu e ceva WOW , ce ca poti sa treci fara pasaport si altceva? ce mai e? ca nu-ti tre permis de lucru prin afara, dar oricum daca mergi fara contract esti fiu ploi etc...Am fost distrusi de Europa ca sa ne vanda ei noua pe ale lor si noi sa nu facem nimic, noi sa cumparam, asta s-a ajuns din cauza unor guvernanti prosti si bineinteles s-au imbogatit prin distrugerea gigantilor din romania care acum sunt istorie. Pe Basescu il doare undeva ca nu mai putem noi sa ne pisam ca tre sa respectam diagrama, sau ARR-u nu mai pot ei ca nu avem ce manca, desi ei au fost rupti in gura cand erau fara functie si acuma sa cred smekeri. Stiu cum e si te inteleg, am lucrat si eu pe TIR o perioada de timp cu cartela tahografica e mai naspa decat cu diagrama...aia o mai poti pacalii, dar cartela n-ai ce face. Nu prea imi place cum suna aia cu CRIZA ALIMENTARA, suna destul de alarmant.
31 ian 2011, 20:43
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Dar pe "stat"cine masa il executa? Statul are sute de milioane datorii la cetateni. Dar politaii cand sloboz isi fac asigurari la masinile ministerului,si RoVignete si ITP-uri? Dar "statul"cand mama naibii "FACE" CEVA CU BANII DIN IMPOZITE? Cand o sa am parte de asistenta medicala oferita de statul asta imputit caruia ii platesc 233 de lei pe luna CASS si 500 si ceva CAS? si Rovignete si impozit pe casa si masina? Cand p l m o sa primesc si eu ceva de la stat in schimbul impozitelor?
31 ian 2011, 21:01
0
50 comentarii 62 puncte
Cand o sa pui stampila bine...nu uitati astia sunt acolo pusi de noi nimeni nu i-a pus acolo
31 ian 2011, 21:08
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
poti sa pui stampila pe cine vrei din parlamentu ala...nimeni nu e bun pentru functiile astea si sa conduca o tara...toti sunt unu si unu...PACAT! Si pentru domnu de mai sus, stai linistit ca no sa primesti niciodata, vei plati ca tre sa platesti, noi suntem prosti si ei destepti si sa stiti ca asa e, ei ne fac pe degete pe fiecare zi nu vedeti...ne intorc cum vor ei si noi nu facem nimic, nici protestele nu mai sunt ceva amenintator, toate protestele de pana acum pentru ei e ceva normal :)
31 ian 2011, 21:14
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Intotdeauna,de 14 ani pun stampila numai pe cine "nu iese". Nu ma simt vinovat pentru ce se intampla,sunt doar f f enervat si...frustrat pana la urma. Si o sa-mi bag si eu **** ca altii si n-o sa mai platesc mai nimic. Sa-mi ia in plm tot,si casa si masina si slobozu din ****,cu gura sa mi-l ia. Or mai fi , ma intreb,si alte tari,macar la fel de pline de ***** ca asta? a mea? pe care,o iubesc ca un idiot din ala,care desi inselat de nevastasa,sta langa ea,pentru ca e prea bou sa plece la alta? sau o sa rabufnesc intr-o zi si intru peste ea,peste ma-sa ,peste toata familia si rasa ei si ii macelaresc pe toti,de nebun...asa... Oare mai sunt si altii in pragul nebuniei?
31 ian 2011, 21:47
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
E naspa ceea ce se intampla, eu am votat ani de zile pe "nebunu" de Vadim, multi zic ca nu e bun...dar eu as fi vrut sa vad ce ar fi putut si acel om, lumea nu vrut sa incerce deloc, macar un mandat, ala n-a vazut niciodata un mandat, eu cred ca i-ar fi pus pe jar pe hotii astia de le-a fost frica de el si l-au dat afara din guvern, toti au votat aceleasi scursuri de 20 ani!!
31 ian 2011, 22:07
0
161 comentarii -1 puncte
diclatu - ai dreptate , nu esti singurul in pragul nebuniei ...si din pacate singura solutie e sa ne urcam pe ei ...altfel astia chiar se vor caca pe noi.
02 feb 2011, 14:45
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Si daca o pui unde vrei tu, crezi ca nu iese tot cine vor ei??? Aminteste-ti de ultimele alegeri! Intr-o tara cu 10 milioane de alegatori, nu avea cum sa iasa unul dintre candidati, cu o diferenta atat de mica, nici cu slujbe! Si, sa nu uitam ca basescu stia ca va castiga, inca inainte de ternimarea numararii voturilor... Asa ca, poti sa-ti pui stampila si pe cur, ca tot aia e in tara asta de *****!
31 ian 2011, 22:23
0
157 comentarii 34 puncte
Dupa cum decurge treaba... nu prea o sa primesti nimic din pacate. Roagate la bunul Dumnezeu sa nu ai nevoie de asistenta medicala ...pentru ca vei realiza ca ai platit CASS degeaba. O asistenta scarbita de viata si frustrata ca nu poate lucra in Anglia te va scuipa in gura. Iar CAS platesti degeaba , daca natalitatea scade in continuare, cand vom ajunge la pensie nu va mai fi nimeni sa ne plateasca .Rovinieta deasemenea o platesti degeaba, banii se duc in buzunarele hotilor de pe langa guvern (ORICE PARTID O FI LA GUVERNARE) si restul merge la bugetari si poate un pic pe la invatamint si alte "bugete". Dragilor se impute treaba ...
31 ian 2011, 22:07
0
50 comentarii 62 puncte
Sunt de acord cu toti de incompetenta in a strange taxe si impozite,de rispipa banului public,de eterna birocratie si eterna spaga in Romania... DAR TAXELE SE PLATESC ORIUNDE IN LUME Iar leguitorul poate dispune orice masura pentru a-si recupera prejudiciul,crezi tu ca fiscul german nu va face tot posibilul pentru a executa datoria lui Dorinel Munteanu...si da are dubla cetatenie si nu conteza tot vor banii si sunt cateva zeci de mii pe care gigi becali nu le-a achitat in calitate de angajator...banuiesc cu toti ati dorii ca maine romania sa fie germania Atunci respectati legea si faceti ceva civilizat daca va simtiti trasi in piept de clasa politica...aveti grija sa nu dati iarasi stampila pe o galeata. PS: si in Bulgaria ce se intampla daca nu platesti impozitul???
31 ian 2011, 21:07
0
157 comentarii 34 puncte
de ce sa nu platesti ? ca e simbolic. Intreaba pe unu cu motor de 3000 inmatriculat in bulgaria cat e impozitu' si o sa iti dai seama ce prost is eu ca am masina inmatriculata pe romania .
31 ian 2011, 22:20
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Uite, de asta suntem in rahatul actual! mereu ne comparam cu altii si, uitam sa privim in ograda proprie! Pai, care e raportul dintre venituri si cheltuieli in germania aia a a ta??? Ce fac nemtii sau chiar si bulgarii, cu banii proveniti din taxe si, ce facem noi? Aia platesc taxe si au si sosele, si scoli si spitale si tot! Noi platim taxe ca sa aiba ce bani sparge plozii "baietilor destepti", pe masini, curve sau carciumi de fite! Da, taxe se platesc oriunde in lume, dar taxele NUMAI in romania se duc in buzunarele celor care ar trebui sa faca ceva util pentru toata tara!
31 ian 2011, 22:29
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Pe tine te doare de becali, munteanu si mai stiu eu care, parca am fi o natiune de miliardari! Da-i naibii pe aia, sa-si rezolve treburile si fara sa le mai purtam noi de grija! Hai sa ne uitam in buzunarele proprii si sa vedem ce facem NOI, nu ei! Si ai dreptate, ar trebui sa facem ceva civilizat! Sa punem mana pe ciomege, sa ii altoim zdravan si, sa-i stoarcem pana recuperam toate miliardele pe care ni le-au furat pana acum, dandu-si legi care sa le justifice furturile! Asta ar fi civilizat, sa-i tratam ca pe niste caini turbati, cu asomarea!
31 ian 2011, 22:34
0
9 comentarii 19 puncte
bine zis ! Nu ar fi rau sa le raspundem cu aceasi moneda,tinand cont ca au mai distrus o generatie !
31 ian 2011, 23:33
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Din pacate Fordfocus, nu ai dreptate... Au distrus mai multe generatii! Uiti ca trebuie sa plateasca cineva enormele datorii facute si la FMI si (in special), la bancile comerciale? Necazul e ca de la banci s-au imprumutat multi mai multi bani decat s-au luat de la FMI si, la niste dobanzi de cel putin 4 ori mai mari!!! Si, banii astia, plus dobanzile imense, vor trebui platite de copii copiilor nostrii, care in prezent, nu se stie daca vor avea unde sau ce lucra... Ca sa nu mai vorbesc de accesul din ce in ce mai restrans la invatamant si sanatate... Ce fac javrele astea de o perioada de timp, este o crima pe lunga durata, ne ucide si pe noi si pe urmasii nostrii, cate putin, cu fiecare zi care trece peste noi...
31 ian 2011, 23:53
0
161 comentarii -1 puncte
robert ai mare dreptate , trebuie sa NE TREZIM OBLIGATORIU . ...constat cu tristete ca inca mai sunt idioti care le justifica hotia si neghiobia cu faze de genu'" peste tot se platesc impozite" , fara sa tina cont de nivelul salarial din mizeria asta de tara!
02 feb 2011, 14:59
0
1562 comentarii -156 puncte
Este normal ca la ei sa se tina de capul lor pentru a le da "malaiul".Aia fac ceva cu banii si daca nu se tin de capul lui ceilalti vor lua exemplu de la acea persoana si nu vor mai plati nici ei...Dar nu uita acolo merita sa platesti impozitele pentru ca ti se ofera...
31 ian 2011, 22:37
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Dat fiind ca iti sunt atat de dragi taxele si impozitele, probabil ca nu esti ca noi, care muncim pentru banii pe care-i avem in buzunare! Daca ai munci pentru banii tai, te-ar durea cand ar trebui sa arunci banii pe fereastra, ca sa se imbogateasca unii! Ce-ti da statul asta al tau pentru taxele si impozitele pe care le platesti? Bataie de jos si atat! Pana si de la un boschetar din intersectie, primesti ceva pentru banii pe care-i dai! iti flescaie o carpa pe parbriz de doua ori, ca sa-ti arate ca NU i-ai dat banii de pomana! Cand platesti ceva, indiferent de pret, primesti ceva in loc, un bun sau un serviciu. Pentru banii multi pe care-i dai statului si cand te stergi la cur, prin taxele si impozitele continute in hartia higienica si in apa folosita, ce naiba iti da statul asta??? Sunteti o gramada care ziceti: "hai sa fim cinstiti, hai sa fim corecti, sa ne platim darile..." Dar, e cinstit si corect fata de noi insine, sa muncim pentru a-i imbuiba pe niste trogloditi protapiti in functii inalte? E cinstit fata de copii si familiile noastre, sa ne lasam furati de asa-zisul stat, lipsindu-i pe ei de ce le-am putea oferi daca nu am face asta? De ce platesc taxe peste taxe, daca pe drum imi rup masina (cumparata cu greu), la spital trebuie sa platesc, la scoala trebuie sa angajez meditator pentru copil?
31 ian 2011, 23:24
0
bja09
42 comentarii 173 puncte
O SA SE AJUNGA CA MASINA DE RAND DE ACUMA 2 ANI CU UN MOTOR DE 1.2 L sa fie un lux pentru un cetatean de rand . Credeti-ma astia vor sa ne aduca la sapa de lemn cu impozitele cu benzina cu tot...
31 ian 2011, 21:58
0
zapp_robert
126 comentarii 236 puncte
Acum cateva minute, seful jandarmeriei romane, a confirmat ca i s-au repartizat astazi 10 milioane de euro, ca sa achizitioneze armament, munitie si echipamente PENTRU REPRIMAREA REVOLTELOR... Chiar credeti ca impozitul auto e chiar cea mai arzatoare problema pentru statul roman in zilele astea?
31 ian 2011, 22:19
0
9 comentarii 19 puncte
taxe pentru ce ? Fratilor,chiar daca avem strazi, nu ne lasa ei sa mergem ! Platim taxe de cand ne stim, pentru nimica ! Toata europa e impanzita de autostrazi, numai noi mergem pe drumuri nationale cu vacile si oile in fata ! Nu zic,e normal sa platesti taxe,dar pana cand ?! Isi bat joc de noi, in fiecare an se tot asfalteaza ! M-am saturat sa dansez dupa cum canta ei !
31 ian 2011, 23:14
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare