Prietene..hai sa iti explic ceva. Cati dintre oamenii ce conduc o 'super' masina chiar si un M3 de exemplu, ajung vreodata pe un circuit sa testeze capacitatile masinii la maxim?? Iti spun eu..cel mult 1 din 10. Asa ca daca am bani si vreau o masina puternica, nu ma intereseaza ca-i M3, ca-i M5 sau ceva AMG, la fel de bine pot opta pentru un Mustang de exemplu, fiindca e mult mai ieftin, putere mare, 'hardughie' de masina si NICIODATA (eu personal) nu voi ajunge pe un circuit ca altcineva cu un M5, poftim, sa vina sa-mi bata obrazul ca deh..."vere te-am facut".
Cu alte cuvinte si mult mai scurt spus, daca am 70.000-80.000$ prefer sa dau banii pe 750cp ai Mustang-ului decat pe cei 500 ai unui M5 nou fiindca si asa in oras, unde as folosi masina cel mai mult, i-as rupe curu' de nu se vede ;) Sper ca ai inteles ideea..
si daca imi plac bmw-urile ce? oricum europenele sunt net superioare americanelor la toate capitolele in afara de pret(unele)..asa ca degeaba va ofticati.
ca e muscle car, da, nimic de comentat.
ptr slv3
Masinile americane nu iau curbele.perfect adevarat.
@SLV3 Dude,e asa o mare diferenta intre masinile astea,si am senzatia ca nu stii ce vorbesti.Sigur vei cumpara un M3 pentru ca merge mai tare,si nu se strica asa de des ;D
Tu probabil ai vre-un Opel si ai impresia ca tancurile se consudc usor.Un E-klasse se conduce ,daca vrei tu Mustang de 750 cai ,du-te la sala.Si daca vrei tu mustang de 750 cai "ca-i mai ieftin" decat M3 n-ai nici o treaba cu domeniul asta...cu parere de rau...imi pare rau...
vezi tu..aici gresesti. zi-mi si mie timpul pe nurburgring al unui mustang, daca a fost testat oficial, fiinda m5-ul a scos 8:13
aici am un citat de la o incercare, din pacate e in engleza.
Hey man, when I was stationed in Germany I did a lap with a stock GT, but remember you cant really time it because there is no finish line. Before the lap is over you must go through the pits. This was the first ever road course I went on and it was slippery. Here is a video its split into two sections. My brakes faded half way through from going 100 down to 30 like every turn. If you feel like wasting 10 mins of your life go ahead and watch....
Esti copil..chiar ai o gandire de copil. Eu atat iti spun si asta incercam sa scot in evidenta si in postul de mai sus..dar asa-i cand n-ai cu cine ;) Deci, inca o data, eu mi-as lua un Mustang d-asta, ca-i 'smecher' si tu ti-ai lua un M3 sau un M5, egal ce-ar fi. Next, fac pariu cu tine ca NICI EU si NICI TU n-o sa mergem niciodata pe vreun circuit sa 'ne dam' iar daca cumva am locui in acelasi oras si ne-am intalni ocazional la semafoare sau oriunde..te-as face de n-ai stii de capul tau.
Nu-mi spune ca un M5 bate la 402m un Shelby Super Snake de 750 cp? Nu-mi spune ca un M5 este mai fun de condus prin oras decat un Super Snake pentru ca nu te cred si nu cred pe nimeni ce spune asa ceva.
P.S: VREUN sa scrie impreuna, nicidecum vre-un.
Ori esti idiot ca asa te-a scos mama natura ori nu esti capabil sa citesti cateva randuri. TOCMAI ASTA AM SPUS, NU MA INTERESEAZA TIMPI DE CIRCUIT PENTRU CA SUNT PREA PUTINI POSESORI DE SUPER CAR-URI CE VREODATA AJUNG PE CIRCUIT. MAJORITATEA ISI FOLOSESC ACESTE MASINI IN ORASE SAU IN AFARA ACESTORA NICIDECUM PE CIRCUIT !
dl. slv3, mai usor cu jignirile...si nu stiu de cand un mustang e supercar..
cred ca dumneata te referi la coc@s de romania cu m3 sau m5, fiindca un cunoscator nu isi ia m5 ca sa stea cu el in garaj. pe langa asta un g power ii rupe curu la mustangu ala
@nemilostivu:
Un Shelby Super Snake nu e super-car? Intr-adevar, le vezi prin oras la fel de mult ca pe Logan(chiar si cele Ferrari, Golf 3, Pisicute si altele gen Escort si e o pomana de masina...chiar asa!!! Iar acum, ca tot nu te potolesti cu comparatiile, spune-mi te rog pretul unui M5 G Power si din nou, al Super Snake-ului. Din cate stiu eu G Power sare lejer de 100k euro pe cand Super Snake este undeva la 45.000-50.000$ stock + pachetul Shelby de vreo 34.000$, deci adunate si convertite in 'oiro' eu zic ca ajung mult sub pretul unui G Power, poate chiar si la juma' :)
Chiar si asa, lasand la o parte M-urile ca-s de cocos, tu ce masina ti-ai lua sa-ti faci timpii aia buni de pe Nürburgring?
:)
http://www.youtube.c om/watch?v=JbXB7VwGC- I&feature=watch_respo nse
RWD vs. AWD .. oricum ar fi iubesc GTR-ul la fel de mult :D
Viper nici macar nu mai exista si Ford-ul GT deja incepe sa fie invechit ! Deci ...si oricum ca putere si cuplu ZR1 e regele americancelor ...(parerea mea)!
si chiar daca nu se ridica la asteptarile unui muscle car adevarat... face parte din masinile americane si a fost tesat si pe nurburgring. Cadilac Cts-V chiar bun in curbe;)
covra-ul se invarte pe undeva pe la 70-80.000,iar una sa vandut cu 5.5 milioane $ avand 800 hp cu supercharger Paxton.Sunt nijte masini de distractie.Iar daca as avea un super snake mas simtii foarte mandru.Pot sa am ferrari lamborghini sau 100 de M5-uri tot cu asta as iesii pe strada:)
NU AU DAT-O PT. CA TREBUIA SA FIE SI SUPER SNAKE BUN LA CV:)) DACA IL FACEA SI ACOLO CN IL MAI CUMPARA? COBRA A FOST SI O SA FIE UNA DIN MASINILE VISURILOR MELE SI EU UNU AS CONDUCEO ZILNIC
Si totusi, Snake provine dintr-un Mustang, umflat, tunat... Nimic de zis, o masina incantatoare. Dar Cobra aia... Adica, un Mustang (chiar daca nu e Shelby Super Snake) mai vezi pe la noi. Dar Cobra? Eu, personal, nu am vazut in viata mea niciun Shelby Cobra, de aceea, daca mi-as permite vreodata, as alege Cobra!
Inca o treaba:
RWD-urile sunt cel mai greu de condus,merg doar la "drag" si intotdeauna se va gasii un "japan ****" AWD sa-ti dea clasa...cu numai 40000 euro...Ce chestie!!?!!
cam asa e,iei un evo mai bagi putin in el sal duci pe la 450 cp ca nu e mult de bagat,apoi te iei la hartza cu orice lambo,amg sau mai stiu eu ce:).RWD for fun, AWD for performance:)prima data AWP a fost folosit prin 1899,apoi sa bagat prin 1860-70 in rally.
:)) ai si u dreptate.. se pare ca toata lumea a vazut filmuletul cu lancerul vs lambo pe youtube dar vezi ca lancerul era era MR si are din fabrica din cate stiu eu 450 de caluti iar pretul era pe la vreo 80000 pe cand cobra e o masina cu istori care o gasesti si la 40000
sincer nu m-am inspirat de nici unde cand am facut post-ul:)).Da stiu Evo vs Lambo dp youtube:)). Am vrut sa spun ca AWD bate RWD la performante,doar atat.