nu te duci tu sa mai construiesti o masina pe acolo ceva? ca esti prea destept pt asa ceva.
bai asta 1. nu cred ca tu le sti pe toate 2. nu toti stiu despre asa ceva ok? o gramada de oameni au muscato cu chestia asta...
ca ce frate? nu stie sa faca diferenta la culoare si sa ridice o capota sa se uite la radiatoare oale si lonjeron??? hai ma.Arata-mi cine merge in targ si isi ia o masina care nu sunt usile drepte haionu nu bate cu bara farurile unu e intr-un fel altu in alt fel... spune-mi doar daca nu e vreun a6 din 2003 la 3600 euro :) atuncia il iei orice o fi :P
Oamenii inteligenti invata din greselile altora, oamenii obisnuiti invata din greselile proprii, prostii le stiu pe toate!
Ghici din ce categorie ai dat dovada ca apartii?
prietene ne spunem parerile nu ne criticam si nu ne etichetam.mie mi se pare inutil repotaju pentru ca mai bine iau una lovita si refacuta decat una ruginita sa pice pragurile si podu pedalier si care sa nu fie lovita doar mancata de rugina.eu zic mai bine sa iti scri parerea si sa nu critici oamenii.te pupa matache
Chiar tu spui ca este un site al pasionatilor auto, dar unii nu stiu asta si vor sa invete. Pentru toata lumea este articolul, e bun ca sa bagi la cap! Asa ca lasa gura mare.
scuze ca ma bag aici :D dar
,,Pentru a sesiza un accident mai mare, trebuie sa ne uitam la lonjeroane.Daca sunt ruginite sau au urme de suduri ruginite..."
Adica vrei sa zici ca un lonjeron nu poate rugini din cauza batranetii ? :) hai sa fim seriosi...
cred k te doare frate rau dar poate nu ne intereseaza faptul ca u le sti pe toate
pe acest site se uita si incepatori si profesionisti iar pana acum nu am vazut nici o stire aiurea pe el deci lasa-ne lasa-ne lasa-ne
tu esti idiot ? ce gospodine" visezi ma stii ce-i aia gospodina mai bine zis =))) cre ca nu , esti atat de idiot ca ti-ai facut cont din greseala p site-u asta :) DISPARI
Creca tu ti-ai facut cont din greseala exact id-ul te tradeaza "anonymos27BZ".Mai bine ai disparea tu cine te crezi?Poate are dreptate baiatu!Tu ce stii?Acum este democratie si tu unul cu ceafa de comunist!:))))
Le ai cu sudura inseamna.... stii ce inseamna o sudura ruginita??? una e sa fie lonjeronul muradr si cu rugina pe suprafata lui si alta e sa fie lonjeronul curat si sudura sa fie ruginita... Ideea e ca iti dai seama imediat daca ala are sudura proaspata sau nu, ca aia proaspata imediat face rugina la suprafata, si zona din prejurul sudurii e curatat sau vopsita....
am un prieten care din 2 masini dauna,face una noua,...are un succes foarte bun!oricum,are mana si stie...asa ca tepe se pot lua fara sa iti dai seama:)
@liberys: frate iti aduc om care daca ii duc o masina si ii zic ca nu mai merge o demonteaza o repara si o face la loc si nu stie sa scrie si nici sa citeasca bine asa ca imi pare rau dar nu ai dreptate!
chia daca te pricepi la masini /tinichigerie tot sa mai iei pe cineva cu tine care sa mai dea o a doua opinie.
acum samsarii apeleaza la tot felul de trucrui - angajeaza oameni care dau impresia de seriosi, bine imbracati mai in varsta si care zic ca este masina lor. asta ca sa iti dea incredere. iar cand sa faci actele pt masina - vezi ca este altul proprietarul.
stai linistit ca si la alea noi ai sanse sa te arzi,am o cunostinta care lucreaza la Porsche Romania si a vazut cum un sofer de TIR in timp ce descarca masinile ,a cazut cu una ,si ce crezi ?masina a fost reparata la ei si vanduta ca masina NOUA!!!Na Rmania orice e posibil...
ai dat un raspuns de mai bine nu il mai dadeai?ce intelegi tu prin masina lovita? daca eu dau intr-un caine spre exemplu si sare numarul sau se indoaie inseamna ca masina a fost lovita? =))))
Bai nea Mariane, am un Cielo cu o bara frontala a **** de rezistenta, am lovit un caine de mi-a sarit numarul cu tot cu suport, bara n-a avut nimic nici macar o zgarietura, l-am indreptat cat de cat si l-am pus inapoi, pe urma am lovit o caruta, atunci mi s-a crapat spoilerul si spart farul dreapta si bineinteles numarul arata urat n-am putut sa-l mai fac sa arate normal... asa ca te intreb ce treaba are asta cu elementele de siguranta ale unei masini? Influenteaza cumva ceva faptul ca masina mea are un spoiler si un far nou? Conteaza faptul ca placuta de inmatriculare e in valuri?
foarte bun articolul dar noi suntem ROMANI!!!si toti vom uita articolul asta in cateva zile iar cand se va ivi ocazia sa ne cumparam o masina second-hand....CLAR NU VOM MAI STII CUM SA VERIFAM TREBURILE ASTEA.....oricum buna initiativa celor de la 4 tuning:P
foarte bune sfaturile;)eu am doar 17 ani si le stiam de la tata care este mecanic.. dar sunt oamni la 40 de ani care isi iau tzeapa cu masini dastea...aveti grija ce cumparati pt k o masina care a fost lovita nu mai este masina pt k odata lovita o sa i se strice si alte piese cu tipul
motorul se mai poate repara dar odata ce masina a fost lovita nu o sa mai fie niciodata ca atuci cand a iesit din fabrica...motorul il mai segmentezi,sau ii pui altu da la masina u poti sa ii pui alta caroserie
@privernezu ce crezi tu ca se face din punct de vedere legal ca sa schimbi un motor? Documenteaza-te inainte sa comentezi aiurea... motorul e piesa de schimb, il schimbi de cate ori vrei u cat timp ai factura care sa ateste cumpararea si nu e de capacitate mai mare decat cel din fabrica. O masina lovita mai ales frontal, si i-a fost afectat sasiul, stalpii sau alte elemente destinate absorvirii socurilor mecanice, nu mai prezinta incredere din punct de vedere al sigurantei, chiar daca elementele de mai sus sunt reparate. Un motor segmentat sau schimbat nu iti pune in pericol viata, pe cand un lenjeron sudat da.
una e ca il segmentezi sau sa il repari, alta sa il schimbi.
@unfukable: frate daca schimbi motorul de pe masina se schimba si seria de la motor, drept urmare o sa ti se schimbe numele de la cat f***i o sa ai de luat pe la R.A.R., am schimbat 3 motoare pe un golf1 si am si segmentat pe ultimul asa ca "legalvorbind" poti sa iti iei sfatul in considerare;)
@unfukable fara aluzie la cnv cu acest nume o sa i-ti zic „Băi GHEORGHE” ca sa schimbi un motor ai sa mergi la rar si acolo o sa uiti cum te cheama ... poate nu stii dar pe certificat , sau la unii doar pe cartea de identitate a masinii este trecut o serie de motor , un cod motor si o capacitate cilindrică ! De la R.A.R. „Din punct de vedere juridic, inlocuirea de caroserie (sasiu) se accepta numai pentru un vehicul care este inmatriculat in Romania si care detine Carte de identitate. In lipsa acesteia din urma, se considera ca prin inlocuirea caroseriei se obtine un vehicul nou, iar omologarea acestuia si, ulterior, inmatricularea lui, sunt conditionate de indeplinerea in totalitate a conditiilor tehnice actuale, inclusiv cele legate de emisiile poluante.” iar daca schimbi motorul trebuie sa ai maxim aceleasi emisii de CO2,apoi se verifica fixarea motorului , catalizator, sonda lambda ,etc, asta in cazul in care ai exact acelasi cod motor ca si cel anterior , daca nu ........ Sper ca acum sa intelegi si sa nu te mai trezesti sa comentezi aiurea !!!
Eu vorbeam din proprie experienta am un Cielo care papa ulei la grupa mare si am preferat sa-i schimb toate internele de pe alt motor (am un amic care dezmembreaza), blocul a ramas cu tot cu serie, daca il schimbam complet intr-adevar trebuia sa trec prin RAR unde intr-adevar exista riscul sa dai de cine stie ce nea Costica care sa-ti faca zile negre... dar in principiu nu ar trebui sa fie mare chestie cat timp motorul e acelasi, de pe acelasi model de masina. Stiu ca cu caroseria e cu totul alta poveste si e mult mai complicat dar si acolo un adevarat meserias decupeaza si sudeaza seriile de sasiu si de caroserie de juri ca nu s-a umblat niciodata acolo.
Daca nu ai schimbat blocul nu mai poti spune ca ai schimbat motorul ..... iar k sa schimbi complet motorul , e mai simplu sa schimbi caroseria ! Sper ca m-am facut inteles !
mi am luat masina pe bulgaria si ma doare fix in banana de r.a.r,i.t.p,si impozit aici in romanica noastra [le fac acolo fara probleme si bataie de cap si mult mai ieftin ca aici] pot sa fac ce vreau cu motorul de pe ea poat sa ii pun si unul de drujba k nu are nimeni ce sa imi faca aici.ps am avut masina imatriculata aici inainte si nu am castigat nimic decat k scria pe foicik aia mica numita talon ''gogu vasile'' acum scrie penev stoicikov ii incredintez masina cu drepturi depline lui gogu vasile ''pustiu'' mai fac si eu un spirit de gluma!k vad k mai aveti un pic si va luati la bataie
Ba chiar poti lua tepe in muuuulte feluri... Spre exemplu,una ar fi rumegus amestecat cu vaselina din belsug,bagat in burduful planetarei.Sau kilometri dati inapoi cu zecile de mii sau chiar sute de mii... Toate se numesc tepe luate de saracul amarat care merge in targ sa isi cumpere si el o "bucatica" de masina pentru micile nevoi zilnice.Cum va inchipuiti voi ca masini cu vechime de peste 15 ani din Germanica,au rulati numai 140k sau 155k dar nu mai mult de 160k de km si al naibii sa fie ei,sunt fix in cap si in coada.Sau cum spun majoritatea,masina a fost tinuta in garaj.Ba da-o in colo de treaba.Poate una la 1000 de masini sa o nimeresti asa,dar chiar asa sa fie oare,chiar 2 sau 3 din 10?!?
Astea cum le numiti voi,nu tot tepe?
Si cine vrea,nu are decat sa cumpere masina lovita si reparata,si va pati Doamne fereste ca in istorioara ce a spus-o Lawrentziu18 mai sus,iti cedeaza directia sau franele si omori oameni nevinovati pe trotuare sau trecere de pietoni.Sa fim seriosi.
Numai de bine domnilor,bafta in trafic si fara evenimente nedorite !!!
Directia "cedeaza" la o masina fara ITP, condusa de un inconstient .
Este imposibil sa ai masina si sa nu stii ca ai probleme la directie.Rumegusul la planetara eu cred ca e folclor, iar km ... e o problema europeana.
mai...ce sa zic..e bine de stiut..dar cam toata lumea se uita pe colo-colo...nu mai fiti rai cu omu care creat reportaju asta...ca e de bine ce spne el...sau voi majoritatea dati tzepe d-astea si va e frica ca nu va mai merge treaba???stati linistiti ca daka o masina este facuta bine..nu se mai uit omu ca a fost lovita..eu am patit la fel...am luat bmw m3 din 2002..si a fost lovit de 2 ori...o data in spate....si odata in fata,dar a fost facuta ok,nu se cunostea absolut nimic,am observat doar plasticurile de prin fata,de sub capota ca erau unele sparte si unele crapate,dar masina aia mergea impecabil,si a fost lovita urat,dar reparata foarte bine...si nu a mai contat ca a fost lovita atata timp cat arata bine si mergea bine...deci m-am impcat cu ideea ca a fost lovita ptr ca imi placea masina mult si ptr ca a fost reparata bine...si vopsita interal...nu in 2 culori...sa se vada cand e spalata cum a fost vopsita...dar totusi uitati-va bine....bafta la drum si la cumparat...;)
Nu il laut pe tipu asta, da' ce-i a lui ii pus de'oparte. Ii tanar 28, da de copil le lucra si are aproape 15 ani de tinichigerie. Are si articolu adevarul lui, dar la cum se lucra azi (ghinionul meu ca am tot umplat prin atelier la el ca sa stiu), numa daca cunosti masina ca a fost atinsa te prinzi. Adica ce fac astia acolo io personal zic ca ii umpic de arta. Pai daca acuma pt el si-a cumparat un golf 5 lovit in spate de tir. L-a facut, acuma nici sa vrei nu gasesti distante mai mari la usi sau praguri sau etc. Nu oi fi eu ala ce are ochiul cel mai subtil, da' chiar am ramas impresionat. Plus ca am vazut si cum a lucrat pe a mea... Ideea ii ca daca o lasa pe mana la un profesionist, zic eu, cam ii greu sa te prinzi cand o cumperi din oser... Avea la un momet dat un seria 5 de pri 2007, impact la vreo 100. L-am intrebat daca mai scoate ceva din el. Asta f flexat imi zicea ca asteapta piesele. O zi buna.
Multumim 4tuning e de mare ajutor , vb lui 21Sam chiar daca a fost lovita nu ne putem da seama daca a fost in mana unui profesionist dar si daca a fost atunci nu are de ce sa ne mai deranjeze , in schimb la servisu de cartier se vede aproape orice si atunci esti nemultumit de rezultat ! Inca o daca multumim !
o masina indiferent cat a fost de lovita daca reparatia sa facut profesionist garantat nu ai cum sa iti dai seama de absolut nimic....masini vopsite sunt la totu pasul ca doar traim in romania ...sunt masini de zeci de mii de euro care au fost rasturnate ,schimbat plafonul contraaripi poate toata fata masini sau tot spatele si va garantez ca daca a fost facuta intr-un service profesionist nu ve-ti observa nici cea mai mica diferenta....
cum iti dai seama daca o masina a fost lovita? simplu il intreb pe proprietar daca masina a fost lovita si daca spune ca nu atunci eu il cred si o cumpar, daca spune ca da ii spun ca e fraier si am plecat, asta este geniu, asta da minte...:))
singura problema in tot articolu asta e ca multe nu se pot aplica la logan , am vazut nenumarate loganuri cu linia usilor aiurea din fabrica , sau spoilere lasate in timp (3-4 ani) care nu se alinieaza cu restu . In rest la masina facuta calumea din fabrica se poate aplica articolu .
adevaru ii ca o masina care o avut accident nici o data nu o sa mai fie o masina calumea...iti dai seama si in mers daca o avut accident...un exemplu ar fi ca toate bat pe masina....brate, amortizoare asta tine si de partea din fata si de partea din spate...indiferent cat de bun ar fi mecanicul nu o sa faca masina nici o data cum o fost cand o iesit pe portile fabricii
nu e asa,eu m-am lovit frontal la 90/h,s-a dus tot botul...Am primit dauna totala(pentru ca am aripile si capota din aluminiu,si sunt foarte scumpe),dar cum in masina aia erau bagati destui bani am decis sa o repar.Am dus-o la niste profesionisti,dar intai am intrebat:va mai fi masina care a fost?Mi-au taiat capota,si am vazut ca se oprise lovitura la 5 cm de lonjeroane,au masurat,au calculat,si mi-au zis ca sasiul nu are nimic.Cu 1 luna cautari de piese la dezmembrari prin germania,si inca vreo 2 saptamani de munca,al meu Audi S2 a iesit ca nou,dar pe bune ca nu se vede nimic,desi masina aia practic a avut toata partea din fata distrusa.Merg deja de aproape 1 an cu ea,nu trage in nici o parte,nu uzeaza pneurile neuniform,deci te contrazic.Si daca vrei iti trimit si poze cu masina lovita si cu masina reparata,si o sa-mi dai dreptate!Conteaza ce om lucreaza la ea!
nu adevarul e ca daca o masina a fost lovita, dar a fost reparata foarte bine nu iti vei da seama ca a fost lovita, iar ideea ca daca a fost lovita nu mai e masina e iar o idee preconceputa, daca e reparata bine si cu piese de calitate nu vor fi probleme, insa pe la noi asa ceva nu prea se intampla in general se repara in bataie de joc si se fac numai carpeli si de aici si frica oamenilor de masini lovite.
fi respectos dak nu lasa-ne ca sunt multi ca tine care confunda butonul "adauga" cu cel de deasupra lui
apropo baiesti astia de la 4tuning sunt demult aici u nu ai dreptul sa comentezi nu-ti convine pleaca
bai pustiule tu fugi si mai invata sa scrii corect si dupa vii si imi dai mie "flash"-uri!!!cum esti tu mai gasesc o tona pe site-ul asta!am dat un comm destul de mare si a fost sters pentru ca explicam moderatorului ce este acela "luft" si am mai explicat si multe alte chestii dar se pare ca omu' nu vrea sa afle tot romanul cum sa verifice.poate ca avem samsari pe 4tuning si daca cei care stim unde sa ne uitam si ce sa verificam spunem tuturor nu isi vor vinde ei cazanele la prosti!
@rabbitt...daca bati apropouri le bati prost!ai gresit adresa!
*PS:
bau88g3-bau:porecla/ 88-anul nasterii(1988)/g3-Go lf3 sau Mk3(asta detin)!