Motorina invadeaza Europa! Peste 70% dintre masini sunt diesel Green Cars 8 Februarie Motorina invadeaza Europa! Peste 70% dintre masini sunt diesel
Toate comentariile (196):
rhobee
65 comentarii 35 puncte
arata ceva cifre privind cate grame de noxe/km,comparatie intre diesel si benzina !eu cred ca mai mult consumul ii intereseaza nu poluarea!
08 feb 2011, 17:21
0
DrifterBoy
76 comentarii 17 puncte
logic,crezi ca pe un om de rand il intereseaza poloare vrea doar sa scoata cati mai putini bani din buzunar
08 feb 2011, 17:38
0
7 comentarii 17 puncte
Eu unul pentru consum aleg motorina
09 feb 2011, 14:39
0
35 comentarii 51 puncte
Nu are nici o legatura poluarea cu cantitatea de co2 produsa. La 20cm de esapamentul unei masini pe benzina euro4 poti respira linistit (am zis 20cm ca sa aiba timp gazele sa se raceasca). Incearca sa faci acelasi lucru la 30cm de esapamentul unei imputitanii diesel fie ea si euro5. Cantitatea de gudroni si alte minuni irespirabile produse de dieseluri e semnificativ mai mare decit la benzinare, si spre deosebire de co2 porcariile ce ies pe esapamentul unui diesel nu hranesc nici plante si nici nu fac fericita vreo specie de ginganie.
13 feb 2011, 13:36
0
IonutCT
176 comentarii 288 puncte
Motorina este pentru puturosi! Parerea mea!
08 feb 2011, 17:21
0
631 comentarii 899 puncte
Daca tu zici
08 feb 2011, 18:41
0
8 comentarii 3 puncte
eu ma izic ca si fiecare om dupa posibilitati :) !
08 feb 2011, 20:47
0
cretzucyo
6 comentarii 43 puncte
ioane tine comenturile pt tine
09 feb 2011, 09:15
0
36 comentarii -4 puncte
omul are o parere
09 feb 2011, 09:41
0
631 comentarii 899 puncte
Corect, sunt de acord cu tine fiecare are parerea lui, dar si noi avem parerea noastra, si parerea mea e ca motorina nu e pentru puturosi, consum mic ,cuplu mai mare. deci nu vad unde e mai puturoasa
09 feb 2011, 14:41
0
DeyHTX
46 comentarii 6 puncte
nenea: in anu 200 era masini??? "Daca pana in anul 200 proportia era inversa, cu o majoritate ocupata de masinile pe benzina, in proportie de 80%, timp de cativa ani, intre 2000 si 2004 " on: ma bucur sa fac parte din restul de 30% cu benzinar:D
08 feb 2011, 17:28
0
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
cum sa polueze diselu mai putin astias nebuni, f multe masini diesel care leam vazut zici ca mergeau cu furnalu dupa ele de zici ca era ceata si cica polueaza putin.
08 feb 2011, 17:47
0
saiu_bogdan
7 comentarii 6 puncte
"care LE-AM vazut" ....... ;)
08 feb 2011, 17:58
0
saiu_bogdan
7 comentarii 6 puncte
"mai putin ASTIA-S nebuni" ..... ;)
08 feb 2011, 18:00
0
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
ori esti profesor de romana::))
08 feb 2011, 18:17
0
8 comentarii 3 puncte
polueaza nik de zis,mai ales cand ai probleme cu pompa de injectie si nu se face arderea cum trebuie,dar si un benzinar cu linia dusa care consuma ulei poate polua urat de tot :) !
08 feb 2011, 20:33
0
cipi_SKG
87 comentarii 87 puncte
astia vorbesc pe gazu general nu ep rapegele de la noi din ro .. si scoate fum negru pt ca merge cu ea subturata :-j
08 feb 2011, 21:28
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
Fiindca aia pe care i-ai vazut tu cred ca masina consuma putin cand merg la 1000rpm (trage si nu moare, ca e diesel) in treapta a 3-a prin oras la 30km/h dar defapt ei stau cu acceleratia in podea si motorina iese pe esapament afara. Dupaia se intreaba de ce "pica" turbina, de ce e turbina mizerabila, plina cu motorina. Mai sunt "smecherii" care fac la fel, isi baga picioru in ea de la 1000rpm si pana ajunge pe la 1700-1800-1900 jumate din motorina a trecut prin turbina si a iesit afara pe esapament. Ei habar nu au ce e aia turatie optima, ei stiu doar sa infunde injectoarele.
08 feb 2011, 23:32
0
1562 comentarii -156 puncte
oricum ai da o masinile diesel chiar scot fum...Eu ma amuzam copios cand veneam lansat pe autostrada dadeam flashuri si se vedea clar cand bagau picioru' in ea...:))
09 feb 2011, 01:19
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
1. dieselul este pentru oameni care "se transporta" cu masina si care n-au o treaba cu masinile, benzina este pentru oameni carora le place sa conduca si care au macar o idee despre masini. 2. francezii sunt o natie proasta, aroganta si ipcrita, asa cum a zis cineva mai sus sunt interesati de consum, nu de noxe. 3. acum astept toti racerii. in special cei cu motoare diesel, sa-mi sara la gat
08 feb 2011, 17:52
-1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
1. Daca tu crezi ca unul care vrea sa ajunga la munca intr-o octavia 1.9tdi sau polo 1.4tdi extrem de ieftin e mai prost decat unul care ajunge la munca cu un benzinar de 4 litri te insei amarnic.Nu confunda partea financiara cu partea distractiva. 2. Ai dreptate, la fel si englezii, italienii etc.Nimic nu are de-a face cu noxele ci numai cu BANII!Poluarea e vrajeala ieftina, propaganda de 2 lei. Pana si aia de la greenpeace au recunoscut ca cea mai mare poluare o fac transporturile navale. 3. Nu am diesel ci un benzinar de 2,3 dar ma jur ca as dori un polo diesel ptr aglomeratia din orase. S-auzim numai de bine!
08 feb 2011, 18:06
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
Nu am vrut sa generalizez, majoritatea soferilor care au maisni diesel sunt paraleli cu masinile, nu in sensul ca sunt prosti ci in sensul ca nu stiu ce se petrece sub capota si nici de senzatia de la volan, soferi care isi iau masia ca sa nu mearga pe jos sau cu autobuzu. Fac pariu ca daca peste noapte benzinarele ar consuma mai putin decat dieselul toti, dar absolut toti astia cu dieseluri, s-ar da pe benzina.
08 feb 2011, 19:51
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
corect, esti sarac lipit sau nu esti pasionat > iei diesel
08 feb 2011, 20:09
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
bine gamercosti, asa o fi dar ce poti comenta cand trece o octavia rs diesel glont pe langa benzinarul tau? ganditi-va ca nu conteaza cat stie soferul daca are un diesel ci conteaza numai faptul ca omul vrea sa plateasca mai putin pe carburant ptr a face un anumit nr de km mai multi sau mai putini in functie de nevoile fiecaruia.
08 feb 2011, 22:10
0
8 comentarii 3 puncte
te inseli cand spui ca posesorii de diesel sunt paraleli ! Deoarece la un diesel n uai cu msa nu cunosti anumite chestii :-j ! Spre exmpleu cand nu`ti porneste tre sa stii ca ori e de la bujii,ori prinde aer pe udneva si se dezamorseaza si trebuie sa stii ce e de facut in asemenea situatii.Eu de ex am masina diesel si tot ce am facut pe langa ea,schimbat placutze de frana,chit ambreaj,tamburi si multe altele le-am facut eu cu manuta mea :D ! Poti fi paralel si cu masina pe benzina nu neaparat cu diesel.La o masina pe benzina e logic ! Scanteie buna si benzina si motorul merge... ! Si icna cv,multi isi iau diesel pt consum si pt ca motorina o gasesti si la negru cu un pretz mult mai avantajos ca benzina ;) !
08 feb 2011, 22:36
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
De unde majoritatea asta?... trebuia sa mentionezi "majoritatea persoanelor pe care le cunosc si au masini propulsate cu motoare diesel nu au nici o cunostina in ceea ce priveste masina lor" De posesorii de benzinare cu motoare mici pentru consum mic ce zici? ei stiu mai multe? si ei merg pe aceeasi idee "in masina trebuie sa bag bani putini". Economia asta (imi iau masina cu consum mic < la ideea asta ma refer) exista pentru ca intodeauna va fi altceva in viata ce merita o investitie mai mare decat propria masina (pentru unii).
08 feb 2011, 23:40
0
8 comentarii 3 puncte
oi fi vreun mecanic de succes,de zici ca dieselu e pt cei care n`au treaba cu masinile :-j pariu ca nu stii nici cu sm pui fisele la un motor de Dacie !
08 feb 2011, 19:49
0
1562 comentarii -156 puncte
are dreptate...multi isi cumpara un diesel doar pentru consum.Sa nu spun ca majoritatea habar nu au ce e ala cuplu,stiu ca un motor diesel este puternic dar nu stiu ca este puternic la cuplu si nu la cp.
08 feb 2011, 20:39
0
1 comentarii 0 puncte
un 1.6 diesel de 110cp cum e sunt putini cai pt un diesel? si un cuplu de 198nm
09 feb 2011, 09:33
0
1562 comentarii -156 puncte
1.6 t 190 cp cum e sunt mai putini decat 1.6 le tau diesel? VOI COMPARATI MERE CU PERE!!! TURBO CU ASPIRAT!!
09 feb 2011, 11:44
-1
p3tcu
8 comentarii 24 puncte
nu iti sare nimeni la gat...dar ideea este ca eu am masina diesel si o am pt consum..daca tu crezi ca esti mai inteligent ca mn avand o masina pe benzina...ESTI FOARTE TARE:))=)) p.s AM AVUT O VECTRA 1.6 16v Cu 101 cp care consuma 12-13% in oras, iar acum am un citroen c5 2.0 hdi 136 de cp care consuma 7-8% trebuie sa fi cunoscator de masini ca sa vezi diferentza care o economisesti..si nu ma lua "diesel-ul este mai costisitor la intretinere"pt ca nu este mare diferentza!!!
08 feb 2011, 21:04
0
16 comentarii 3 puncte
in primul rand masinile diesel sunt mai puternice si in ultimii ani dieselu porneste aproape ca un benzinar dar la drum lung 10+ pentru diesel. eu am condus masini pe benzina pana anul trecut cand mi-am cumparat un golf 5, 2000 tdi, cuplu de 320nm, dar nu o sa mai revin la benzina.
09 feb 2011, 13:14
0
3 comentarii 6 puncte
slash... nu inteleg de ce zici ca dieselul este ptr oameni care "se transporta" ... si care nu au nici o treaba cu masinile... adika ce mosii de 70 de ani care au dacii pe benzina inseamna ca au si habar de masini ?.. eu am masina pe motorina... am o idee destul de mare despre masini... si imi place foarte mult sa conduc... nu te inteleg ... plus ca motorina am si de unde sa o iau mai ieftin... pe cand benzina... 5 lei :|...
08 feb 2011, 18:03
0
18 comentarii 8 puncte
bai baeti eu unu am condus o masina pe benzina si a fost ok...dar de 8 luni am trecut pe diesel si din cauza consumului dar am vrut sa vad si ce inseamna un diesel. pot spune ca sunt total multumit. si referitor la faza ca diesel-ul este pentru puturosi.....ma abtin....va spun doar ca le fac cu mana la foarte multe benzinare tunate si ......particip si la curse..... deci si cu diesel-ul poti face aproape ce faci si cu benzina ;)
08 feb 2011, 18:06
0
1562 comentarii -156 puncte
Motoarele diesel nici macar nu urca in ture!Cei care se duc cu un diesel la curse sunt niste amatori de 2 bani care nu stiu ce este ala un motor de competitie...
08 feb 2011, 18:33
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Te inseli amarnic de calitatile unui motor diesel ! In prtimul rand eficienta de ardere e superioara la diesel fata de benzinar iar cuplul superior pana la o anumita cilindree! Iar afirmatia "cu dieselul la curse" e cat se poate de eronata ! Exemplu : Audi R10 TDI care a facut ceva pe benzinarele din aceiasi categorie si putere ...deci ?
08 feb 2011, 19:07
0
1562 comentarii -156 puncte
dragul e una cursa pe circuit e alta... si motorul pe benzina e superior clar celui diesel la curse. daca erau mai bune motoarele diesel fata de cele pe benzina se bagau in f1:))
08 feb 2011, 19:46
0
8 comentarii 3 puncte
eu mai zic s ica un diesel este mault mai fiabil de cat un benzinar :D ! de ex am un amic ,posesor de solenza 1.9 si a ajusn cu ea la 400 si cv de mii de km! Nu a umblat in motor deloc si pot sa spun ca inca mai merge cum trebuie :) ! Intradevar arderea nu e cu totul ok deoarece da si fum :)),o face ea arderea incompleta dar ulei n uconsuma absolut deloc :) ! eu sunt posesor tot de slz 1.9 si am facut si eu in jur de 215 mii fara sa fac nik in motor,decat ambreaju l`am schimbat :D ! Dieselu are multe avantaje :d ! si mai mult,pt cei care tot critica si se dau mari mecanici si jmecherasi :-j lumea mai e si dupa posibilitati :) !
08 feb 2011, 19:55
0
1562 comentarii -156 puncte
Si eu am un tovaras a avut un opel astra care avea 800 000 km SI?
08 feb 2011, 19:57
0
16 comentarii 3 puncte
veloce are dreptate. la masinile de strada poate castiga un diesel dar la curse nu are nici o sansa.
09 feb 2011, 13:24
0
360 comentarii 207 puncte
http://www.cumminsra cing.com/ asta e primu diesel care scoata sub 7 secunde pe 402 m http://autospeed.com /cms/title_Audi-R10- D iesel-Race-Car/A_282 3 /article.html asta e dieselul de competitie de la audi pt Le Mans http://www.dieselpow ermag.com/news/0804d p _peugeot_v12_diesel_ e ngine/index.html peugeot diesel pt cursa Le Mans http://www.pistonhea ds.com/doc.asp?c=129 & i=19356 seatu diesel pt wtcc dar tu chiar sti ce este un motor de competitie. baiatule inafara de faptul ca tu habar nu ai cum se pozitioneaza segmenti pe un piston si in afara de faptul ca tu nu sti cum sa pui o distriubutie la punct si mai mult de atat tu nu sti diferentele intre un diesel si benzinar ca mod de functionare tu nici macar nu sti timpi motorului, nu sti cum a fost creat primul motor fie el benzinar sau diesel. nu sti sa reglezi aprinderea unei amarate de dacii, nu sti nici macar ce e ala avans vacumatic, nu sti sa desfaci un tambur sau sa inlocuiesti un rulment, habar nu ai ce inseamna o masina bai baiatule si tu te dai aici mare cunoscator de masini diesel. esti praf! mai bine ne lipsesti de comentariile tale.
08 feb 2011, 19:10
0
18 comentarii 8 puncte
offf doamne mare mai este lumea si plina de.....auzi cand iei o masina piesa cu piesa si o montezi apoi cand ii dai la cheie sa o ia din a 2-3 a oara esti tare omule. vad ca te dai mare mecanic si imi insiri aici termeni de care ai auzit si u cine stie pe unde...laso mai usor....ai intrebat de chestiile alea pe cine nu trebuie ;) da......nu am intrat aici sa ma cert cu lumea....
08 feb 2011, 19:27
0
360 comentarii 207 puncte
nu le-am auzit le-am facut. am lucrat intr-un service prietene si chiar cred ca stiu mai multa mecanica de cat acest veloce si consider ca si mai multa decat tine daca te arunci in afirmatii fara sa verifici autenticitatea lor sau ai vrea sa iti insir in detaliu cum se procedeaza la anumite operatiuni pe care le-am facut?
08 feb 2011, 19:35
0
1562 comentarii -156 puncte
Prietene esti idiot rau! Momentan la draguri motoarele pe benzina sunt inaintea celor diesel!mecanicu' lu peste. Din cate stiu eu motorul diesel a fost facut inaintea celui pe benzina.Daca era asa bun la orice nu se mai facea cel pe benzina.
08 feb 2011, 19:51
0
360 comentarii 207 puncte
bezinarul a fost primul. e deabia era de inceput a motoarelor performante diesel, cat despre ce ai spus tu despre dragstere confunzi merele cu perele. dragsterele performante sunt alimentate integral pe nitrometan(exceptie facand pornirea, ea facanduse pe benzina pt a nu distruge motorul)(aici demonstrezi cunostintele tale despre masini si in general randamentul termic al motoarelor cu ardere interna) in cazul in care nu observi(poate pt ca esti prea idiot si prea plin de tine) motoarele diesel castiga teren inaintea celor pe benzina datorita cuplului mare pe care il dezvolta si mai nou si numarul mare de cai putere pe care il dezvolta. da cu benzina poti sa obti performante mai bune pe modelele aspirate decat cu un diesel, dar cu motorina obti mai nou performanta, fiabilitate foarte ridicata si consum redus de carburant. si daca benzinarul era atat de bun cum sustineti mai multi pe aici era folosit si pe nave de mare capacitate si pe avioanele mari de pasageri si pe camioane si pe utilajele agricolo si miniere si pe locomotive etc. fiecare motor e bun pt scopul in care a fost creat, dar mai nou dieselul incepe sa urce in topul preferintelor si performantelor, cat despre reisari de aici care conduc benzinare numai pt ca ei cred ca au o masina sportiva, va spun eu ca va inselati, cei care vb de placerea de a conduce cu motoare de maxim 1,8cmc si 116 cai va spun ca nu aveti masini sportive aveti automobile care va cara de acasa pana la lucru, dar va place sa va incordati cu benzinaru vostru obosit de nemti si cumparat de voi cu numere de bulgaria pe ele. deci.... Amice esti un idiot.
09 feb 2011, 00:36
0
1562 comentarii -156 puncte
Deci amice tu pe langa ca esti un idiot mai mare esti si chiomb rau !!!Nu vorbeam de dragstere,vorbeam de masinile normale care se duc la draguri!!!daca esti prost si nu intelegi ce spun nu mai vorbi ok? Si inca ceva masinile nu au nevoie de cuplu mare pentru ca nu sunt grele si nu sunt nave,dar tu esti prea idiot sa intelegi ca,cuplul se foloseste unde este necesar,unde este o grautate foarte mare! Cu un motor aspirat pe benzina obtii cp pe care ii scoti dintr un diesel care este turbo si daca pui si o turbina motorului pe benzina il umileste pe cel diesel de i da cu caii in cap. Singurul avantaj pe care il au motoarele diesel fata de cele pe benzina(la masini) este consumul!!!!cuplul nu prea conteaza pentru ca nu tragi casa dupa tine ok?
09 feb 2011, 01:39
0
1562 comentarii -156 puncte
Din cate stiu eu(din auzite) benzina era un surplus care rezulta in urma procesului de fabricale al motorinei.
09 feb 2011, 01:42
0
16 comentarii 3 puncte
m-am uitat pe google si primul a fost diesel si a fost la o motocicleta de razboi
09 feb 2011, 18:48
0
1562 comentarii -156 puncte
Multumesc kopy. Asta latra aiurea...
09 feb 2011, 23:01
0
360 comentarii 207 puncte
razboiul a fost in 1918(primul razboi mondial) primu motor diesel prin 1862-1864. nai cu cine, niste tarani
10 feb 2011, 14:36
0
1562 comentarii -156 puncte
noi vorbeam de primul motor aparut banzina sau diesel. Noi am spus ca primul motor a fost diesel si tu prima data ai spus ca a fost benzina! HOTARASTE'TE
10 feb 2011, 17:33
0
360 comentarii 207 puncte
greseala mea. primul benzinar 1860 siceva primul diesel 1892
10 feb 2011, 19:27
0
18 comentarii 8 puncte
hmm se pare ca tu esti amator prietene ;) ia-ti un diesel modifical destul de mult si mai vb dupa ;)
08 feb 2011, 19:22
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
+1 pentru totii soferii amatori care sustin dieselul la curse, va luminez eu: AU CASTIGAT PENTRU CA AU OPRIT MAI RAR LA STANDURI PENTRU ALIMENTARE, IN SPECIAL LA MANS, DACA V-ATI UITAT VREODATA LA UN GP A-TI STI CAT CONTEAZA O OPRIRE LA BOXE... NU AU CASTIGAT PENTRU CA AR FI MAI RAPIDE... MECANICI LU PESTE
08 feb 2011, 19:38
0
1562 comentarii -156 puncte
slash65 nu ai cu cine ma...Daca faci o afirmatie iti sar toti in cap. Adevaratul motor de competitie este ala care urca in ture nu cel care se opreste la 5000rpm... Toti se dau fani ai masinilor japoneze dar habar nu au ce este ala un motor de curse.
08 feb 2011, 19:55
0
18 comentarii 8 puncte
bn ca siti voi mecanicii lu peste...bai baeti stiu cu ce se mananca ambele motoare si benzina si diesel....e ultimu comm ca nare rost sa ma cert cu toti imbecilii pe aici
08 feb 2011, 20:20
0
1562 comentarii -156 puncte
cosmyno pentru ce ai nevoie de cuplu mare la o masina de curse?tu mecanicu' lu peste
08 feb 2011, 20:27
0
360 comentarii 207 puncte
@ veloce. boule daca tu imi spui care este diferenta dintre cai putere si cuplu si cum actioneaza fiecare forta asupra cracteristicilor unui motor si mai mult daca imi spui si cum se obtin acei multi cai putere si cuplu marit proportional cu cresterea de putere am sa ma inchin in fata ta de "zeu" atotstiutor pe acest forum. daca nu sti esti doar un maimutoi dornic de afirmare care nu are prieteni cu care sa socializeze si incerci sa te faci remarcat aici pe site ca poate poate te invita care va la o vorba. macar sti in ce sens se invarte un motor?
09 feb 2011, 00:45
0
1562 comentarii -156 puncte
Nu stau sa raspund la intrebarile unui incult care nu stie puna o intrebare politicos!!!
09 feb 2011, 01:45
0
360 comentarii 207 puncte
nu raspunzi pt ca nu sti si nici macar google nu te poate lumina in anumite privinte. nota 4, stai jos.
10 feb 2011, 14:38
0
1562 comentarii -156 puncte
eu spre deosebire de tine nu dau "sarci" pe "goagal" NOTA 2, marsh de aici!
10 feb 2011, 17:35
0
8 comentarii 3 puncte
pe ce era opelu ala?:-?
08 feb 2011, 20:02
0
1562 comentarii -156 puncte
benzina
08 feb 2011, 20:28
0
1 comentarii 0 puncte
slash vb sa nu adoarma ...yeeh frate benzina nush ce nush cum..alo revio cu picioarele pe pamant ... nu stau sa iti explic ce si cum ...
08 feb 2011, 18:07
0
1562 comentarii -156 puncte
nu stai sa explici pentru ca nu ai o treaba...
08 feb 2011, 22:21
0
19 comentarii 7 puncte
Eu nu vreau sa sar de gat nimanui dar daca vrei sa faci o plimbare cu prietenii, prietena, amanta sau mai stiu eu ce pitipoanca parca e mai frumos cand bagi motorina de 100 de lei si mergi ~300-360 km decat sa bagi benzina de 100 de lei si sa mergi ~200 km. De condus conduc o astra(2001) pe benzina si pot sa zic ca tare as vrea un logan pe motorina. :D Sper ca nu am jignit pe nimeni, eu sunt o persoana care vrea sa se plimbe nu sa am un mertan si sa stau cu el in fata blocului ca deh, n'am bani de benzina/motorina, am avut doar de cauciucuri...
08 feb 2011, 18:08
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
nush ce sa zic,mie imi place sunetul de la benzina,la condus,motorina are putere mai multa SINCER daca Diesel ar avea acelasi sunet ca si benzina atunci nimeni nu ar mai avea benzina
08 feb 2011, 18:18
0
1562 comentarii -156 puncte
NU doar suntetul conteaza!sunt masini diesel care se aud mai bine de 1000 ori decat bmw urile cu toba cat burlanu de se aude a toba sparta
08 feb 2011, 18:37
0
63 comentarii 85 puncte
o comparatie rapida in legatura cu co2-ul . spre exemplu loganul 1.6 16v 105 cai euro4 scoate 172g co2/km iar tdi-ul meu 1.9 de 110cai scoate 132g . trageti voi concluziile de aici . eu nu mi-am luat diesel pt poluare ci pt consum si pentru felul in care trage . nu inteleg cu ce este mai breaz unul cu motor 1.6 benzina fata de mine cu diesel . benzinarul nu e nici mai rapid , nici mai economic si nici mai usor de condus . e plin de cunoscatori dinastia cu 1.4-1.6 care merg cu tobele sparte si se minuneaza de cum suna :)) . intradevar , e mare chestie si asta . trebuie sa fii cunoscator ca sa apreciezi asa ceva . ( fara suparare )
08 feb 2011, 18:37
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
Frate...esti un mare prost, nu te supara dar sa compari un motor 1.6 aspirat cu un motor 1.9 turbo e cea mai mare aberatie. Si ca sa sti si tu loganu 1.6 16v te face pe tine si pe majoritatea soferilor de 1.9 tdi. Compara daca esti jmecher 2 litri turbo pe benzina cu un motro de 2 litri tdi sa vezi diferente amice.
08 feb 2011, 20:01
0
63 comentarii 85 puncte
"frate" am comparat emisiile de co2 a doua motoare cu puteri similare diesel vs benzina . un 2litri turbo benzina scoate si mai multe g co2/km . :)) se vede ca da pe-afara inteligenta din tine . ce sa stii si tu ... bagi benzina de 10lei sa dai o tura de cartier si te caci pe tine cu 2.0turbo si alte nebunii . mai bn taceai si te stia lumea de baiat destept
08 feb 2011, 20:33
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
"nu inteleg cu ce este mai breaz unul cu motor 1.6 benzina fata de mine cu diesel . benzinarul nu e nici mai rapid , nici mai economic si nici mai usor de condus" Ti se pare cunoscut? Prefer sa merg 100 de km cu o masina pe benzina si sa ma bucur de fiecare centrimetru decat sa merg 500 de km cu un diesel fara sa-mi placa atltceva decat sa ma dau jos din ea. Da deh, pe voi va intereseaza consumu si stati pe siteuri de tunning auto...clasic cocalaresc
08 feb 2011, 20:36
0
1562 comentarii -156 puncte
asa slash si dai si lupta!pacat ca nu ai cu cine:)) in loc sa compare dupa cm3 compara dupa cp=)))
08 feb 2011, 20:34
0
63 comentarii 85 puncte
eu cand merg cu masina pe strada nu compar cm3 . compar puterea si cuplul motorului . in centimetri se compara altceva si nici acolo nu cred ca stati prea bine dupa cum va manifestati pe aici dar sa nu intram in detalii . fiecare cu frustrarile lui . daca ar fi cum ziceti voi ar fi plin pe strazi de bolizi turbati care rup asfaltul
08 feb 2011, 20:59
0
1562 comentarii -156 puncte
nutzu era vorba despre motorul diesel si cel pe benzina.Cand vrei sa compari doua motoare si vrei sa aflii care este mai tare compari doua motoare de aceeasi capacitate.Este nedrept sa compari un motor diesel mai mare care are si turbo cu unul mai mic si aspirat. Din 1.9 diesel se scot sa zic 200 cp iar dintr-un 1.8 benzina se scot si 600 cp.
08 feb 2011, 21:14
0
63 comentarii 85 puncte
vorbesc de masini stock care merg pe strazile publice , nu de cele modificate. stiu foarte bine ce si cat poate. si pentru cunostinta ta generala sunt 1.9tdi modificate care au peste 300cai la roata ( sunt exemple si in romania ) un exemplu daca tot vrei aceiasi cm3 si ambele turbo: 123d 2.0diesel 204cai si 140gco2/km megane sport 2.0 turbo 221cai si 209gco2/km gata , va las cunoscatorii sa comenteze mai departe
08 feb 2011, 21:29
0
1562 comentarii -156 puncte
pai vezi ca bmw e cu mult peste renault
08 feb 2011, 21:49
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
Legat de un aspect, cilindree: ~1600cc Benzina = ~1900cc Motorina
08 feb 2011, 23:47
0
141 comentarii 196 puncte
e mai breaz,ca e mai sprinten,la o cilindree cu 300 mai mic, si nu e ajutat de o morisca,..punei morisca,si bate si 2.0 Tedei si alte impresii cum ca dieselul trage.. Unde benzinarul trage,dieselul isi da duhul.
08 feb 2011, 22:12
0
1562 comentarii -156 puncte
=)))si unde motorul diesel trage benzinaru abia incepe? pacat ca in ziua de azi putini mai apreciaza un motor pe benzina.
08 feb 2011, 22:32
0
14 comentarii 1 puncte
sunt convins ca cine a comentat de masinile diesel are o pisicuta sau un ursulet dinala smeker sa moara toti dusmanii
08 feb 2011, 18:44
0
27 comentarii 1 puncte
da si eu sunt la fel de sigur bmw-uri multe ursi si pisici radiate..stai ca da astia lege acum si o sa le scoata numere rosii ca nu o sa mai poate circula cu numerele de romania radiate:))))suferim de benzina si bagam de 10 lei sa facem o tura de bloc si le parcam..:)))=)) eu conduc un bertone pe benzina dar caut cu disperare motorina...
08 feb 2011, 19:08
0
12 comentarii 2 puncte
Mie imi plac am2,depinde unde vrei sa le folosesti,pentru oras ideal ii un Diesel,pentru adrenalina,raly-benz ina,si daca ii si turbo......asa ca si benzina si diesel-ul sunt bune,sunt motoare diesel foarte performante,cuplu pe o plaja de turatie mare ,consum mic....mai nou am vazut ca scoat motoare pe benzina turbo,1.4, 1.6 ,100hp+,cuplu mare....am2 motoare sunt bune,depinde la ce vrei sa le folosesti.
08 feb 2011, 19:05
0
14 comentarii 1 puncte
acuma sincer nu stiu ce au unii cu masinile diesel...eu personal am un golf 4 diesel si sunt foarte multimit de el , masina trage la turatii mari ,( cum e si recomandat sa se conduca o masina diesel ), ma duce unde vreau si asa mai departe...care e diferenta intre un 1.9 diesel si un 1.6 benzina??ca benzina pleaca mai repede de la semafor si ii pot monta o toba sport fara alte modificari la catalizator si asa mai departe? sincer chiar sunteti ridicoli cu benzina voastra
08 feb 2011, 19:36
0
sYm
sYm
7 comentarii -1 puncte
dieselul scoate fum doar pt ca romanu nu stie sa mearga cu el...multi merg subturat,se depune calamina in supapa EGR,astfel turbina porneste mai greu sau nu mai porneste(se blokeaza) scotand fum cand ii dai talpi... dieselul se tine intre 2000-2500 rpm
08 feb 2011, 19:43
0
36 comentarii -4 puncte
Un diesel este strict pt consum si pt camioane si alte vehicule comerciale, benzina e buna si de zi cu zi, si poti scoate tot un consum mic, sunt masini cu turbo acum, de 1.4 care fac cat un 2.0 tdi si ca si consum aproape. Oamenii o sa cumpere diesel dar nu fac calcule, cumpara doar ca el consuma putin, nu si cat costa ca si varianta de motorizare, discutiile astea sunt inutile. Iar diesel-ul ala de audi de la Le Mans, e bun, genial, dar are noroc ca benzinarele sunt limitate la admisie si turatie; si diesel-urile nu sunt limitate. Imi place benzina foarte mult, dar am mai recomandat si diesel, in functie de necesitati
08 feb 2011, 19:52
0
6 comentarii 1 puncte
Prefer benzina , nu-mi place sa lacrimez cand las motoru pornit si umblu in portbagaj ( simplu exemplu unei masini diesel ) fac pe ele caraitoare ! cu tot cu euro 6 sau 10 sau 15 sau cat vor mai inventa astia . Mai bine inspir mirosul de benzina decat sa insip groapa de gunoi care o scoate un A6 de exemplu sau alte masini cu euro 10023123123 :)) . Fara suparare astia cu dieselu , aveti voi consum de scootere , da nu comparati voi benzinarele cu dieselu ;)
08 feb 2011, 20:00
0
36 comentarii -4 puncte
Asta este o problema la toate motoarele diesel fara filtru de particule, daca ii dai in goarna lasa o damfa de fum zici ca e cu ARO obosit
08 feb 2011, 20:35
0
14 comentarii 1 puncte
oricum aici discutiile nu isi au rostul unii nu stiu sa argumenteze ca sa nu mai zic de forumlari macar decente daca nu inteligente
08 feb 2011, 20:12
0
36 comentarii -4 puncte
Acum fiecare are dreptul la o parere, dar chestia cu motorina sau benzina e in functie de ce ai nevoie in viata ta. Dar sa nu aud pe unu ca motorina e mai puternica decat benzina la aceeasi capacitate simple aspirate ca nu il cred si am sa il pun sa imi demonstreze
08 feb 2011, 20:17
0
sYm
sYm
7 comentarii -1 puncte
passat 1.8 turbo(150 cp) si passat 1.9 TDI(130 cp),ambele motoare ajung la 230km/h...La demaraj sut de acord cu tine ca benzinarul e mai bun.Dar daca pui 5 persoane in fiecare masina care crezi ca o sa fie rezultatul?Benzinaru l nu o sa mai ajunga la 230 nici daca bate vantu din spate in schimb cuplul dieselului il ajuta sa isi mentina demarajul constant si aceeasi viteza maxima. in niciun caz un motor diesel fie el si turbo nu poate ajunge un motor pe benzina cand vine vorba de putere,dar daca e vorba de cuplu.... audi a4 2.5 TDI masina personala merg cu 200 si am consum maxim 8.5-9 si viteza maxima putin peste 240...
08 feb 2011, 20:50
0
36 comentarii -4 puncte
hai sa iti zic ceva uita-te la asta bine? http://www.youtube.c om/watch?v=Y1mecxkvk9 8 Si spune-mi cat crezi ca se poate scoate din acel 1.8 trubo in limita in care sa il mai folosesti zilnic si cat din cel de 1.9Tdi(apreciez mult acest motor e foarte vechi dar foarte simplu si bun)
08 feb 2011, 21:06
0
sYm
sYm
7 comentarii -1 puncte
cum am zis si mai sus la putere,benzina este net superioara.din 1.8 turbo in functie de cati bani dispui poate fi utilizat zilnic si in jur de 400 cp. La 1.9 TDI stiu ca puterea maxima de fabrica pe leon fr(modelul vechi) este de 150 cp.Am inteles partea mecanica ar suporta undeva la 160-180 cp(nu stiu exact)dupa care scade fiabilitatea dramatic. Imi plac motoarele pe benzina dar fac drumuri lungi si un diesel e mult mai economic si relaxant...
08 feb 2011, 21:28
0
36 comentarii -4 puncte
Mah daca faci drumuri lungi si treci cam de 20 de mii de km se merita, acum te inteleg pt ce ai 2.5 A6. Dar altfel nu merita, si plus ca trebuie sa dai ceva bani in plus de noi numai pt ca e diesel care nu se justifica daca nu mergi cu el, plus ca daca nu il folosesti zilnic se strica, adica zilnic sa faci un drum. Mno te felicit ca ai reusit sa ma convingi si sa imi dai peste gura cu diesel.
08 feb 2011, 21:36
0
sYm
sYm
7 comentarii -1 puncte
imi plac si mie motoarele pe benzina... dak imi voi permite o a doua masina cu siguranta o sa fie ceva cu motor de 2.0 benzina,dar deokmdata ma multumesc cu ce am si sunt foarte multumit. cum ai spus si tu pt cine face km multi un diesel e mai avantajos,pt cine vrea senzatii tari si nu parcurge distante mari,benzina... orikm cu tehnologia din zilele noastre si benzina si dieselul st fiabile,lasa de dorit combustili din romania.
08 feb 2011, 21:57
0
1562 comentarii -156 puncte
bv sYm bine ai zis.
08 feb 2011, 22:18
0
12 comentarii 2 puncte
Ex.in tarile nordice domina motoarele pe benzina,una la mana ii ca porneste mai usor la -grade si alta, ii mai ieftina o masina pe benzina decat una diesel la intretinere,ii mai mare impozitul la una pe motorina decat la una pe benzina. Legat de competiti,tot asa se discuta pe tema asta,ce bine merg Seatu-rile TDI din WTCC ca is in fata BMW-urilor pe benzina,da dar Seat-urile sunt Turbo,pe cand BMW-urile sunt aspirate. In fine am2 sunt bune,depinde la ce vrei sa le folosesti!
08 feb 2011, 20:37
0
1562 comentarii -156 puncte
1.In wtcc este circuit nu pista de drag 2.Nu doar masina este baza ci si soferul 3.Este mai usor sa iesi din curba cu o maisna diesel deoarece are cuplul la turatii mici,pe cand un benzinar trebuie tinut in ture pentru ceva cuplu.
08 feb 2011, 20:45
0
36 comentarii -4 puncte
pentru Veloce am o intrebare: Cine iti da viteza maxima, Cuplul sau Puterea? Si tipul care o zis ca are turbo acesta este adevarul, si am zis ca cel care v-a spune ca un diesel de aceeasi capacitate cilindrica cu benzina ambele aspirate, diesel scoate mai multa putere am sa il pun sa imi demonstreze. Si as avea unde sa o testez...
08 feb 2011, 20:53
0
1562 comentarii -156 puncte
Ambele sunt folositoare depinde daca conduci o masina grea sau usoara.Daca ai o masina usoara ai nevoie de cp, daca ai una grea ai nevoie de cuplu mai mult.Cuplul este foarte important cand ai viteza deoarece forta aerului este foarte mare(la masini).
08 feb 2011, 21:11
0
36 comentarii -4 puncte
Bun am inteles, mno sa imi spui cand iti cumperi un Bugatti Veyron diesel, eu discut de masini tu imi dai acum in camioane masini grele chestii. Defapt acolo este locul natal la diesel. uita-te si tu la linkul asta ca sa fie clar ce am de spus, vad ca cei care incearca sa fie tehnici si impartiali tot degeaba vorbesc. http://www.youtube.c om/watch?v=Y1mecxkvk9 8 bun si suna-ma cand un pagani zonda o sa fie diesel, si spune-mi de ce nu se face un motor diesel din aluminiu ca si bloc motor.
08 feb 2011, 21:19
0
1562 comentarii -156 puncte
nu rezista
08 feb 2011, 21:51
0
36 comentarii -4 puncte
De ce nu rezista?
08 feb 2011, 22:48
0
1562 comentarii -156 puncte
pretene te dai prea destept! daca tot esti tu asa destept spune'mi si mie cand un motor are cuplul mai mare si cand are cp mai multi?
08 feb 2011, 23:03
0
36 comentarii -4 puncte
Imi raspunzi la intrebare si iti raspund si eu! Din cate vad eu tu esti cel expert dintre cei ce scriu aici.
08 feb 2011, 23:20
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
Fiindca energia dezvoltata de Motorina e prea mare ca sa reziste. De aceea motoarele Diesel vor avea intodeauna o cilindree mai mare. ~1600cc Benzina = ~1900cc Motorina
08 feb 2011, 23:54
0
36 comentarii -4 puncte
Nu, ai gresit, din cauza ca la motorina aprinderea se face prin compresie, si raportul de comprimare este intre 16 si pana la 24 spre deosebire de benzinar care ajunge uneori la 11, dar nu mai mult. Si pentru ca raportul de comprimare e mai mic la benzina poti sa pui un bloc de aluminiu! Pe cand la diesel nu rezista, si de aceea toate masinile pe motorina au block de otel pentru ca e mai rezistent.
09 feb 2011, 00:05
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
Sincer, nu vad ce e gresit, eu am spus-o BABESTE! ...ca nu sti niciodata cu cine vorbesti. Stiu ca la motoarele diesel "aprinderea" carburatului se face prin compresie, ceea ce il face sa explodeze. Bujiile incandescente sunt pentru a incalzi temperatura aerului din cilindru. La Benzina aprinderea carburantului se produce prin scanteia creata de bujie.
09 feb 2011, 01:06
0
1562 comentarii -156 puncte
Cand eu stiam dastea tu te jucai cu ea in tarana!astept raspunsul la intrebare,sau inca mai dai search pe google?
09 feb 2011, 01:14
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
@vel0ce Cuplu max este la ture mici si puterea maxima (kW sau cai, magarusi, etc...) este la ture mari. Simplu, dar probabil mesajul era pt. "GorG0". Daca era pentru mine... imi scuzi exprimarea "elaborata" daca te-a facut sa crezi ca am dat copy/paste de pe net.
09 feb 2011, 01:20
0
1562 comentarii -156 puncte
Eu intrebam care este diferenta dintre un motor cu cp multi si altu' care are cuplu mare ex: motor de motocicleta vs masina de ex dc o hayabusa la 1.3l are 190 cp si o masina la 1.4 are mult mai putini?
09 feb 2011, 01:26
0
36 comentarii -4 puncte
Veloce la hayabusa totul e din turatie, are 13000 de rot pe min la puterea maxima, dar si viata scurta, cuplul este mai mic, dar puterea aia vine pe o plaja mai mare de turatie, pe cand la masina ca sa o misti ai nevoie de cuplu ca sa o misti, atunci scazi turatia, maresti cuplul si scazi puterea.
09 feb 2011, 08:04
0
36 comentarii -4 puncte
Apropo mai veloce, eu nu dau search pe google, penntru ca eu invatz cum se proiecteaza, construieste si executa o masina, tu o repari probabil, cel putin din cate am citit pe aici, asa ca mai usor cu gargara ca nu suntem in piata si nici nu am facut misto de fiecare care scrie pe acest forum in incercarea mea de a ma da destept(asa cum faci tu), incercam sa explic, si ma jucam cu chestia in tzarana, dar sa sti ca respectul nu se dobandeste, se castiga. Si mie nu mi l-ai castigat.
09 feb 2011, 08:13
0
1562 comentarii -156 puncte
Dar nu ma dau destept!nu am spus ca stiu totul,mai am multe de aflat... Nu pot spune acelasi lucru de "mecanicul"de mai sus care probabil nu este mecanic ci un invatacel si tot ce a auzit vine si se lauda aici!Daca e mecanic bravo lui,dar sa nu vina cu pretentii sa stiu eu ce stie un mecanic...Am si eu o idee despre ce este acela un motor si cum functioneaza el.
09 feb 2011, 11:38
0
SilvianDement91
138 comentarii 69 puncte
Eu nu ma laud cu ce stiu, eu doar spun ce stiu. Daca tu ai interpretat ca ma dau destept, ai gresit, nu e asa. Fiecare are exprimarea lui care poate pentru altu inseamna cu totul altceva. Mi-ar place sa pot da un raspuns final, dar nu cunosc toate aspectele, parerea mea... doar am tratat anumite subiecte separate.
09 feb 2011, 12:59
0
36 comentarii -4 puncte
Bine Veloce esti un dragut, eu sunt invatacel si voi fi toata viata pentru ca v-a trebui sa ma documentez in permenenta. Mersi de ironie. Cer scuze de deranj poate ar fi bine sa il intrebi pe unu care e de alta profesie ce masina sa isi cumpere. Nu ma refer numai la tine...
09 feb 2011, 13:21
0
1562 comentarii -156 puncte
Nu ma refeream la tine ca esti invatacel! Este unul pe aici care se da mecanic si imi pune tot felul de intrebari de parca eu as fi inginer in motoare. In mare marte ce ma interesa despre un motor m'am documentat si am aflat. DEci nu ma refeream la tine!
09 feb 2011, 13:34
0
11 comentarii 7 puncte
eu am o masina pe benzina si gpl. imi plac si masinile diesel trag bine da sa incerce cineva un motor de 1.9 diesel aspirat si dupa un motor de 1.6 benzina aspirat si vedeti diferenta.masinile pe motorina trag bine pt ca au turbo.cu munca care o fac am condus o multime de masini si diesel si benzina dar eu tot o masina pe benzina mi-as alege si daca ma gandesc la consum imi pun o instalatie pe gaz.nu stau in romania dar eu cu 10 euro de benzina fac 55 maxim 65 de km.pe gaz cu 10 euro fac 140 de km poate as face si mai mult dar am piciorul cam greu.
08 feb 2011, 20:41
0
1 comentarii 0 puncte
La faza cu emisiile cei care au scris articolul aveau dreptate, sa va arat doar o fraza dintr-un articol despre vw si o sa va convingeti : Cel mai mic turbodiesel are 1.6 litri, 105CP si 250Nm si consuma doar 4.2 litri/100km in medie, avand emisii de doar 109g CO2/km. Tot pentru maniacii consumului, exista si un benzinar 1.4 TSI de 122CP care, datorita tehnologiei BlueMotion, consuma doar 5.8 litri/100km si emana doar 138g/km. Cum diselul(ma refer la noile generatii) a ajuns sa polueze mai putin decat benzinarul intrebatii pe constructori :)
08 feb 2011, 21:38
0
36 comentarii -4 puncte
pt ca acel consum al diesel-ului este mai mic decat la benzinar, ca daca s-ar lua cat produce pe litru, probabil nu va mai fi chiar asa de roz situatia. Eu nu fac parte din Green Peace asa ca prefer un V8 Benzina. :D
08 feb 2011, 21:50
0
DINER
103 comentarii -15 puncte
Stiu foarte multi pe benzina au adevarate masini si ies odata pe saptamana cu ele deoarece consumul este f mare.Altii si-au pus GPL pe ele si asa le mai scot si ei din garaje(ex.HAMMER).Un ul a vrut sa puna pe FERRARI gpl,cand au auzit cei de la FERRARI i-au dat banii inapoi pe masina chiar si cu dobanda.Nu inteleg un lucru dai o gramada de bani pe masina pe urma stai si socotesti pretul benzinei?De ce nu te-ai gandit inainte de a lua cat te costa si intretinerea!Asta e cine are cap nu inseamna ca are si minte!Sau poate i-a cuprins criza si n-au incotro decat sa o tina de bibelou!:)))
08 feb 2011, 21:56
0
12 comentarii 2 puncte
Nu consumul ii de vina,ci pretul la combustibil,daca ar fi ca in america ,fi sigur ca toti ar avea motoare de peste 5L,daca un litru de combustibil ar costa 2 lei,crede-ma ca mar durea undeva ca imi consuma 20 de l.
08 feb 2011, 22:14
0
andreicln
274 comentarii 844 puncte
Am 3 masini , toate 3 Diesel si sunt foarte multumit de "performantele" acestora
08 feb 2011, 22:05
0
trance.hours
15 comentarii 2 puncte
pentru cei care comenteaza aiurea cand veti merge cu un benzinar 200 km si veti avea consum de 3.5% adica sa bagati motorina de 30 lei atunci sa criticati pana atunci nu va mai obosit sa umpleti paginile de forum aiurea cu aberatii nustiu cine va da voie sa latrati aiurea si ca shoferi si pe benzina si pe diesel sunt o gramada care nau nici o treaba majoritatea nu stiu decat " apa talpa si clacson "
08 feb 2011, 23:26
0
DINER
103 comentarii -15 puncte
Ce zici tu aberezi!Sigur te uiti la desene animate sau faci racing pe calculator?Ca n-ai nici o treaba cu masinile!Mai degraba tu te-ai obosit sa umpli degeaba pagina!Ce zici tu e de domeniul sf-urilor.Maine cumpar cash masina cu un astfel de consum.Ofer pret maxim numai sa o cumpar!Sa trimiti nr.de telefon daca o vinde.:)
08 feb 2011, 23:36
0
360 comentarii 207 puncte
tu aberezi(vezi vw lupo 1,2 tdi si 1,4 tdi)
09 feb 2011, 00:58
0
1562 comentarii -156 puncte
Nu prietene nu abereaza!vorbeam de masini nu de cotete/carucioare...
09 feb 2011, 01:03
0
360 comentarii 207 puncte
ba da esti incuiat rau de tot. ce inseamna la tine masina? orice vehicul este o masina. cel de sus cerea doar un exemplu. eu i-am dat acel exemplu. si apropos aceste "cotete/carucioare" sunt masini pt oameni fara prea mari pretenti de la o masina, oameni simplii care vor sa mearga cu ele la lucru/acasa/deplasar i apropiate. stiu ca un reisar ca tine care are pista la 5 km de casa(asta daca locuiesti in japonia) normal ca nu poate aprecia o masina economa si ieftina. deci mai lasama cu impresiile tale de reisar ca nici macar nu ai un circuit in Romania. is curios daca ai avea o masina cu un motor de 3000 cmc si pe la vreo 330 cp oare ti-ai permite impozitul si consumul de carburant? sau esti si tu vreunul dintre miliardarii Romeniei? hai lasane pe noi astia care habar nu avem de nimic si dute in lumea ta.
10 feb 2011, 14:51
0
1562 comentarii -156 puncte
Aia nu e masina si PUNCT E o cutie cu 4 roti!daca intra unu in tine nu stiu daca mai iesi intreg,te scoate bucata cu bucata...
10 feb 2011, 17:29
0
360 comentarii 207 puncte
pai daca alea care au si 4 airbaguri si abs si esp sunt conserve atunci conservele gen matiz, tico, smart, ce sunt bolizi?
10 feb 2011, 19:31
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare