Extraordinara masina . Cu performantele astea face fata lejer la majoritatea supercar-urilor din zilele noastre . Asta e un Bugatti italienesc , de la mama lui . 3.5L V12 + 4 turbine , aproape incredibil .
@TRG : esti sigur ca "fobie" e cuvantul potrivit aici ?
Bugatti este si franceza si italiana si in ultimul timp nemteasca . Bugatti-ul de fata este de origine italiana , gandit , desenat si construit in Italia de italieni .
sunt foarte impresionat de aceasta marca pt ca la inceput bugati dupa parerea mea a fost cea mai de lux masina pe vremea masinilor de epoca iar acum cele mai rapide masini
bravo francezilor 5*puncte
best ever!!!
daca ar fi sa existe un top al celor mai bune masini din toate timpurile, asta ar fi pe primul loc. apoi jaguar E-type .. pe 3, corvette stingray .. parerea mea
Dar tu crezi ca asta este problema ? :))) Oameni sunt , principala problema sunt banii , apoi alte chestii pe care tu nici nu le visezi pui... sa nu crezi ca faci un imprumut de 1$ mil pentru piese si te duci intr-un garaj din berceni si incepi sa faci o masina de genul !!!
hai sa iti dau cateva exemple: experinentul philadelphia, teleportarea, chiar si motorul, pentru ca altii l au inventat , iar astia doar imprumuta. sunt multe lucruri de care incepe sa se uite, pentru ca nu au reusi niciodata sa le duca la bun sfarsit oanenii de stinta din zilele noastre, chiar daca au jumatate sin planuri. trebuie sa inventezi ceva ca sa ai parte de banii astia de studiu, nu sa imprumuti ca sa adaugi. si daca ar fi asa destepti, primul lucru care il fac americanii e sa te aiba, si nu cred ca americanii nu au bani. a doaua sansa ar fi in rusia, care este o putere mare. de cand a murit albert, nu s a mai inventat nici a doua roata.
Asta cu "oanenii de stinta " nu prea are treba nici cu stiinta nici cu gramatica iar coerenta frazei e cam inexistenta... :)
Mai citeste despre Tesla...
ma eu cred ca u ai un iq mult prea mic pt secolul in care traesti.daca pt tine masina asta inseamna numai o sinpla masina de 20 de ani nu mai am cuvinte.
Cristoase!!!!!!!!!!! cum pot sa afirme unii ca masina ast e "urata ca aspect".
De curios "vel0ce"...ce masina ai?
Si totusi sa revenim:
Performante fulminante chiar si azi, ca sa nu mai vorbim de acum 20 de ani, aspect incredibil, masina fff rara.
Eu zic ca in 50 de ani masina asta are sanse sa devina una din "cele 100"!
Ma refer la un top de la inceputurile automobilului si pana atunci.
ce nu-mi place mie sa dau comment-uri pe site-ul asta, si cu atat mai mult sa ma iau la discutii cu d-astia ca tine, ca aveti mintea odihnita, dar acum nu pot sa ma abtin, asa ca hai sa-ti zic:
amice, vad ca nu prea cunosti si nici nu te prinzi repede ... daca te uiti la masinile din acea vreme, cam asta era "tendinta generala" in anii '90 pentru masinile (super)sport... faruri escamotabile sau (cazul de fata) integrate in aripi (sau ingropate .. cum vrei sa-i zici).
ai auzit de aerodinamica, rezistenta la inaintare, frecarea cu aerul? vezi testarossa, diablo, countach, F1, accura nsx, etc.
cum zice si baiatul mai jos, daca nu stii, macar da-i pe goagal si mai citeste .. ca in rest numa comentarii aiurea bagi, de cand te-am vazut prima oara pe forumul asta.
toate bune si .. te rog ia-o ca pe-o critica (virgula) constructiva.
11 apr 2011, 12:30
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bah...ce sa zic...multzi anagramatzi...analfa betzi....au cate o troaca de dacie 1310 "tunata" cu abtzipilde si toba lipsa....si vb de masini care nu le vor atinge nici de acum in 100 de ani...cu atat mai putzin sa detzina una....
bah...asa nasoala cum e....ia punetzi mah mana de la mana...vinde'tzi o vaca, o carutza cu fan...asa cum se poarta la tzara la voi...si datzi banii pe ea...ca eu o primesc cadou de la voi... nu ma supar....asa nasoala cum e...o accept...e un super car.... e normal ca atunci cand conduci o tigae....cazan...car utza....cotetz...sa spui ca fiat'ul este putin mai sus decat dacia....si ca opel'ul este imedta dupa fiat....si audi este imediat dupa opel....ca deh...tu visezi doar la bemweu (bmw) , ca asa ai auzit tu ca e "de bine" la tine la tzara...unde vaca are 5 trepte de...rumegat ...
numa sugaci ...putin care cunosc o oarecare istorie...sau macar sa bage repede un gugle...(google) ca sa vada ce si cum e cu masina asta....
bah tzaranilor... si dacia 500 e superba....daca sti sa te uiti la ea...sti istoria ei....pt ce categorie de oameni a fost fabricata si dc....altfel...ca un babuin ce esti...nu sti decat atat E URATA E NASOALA NU FACE NU DREGE....cu toate ca NU ai avut NU o sa ai niciodata....dar...v b si tu .... ca deh...iti place si TZIE sa fi tzatza...acum se poarta pe forum.... ca in viatza de zi cu zi stie lumea ce leshinat de foame esti....asa ca nu te mai haleste nimeni....
Offf doamne... te doare mintea ...cand vezi atata prostie....
@ veloce ... daca tu atat ai inteles din tot ce-am scris eu acolo, inseamna ca am nimerit-o bine bine de tot ... ai si mintea odihnita si "nici nu te prinzi repede".
daca tu insisti in prostia ta sa faci de kko o masina care s-a produs cand inca tu erai "pe tzeava", si care e apreciata la nivel mondial chiar si in momentul de fata ... cu atat mai mult inclin sa cred ca userul "yneedlove" te-a descris perfect .... "deh, tu visezi doar bemweu ... iti place si tie sa fii tzatza"
bafta la "tunat si fulgerat" masini in NFS ...
numa' bine.
Dupa mine masina este italieneasca pt k Ettore Bugatti era italian ....acum ca e facuta de nemti sau alte chestiii...e altceva si dak de cand a fost luata de nemti nu inseamna ca au ridicat firma bugatti de la inceput au avut printre cele mai rapide masini si scumpe pe kre le aveau doar oameni cu bani deci .....oricum super masina
imi aduc aminte de prezentarea in revista AUTO PRO de la vremea respectiva, test, se spunea ca merge la fel de lejer la 60 km/h si in treapta a 2-a si intr-a 6-a(o elasticitate fenomenala) si docila si agresiva, se putea merge si la plimbare duminica desi era gandita sa manance circuitele, a fost cea mai tare si mai puternica masina, de productie, existenta pe piata pana la McLaren F1(alta legenda), fiecare masina Bugatti devine automat reditarea legendei si etalon, exact cum e acum Veyron asa a fost la vremea lui EB110, o legenda intre legendele auto