ma intreb daca tunerii astia cestiti sau baietii astia de modifica masini si le indeasa diverse sub capota le scot de proba pe circuit sa vada si ei cum merge.
Pentru aspect exterior nota 9,5 din 10; (prea incarcat spoilerul fata)
Pentru aspect interior nota 10 din 10; (arata deosebit);
Pentru puterea dezvoltata nota 9 din 10; (pentru 420CP dintr-un motor de 2,5 litri);
Pentru tractiune fara exclusiv nota 2 din 10; (tocmai au asasinat jumatate din herghelie)
stai linistit ca puterea o pune jos,poate nu e facuta masina pentru 402m cum vrea toata lumea dar eu cred ca de la 110-120km/h incepe distractia,si in plus daca pot sa o modifice de ce sa nu o faca?doar pt ca are tractiune fata???nu cred ca e un motiv
am vazut in numeroase posturi afirmatii de genul:420 hp pe fwd haos nu stiu ce...va inselati in aceasta privinta... sunt fan ford de ani buni chiar si focusul normal imi place...acea tractiune fata contine o tehnologie de varf in diferentiale si TC si multe altele...si nu are deloc probleme cu punerea puterii jos...
Cauta pe 4tuning Ford Focus RS500 versus Porsche Boxster si o sa vezi ca scot pe circuit cam acelasi timp desi Porsche-ul are cu 90 de cai mai putin si e si decapotabila , asa ca Frontwheel drive sucks
da prietenas dar e si cu "200"de kg mai usoara asa ca imi pare rau...si inca un aspect acel porsche are 4wd...asa ca nu mai vb aiurea...focusul pune caii jos dar normal ca pe un circuit nu se va putea compara fwd cu 4wd...
Gresesti , e doar cu 100 de kg mai greu focus si 90 de cai in plus putere e mult mai mult decat suficient ca sa compenseze greutatea unei persoane , este puterea unei masini normale , logan , polo , fiesta etc , iar porsche-ul este rear drive si e si pista umeda uita-te mai bine la filmulet