Motoare mari? Pro si contra unei masini cu motor de peste 3000 cmc Editorial 12 Mai Motoare mari? Pro si contra unei masini cu motor de peste 3000 cmc
Toate comentariile (237):
40 comentarii -5 puncte
nu inteleg dc masinile cu cel putin 3000cmc nu au aceleasi taxe cu cele care au mai putin de 3000cmc. parca parlamentarii nu au passaturile de 3200cmc cu care se plimba toata ziua . ***** sai ia de handicapati silosi
12 mai 2011, 15:45
+2
144 comentarii 521 puncte
Astia au comparat 5.2L v8 cu 1.8L4T la performante dar la fiabilitate OHA !! lucrurile nu`s asa simple iar ce a fost postat aici nu e nimic nou pentru orice om intreg la minte care are o masina.
12 mai 2011, 16:47
0
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
Cand vorbim de fiabilitate ne gandim si la materialele folosite....de exemplu un 2.0 turbo poate fi mai fiabil decat un 5.0 aspirat.... in general ceea ce conteaza este sa fie numarul de cilindrii par si capacitatea cilindrica de la 2 mii in sus...asta ca sa fie mai echilibrat... oricum revenim la 2.0 vs 5.0.... 2.0 turbo daca e facut de o marca buna are pistoane forjate nu turnate... 5.0 poate avea pistoane turnate... diferenta din astea 2 e ca alea turnate(cum se si subintelege) pur si simplu se incalzeste materialul si se toarna in formele pe care le alege fabricantul si alea forjate se ia un bloc de aluminiu de exemplu si se sculpteaza in el...sigur ai auzit de termenii cast piston si forged piston...nu totul tine de marime fie el v8 v10 v12 etc eu doar am adus cateva exemple marunte...
24 aug 2014, 06:07
0
687 comentarii 371 puncte
pai ei circula pe bani publici asa ca isi iau ce masini vor
12 mai 2011, 17:56
+5
2 comentarii 6 puncte
poi au ei passaturile de 3200cmc dar nu platesc din buzunarul lor...platesc din buzunarul nostru
12 mai 2011, 18:14
+9
WarAng3l
37 comentarii 12 puncte
Nu inteleg de ce atunci cand vorbim de masini automat discutia sare la "ce mi-as lua daca as avea banii". "Motoare mari? Pro si contra unei masini cu motor de peste 3000 cmc" ce e asa greu de inteles? http://www.youtube.c om/watch?v=uyWx6fZ4wB 8
13 mai 2011, 02:05
-4
gusterx
160 comentarii 184 puncte
cred ca oricine ar cumpara o masina cu un motor cu o cilindree mare....singurul impediment ar fi banii...daca ai si iti permiti sa platesti intretinerea si taxele nu vad de ce nu;)
12 mai 2011, 15:48
+26
297 comentarii 724 puncte
da. sunt perrfect de acord cu tine. daca mi-as permite mi-as lua un v8... imediat. nimic nu se compara cu sunetul ala....... of sa ma c*a*c pe taxele lor uriase.
12 mai 2011, 15:50
+7
36 comentarii 64 puncte
Tia fost dat raspunsu in articol cum sa eviti impozitu. Eu miam luat un aud a8 V8 4.2 quatro din 1998 am dat 6000 pe ea si nu as schimbao cu nimic, ii radiata de la fisc si platesc 380 de lei asigurare pe 6 luni. consumu nu ii exagerat 7-8 afara 15 mix si 25 in oras
18 mai 2011, 15:57
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
33 comentarii 60 puncte
Iesi din Need for speed te rog...aici majoritatea avem carnet de conducere si masina nu vorbim din jocuri.....SALOOOOT
12 mai 2011, 17:25
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
fratica... lasa ma jocuriel tata, ca realitatea este total diferita. cand o sa ai o masina de peste 3.0 atunci sa vi sa vb pana atunci nu vb din jocuri.
12 mai 2011, 20:55
+6
17 comentarii 10 puncte
are dreptate omu intr-o privinta. motoarele de pe lancer sau impreza dezvolta putere mare la turatii mari pe cand la turatii mici pierd foarte mult cuplu fiindca ele sunt gandite astfel incat sa dezvolte toata puterea atunci cand turbina functioneaza la prametrii optimi adica turatii mari, asa ca daca mergi cu ele subturate s-ar putea sa ai surpriza ca o masina de familie sa te faca
12 mai 2011, 23:19
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
mda... no coment :))) dar si el a cam exagerat...
12 mai 2011, 23:45
+1
29 comentarii 12 puncte
ai condus altceva in afara de dacia 1310 a lu taica-tu? sau loganu de 1.4 luat in leasing? din pacate eu am un 3l v6 si crede-ma nu e vb de jocuri si prostii.
14 mai 2011, 16:35
-4
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
td21, si ma fac ceva in al tau v6. hai sictir cu toti frustratii de pe aici. te-a intrebat cineva ceva? du-te fa-ti laba si taci.
14 mai 2011, 22:52
-2
29 comentarii 12 puncte
se pare ca toti cu loganuri si 1310(e masina mea de suflet) mi-au dat dislike. a si app cred ca din toti cei de aici tu esti cel mai frustrat. folosesti prea des cuvantul vrei sa pari vre-un intelectual un om citit sau sa zic cu scaun la cap:)) NOT. a si app de laba mai poti sau din cauza aia esti frustrat. a si cine m-a intreba ceva? da pe tine ?:))) e un topic unde toti "frustratii" exceptie faci doar tu isi dau cu parerea. uneori in lipsa de cunostinta dar asta e. drum bun cu trotineta ta.
15 mai 2011, 02:23
+3
29 comentarii 12 puncte
aaaaaaa si era sa uit foloseste un limbaj adecvat nu te-am injurat sau ceva am spus doar adevarul si vad ca te-am lovit bine:)))))
15 mai 2011, 02:25
-2
adytzabrt
176 comentarii 19 puncte
curios sa imi arati si mie o masina de 2000 de cai putere legala pentru strada cu care un american merge zilnic sau macar de 3 ori pe saptamana prin oras chiar sunt curios dupa cate stiu eu Bugatti are 1001 si cost un milion de dolari (si nu stiu dak e un mit da skyline cu computerul de bord umblat are 1000 dar aici nu pot sa ma pronunt clar :D).
12 mai 2011, 23:08
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
bugatti ss de 1200 cp nu stiai?
12 mai 2011, 23:48
-1
adytzabrt
176 comentarii 19 puncte
bine frate nu asta e ideea el zice de masini cu 2000 nu incerca sa faci pe desteptu
13 mai 2011, 15:24
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
dar de ce ai impresia ca fac pe desteptul? pt ca ultima varianta de bugatti este veyron ss la 1200 hp. tu ai spus de 1001 hp.
13 mai 2011, 20:48
-2
adytzabrt
176 comentarii 19 puncte
nu eu ma refer ca imi cauti nod in papura eu doar am zis o cifra :D deviezi de la subiect si baiatu asta tot nu mi-a aratat o masina de 2000 de cai
13 mai 2011, 23:50
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
ok... infine. si tare as vrea sa vad si eu o masina de 2000cp de serie, sau cu care poti sa mergi legal pe strada :)))) pana si japonezele sunt in jur de 1000 cp.
14 mai 2011, 01:16
-2
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
asta :))))) cizeta v16T de 5995 cp. era/este legala pe strazi?
15 mai 2011, 00:06
-4
44 comentarii 14 puncte
pt nu.baga.in.seama.fru stratii - alo, cizeta moroder v16t nu avea 5995 cp (CAI PUTERE). 5995 era cilindreea motorului. hai sa nu ne batem joc de exagerare
16 mai 2011, 10:33
+1
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
dupa cum am mai zis si mai jos, eu prima data am descoperit masina...de fapt am mai auzit de ea si am vazut-o o data sau de 2 ori dar nu stiam nimic despre ea, si pe un site am gasit asta si scrie hp langa 5995. ok imi cer scuze... dar eu am scris ce scria acolo.
16 mai 2011, 11:32
-3
24 comentarii 28 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=YtxfbxGz1u 4 uite masina de 2200 de cai putere legala de circulat cu ea pe strada pentru lamurirea ta :D o zi buna
09 sep 2011, 15:22
0
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
skyline gtr r33 din fast and furious are 280 cai din fabrica si un motor de 2.6 v6 dar e si 4x4, cu un chiptuning nai cum sa atingi 1000 cai :) skyline ul e cunoscut ptr potentialul lui foarte mare de tuning si pentru ca poti baga putere cacalau in el fara sa faci modificari prea mari la componentele de rezistenta a motorului... nici macar Gtr ul nou nu ar putea atinge atat cu chiptuning chiar daca are 2 turbine pe motorul ala de 3.8 v6...Oricum masinile japoneze sunt masini de tuner...
24 aug 2014, 06:16
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Si cum ziceai ca sunt motoarele alea americane de 500-2000 cai? :)))))))
13 mai 2011, 10:31
+4
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
Alea s dragstere...Nu se mai numesc masini :)) daca ai luat curba cu un dinala te.ai omorat...sunt dragstere care ating si 20 mii cai putere....alea au mai multa putere in 1 piston decat un bugatti in toate 16...
24 aug 2014, 06:20
0
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
asa este orice pasionat adevarat de masini si-ar cumpara un motor peste 3000 fie el V8 sau 6 linie...dar poti la noi in tara? nu! bn ca sunt legale drogurile si pun taze mari la masini..
12 mai 2011, 18:18
+15
360 comentarii 207 puncte
si daca imi iau o toyota supa sau un nissan skyline cu moatoare de 3000 cmc respectiv 2500 cmc cum ma numesc, nepasionat? pt ca eu prefer masinile alea. sau nu sunt un adevarat pasionat daca prefer un golf 1 gti cu un motor de 1800 cmc?
12 mai 2011, 23:21
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
el sa referit ca daca ai bani multi si esti pasionat inmposibil sa nu iti cumperi motor mai mare. si totusi sunt unii oameni care nu o fac. chiar daca sunt bogati. si daca gresesc cu cea ce vrei sa spui klausstyle atunci imi cer scuze si corecteaza-ma.
12 mai 2011, 23:50
+1
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
da "nu.baga.in.seama.fr ustratii" la asta mam referit. si mie imi plac nissan-urile skyline dar aici era vb de moatoare peste 3000..
14 mai 2011, 00:26
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
bun exemplul cu subaru
12 mai 2011, 15:53
+5
61 comentarii 30 puncte
daca sunt bani multi merge sa ai o masina cu motor mare ... dar cum majoritatea nu avem ne limitam la ce se poate ... prostia e sa ai bani putini, sa faci foamea, sa stai la cort si sa ai un v8 pe care il speli in fata cortului si il scoti doar cand ai bani de benzina.
12 mai 2011, 15:54
+8
61 comentarii 30 puncte
fiecare sa isi cumpere masina dupa posibilitati ... sa poata sa o intretina si foloseasca
12 mai 2011, 15:56
+5
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
E BUN EXEMPLUL PENTRU MODELUL ANTERIOR MA REFER LA SUBARU CEL NOU ARE 2.5 ASA CA IMPOZITUL SE APROPIE LEJER DE 1000 LEI
12 mai 2011, 15:58
0
AndreiHTX
57 comentarii 58 puncte
960 ron motor 2.5 impozit anual
12 mai 2011, 18:46
+4
174 comentarii 369 puncte
Bigger = Better... Daca iti permiti, nu vad de ce nu ti-ai lua masina cu motor mare... Mie mi-ar placea un Golf R32... sunetul ala e fantastic!!! Nici vechiul VR6 nu suna rau deloc :) Daca mi-as permite, cu siguranta n-as mai avea 1.6 ;)
12 mai 2011, 16:02
+6
7 comentarii 14 puncte
pe aia de la televizor ii inteleg cand spun ca daca iti iei un motor de 2 litri poluezi mai putin decat cu unu de 4 da pe voi nu pot sa va inteleg doar cele mai mari 5 vapoare din lume polueaza cat toate autovehiculele la un loc ce relevanta are un motor de 2 litri in loc de unu de 4 cand acolo unde se polueaza calumea chiar nu intereseaza pe nimeni ?
12 mai 2011, 16:03
+8
adytzabrt
176 comentarii 19 puncte
bai polueaza nu polueaza sa sti ca pic cu pic se umple paharu gandesteste si tu dak in loc de cateva miliarde de masini cu motor de 2.0 ar fi toate V8 iti zic eu ca cifra de poluare ar creste semnificativ;)
12 mai 2011, 23:13
+5
10 comentarii 16 puncte
Mitsubishi lancer evolution IX are un motor de 2000 cmc, 4 in linie :D 317 CP
12 mai 2011, 16:09
+15
170 comentarii 615 puncte
la asta ma gandeam si eu... Nu este obligatoriu sa aiba motor mare pt a fi o masina super. Evo 10 are un Mivec de 2l si este extraordinar.... si exemple mai sunt destule... :)
12 mai 2011, 16:16
+6
Georgian03
206 comentarii 378 puncte
Si eu tot la Japonezele cu motoare mici si puternice ma gandeam, unde mai pui ca sunt si fiabile. :)
12 mai 2011, 19:07
+5
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
:))) asta da. si as fi zis cam aproape aceleasi cuvinte dar nu mai repet, sunt de aceasi parere cu alex_d12. si georgian ai dreptate.
12 mai 2011, 21:30
+3
Radoo_84
37 comentarii 168 puncte
Din cate stiam eu are garantie oferita de fabrica de 50.000 km, la fel ca si Subaru Impreza WRX, din cauza puterii prea mari a motorului, concluzia mea, motor mic cu putere mare = fiabilitate redusa! Nu contest performantele masini!
12 mai 2011, 22:25
+5
330 comentarii 167 puncte
corect!+1
12 mai 2011, 23:10
+1
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
cand cumperi un motor mare nu e vorba numai de putere ci si de muzica pe care o reda motorul scz dar nu poti compara la sunet un 4 cilindri cu 6 sau V8...parerea mea
14 mai 2011, 12:25
+3
29 comentarii 12 puncte
scuza-ma ca ma bag dar nu e cam mare puterea pt un 2l nu renunti la fiabilitate pt putere? e o simpla intrebare
15 mai 2011, 02:30
-4
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
doar masina aia nu e de jucarie e gandita sa reziste la asemenea putere...
15 mai 2011, 14:46
+2
29 comentarii 12 puncte
pai ma gandesc si eu dar virbind strict mecanic nu e mai bun un motor mare la putere mare decat unul mic turat si supraalimentat?
15 mai 2011, 15:38
-1
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
pai japonezu asta face de cand se stie motor mic si multi cai... japonezi la fiabilitate da clasa oricarei masini europene si nu numai..
15 mai 2011, 22:39
+4
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
eu te contrazic aici :) Mitsubishi lancer evo 9 ambreiaj nou la fiecare 10 mii km undei fiabilitatea? :)) scot din socoteala placute discuri frana etc.... uleiul din cutie care trebuie schimbat odata cu cel din motor...da is fiabile daca is si intretinute...da ii dai vreunui marlan sadea un dinasta care ii schimba uleiul prin completare....nu stiu cat de fiabil o sa fie :)) ! cat despre motor nici atat nu bag mana in foc pentru el... daca vrei japoneza fiabila si sa tina o herghelie de cai fara niciun stres ai 3 variante optime.... nissan honda toyota...subaru nu pentru ca consuma exagerat....ca si lancer ul .... ptr un om normal recomand honda civic type R sunt ieftine si bune...rezista bine si la bataie de joc...daca ai cv mai multi banuti toyota supra skyline gtr daca ai multi bani si iti plac masinile de tuner direct GTR sau lexus
24 aug 2014, 06:28
0
29 comentarii 12 puncte
stiu ca e legendara fiabilitatea japonezilor in motoare dar ma refeream in general nu neaparat la ei.
16 mai 2011, 01:01
-2
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
aaa.. pai depinde de cine fabrica masina..
17 mai 2011, 00:11
+1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
e clar ca singurul dezavantaj o sa fie costul ridicat : pret initial , intretinere , taxe etc .
12 mai 2011, 16:12
+2
138 comentarii 360 puncte
1. Impozitul nu tine cont de norma euro deci e inutil. 2. Taxa de poluare ar trebui sa tina cont doar de emisiile notate in carte de producator daca e masina noua, sau de buletinul de emisii care se face la orice ITP, si nu ce cmc si alte povesti de varsta autovehiculului, etc... 3. De ce exista aceasta supraimpozitare cu teme "eco" atata timp cat Romania vinde anual acte pentru oxigen altor tari astfel incat ei sa polueze mai mult? ps: pe termen lung daca ar scoate sau reduce foarte mult toate taxele legate de impozit auto, inmatriculare auto statul ar castiga si mai mult. Daca autovehicule cu capacitate mai mare ar exista in RO atunci consumul de combustibil ar fi mai mult, de unde ei isi iau accize considerabile. Ar creste si numarul de autovehicule si astfel si industria de service sau de vanzari auto ar cotiza cu taxe mai mari pe profit. Totdeauna cand este criza trebuie sa reduci taxele sau sa le scoti pentru a stimula consumul.
12 mai 2011, 16:14
+20
365 comentarii 326 puncte
pe de o parte ai dreptate, insa pe de alta parte din punctul meu de vedere lucrurile stau altfel...ce sa mai incurajezi consumul cand noi suntem deja o societate bazata pe consum, de aia suntem unde suntem cu criza si cu planeta ca deja consumam prea mult... si ca exemplu o sa-ti dau "romanul" castiga 2000-3000 de ron pe luna, asta intr-un caz bun si omul isi face rata la A6 sau la seria 5. eu cred ca fiecare trebuie sa conduca ce isi permite. nu sunt de acord cu taxele din romania pt ca in momentul in care am 3000 euro si vreau sa-mi iau masina, platesc 1500 masina si 1200 inmatriculare la motor de 1.8 euro 2. deasemenea exista romani autentici care au 3000 de euro sa-si cumpere masina, se mai imprumuta de 2 mii, cumpara de 5000 si apoi o inmatriculeaza in bulgaria ca la noi e scump, de aia zic eu fiecare sa conduca ce-si permite, nu de fite.
12 mai 2011, 17:03
+5
46 comentarii 77 puncte
bine punctat
12 mai 2011, 17:18
+1
b.b
53 comentarii 47 puncte
cat e mai exact impozit pt un motor 3.0L?
12 mai 2011, 17:08
0
86 comentarii 87 puncte
145ron/200cm3 pt motoarele 2501-3000
12 mai 2011, 17:21
0
NINE_L
38 comentarii 25 puncte
Adica undeva la 2100 de ron :))
15 mai 2011, 10:57
+1
8 comentarii 6 puncte
in privinta consumului eu cred ca este influentat foarte mult de felul in care conduci.
12 mai 2011, 17:22
+1
46 comentarii 77 puncte
cu toate ca detin un mkv gti 2.0t si chiar pot sa spun ca sunt fan motoarelor turbo mi-ar placea mult un V8 pt sunet .. ca sa nu spun de un v8 turbo:)) sau biturbo
12 mai 2011, 17:22
+5
AurasXSEngineering
27 comentarii 0 puncte
V8 Supercharged se aude mai mistok :D dar sa nu fie centrifugal... Roots sau Twin ***** is cele mai galagioase...
24 aug 2014, 06:30
0
86 comentarii 87 puncte
mi-as cumpara una daca as avea bani sa platesc impozitul
12 mai 2011, 17:22
+2
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
ce sa spun... eu sunt multumit cu asa ceva si sincer ma satisface destul, am si "muzica" buna, am si putere (585 cp, 690 nm) si ma si "joc" cu el. si nu platesc nici banii lu peste pt ca este 2.0. sincer nu m-as duce mai mult de 2.5, 3.0 este cel mult. si sa fiu bogat, bogat, adica sa am cati bani vreau eu. si atunci nu cred ca as trece de un 5.0. acuma fiecare cu pasiunea lui si preferintele lui. eu am un sti 2004 si sincer nu l-as schimba, chiar daca este vechi. (si in plus de asta nu ma distrez numa cu el)
12 mai 2011, 17:34
+2
Georgian03
206 comentarii 378 puncte
Geniala masina asta. Pacat ca nu te intelegi prea bine cu ea cand vine vorba de consum. :(
12 mai 2011, 19:09
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
nu inteleg. ma inteleg foarte bine cu ea la consum. avem o relatie destul de buna. imi permit sa o intretin, si plus de asta mai am inca o masina deci... sau ai spus in general?
12 mai 2011, 21:02
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
La cat ajunge consumul real???
13 mai 2011, 10:37
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
17 si... urban 10.4 extra urban 13.7 combinat.
13 mai 2011, 12:53
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
ai dreptate :))
13 mai 2011, 18:27
-3
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
ba idiotule sunt atatia pe site-ul asta care au porsche, care au m3 si alte cele, cum pla mea daca am masina buna sa nu intru? de ce? este un site. doar un site. nu ma crezi ca este masina mea... ma doare in cur de parerea ta. eu o am/le am si nu trebuie sa lucrez pt ca lucreaza altii pt mine. si se pare ca tu nu prea intri pe site-uri... sa vezi cati oameni cu masini scumpe stau pe site, daca eu vreau sa aflu detalii (bn ca in ultimu timp sunt o gramada de prostii pe aici)pt ca nu sunt in romania ci sunt in grecia, ce te foote pe tine grija. daca tu ai un harb este problema ta. insa mai sunt si oameni cu masini bune si care lucreaza altu pt el ci nu el pt orice prost, si isi pemite sa steie pe site. si nu dau 99% comentarii. dar na tu ce vrei sa crezi asta crezi. frustratule. si osama bin laden este mort, l-a omorat obama, frustratule ca nici asta nu o stiai dar vb. hai sictir, cu toti inteligentii de pe aici.
13 mai 2011, 20:59
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
73 comentarii 126 puncte
Night_Street intradevar tu esti tare prost. dar na... trebuie sa mai existe si oameni prosti pe lumea asta, ca doar nu se poate sa fie totul perfect. iar bin laden este mort incultule, pt ca peste tot la stiri s-a vorbit despre chestia asta. dar tu cum esti numa pe jocuri ce sa sti. du-te joaca-te in continuare. iar chestia cu poola iara arati cat esti de prost. 4tuning nu lasa sa scrie corect, si a incercat mai multe variante pla, p.la si a ajuns la poola pt ca in engleza 2 de "O" se citeste u. lasa nu sunt de tine astea, du-te si te joaca in continuare.
14 mai 2011, 11:56
+6
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
slk_200 :))))))))) lasa ma ca el este unul dintre inteligentii site-ului. ce sa stie. auzi mess, si ca am 17 ani si ce alte tampenii a scos :))))) cum spui tu, "du-te joaca-te in continuare" :))))))
14 mai 2011, 12:20
0
1562 comentarii -156 puncte
ba astia cu bin laden daca ala e mort de ce nu au vrut sa'i arate cadavrul ma ?inteligentilor...al a a fost o inventie a americanilor ca sa intre peste ei sa le fure petrolul.pacat ca la cati bani aveau aia erau la fel de prosti,daca isi faceau si ei bomba atomica americanii sugeau p**a si in momentul de fata! Sunt multi copilasi care habar nu au despre ce vorbesc...
14 mai 2011, 12:56
-1
Tiburon_club
952 comentarii 395 puncte
bravo... felicitari. chiar faina masina, de fapt amandoua, dar mai faina este STI pt ca este facuta. iar despre bin laden nu vb... si eu la fel stiu, ca a murit. acuma... NO COMENT.
14 mai 2011, 22:43
+2
29 comentarii 12 puncte
intrebare exista vre-un comment la care sa nu sctii de altu ca e frustrat?
15 mai 2011, 02:35
-2
68 comentarii 30 puncte
Undeva mai sus ai scris ca Cizeta Moroder ar avea 5995 de cai putere...LOL! Are 540 de cai,5995 e capacitatea motorului.
15 mai 2011, 11:59
+1
29 comentarii 12 puncte
lasa-l e e domnul stie tot si app restul suntem niste frustrati:))) bmw z4 cu v6 are el=)))))))))
15 mai 2011, 15:40
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
29 comentarii 12 puncte
sincer sa fiu fara sa te jicnesc habar nu ai ce vb 500-600-6000 tot aia nu?
16 mai 2011, 00:59
+3
Sick_of_cars
47 comentarii 162 puncte
bine punctat la faza cu fiecare sa conduca ce-si permite, dar nu inteleg de unde atata ,,ura" ca sa zic asa pt cei ce-si inmatriculeaza masinile pe bulgaria? fiecare om este liber sa faca ce doreste cu banii respectiv cu masina lui, dar poate k asa ii place lui sa aiba nr de bulgaria, e adevarat k nici eu nu mi-as inmatricula masina pe bulgari dar fiecare cum am mai spus ca are dreptul sa faca ce vrea! p.s. detin o masina cu motor mare si sa stiti k nu mi-as da v8-ul pt niciun alt motor, sincer acum, mananca el mult dar asta e, vrei adrenalina, sunet care dupa 3000rpm sa ti se faca parul de gaina, categoric un motor cel putin v6! asta e strict parerea mea proprie si personala:d o zii cat mai buna
12 mai 2011, 17:51
+1
84 comentarii 198 puncte
Fiindcă nu există nicio metodă legală de a-l presa pe Gigel, Dorel sau Costel să NU înmatriculeze ceva în Bulgaria. Cel puţin cât timp te afli în ţara numită UE şi locuieşti în judeţul România. Deci, dacă legal nu pot face nimic, pot folosi mecanismul propagandei "anti-cocalari", încât să îl descurajeze. ~Nautilus
13 mai 2011, 14:05
-1
ALin-ALeX
17 comentarii 19 puncte
American Muscle.
12 mai 2011, 18:00
+8
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
asta daaaaa
14 mai 2011, 13:01
0
76 comentarii 98 puncte
v6? am 6 cilindrii in linie,diesel...3.0d e39,sunetul e mult mai frumos decat cel al unui passat,audi,sau multe v6. despre consum...sunt motoare mari care au consum apropiat de unul de 1,8 sau 2.0. Sa-mi bag ceva in taxele si impozitele lor,si in farfuria lor din care mananca cu banii furati de la noi.
12 mai 2011, 18:11
+4
Mihai D.K.
61 comentarii -6 puncte
am v6 2.8 aspirat, audi si deci te provoc la un 402 m !
12 mai 2011, 19:53
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
tare mult as vrea sa facem o tura noi doi cu al tau v6 aspirat
12 mai 2011, 21:11
+2
24 comentarii 43 puncte
eu cred ca tu esti mai frustrat frate :))) ce comparatie faci tu :))) dc nu te pui cu masini de 500+ hp ...te pui cu masini stoc :)) sau aia 585 cai i-ai scos din revista promotor :-?
13 mai 2011, 14:21
+1
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
eu am 2.0 in primul rand si in al doilea rand am spus asta pt ca se prea da mare cocos pe aici cu al sau audi si m-am referit la mihai.
13 mai 2011, 21:05
-2
Mihai D.K.
61 comentarii -6 puncte
a fi mandru de masina care o ai nu inseamna ca te dai mare.
15 mai 2011, 20:41
0
georgeonea
54 comentarii 16 puncte
tu ce linie vrei sa faci mah, 2.8 benzina cu 3.0....o fi avand dieselul cuplu mai mare dar demaraj clar e mai bun la benzina... ca de aveau dieselurile arderea la fel de buna ca s benzina puneau si pe F1 tot DIESEl;)
13 mai 2011, 18:38
-1
29 comentarii 12 puncte
da din cate stiu eu la le mans is niste TDI-uri si chiar nu se descurca rau:D
15 mai 2011, 02:39
+2
76 comentarii 98 puncte
inca ceva legat de diesel,o masina cu motor mare este implicit,o masina grea. Din experienta stiu,ca daca compari 2 masini de 2 tone sau peste,una cu motor benzina si una cu diesel,de puteri asemanatoare,motorul diesel va invinge. Asadar,prefer o masina mare,grea,gen limuzina cu motor diesel.Daca este si automata e si mai bine. Da' nu automata pe 1.9 sau 2.0. Dar deja evit subiectul...prefer un diesel cat mai mare:)
15 mai 2011, 22:40
0
381 comentarii 502 puncte
Referitor la motor diesel vs motor benzina, rapoartele din cutia de viteze de la diesel sunt diferite fata de cele de la benzina, chiar daca sunt de puteri asemanatoare. Daca un motor are un cuplu mare, dar o turatie mica, rapoartele in cutia sunt mici. Daca e motor cu cai foarte multi, dar cuplul nu e asa de mare, sau daca se doreste o acceleratie foarte buna, iar o viteza maxima de 200-220 km/h e suficienta, se folosesc rapoarte mai mari si apropiate. Mai conteaza si diametrul rotilor, precum si raportul de transmitere al diferentialului. E usor de inteles de ce majoritatea masinilor de peste 2 tone, si in special masinile mari de teren folosesc motoare mari, mai ales diesel, ce au cuplu mare, iar turatia este relativ mica. Arderea la diesel e mai eficienta decat la benzina, asta fiind singurul motiv pentru care motoarele diesel consuma mai putin decat cele pe benzina. Motoarele diesel nu se prea folosesc in competitii auto, dar nici motorul pe benzina nu prea se foloseste la tiruri si la tractoare. Unul din motivele pentru care nu se prea folosesc motoare diesel in motorsport e faptul ca la aceeasi cilindree, motorul diesel e mult mai greu decat cel pe benzina, iar in competitii auto conteaza kilogramele, nu consumul de carburant. Un alt motiv ar mai turatia mai mica decat la benzina, iar daca o masina are un cuplu foarte mare, multe din piese trebuie supra-dimensionate, ca sa reziste la solicitarile mai mari. Piese mai mari=greutate in plus. Fiecare tip de motor are un target bine definit, iar fiecare isi ia masina dupa nevoi. Ca daca vrei sa mergi ca la raliu si nu iti pasa de consum, normal ca iti vei lua motor pe benzina. Dar daca mergi linistit si doar ocazional mai sportiv, un motor 1.9/2.0 TDi e sufiecient -consum foarte mic, putere si cuplu sufieciente pentru depasiri si ocazional pentru mers mai sportiv.
16 mai 2011, 19:02
+15
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
in sfarsit cineva care e cunascator..
15 mai 2011, 14:48
0
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
este pentru negru_yo mesajul de mai sus
15 mai 2011, 14:49
+1
76 comentarii 98 puncte
ce-mi place cand va agitati cu linii si demaraje:)...eu am comentat "spusele" din titlu,cum ca motoarele in V au un sunet frumos. Nu neaparat trebe sa fie v6,poate fii si 6 in linie. Cine are bmw stie:)
15 mai 2011, 22:34
+1
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
nam zis nimik cu rautate.. iti dau mare dreptate pt ca 1.sunt fan bmw si 2. orice cunoscator si pasionat ar sti sa faca diferenta dintre 6 linie bmw si mertz ,audi sau altele..
15 mai 2011, 22:42
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
negru_yo ai dreptate la faza cu bmw cu sunetul.
16 mai 2011, 11:36
-1
58 comentarii 78 puncte
daca as avea bani mi-as lua un Camaro SS din '69 si i-as monta un motor Chevrolet 572 (9,4 L 620 CP). consum: baril/100km :))
12 mai 2011, 19:02
+3
WaRiO
305 comentarii 53 puncte
Eu sunt pro motoare mari dar pe benzina, nicidecum diesel... o Honda Legend Coupe V6 3.2i mi-as fi luat de mult daca nu erau tampeniile astea de taxe in vigoare.
12 mai 2011, 19:07
0
Mihai D.K.
61 comentarii -6 puncte
vezi ce am scris un pic mai sus ..... :D daca iti place ti-l dau o tura sa te joci cu el !
12 mai 2011, 19:54
-2
monkteo
106 comentarii 94 puncte
sau un 3.0Turbo benzina quattro 298cp
16 mai 2011, 15:42
+2
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
cel mai simplu: ai bani iei motor mare cati permiti, nai bani iei motor micut dupa posibilitati. la cum scumpesc astia carburanti sar putea sa ajungem noi motoare pt biciclete. :))
12 mai 2011, 19:24
+6
servo
98 comentarii 20 puncte
daca nar fi scumpe taxele mias lua un golf 3 VR6 2.8:X...sau ceva V12 un mercedes s65 AMG
12 mai 2011, 19:54
0
baronlex
395 comentarii 340 puncte
da mi as perimte mi as cumpara.
12 mai 2011, 20:06
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
89 comentarii 14 puncte
e mai sigura butelia decat un rezervor...
12 mai 2011, 21:14
+8
144 comentarii 521 puncte
altu care probabil vorbeste din auzite, din 5 masini pe gaz cu care am mers, una nu a avut vreo problema..
13 mai 2011, 11:28
0
62 comentarii 99 puncte
Un motor mare isi are rostu la o limuzina sau SUV peste 2 tone unde ii trebe cuplu, in rest merge si o rasnita supraalimentata care suna si bine si sunt taxele mai mici.
12 mai 2011, 20:30
+1
381 comentarii 502 puncte
Dar rasnita supraalimentata trage cum trebuie doar de la 3500-4000 rpm in sus, ca in rest te fac mai toate masinile. Bine inteles, cand presiunea de la turbina ajunge catre 1 bar, putine masini se mai tin dupa tine. Oricum, un motor mic cu turbo consuma cat unul foarte mare fara turbo, deci fiecare cu ce ii place.
12 mai 2011, 23:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4
Pagina următoare