Hot Wheels intra in istorie cu o saritura de 101 metri FUNNY 30 Mai Hot Wheels intra in istorie cu o saritura de 101 metri
Toate comentariile (21):
an0n1m21
5 comentarii 6 puncte
Tare rau !!
30 mai 2011, 13:19
+3
4 comentarii 1 puncte
A avut mare noroc la aterizare. Oricum e uimitor ce au facut..
30 mai 2011, 13:21
+3
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Nu noroc, shockuri de 1m,care au amotrtizat perfect! Se vede perfect puntea, fenomenal! :D
30 mai 2011, 20:58
+3
37 comentarii 71 puncte
varianta oficiala este ca distanta de 101 metri este de la rampa la rampa, ceea ce ma face sa cred ca distanta parcursa in aer este mai mica. alta chestie, soferul, intr-un interviu declara ca zborul dureaza aproximativ 4 secunde, iar viteza in momentul desprinderii este in jur de 100 de mile pe ora, dupa un calcul mic rezulta o distanta parcursa(numai in aer) de 160 de metri, recordul este de 101 metri, de unde aceasta diferenta enorma? si chiar si in videoclip in imaginea panoramica, nu prea par a fi 100 de metri. poate unii dintre voi o sa spuna ca sunt carcotas... poate sunt, dar vreau sa stiu de unde mai exact se masoara acesti 101 metri?
30 mai 2011, 13:38
+1
Georgian03
206 comentarii 378 puncte
Intr-adevar, dar, eu mai cred ca distanta de la rampa la rampa(liniar) este de 101m iar distanta pe care a sarito el este mai mare se datoreaza faptului ca saltui are un traseu curbat(automat mai lung decat cel liniar dintre cele 2 rampe) iar al 2-lea lucru este faptul ca el nu a aterizat fix pe margine de la rampa, ci cu mult mai departe, asta ne duce la rezultatul afirmat de tine, cei 160m. Zic si eu. :)
30 mai 2011, 17:52
0
360 comentarii 207 puncte
@MYKER nu ai calculat decelerarea in aer, pt ca el in timpul zborului nu mai are propulsie. distanta se calculeaza din momentul lansarii, marginea rampei de lansare, pana la punctul in care cauciucul atinge rampa.
30 mai 2011, 22:04
0
37 comentarii 71 puncte
sunt de acord si cu tine si cu georgian, dar, as vrea sa se relateze exact distanta parcursa in aer, astfel nu mai subinteleg nici eu cine stie ce, si deccelerarea in aer este de ordinul metrilor, nicidecum zeci de metri, la fel si traseul curbat fata de cel liniar(am uitat sa zic ca distanta teoretica este de 160...). mai apoi, in acelasi interviu declara ca la franare(da, in aer) botul masinii se apleaca inspre pamant iar la accelerare(iarasi, da, in aer) botul masinii se ridica. partea asta mi-e imposibil de imaginat in lumea reala. daca masina are raportul de greutate de exact 50-50 fata-spate atunci inteleg ca traiectoria este perfecta(presupunand ca toate calculele sunt facute corect, inclinatia rampei, viteza la lansare samd...). acum sper ca cine a facut treaba asta nu se asteapta ca eu sa o cred pur si simplu. daca o masurau din marginea rampei de lansare pana la locul aterizarii imi tineam gura, dar asa...
31 mai 2011, 13:18
0
3 comentarii 17 puncte
ca sa ridici masina de bot ai o singura solutie la rampa se monteaza un kick asa se numeste care la trecera rotiilor din fata se coboara singure ..impulsul astfel dat ridica un pic bogtul masini sii ii pastreaza traiectoria de la restul trambulinei....asa cum se si vede ..nu a fost pe deplin echilibrata se vede cum se lasa pe partea soferului....dar asta nu are prea multa importanta acuma.Amortizoarele si-au facut cu brio jobul. Si inca ceva cauta-ti si alte video clipuri cu respectiva saritura ca nu are cum sa fie 160 metri never.....si o sa-mi dati dreptate.pleaca de pe o inaltime de maximum 20 metri...si trmbulina aia are cel putin 40 metri. Sa auzim de bine.
01 iun 2011, 11:03
0
37 comentarii 71 puncte
mihai1, zi-i lu nea care a dat interviul cum poti sau nu poti controla masina in aer, nu eu am spus-o, si nu ma intereseaza aterizarea, ci distanta parcursa de la desprinderea de pe rampa(nu e in nici un caz trambulina) pana la aterizare. inaltimea de la plecare este de 30 de metri(100ft), declarata tot in interviu. cauta tu videoclipul respectiv, eu m-am luat dupa spusele lui, nu am afirmat ca ceea ce am spus este 100% adevarat sau ca eu stiu de fapt ce si cum, doar contest afirmatiile lui...
02 iun 2011, 12:11
0
360 comentarii 207 puncte
pai traiectoria masinii poate fi controlata in aer prin accelerare sau franare accelerarea ridica botul masinii, franarea il coboara cat despre distanta ea se calculeaza din momentul desprinderii de pe rampa pana la momentul in care masina aterizeaza.
04 iun 2011, 08:01
0
78 comentarii 183 puncte
good job !!!
30 mai 2011, 13:40
+1
LFS_mihai
126 comentarii 288 puncte
as vrea o jcuarie dinasta sa ma duc la scoala in loc de bicicleta:))
30 mai 2011, 13:48
0
34 comentarii 0 puncte
nu imi vine sa cred cum isi pasteaza altitudinea 0:28-0:33
30 mai 2011, 15:14
+1
15 comentarii 9 puncte
nu vreau sa-mi imaginez ce s-ar fi intamplat daca nu avea suspensia aia extraordinara :D ...foarte tare aterizarea !!
30 mai 2011, 15:46
+4
NTeodor
583 comentarii 561 puncte
Superb...mi-a placut enorm! Si se vede ca chestia asta a fost mult testata si verificata inainte...pentru ca masina sta perfect in aer...are un balans uimitor iar suspenisiile fac aterizarea perfect.....mi-ar placea sa am asa ceva acasa. Mai ales ca e de la Hot Wheels si are un sunet superb.
30 mai 2011, 16:01
+1
631 comentarii 899 puncte
Ma asteptam sa se rastoarne la aterizare.
30 mai 2011, 16:03
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
super cool faza, parca ar fi decolat taromul si ar fi aterizat.un salt perfect si o aterizare perfecta...cred ca cel de la volan a pilotat avioane.A vrut sa ne demostreze k o masina este capabila sa decoleze si sa aterizeze mult mai spectaculos decat un avion...
30 mai 2011, 16:14
0
DbR
12 comentarii 48 puncte
Si eu ma asteptam sa se rastoarne cand a pus frana aceea la sfarsit ;)
30 mai 2011, 20:44
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
si chiar dak se rasturna tot era spectaculos;)
31 mai 2011, 01:08
0
73 comentarii 128 puncte
aterizarea e superba.cum o absorbit tot socu ala.Dar nu inteleg de ce i-a cenzurat fata,si de ce zice "Driver" din moment ce in post zice ca-i Foust?
30 mai 2011, 18:39
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
tare frate LASER
30 mai 2011, 22:07
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »