Masinile inmatriculate in Bulgaria ar putea circula numai 90 de zile pe an in Romania! Legislatie Auto 14 Iulie Masinile inmatriculate in Bulgaria ar putea circula numai 90 de zile pe an in Romania!
Toate comentariile (427):
SkizZo
5 comentarii 4 puncte
Niste nenorociti, nu stiu cum sa ne mai ia banii,pentru ei,cum sa mai faca sa ne inmatriculam in Romania,dar nu o sa reuseasca,ptr ca suntem mai destepti ca ei ;) Tare-mi-e ca astia de fac legile astea,nu or sa apuce 50-60 de ani,la cati nebuni sunt in tara asta :))
14 iul 2011, 12:48
+1
noxe
253 comentarii 499 puncte
NEBUNI DAR PE BUNA DREPTATE SI MAINE DACA AS AVEA OCAZIA I-AS PRIVA DE VIATA PE AMANDOI INCULPATII!!! Si mai zicem ca Dumnezeu e sus si vede..CE? UNDE? Cred ca nu s-a mai uitat in Romania de cand a murit Ceasca!!!
14 iul 2011, 12:57
+1
laur33
7 comentarii 23 puncte
nu s-a mai uitat spre romania din 1967...
14 iul 2011, 15:07
+2
8 comentarii 22 puncte
FUTU I MOR TII MASII DE BORBELY CA NU MAI RAU FACE. CAND POLPA MEA SCOATE TAXA ASTA CA MAM SATURAT SA ASTEPT SI SA MERG PE JOS IN D ZEU MASII DE ZA BALOS IMPUTIT. SA FACEM FRATILOR O GREVA SA OMORAM VREO 2 3 SUTE DE DRACI CA SI ASA SUNT SCUMPE TOATE.... CU BENZINA TOT LA FEL A RAMAS IN LOC SA CONTINUAM CU BLOCAREA STATIILOR SI A STRAZILOR. PFFFFFFFF
14 iul 2011, 12:58
+4
ryz
ryz
22 comentarii 30 puncte
ma problema e ca sant imbucurator de prosti .. daca nu am fi fost in UE as mai fi zis ca poate le tinea cu legea asta .. dar acum au belito la cap, cred ca nu isi dau seama ca acum e foarte greu sa mai faci ceva de capul tau intr-o tara membra UE pentru ca cetateanul te poate da in judecata in secunda urmatoare si are foarte mari sanse de castig mai ales la o lege tampita ca asta :))
14 iul 2011, 12:59
+1
4 comentarii 12 puncte
Prea multi smecheri cu masini de bulgaria io nu vas lasa deloc sa circulati in Romania.
14 iul 2011, 13:04
-3
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
ce ma circulam la **** pe tarla . ce te fute pe tine grija ce numere au masinile care trec pe langa tine cand astepti autobuzu ? saracia ***** care esti
14 iul 2011, 13:36
+2
ryz
ryz
22 comentarii 30 puncte
pai tu cine esti ma mafalda ? :))
14 iul 2011, 13:05
+1
4 comentarii 12 puncte
unu care are masinile pe Ro
14 iul 2011, 13:07
-2
86 comentarii 27 puncte
probabil ca ai un motor de 1.4 maxim 1.6, daca aveai 4-5000 cmc , nu-ti mai convenea sa dai 60 mil la romani, si preferai bulgaria
14 iul 2011, 15:31
+3
29 comentarii 40 puncte
ce masini ai ma ? de spalat ? mori de prostie si de ciuda ca nu te-a dus capul sa iei atitudine in fata unor legi abuzive. Acuma razi transpirat de "raul" altuia...dar nu e rasul tau...stii prea bine in sinea ta ca esti tratat ca o sclava proasta ce esti ca te-ai inrobit la banci, fudul, ca sa-ti iei un logan full opshan dar fara piele..."decat"
14 iul 2011, 23:44
+2
501 comentarii 1117 puncte
Impozit grosolat de mare pt motorare mai mari... Taxa de inmatriculare ILEGALA cat pretul masinii... Daca-ti iei un jeep d'ala de dat prin noroaie sau o masina mai noua, cu 3x dotarile loganului dar motoru mai mare si taxa pe masura e frumos sa platesti de inca 2 ori masina pe impozit si inscriere? Nu toate masinile pe bg sunt jafuri da' cine sa intelegea. Cine n-are chef de proces (pe care oricum il castiga dar trebuie sa plateasca impozitul exorbitant dupaia) , bulgaria cu rezidenta scrie pe el!
14 iul 2011, 13:09
+3
7 comentarii 5 puncte
Luav-ar frigurile in somn cu taxa voastra!!!
14 iul 2011, 13:10
+2
11 comentarii 9 puncte
sunt perfect de acord cu aceasta lege.Daca va intreb de drumuri toti va plangesti ca sunt proaste.e pai deaia sunt proaste ca cei cu masini de bg baga bani in buzunar la statul bulgar.In alta ordine de idei nu o sa va doriti niciodata sa va loveasca unu cu asigurare de bg.
14 iul 2011, 13:14
-3
501 comentarii 1117 puncte
Bre colegu tu care parte din TAXA E ILEGALA nu intelegi ? Cu accidentatu' nu ma pronunt ca nu stiu.
14 iul 2011, 13:17
+1
10 comentarii 6 puncte
si din banii celor care au platit taxa pana acuma si sunt multi, crede-ma ce pana mea s-a facut? nimic! iaca de aia n-are ursul coada
14 iul 2011, 13:23
+2
laur33
7 comentarii 23 puncte
sa ne intelegem,druurile alea au fost platite deja de trei ori,cred... tu despre ce vorbesti aici,despre posibilitatea guvernantilor de a-si finanta campaniile din banii nostri???
14 iul 2011, 13:25
+2
7 comentarii 5 puncte
Alo domnu , bulgari au 3 capete ? sti citi bani au dus romanii la bugetul lor de stat di inmatricularea a citeva mii de masini ,desi taxa de e mult mai mica decit la noi+impozite si asigurare!
14 iul 2011, 13:29
+2
ryz
ryz
22 comentarii 30 puncte
pai ma carldi ce treaba are ma taxa cu drumurile eu parca stiam ca pentru drumuri se plateste rovinieta .. sti care a fost primul lucru care l-am facut dupa ce am inscris masina pe BG am fost la MOL si am platit rovinieta 120 RON ca sa merg prin gropi, si ca sa nu faca pwle militieni astia tampiti ca na am zis sa fiu in regula ca e masina din alta tara si ii trebuie rovinieta si daca sta in fata scarii :)) .. vad ca uni chiar santeti soimi si inca mai tineti cu statul .. in loc sa iti faci viata mai usoara tie sa platesti mai putini bani pe taxe si inmatriculari le dai sclavilor din guvern bani :) nu va inteleg .. platesti ca sa ce ? ca sa aibe sclavi din guvern ce fura ? eu nu vreau sa fiu soimul patriei :))
14 iul 2011, 13:32
+4
14 comentarii 14 puncte
nene pentru drumuri platim toti rovigneta ...asa ca ar trebui sa avem drumuri oricum..
14 iul 2011, 13:40
+4
11 comentarii 9 puncte
hai sa zicem ca nu a fost un ex prea bun cu drumurile,ai dreptate o parte din banii de drumuri sunt din taxa de rovinieta. Cum ramane cu aeru care tu il poluezi aici?Cum ramane cu locurile de parcare?Cum ramane cu ITP-urile facute pe naspa(nu cazul tau dar sunt FOARTE multi),masinile trec ITPul cu 100e dar mai au putin si le cad rotile,aceste masini sunt adevarat pericole in trafic.Cum ramane cu asigurarile care sunt facute (majoritatea) care nu fac reparatii pt. accidente facute in afara teritorilui BG. Sincer sunt satul si de tzaranii cu asa-zisele pisicute pe BG care se cred cel putin "shmecheri" sa nu mai mentionam ca multi din ei circula haotic si trebuie sa te feresti de ei ca daca te lovesc iti faci masina din banii tai.Ia is asta in cosiderare! Eu nu am zis niciodata ca sunt de acord cu taxele aberante de la noi dar nu sunt de acord nici cu samsarii care aduc toate cojile de afara,le fac sa mearga 6 luni si dupaia o folosesti ca cotetz pt gaini.Astia tot pe romani ii tzapesc.Ar trebuii sa fac o taxa pt. romanii care de ex aduc o masina pe an (taxa mica) si o taxa pt. cei care aduc mai mult de 2 masini intr-un an (taxa de acum),acum nu stiu daca e legal asta :) P.S. daca ai dat 2500 pe o masina de BG dao si ia un cielo,matiz,tico,dac ie de romania,daca chiar masina pt tine o necesitate.tot masina este si iti faci treaba cu ea.
14 iul 2011, 14:24
-1
ryz
ryz
22 comentarii 30 puncte
ma faci sa rad zau .. pai daca in BG dai 100 de euro iti zic eu ca in RO daca le arati hartia de 100 de EURO la ITP ti-l dau pt orice cazatura si iti mai dau si o masa aia de acolo dupa ce ies de la munca de banii aia :))
14 iul 2011, 14:40
+2
laur33
7 comentarii 23 puncte
reusita sau nereusita ,intrun sistem ca acesta,bunastarea sau realizarea unor visuri sta intro alegere... uite,eu aleg sa-mi schimb rezidenta (nu nationalitatea). am si o rautate vis a vis de guvernanti: ce vor face ei atunci cand va fi nevoie,pentru a se intregi cvorumul,sa vina sa se roage de noi sa votam la ambasadele si consulatele din diverse colturi ale lumii?.. oare ce ne-ar putea promite ca ne convinga sa-i votam? am si o motivatie pt asta (alegerea mea),baselul m-a invatat sa plec afara la munca,iar eu ca un cetatean ascultator,asta am si facut...e clar ca fiind posesorul unei masini cu nr straine nu am ce cauta in tara mea mai mult de 90 de zile,nu ma mai suporta alesii neamului... mai e o intrebare: in conditiile astea,cum stam cu pib-ul,ca mare parte din el era facut de capsunarii ca mine,cetateni ascultatori dar indezirabili...ei??? o alegere,nu cea mai buna,dar pana la revolutia romana...sunt batran,nu stiu daca o s-o mai apuc,asa ca fac alegeri...
14 iul 2011, 13:15
+3
1 comentarii 1 puncte
Sunt curios cum or sa poata guvernantii nostri sa socoteasca cele 90 de zile in care masina va sta in romania.
14 iul 2011, 13:17
+1
501 comentarii 1117 puncte
Cum e la romani: te prinde gaboru' => te-a ars direct fara calcule si discutii ca tu esti tradator de tara nu dai banii pe taxa ilegala si impozit cat masina. Si oricum ar da-o tot in gura o sa si-o ia, romanul tot o sa ceva, asta inafara de rezidenta in bg. Dar gaborul ala pr0st din reportaj n-a auzid ca circula in romania si masini din italia/spania/anglia etc? Sau astia cu BG sunt mai fraieri ?
14 iul 2011, 13:21
+2
2 comentarii 3 puncte
Pentru astia care sunt de acord cu aceasta lege, adica bai prostilor, aveti idee ca tocmai asta inseamna democratie si libertatea de a alege. Am prieteni in Belgia care au masinile inscrise pe Luxemburg, evident pentru ca e mai iefin. Oare statul belgian nu stie asta cat timp o mare parte din posesorii auto o fac?
14 iul 2011, 13:19
+2
10 comentarii 6 puncte
sa dea naiba in tariceanu si-n toata familia lui frantuzeasca ca de la el a inceput toata porcaria!
14 iul 2011, 13:26
+1
18 comentarii 37 puncte
mi-ai luat cuvantul din gura, asta vroiam sa scriu, ordinaru ala a luat spaga milioane,daca vor da astia legea asta cu 90 de zile cu siguranta toti posesorii de masini inmatriculate in BG vor face miting, eu o sa fiu in fruntea lor, eu sunt din Alexandria si aici politistii au masini inscrise pe bulgaria, credetima ca nu o sa convina la nimeni, aici va ajunge cutitul la os, de nu le-as da ciumegi pe cap pana devin legume, mortii si rasa lor ca au distrus frumusete de tara ce era.
14 iul 2011, 13:46
+1
1 comentarii 5 puncte
Fratilor sincer citesc si ma mir de natia noastra! Noi nu vom fii uniti si nu vom rezolva ceva niciodata! Noi in loc sa nu fim de acord cu toate taxele imense pentru o tara ca Romania in care cu 1000 de lei pe luna nu reusesti decat sa supravietuiesti vad ca vin baietii destepti si incearca sa le impuna ce sa faca cu banii celor care s-au saturat sa fie furati , fratilor nu va inteleg de ce sa tot platesti tot ce iti cere guvernul cand e foarte clar ca nici 10% din toate taxele nu sunt folosite pentru ceea ce cer! Nu stiu cand ne vom trezii odata la realitate! Desteapta-te romane!
14 iul 2011, 13:27
+5
22 comentarii 3 puncte
Numa sa ne faca sa dam bani la statu Roman,pardon in buzunarele la porcii aia din palat!!
14 iul 2011, 13:38
+2
7 comentarii 11 puncte
singura solutie e sa iesim in strada ,alta cale da ai opri pe nemernici astia nu este ,puteau sa ia initiativa de la bulgari si omul renunta de buna voie sa se duca in bulgaria cu masina sa o inmatriculeze ,,,guvernul romaniei ,o adunatura de ratati care traiesc ca niste trantori pe spatele nostru
14 iul 2011, 13:41
+1
12 comentarii 41 puncte
sunt total de acord cu noul proiect de lege. de obicei toti care au masinile inmatriculate in bulgaria sunt amarati care umbla si fara asigurare , rovineta . Sa ii dea afara pe toti. Pe de alta parte nu sunt de acort cu taxele imense la inmatriculare. Sa le faca cat sunt in bulgaria ( prima inmatriculare ,impozit) si dupa sa numai circule masini de Bulgaria in Romania. Numai tigani am vazut cu masini de bulgaria, opeluri luate din Anglia, inscrise in bulgaria . Ei merg fara carnet , asigurare. Am un caz fix la mine in cartier , el nu stie sa isi scrie numele dar conduce masina evident cu nr de bulgaria. asta nu e siguranta , nu poti sa iti lasi copiii pe afara din cauza unor idioti care nici macar nu au ce cauta in civilizatie.
14 iul 2011, 13:52
-1
125 comentarii 94 puncte
Poate in zona ta s-a nimerit ca tiganii si amaratii sa aibe nr de bulgaria. Eu de exemplu am nr de bulgaria si nu sunt nici una nici alta, si cunosc multe persoane normale cu nr de bulgaria. Am ales sa pun numere de bulgaria pentru ca pur si simplu........am fost obligat!! Iar cei ce au masini cu motor 1.4 - 1.6 sa se abtina de la comentarii gen:"vrei motor mare,platesti" , ca nu suntem curiosi. Pe scurt, platesti o taxa aberanta de mii de euro la romani, esti fraier, platesti 600 euro la bulgari, esti destept ;)
14 iul 2011, 14:09
+3
13 comentarii 12 puncte
MOARTE LUI BASESCU,BOC,BORBELY! frate ma jur ca mi-as dorii sa particip la o a3-a revolutie:| cu fraierii astia nu se poate traii, deja am ajuns sa fim ca niste catsei in lesa! nu le putem permite sa ne omoare cu zile. hai sa facem ceva, mai bine ca in '89 cum spunea cineva mai sus. (nu dati cu scuipat ca inseamna ca sunteti pupincuristi lui boc,basescu,borbely si aveti o masina mica luta in leasing) eu am 18 ani, la 18 ani ce as putea conduce? nici macar o dacie? poate vreau si eu ceva mai dragut... dar... na.. nu mai avem nici un drept.
14 iul 2011, 13:53
+4
20 comentarii 5 puncte
eu cred ca nu are nici o sansa prostia asta de lege care vor sa o bage.nu poti sa faci legea asta numai pt masinile inmatriculate pe BG pentru ca ar fi discriminare.ar trebui sa o faca pt toate masinile inmatriculate in oricare dintre statele din UE.si asa ceva iar nu poate fi posibil.
14 iul 2011, 14:04
+3
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Dacă se stabileşte această lege, vor fi într-un conflict cât se poate de evident cu legile UE! Va deveni o discriminare pe faţă! Spunea cineva mai sus că în caz de te loveşte cineva cu numere de BG, ai încurcat-o pentru că nu vei fi despăgubit... Greşit! Orice asigurator dintr-un stat membru UE sau orice altă ţară, trebuie să aibă un omolog în fiecare ţară (un fel de ambasadă, daca doriţi) Că asigurarea nu este plătită, este problema a doua şi asta ţi se poate întâmpla şi cu un "gospodar" cu maşina înmatriculată în România!
14 iul 2011, 14:08
+4
3 comentarii 0 puncte
in olanda daca ai rezidenta si te prinde cu masina inmatriculata in alta tara iti iei amenda taxa de inmatriculare . cum pot verifica tipul de sedere? simplu dupa vigneta
14 iul 2011, 14:09
-2
501 comentarii 1117 puncte
Pai si daca eu stau vreo luna aici dupaia plec in bulgaria si tot asa tot timpul anului si iau rovigneta pe tot anul ca sa nu cumpar de 15 ori ?...
14 iul 2011, 14:15
+1
24 comentarii 9 puncte
P.S. "in Olanda cetatenii au salarii normale si taxe normale de asemenea" ... Ai uitat sa specifici asta . Articolul nu se refera la Olanda .
14 iul 2011, 22:56
+1
1 comentarii 2 puncte
Nu disperati, acest proiect de lege nu va fi adoptat niciodata deoarece violeaza dreptul la libera circulatie si discrimineaza o tara membra UE, adica Bulgaria. In cazul in care vor fi destul de inchisi la minte sa-l adopte vor fi sanctionati drastic de catre Uniunea Europeana si in plus vor pierde iarasi o gramada de procese intentate de catre posesorii de masini inmatriculate in BG.
14 iul 2011, 14:15
+2
6 comentarii 9 puncte
N-o sa se intample chestia asta! Daca ar obliga toti posesorii de masini inmatriculate pe BG sa circule maxim 90 de zile,ce-or sa faca cu cei ale caror masini sunt inscrise oriunde altundeva in U.E.? O sa le impuna sa circule 90 de zile? Nu cred...
14 iul 2011, 14:16
+3
4 comentarii 6 puncte
MAI NOU SE POATE FACE REZIDENTA IN BULGARIA ASA CA NU PREA AU CE SA FACA !!!!!!!!!!
14 iul 2011, 14:42
+1
3 comentarii 0 puncte
cine are buletin de bulgaria nu o sa aiba nici o problema sa circule liber oricat si oriunde
14 iul 2011, 14:43
+2
59 comentarii 14 puncte
se gaseste o portita si pentru legea asta daca o dau ei!!!parerea mea e sa stam sa asteptam sa scoata la rampa ceva si apoi rezidenta in bulgaria si iar papa p.la!!!!
14 iul 2011, 16:01
0
3 comentarii 0 puncte
oricum legea exista deja in codul rutier la art 15 : Art. 15. - (1) Persoanele care domiciliaza sau îsi stabilesc domiciliul ori resedinta în România si detin autovehicule ori remorci înmatriculate în alte state sunt obligate ca în termen de 90 de zile sa le înmatriculeze în circulatie în România.
14 iul 2011, 14:50
0
14 comentarii 14 puncte
si cum poate dovedi ca am deja 90 de zile?
14 iul 2011, 15:56
0
29 comentarii 40 puncte
rovigneta
14 iul 2011, 23:56
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
pai si daca iau pe un an ca tranzitez TARA ? ce fac ?
15 iul 2011, 01:09
0
29 comentarii 40 puncte
rovigneta
15 iul 2011, 09:37
-1
29 comentarii 40 puncte
Persoanele care au masini cu nr. de BG nu sunt propietarii oficiali , adica in acte...propietarii sunt in continuare straini de Romania deci...legea nu are putere in acest fel
14 iul 2011, 23:55
0
10 comentarii 6 puncte
verbul DETIN e toata cheia! Eu nu DETIN masina de bg ci doar o folosesc. Nu e proprietate personala. Deci legea nu se aplica!
15 iul 2011, 10:33
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »