Viteza maxima inscrisa in bord este egala cu zero. La mai toate masinile este mult mare notatia maxima din bord, fata de ce pot ele din datele datele tehnice.
202 Km/h e viteza specificata de producator cu masina goala, mergand pe drum drept, fara vant. Atat poate trage motorul, in treapta a 6a, in aceste conditii, cand urca undeva pe la max 6000 rpm. Daca mergi la vale cu masina goala, si ai si vant din spate (cat noroc!) ai sanse sa depasesti si 210 cu ea, sunt sigur ca are cutia de viteze construita in asa fel incat la 6550 rpm, la rosu, sa prinda poate si mai bine de 220.
Eu am un Yaris 2010 de 1.3 benzina, 101 cai si producatorul zice ca prinde 175 Km/h. Eu am prins 188 Km/h, singur in masina si fara bagaje, pe autostrada Transilvania. Conditiile de drum erau bune si mergeam si in coborare usoara, pe asfalt de treaba. Orice masina poate un pic mai mult decat cifra oficiala.
Viteza in coborare este complet irelevanta, LOL si nu tine de datele tehnice ale masinii,ci de fizica elementara!
Logic ca in panta va merge un pic mai tare, dar este irelevant pt. caracteristicile tehnice reale.
Daca o sa te concentrezi putin si o sa citesti mai atent ce am scris, o sa iti dai seama ca ai scris exact ce am scris si eu. Daca era relevanta, producatorul o spunea oficial, dar pentru ca se tine cont de conditii normale, asa cum am zis, se masoara viteza pe drum drept, in functie de cat poate motorul, nu de cat trage gravitatia. Daca ti se pare ca ai descoperit roata cu comentariul pe care l-ai scris, felicitari! Meriti o bomboana.
Ia mai citeste-ti o data textul. Ai zis "orice masina poate mai mult". Nu masina poate :)!
Daca ea merge mai cu vit. mai mare in panta, acest lucru nu se datoreaza ei, deci nu ea "poate" :).
avea anvelope pe 20 inchi si cred ca de fapt aveam 110 nu 200........masina era de test drive de la toyota,avea 15.000 km,deci nu avea nimic schimbat atat arata pe bord,intr-adevar dupa ce o tinusem cu pedala jos ceva timp....dar trebuie sa fie cineva care sa comenteze aiurea.
260 este viteza pentru modelul de top: cu cel mai performant motor, in cazul nostru, GTC.
Nu zic de OPC, findca la modelul precedent de Astra OPC, sau Vectra OPC ceasurile erau schimbate: aveau acel motiv albastru.
Scrie in bord 260 ca sa reduca costurile de productie. Ce ar insemna daca ar face pentru fiecare masina viteza maxima?
260 km/h este si viteza maxima pe care o suporta masina fara sa dea prea mari semne de slabiciune(gen, incepe sa se "batzaie").
IN CERTIFICAT DACA CITIT BINE SCIRE "VITEZA MAXIMA DE SIGURANTA".
ASTA ESTE VITEZA MAXIMA LA CARE MASINA FUNCTIONEAZA PERFECT, TOATE SISTEMELE FUCTIONEAZA PERFECT, MOTORUL RULEAZA PERFECT... DIN MOMENT CE AI TRECUT DE ACEA VITEZA TE SUPUI ANUMITOR RISCURI, ADICA SA ITI CEDEZE ANUMITE LUCRURI:"DIRECTIE PNEURI MOTOR SISTEME HIDRAULICE FRANI ETC". MASINA E POSIBIL SA MEARGA CU 260 SAU CU 240 DAR CU RISCURI
ASTA E VALABIL PENTRU TOATE AUTOVEHICULELE. DE AIA LE PUNE IN BORD IN PLUS.
EU AM UN OPEL ASTRA DIN 2002. VITEZA MAXIMA DE SIGURANTA CCA 190 SI CHIAR ACUM 2 SAPTAMANI AM DUS-O IN 205.
BAFTA
26.800 euro...ma gandesc la cateva modele pe care le poti cumpara la aceeasi suma, dotari asemanatoare, clasa diferite pana in 50.000 kilometri..mb e 220, 520 d, 320 d, audi a4 chiar si insignia..parca e destul de tentant, nu?
03 aug 2011, 14:58
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
la 50.000 km o masina adusa de prin germania sau austria e incredibil de uzata, nu?dai 27.000 euro pe un hatch 1.4 benzina, cand poti sa iti un e clas la kilometrii de mai sus si o sa fie superior in orice aspect..
da bine ca la 50.000 kilometri o masina condusa pe drumuri excelente fara gropi si fara praf e uzata,daca ar fi asa ar da lovitura producatorii de masini, la 60.000 km sa le schimbe toata lumea
Sau mai pun vreo 2000 si-mi iau Ford Mondeo Titanium(full-varian ta sportiva) NOU, cu motor de 2,2 tdci si 200 de cai.
Care este net superior la toate capitolele:confort, performante, dotari, spatiu interior, tinuta de drum, chiar si consum sau design.
colegi de forum, omul se referea strict la pret, dotari, optionale, motorizare pentru o masina 100% noua - "din magazin" *****-ar zice - nu ca n-ar fi asa cum zic unii ca la 50mii de km folosita intr-o tara civilizata sau chiar si aici, pt ca sunt si unii care au grija maxima de masina, dar mai exista si factori care o trag in jos fata de alte tari chiar daca nu o rupi in gropi, gen benzina proasta, etc... Chiar asa este, o masina pana in x km folosita cum trebuie este "noua", dar nu despre asta este vorba in articol... asa exemple sunt infinite... poti sa iti iei doua opc-uri daca tot vorbim de opel astra (opc - astra h) sau aproape doua civic typeR...dar articolul ramane la masina noua 0km...
@rs4ever
Mai sunt si cateva persoane carora nu le plac masinile alea si prefera ceva mai ,,friendly".
Eu zic ca a facut o alegere buna,opel este o masina fiabila ce isi merita banii.
Un singur lucru nu prea imi place: motorul 1.4 turbo...
Cam micut pt turbo (fiabilitate putin mai scazuta zic eu)
Parerea mea!
Casa de piatra si felicitari inca o data!
ceva mai"friendly"..era golful 6, honda civic(o masina incredibila), noul focus..cred ca erau variante mai bune de a sparge 27.000 euro, nu neaparat clasele mari, dar destule..p.s. cam publicitar totusi articolul.
este un pret destul de mare ptr un opel astra! la aproape 27k euro, mai pui putin si-ti iei chiar passat. ft frumoasa masina dar... la pretul asta nu se merita
Eu iubesc marca Opel, fiind prima magina pe care am avut-o, dar niciodata n-o sa dau 26.000 pe unul. La banii aia imi iau ori ceva mai mare, gen Insignia ori BMW diesel, si atunci e alta mancare de peste.
Da intradevar frumos articolul , frumoasa masina dar cu foarte multe defecte ! Ex : senzoru de la pedala de frana , pilotul automat , etrierii , vasu de expansiune si nu in ultimul rand softul masinii ! Eu am o astfel de masina 2.0 cdti 160 de cai cutie automata si nici dupa 1 an nu au gasit un soft capabil ca iarna sa nu mai tremure acu ca naiba ! Si nu numai eu sunt o gramada de colegii cu acest tip de masina care regreta alegerea facuta .In rest ca design este foarte frumoasa , nimic de reprosat dar sunt prea multe probleme care pana acum trebuiau sa le gaseasca rezolvare !
imi iau minusuri pentru ca am intrebat daca lucreza la opel?omul a zis"Si nu numai eu sunt o gramada de colegii cu acest tip de masina care regreta alegerea facuta" asa ca m'am gandit ca poate lucreaza la opel.
AI nimerit tu , o masina cu defecte, eu am 5.000 de km si n-am nimic, nici senzori n-au nimic, nici arcu de la ambreiaj , nici etriere, cu pilotu n-am avut absolut nici o problema , nici vasu' de expansiune, slava cerului eu pana acum n-am avut absolut nici o problema. Spire tu esti de pe clubopel?.
Fain articol, fain Opelul, chiar de vis.
OFF: Este un Logan verde fosforescent la 'Pozele utilizatorilor', ar trebui facut CLAR un articol despre acesta. Mersi.
si a mea zice ca prinde vreo 162 si i-am dat cel mai mult putin peste 170, mergand toata autostrada soarelui cu viteza asta, nu a prins mai mult:D. toate masinile au mai mult in bord banuiesc ca pentru motoarele varf de gama este nevoie, si ca sa nu le mai schimbe pentru fiecare motorizare le-au lasat standard la toate:)
Vreau sa zic in primul rand Casa de piatra !! si Stima si respect ptr postul facut si video`ul oferit !!Daca stiam dadeam prima oara drumul la video si citeam articolul dar totusi e o relatare fabuloasa ..respect baietii !
Viteza care o anunta producatorul ... vrajeli :))
Am un hyundai accenet model 2006 in carte scrie 170 ... da de unde am luat 190 si mai mergea ... 190 pe la 6000 si ceva de ture :D
Vitezometrul masinii are o anumita eroare din fabrica, la orice masina. Asa ca mai scade putin si ajungi la viteza reala. Daca erai si intr-o panta, atunci clar ca n-are nicio treaba.
Vezi cat poate pe drum drept si cu viteza masurata de GPS. Atunci vei fi un campion daca vei reusi o diferenta asa de mare fata de ce zice producatorul.
ai perfecta dreptate :) tot respectul
si apropo eram in panta si cu acel putin noroc ca am avut si vant destul de puternic din spate :))
Eh oricum pt micutzu meu de 1.4 e ceva :))
Cei drept 16 valve dar totusi 1,4 :))
Noua Octavia RS : Benzina 2.0l / 147kW / 200CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 26.409,52 euro
Parca as alege asa ceva , motor 2 litri , cutie automata , masina mai mare , voi ce parere aveti ?
nu stiu daca ti-ai dat seama dar Opel Astra J face parte , deci FACE PARTE, din clasa COMPACT, Passatul il poti compara cu Insignia de la opel cat vrei tu ... dar ma indoiesc sa aibe aceeasi tinuta de drum.
Nu stiu exact de unde-ai tras tu concluzia, ca nu pot intelege, dar asa sunteti toti de pe 4tuning clar vazatori... stii ideea e ca la un motor de 1.4 platesti mai putin impozit, consuma mai putin( daca vrei benzina). si lasama cu golf sau octavia rs au acelasi bord de ani de zile. Mai vorbeau de dacia c-are acelasi bord si la solenza si la logan si la duster, dar golfu ? sau octavia. Asa pot spune si eu de ce sa nu-ti iei BMW cu 26 .000 euro se pisa pe octavia si golfu vostru. sau eventual un 4x4 Toyota Rav4 .
Mie mi se pare golf mult peste astra , dar sa fie cum zici tu . La 26 000 golf iti ofera 235 cp si tu zici ca e mai bine 140 cp pt ca e impozitul mai mic ? SUPER TARE :D Atunci iti iei un golf la 140 cp si ai impozit mic . Ai o logica zici ca esti Einstein .
ba desteptule , lasa masina din articol.
Ca , na posesoru a dat muulti bani aiurea,Acum spunemi ce-ti ofer un motor 1.4 TSI golf? fatza de un 1.4T de astra? Aceleasi dotari/:)? fix **** pt ca tsi-ul are 122 cp si costa si mai mult iar astra 1.4 are 140 si costa mai putin repet aceleasi dotari, si serios vorbind astra e net superioara la design exterior interior fata de golf, scutiti-ma. SI da in banii aia iti poti lua altceva , dar ma refeream strict la motor 1.4 golf vs astra . uitativa la orice articol legat de golf vs astra astra il f*te pe golf , si-am incheiat.
Ideea e ca nici eu n-as da 26.ooo pe un astra de 1.4 sincer! Eu cand am ales masina am avut in vedere golf ,astra si bravo, si la Motor 1.4 si golf si astra golful imi oferea 122 cp , iar astra 140 iar cu aceleasi dotari care le vroiam pe amabele masini golful ma costa cu muult mai mult decat astra si mi-a convenit sa dau 14.000 pe o astra cat de cat dotata decat pe un golf chel sincer... tu ce-ai fi facut? ai fi ales golfu nuu?... iar Fiatu mi-a placut motor de 150 cp , daar in banii care-i avea eu nu putem pune pe el ce-mi placea , asa c-a iesit din discutie .:D
De data asta sunt de acord cu tine . Degeaba iti iei o masina daca nu ii poti pune ce optiuni iti doresti . Felicitari pt alegerea facuta si multi km fara probleme ;)
Frumos articol. Casa de piatra!
Cat despre cei ce comenteaza, nu puteti sa va bucurati si voi de articol, stim si noi variantele... omu si-a luat ce i-a placut, pe banii vostri o sa va cumparati ce va place!
SI nu , nu cred ca masina asta chiar a costat atat ,ori posesorul ei nu a stiu sa-si faca un bine si sa profite de reducerea de 18% pe care ti-o face dealerul daca te faci si membru ACR,si cele 3 vouchere, anyway ca exemplu eu trebuia sa dau pe masina 19.000 euro si cu reduceri cu etc am dat 14.000 ... ! masina e super si trage frumos, nimic de reprosat pana acum . SI nu mai comparati clasa compact cu clasa medie-High gen merceles bmw.
Cred ca nimeni nu stie ca exista Fiat Bravo ...:) verificati optionalele prezente din 2007 + preturile practicate...masina nu se compara cu vechile modele, este rentabila, are costuri mai reduse decat toate celelalte si motorizarile sunt mai sprintene. Daca acum in 2011 Opel se lauda cu niste optiuni prezente de atatia ani nu cred ca e asa importanta aparitia noului astra, in afara de aspect nu ma uimeste nimic...