Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are jante pe 20 de inch si scaune ventilate
- Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
- Are jante pe 20 de inch si scaune ventilate
Seria vestilor bune continua - mai mult sau mai putin surprinzator, cu un display central de 13.2 inch. Plus o suspensie adaptiva.
Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de trei ani - inca de la inceputul lui 2019, prima generatie a gamei comercializate de compania Lincoln sub numele de Corsair a primit, de curand, un binemeritat facelift. Anuntata recent - chiar zilele acestea, versiunea imbunatatita a SUV-ului lansat pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q5, BMW X3 sau Mercedes GLC se remarca printr-un nou design la nivelul partii frontale, in timp ce partea din spate a caroseriei cu cinci portiere in echipare a scapat, prin comparatie, fara niciun fel de modificare semnificativa.
Lista atractiilor exterioare se incheie cu jantele restilizate din aliaj - acompaniate de un diametru de pana la 20 de inch, pe cand reteta caracteristica departamentului interior cuprinde inclusiv un display central cu o diagonala mai mare decat inainte, de 13.2 inch. Nu lipsesc insa din peisaj - dimpotriva, nici tapiteria realizata din piele, scaunele ventilate, bancheta cu incalzire, instrumentele de bord digitale, afisajul pe parbriz sau instalatia audio cu 14 difuzoare semnate de specialistii Revel.
Aceeasi noua varianta a modelului vandut sub denumirea de Lincoln Corsair va mai pune la dispozitia cumparatorilor sai - conform oficialilor producatorului american, si o motorizare turbo in patru cilindri, cu o capacitate de 2.0 litri, plus 250 CP. Exista - aparent, si o savoare destinata consumatorilor de PHEV-uri, cu respectivul plug-in hybrid mixand o unitate aspirata de 2.5 litri si un motor electric pentru o putere de pana la 266 de cai, livrata exclusiv rotilor de pe ambele punti prin intermediul unei cutii cu variatie continua, potrivit unui comunicat oferit presei de specialitate.