Fa cunostinta cu cel mai luxos SUV din istoria BMW. El este noul X7!
- BMW a lansat oficial noul X7
- Debuteaza pe piata incepand cu luna martie a anului viitor
- Este disponibil in Europa alaturi de 3 motorizari
Constructorul bavarez de automobile lanseaza oficial noul X7, cel mai mare si luxos SUV din istoria sa. Acesta este oferit standard intr-o configuratie cu sapte locuri si va fi disponibil pe piata incepand cu luna martie a anului viitor.
Dupa o campanie de teasing extrem de lunga, a venit acum momentul ca BMW sa publice primele imagini si informatii oficiale referitoare la noul X7. Acesta este cel mai mare si cel mai luxos SUV din istoria brand-ului bavarez si devine astfel varful de gama in segmentul SUV oferit de acesta.
Noul BMW X7 masoara 5.151 de milimetri in lungime, 2.000 de milimetri in latime, 1.805 milimetri in inaltime iar ampatamentul masoara 3.105 milimetri. Aceasta ultima valoare se traduce in primul rand printr-un spatiu interior generos, suficient pentru sapte pasageri, dar si printr-un portbagaj destul de incapator.
Cu cele trei randuri de scaune in pozitie normala, portbagajul are un volum de incarcare de 326 de litri. Prin rabatarea ultimului rand de scaune, volumul creste la 750 de litri, iar 2.120 de litri se obtin de-abia atunci cand este rabat si cel de-al doilea rand de scaune.
Din punct de vedere estetic, noul X7 este diferit de tot ce am vazut pana acum in gama BMW. Avem o zona frontala dominata la propriu de cea mai mare grila utilizata vreodata de bavarezi, mai multe ornamente cromate, faruri cu LED oferite inca din standard (BMW Laserlight sunt optionale), iar in spate regasim cele doua stopuri unite cu o banda cromata, detaliu estetic intalnit pana acum doar la nava amiral Seria 7.
Producatorul german le pune clientilor la dispozitie mai multe dimensiuni de jante, cele pe 20 de inch fiind standard. Optional se pot alege si jante cu diametrul de 21 sau 22 de inch.
Designul exterior al noului SUV poate fi modificat cu ajutorul liniilor speciale, specifice BMW. Design Pure Excellence vine cu o grila cu elemente din aluminiu, mai multe accesorii cromate sau jante pe 21 de inch. Pentru un aspect mai sportiv exista pachetul M Sport, cu prize de aer mai generoase, jante M de 21 de inch si spoilere fata si spate cu design revizuit.
Este de ajuns o scurta privire la interior pentru a-ti da seama de ce noul X7 este cel mai luxos SUV din istoria BMW. Trecand peste materialele si finisajele demne de segmentul premium, regasim aici un volan multifunctionat imbracat in piele, ceasuri digitale de bord cu display de 12.3 inch, head-up display sau ecran de 12.3 inch pentru sistemul de infotainment cu care pasagerii din fata pot interactiona cu ajutorul controller-ului iDrive, prin gesturi sau vocal, cu ajutorul noului asistent BMW.
Zona centrala a tunelului median gazduieste selectorul de viteze, butonul pentru pornirea/oprirea motorului dar si alte butoane care fac parte din pachetul Driving Experience Control sau care controleaza suspensia pneumatica si modurile dedicate iesirilor in off-road (xSnow, xSand, xGravel si xRocks). Pentru un plus de eleganta, cateva dintre aceste elemente pot fi fabricate din sticla.
Ca tot am pomenit de off-road, trebuie mentionat faptul ca noul SUV al bavarezilor are o garda la sol de 221 mm, unghiul de atac masoara 25 de grade, cel de degajare 22.2 grade, iar masina poate traversa vaduri care masoara pana la 500 de milimetri. In modul Sport, garda la sol se reduce cu 20 de milimetri atunci cand viteza creste peste 138 de km/h, iar cel de la volan poate deasemenea ridica sau cobori garda la sol cu inca 40 de milimetri cu ajutorul butoanelor de pe tunelul median.
Revenind la habitaclu, X7 vine inca din standard cu sistem de climatizare automata pe patru zone, cel cu cinci zone fiind optional. Acesta din urma adauga un panou separat de comanda pentru al treilea rand de scaune. Tot standard este si sistemul audio cu 10 incinte. Contracost, se poate opta pentru sistemele audio premium semnate de Harman Kardon sau de Bowers & Wilkins.
Pentru randul din mijloc, BMW ofera si scaune individuale in locul banchetei standard, iar ultimele locuri dispun inclusiv de suporturi pentru pahare si cotiere.
La fel ca si in cazul exteriorului, pachetul de interior M Sport aduce cateva dotari sportive, inclusiv tapiterie M si volan sport. Deasemenea, clientii au la dispozitie colectia de lux BMW Individual pentru un aer si mai sofisticat.
In Europa, noul BMW X7 este disponibil alaturi de trei motorizari. Singura versiune pe benzina este X7 xDrive40i, cu propulsor de 3.0 litri capabil de 340 de cai putere si 450 Nm cuplu. Alaturi de o transmisie automata cu opt trepte, masina atinge 100 de km/h in 6.1 secunde iar viteza maxima este de 245 de km/h.
De cealalta parte, intrarea in gama motoarelor diesel se face cu X7 xDrive30d. Unitatea de 3.0 litri cu sase cilindri in linie dezvolta in cazul lui 265 de cai si 620 Nm cuplu, suficient pentru o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 7 secunde si un consum mediu declarat de 6.5 - 6.7 litri/100 de kilometri (WLTP convertit in NEDC).
Versiunea europeana de top este X7 M50d, tot cu un motor diesel de 3.0 litri I6, dar care livreaza ambelor punti 400 de cai si 760 Nm cuplu. Acesta face echipa tot cu o transmisie automata cu opt trepte, iar sprintul 0-100 de km/h dureaza in aceste conditii 5.4 secunde. Viteza maxima se opreste la 250 de km/h. X7 M50d dispune standard de un diferential M Sport.
In afara Europei, noul X7 este disponibil si in versiunea xDrive50i. Cu un motor pe benzina V8 de 4.4 litri sub capota, acesta dispune de 462 de cai putere si 650 Nm cuplu si atinge 100 de km/h in 5.4 secunde.
Tehnologiile si sistemele de siguranta de ultima generatie nu lipsesc din oferta SUV-ului bavarez. Standard, acesta propune o gama variata de sisteme, inclusiv Cruise Control cu functie de franare, Collision and Pedestrian Warning cu functia City Braking, monitorizarea unghiului mort, camera video care monitorizeaza starea soferului (disponibila din 2019), Crossing Traffic Warning, Priority Warning, Wrong-Way warning, Emergency Stop sau sistemul Parking Assistant Plus cu Reversing Assistant.
Primul X7 din istoria BMW va fi asamblat la uzina pe care brand-ul din Munchen o detine in Carolina de Sud, SUA, si va fi lansat pe piata incepand cu luna martie a anului viitor.
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €