Masina care concureaza cu Golf 8 s-a lansat si-n Romania. Primii clienti primesc o reducere de peste 5.200 de euro

Masina care concureaza cu Golf 8 s-a lansat si-n Romania. Primii clienti primesc o reducere de peste 5.200 de euro
  • Noul Hyundai i30 Facelift porneste in Romania de la 18.332 de euro
  • Primii clientii vor primi insa o reducere de pana la 5.259 de euro
  • Modelul de baza a fost echipat cu un benzinar de 1.5 litri si 110 CP
Distribuie pe Facebook

Echiparea standard cuprinde inclusiv proiectoare de ceata si sistem de avertizare la schimbarea benzii de circulatie.

Lansata cu surle si trambite in toamna anului 2016, cea mai recenta generatie a compactei Hyundai i30 a primit lunile acestea un binemeritat facelift. Noua masina, care ar fi trebuit sa debuteze in cadrul celebrului Salon Auto International de la Geneva - anulat pe ultima suta de metri din cauza pandemiei de coronavirus - se vinde pe piata din Romania la preturi incepand de la putin peste 18.330 de euro.

Pentru o perioada limitata de timp insa, clientii se vor bucura de o reducere de pana la 5.259 de euro, astfel ca nota minima de achitat incepe de la 13.073 de euro, potrivit informatiilor de pe site-ul importatorului local.

In ceea ce priveste masina primita in schimbul respectivei sume de bani, ei bine... versiunea de baza a noului Hyundai i30 Facelift se bucura in standard inclusiv de lumini de zi cu LED si franare autonoma de urgenta. Fara costuri suplimentare sunt oferite insa si jantele din otel pe 15 inch, aerul conditionat manual, proiectoarele de ceata sau sistemul de avertizare la schimbarea benzii de circulatie, de exemplu.

Acum, daca vine vorba despre motorul ascuns sub capota, varianta entry-level a compactei care ar fi trebuit sa debuteze in cadrul celebrului Salon Auto de la Geneva propune un benzinar aspirat de 1.5 litri si 110 CP.

O transmisie manuala in sase rapoarte si un sistem de tractiune fata completeaza fisa cu specificatii tehnice, versiunea de baza a noului Hyundai i30 Facelift avand astfel nevoie de aproximativ 12.3 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h. Viteza maxima a masinii cu pricina nu depaseste, in schimb, 187 de kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant ramane, momentan, un mare mister.

Gama de motorizari disponibila zilele acestea se incheie cu propulsorul 1.5 T-GDi de 160 CP si tehnologie mild-hybrid pe 48V, comercializat atat in compania unei transmisii manuale in sase rapoarte, cat si a unei cutii 7DCT.

Noul Hyundai i30 Facelift

Noul Hyundai i30 Facelift

Noul Hyundai i30 Facelift

Noul Hyundai i30 Facelift

Noul Hyundai i30 Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Noul Hyundai i30 Facelift
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 3 Iunie 2020