Rivalii din segment nu au nicio sansa. Audi lanseaza noul A7 cu un nivel tehnologic greu de egalat
- Audi a lansat noul A7 Sportback
- Acesta ofera un nivel tehnologic greu de egalat
- Debuteaza in Germania in februarie 2018
Constructorul german de automobile a lansat cu putin timp in urma a doua generatie A7 Sportback. Coupe-ul cu patru usi vine cu un design imbunatatit si cu tehnologie din plin, majoritatea imprumutata de la varful de lance A8.
Dupa un serviciu care s-a intins de-a lungul a sapte ani, prima generatie Audi A7 s-a retras pentru a-i face loc unui model proaspat. Potrivit nemtilor, acesta este intruchiparea perfecta a noului limbaj de design al brand-ului din Ingolstadt, inspirat din conceptul Prologue si intrat in productie odata cu noua limuzina A8.
Din punct de vedere al design-ului, noul A7 propune o grila Singleframe mai lata si mai mare decat a varfului de gama, pentru un aspect mai agresiv, o capota sculptata, celebrul plafon inclinat spre partea din spate, o aripa spate care are rol de frana aerodinamica si care se ridica automat la viteze mai mari de 120 de km/h, si o banda LED care uneste stopurile, al caror joc de lumini este format acum din 13 segmente verticale.
Coupe-ul cu patru usi masoara 4.969 milimetri in lungime, 1.908 mm latime, 1.422 milimetri inaltime si are un ampatament de 2.926 de milimetri. Portbagajul este destul de incapator pentru acest segment si ofera un volum de incarcare de 535 de litri cu bancheta din spate in pozitie normala. Atunci cand aceasta este rabatata, volumul creste semnificativ la 1.390 de litri.
Interiorul este foarte aerisit si ofera mai mult spatiu pentru capul si genunchii pasagerilor din spate. Asa cum spuneam mai sus, majoritatea tehnologiilor de ultima generatie au fost imprumutate de la noul A8, inclusiv celebrul Virtual Cockpit cu display de 12.3 inch, sistemul de infotainment MMI Touch Response cu ecran tactil de 10.1 inch si un alt display de 8.6 inch care serveste drept interfata pentru sistemul de climatizare.
Ramanem la capitolul tehnologie, deoarece trebuie sa trecem in revista calculatorul central, botezat zFAS. Acesta primeste informatii de la 5 radare, cinci camere video, 12 senzori ultrasonici si un scanner laser. Acestea citesc incontinuu mediul inconjurator si coordoneaza cruise control-ul adaptiv sau sistemul de pastrare a benzii de circulatie sau citesc semnele de circulatie.
Printre cele 39 de sisteme de asistenta se numara si posibilitatea de a parca automat masina cu ajutorul unei aplicatii dedicate pentru smartphone. Acest sistem a fost botezat Audi AI si urmeaza sa fie activat in cursul anului 2018.
Fiind unul dintre cele mai sofisticate modele ale brand-ului din Ingolstadt, noul A7 propune o lista de dotari optionale stufoasa. Aceasta include printre altele farurile HD Matrix LED, scaune fata cu masaj, sistem de dispersare a parfumului, un sistem audio Bang & Olufsen sau o trapa panoramica.
Momentan, coupe-ul cu patru usi poate fi comandat numai impreuna cu un propulsor V6 turbo de 3.0 litri, pe benzina. Conform noilor denumiri impuse de Audi, acesta va fi cunoscut drept A7 55 TFSI, si va dezvolta 340 de cai putere si 500 Nm cuplu. Transmisia este una automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte, iar acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 5,3 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 de km/h.
Ulterior, acestei motorizari i se vor alatura mai multe unitati cu 4 si 6 cilindri, diesel si pe benzina. Toate vor beneficia de un sistem de propulsie micro-hibrid care foloseste o baterie Litiu-Ion pentru a inmagazina energie la franare, pe care o va refolosi printr-un alternator/demaror la acceleratii si pornire de pe loc.
Mai mult decat atat, functia de coasting intervine atunci cand soferul nu apasa pedala de acceleratie la viteze intre 55 si maxim 160 de km/h, iar functia Start-Stop se activeaza inca de la 22 de km/h, daca urmeaza un semafor spre exemplu. Datorita acestor functii, consumul poate scadea cu pana la 0,7 litri/100 km.
Noul Audi A7 Sportback va debuta pe piata din Germania in februarie 2018, iar pretul de pornire va fi de 67.800 de euro.
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 €
- Kia carens euro 5b 2015 8350 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw touran diesel 2011 5790 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €