Nemtii si-au facut de cap cu noul A6 Allroad. Super break-ul cu alura de SUV de la Audi a primit motorul de pe RS6 Avant si 1.000 de cai

Nemtii si-au facut de cap cu noul A6 Allroad. Super break-ul cu alura de SUV de la Audi a primit motorul de pe RS6 Avant si 1.000 de cai
  • Nemtii si-au facut de cap cu noul A6 Allroad
  • Super break-ul cu alura de SUV de la Audi a primit motorul de pe RS6 Avant si 1.000 de cai
Distribuie pe Facebook

Printre modificarile operate de specialistii legendarei companii MTM si-a facut loc, mai mult sau mai putin surprinzator, si un roll cage. Instalat de tunerul din Wettstetten chiar in spatele scaunelor fata.

Lansat pe piata in urma cu mai bine de trei ani si jumatate - inca din ultima parte a lui 2019, noul Audi A6 Allroad isi intampina cumparatorii, zilele acestea, intr-o larga varietate de versiuni de configuratii. Printre numeroasele optiuni puse de nemti - la momentul actual, la dispozitia clientilor nu se regaseste, ce este drept, si o varianta RS6, insa persoanele interesate sa exploateze latura sportiva a super break-ului cu alura de SUV ar trebui sa ia notite.

Botezat MTM Safari, urmatorul exemplar se bucura de serviciile unei motorizari V8 cu doua turbine si o capacitate cilindrica de patru litri - modificata de specialistii din Wettstetten pentru o putere de 1.000 CP. Prin urmare - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, promite compania anterior mentionata, in numai 2.9 secunde.

Din meniu nu lipsesc - presupunand ca mai era necesara o astfel de precizare, nici jantele din aliaj cu un diametru de 20 de inch, cu anvelope General Grabber AT3 in dotare, ori portbagajul de la nivelul plafonului, echipat cu lumini aditionale. Aceeasi lista a atractiilor principale cuprinde inclusiv scaune fata de la Recaro si un roll cage montat in locul banchetei spate, extremul Audi A6 Allroad urmand sa ofere senzatii de neuitat doar pentru doua persoane.

MTM Safari

Distribuie pe Facebook
mai multe