Britanicii au testat noua masina construita in Romania. "Ar trebui s-o iei in considerare"

Britanicii au testat noua masina construita in Romania. "Ar trebui s-o iei in considerare"
  • Noul Ford Puma porneste in Romania de la 20.300 de euro
  • Versiunea de baza ofera un benzinar cu 125 CP sub capota
  • Meniul standard este unul extrem de bogat si cuprinzator
Distribuie pe Facebook

Pe piata locala, preturile de vanzare pornesc de la doar 20.300 de euro. Sub capota versiunii de baza, o motorizare cu numai trei cilindri in linie si capacitatea de un litru dezvolta 125 de cai putere.

Dezvelita oficial chiar in toamna anului trecut, cu ocazia defunctului Salon Auto International de la Frankfurt, cea de-a doua generatie a modelului Ford Puma a fost proiectata pentru a concura impotriva unor nume precum Volkswagen T-Cross si Peugeot 2008. Productia masinii de clasa subcompacta se deruleaza, dupa cum precizam inclusiv anterior, in Romania, la uzina companiei de la Craiova.

Pe piata locala, preturile de vanzare pornesc de la doar 20.300 de euro, cu versiunea de baza gazduind in compartimentul motor un benzinar turbo cu numai trei cilindri in linie si capacitatea de un litru, ce dezvolta 125 de cai putere. Livrarea valorilor maxime se face exclusiv catre rotile de pe puntea fata...

... printr-o cutie manuala cu sase rapoarte. In ceea ce priveste dotarea standard, blocurile optice cu tehnologie LED, jantele din aliaj pe 17 inch, dar si aerul conditionat cu reglare manuala, senzorii de parcare spate, display-ul central cu diagonala de opt inch, incarcarea wireless a telefonului mobil ori scaunele fata cu masaj, de exemplu, sunt oferite fara niciun fel de costuri suplimentare.

Vopseaua metalizata si tapiteria din piele, in schimb, se regasesc pe lista echipamentelor optionale. Situatie valabila si atunci cand vine vorba despre plafonul de culoare neagra sau argintie, de instrumentele de bord digitale si configurabile, trapa panoramica cu actionare electrica etc.

Totodata, cea de-a doua generatie a modelului Ford Puma mai poate fi comandata si alaturi de un sistem de propulsie micro-hibrid, cu 125 ori 155 de cai putere sub capota. In perioada urmatoare de timp, masina de clasa subcompacta dezvelita oficial cu ocazia defunctului Salon Auto International de la Frankfurt si construita in Romania, la uzina companiei din Craiova, va primi si un propulsor diesel.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 27 Martie 2020