Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!
Cum deschizi ochii, este imposibil sa nu vezi cel putin un BMW ursulet pe strazile de la noi. Fie ca il vezi la curse, facand cerculete, sau pe strada, venind de la piata, ursul E30 este o masina comuna dupa care nu mai intoarce nimeni capul. Insa ...
Distribuie pe Facebook

Tocmai de aceea, Andu a vrut sa faca ceva in aceasta privinta. A reusit sa dea nastere unei masini unice, mai exact un BMW ursulet modificat, dupa care intoarce capul si cel mai pretentios iubitor de tuning.

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!


Masina este un E30 cu motor 2,5 de 174cp.  Mai rar vezi un urs 325 cu tractiune integrala permanenta. Si mai rar vezi unul modificat asa de frumos la exterior si interior. Andu, membru 4Speed Squad, a vrut sa-si faca o masina pe placul sau, care sa imbine utilitatea cu tuningul si stylingul. Intamplator, a reusit o combinatie de succes. Sunt multi ursuleti in libertate, dar pe cei modificati cu succes ii numeri pe degetele de la un picior de gaina. Am reusit sa fotografiem unul din ei.

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!


In primul rand, masina iti atrage privirea prin vopseaua cameleon albastru-violet. Abia dupa aia observi si body-kitul Seidl format din bara fata, bara spate si pragurile laterale. Tot de la Seidl sunt si eleronul de pe luneta si pleoapa din fata. La un asa body-kit se cer niste jante pe masura. Adio celor pe 15'' din fabrica bavareza, bun venit celor de la Azev pe 17'', incaltate cu anvelope Good Year Eagle f1  215/45 pe fata si 245/40 pe spate. 

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Farurile In Pro cu angel eyes transforma acest urs intr-un BMW adevarat. Asa zice lumea prin targ - "daca nu ai angel-eyes, nu ai BMW". Stopurile spate sunt custom made, iar oglinzile laterale sunt de la FK, model Carbon Look. Pentru a termina exteriorul, doua tobe de esapament din carbon de la Simoni Racing tresar din spoilerul spate, gata de atac.

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

In materie de tuning, prima modificare a fost CIP-ul de la Rieger. Evacuarea este completa din inox, Borla, cu galeria de evacuare individuala Super Sprint. Filtrul de aer este unul conic, BMW Carbon. Pentru o mai buna stabilitate si cresterea vitezei in viraje au fost montate doua bare anti-apropiere intre amortizoarele fata si cele spate. Suspensia este complet sport, reglabila - arcurile sunt HR, iar amortizoarele sunt Koni. Pana acum, toate bune ... Avem suspensie sport, rigida si avem si motor modificat. Ce mai lipseste? Frane pe masura ... Discurile de frana sunt ventilate si perforate pentru o mai buna aerisire si racire, de la Zimmermann.

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Cu asta am incheiat capitolul tuning si modificari mecanice. Nu ne dam seama ce ar mai putea lipsi de la un astfel de tuning ... Poate la motor, pe viitor, se gaseste loc pentru un compresor sau o turbina, sa treaca masina de 250 de cp. Sau, de ce nu, pur si simplu un motor M de la Motorsport. Andu ne-a mai facut surprize, ne asteptam la orice .

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

In interior, pasagerii sunt imbratisati de doua scaune sport Simoni Racing. Nu numai ca esti in siguranta, ai suport lateral si centuri in 4 puncte. Dar mai si arata bine si ai impresia ca esti intr-un bolid de la WRC. Aceeasi senzatie ti-o dau si ceasurile cu lumina albastra ce arata temperatura apei si presiunea uleiului. La viteze mari si turatii inalte este bine de stiut parametrii motorului. Husa schimbatorului de viteze si tapiseria plafonului sunt de la Simoni Racing, volanul Sparco si pedalierul de aluminiu. 

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!

Bancheta spate este de la un BMW E46, cu cotiera, doua generatii mai nou. Dar se pare ca s-a potrivit si pe "nepot". Sistemul audio este Kenwood, incepand cu unitatea centrala, motorizata, cu DVD Player, 4 boxe Kenwood si 3 subwoofere de cate 400 W rms, amplificate de statii Kenwood.

Ursul pacalit de ... BMW-ul Cameleon!


Cam asta a fost povestea ursului din 4Speed Squad. Multe modificari la exterior, interior si motor. Tocmai de aia ne-a si placut, tocmai de aia a si luat premiul pentru Best Exterior la "Cora 4Tuning Days". Un BMW frumos si reusit. Andu mai are un serie 3 din 2006, care deja a dobandit un bodykit Rieger si un sistem audio profesional. Deocamdata ne-am multumit cu ursul cameleon, dar abia asteptam sa vedem daca noua generatie va fi mai frumoasa decat BMW-ul "old-school" de aici.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (32) Poze BMW E30 Cameleon
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 29 Octombrie 2009