4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > de ce in 2500-3000rpm mi se ap...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce in 2500-3000rpm mi se aprinde engen eror si scade din putere???

Salut,Am un golf 4 tdi 101din  2004 cod motor axr,cand merg cu el la drum lung si ii dau 2500-3000rpm mi se aprinde engen eror , ii scade din putere si ma lasa un pic pe spate mentionez ca turbo l-am schimbat cu unu de pe bora 130cp, pt ca am crezut ca turbo e problema , mai mentionez faptu ca golfu l-am folosit in taxi si a functionat si la relanti,           

 l-am dus la un electrician si a depistat ca turbo nu intra in functiune sau intra cu intarziere , am verificat si electrovalvele si vacumu sunt bune, pompa din rezervor imi face galagie nu stiu daca asta ii cauza.!!!

 

ajutati-ma va rog  si pe mine cu niste sfaturi, multumesc
A intrebat bogdy.dragos (170 puncte) acum 10 ani in categoria Electrice

editat de bogdy.dragos acum 10 ani

Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Limitare puterii la anumite turatii sau limitarea turatiilor inseamna limp-mode,este un mod de protectie inpus de ecu.
Un Log in mers iti va oferi raspunsul exact,pompa din rezervor trebuie sa bazaie,nu sa faca galagie(depinde ce intelegi prin galagie).
Turbina noua a fost reglata corespunzator?

Comentarii:

A comentat bogdy.dragos (170 puncte) acum 10 ani salut!da turbina a fost reglata corespunzator , numa treaba asta imi facea si cu turbo vechi , cand spun ca face galagie ma refer ca ii pe duca pompa din rezervor, multumesc ......
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani Trebuie reglata geometria la turbina deoarece debitul de aer e mult mai mare la motorul ASZ de 130cp. In plus, conform datelor producatorului, turbina care ai montat-o nu este compatibila cu motorul tau. Nu are treaba ca masina a functionat la relanti.
Cea mai mare gresala este ca te-ai dus la ELECTRICIAN. Cand ai asemenea probleme te duci la ELECTRONIST sa iti faca diagnoza la motor si in functie de codurile de eroare rezolvi problema
0 voturi
A raspuns bogdy.dragos (170 puncte) acum 10 ani da inteleg ,am puso la test in mers si problema ii ca nu merge turbo ,masina merge ca si cum ar fi SDI , NU INTRA TURBO IN FUNCTIUNE , de tras trage da nu merege turbo si m-am gandit ca poate ii pompa din rezervor ca nu baga destul combustibil cu presiune si calculatoru da ceva erori pe acolo...