4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Buna,am un ford mondeo mk3 mot...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Buna,am un ford mondeo mk3 motor 2.0 tddi.Daca stie cineva sa-mi spuna de ce nu trece de 2500 rot ?

Am un Ford Mondeo cu motor de 2000, din 2001 TDDI de 115 cai la care am schimbat furtunul de la intercooler si intercoolerul ca erau sparte si cele trei furtunase de vacum care merg la electrovalve ,ca erau si ele coapte.Daca pina acum nu tragea deloc , acum trage bine pna 2000 rot dupa care se balbaie ,iar la drum intins nu trece de 120/h.Am facut o diagnoza si arata eroare cod 0148 si 0149 ,iar mecanicul a spus ca ar fi problema cu pompa de alimentare.Ce as vrea sa stiu e ,daca este vreun filtru inaintea pompei de motorina ,sau daca are pompa de motorina vreun filtru si unde este?Si daca stie cineva semnificatia celor doua coduri ceva mai precis.Multumesc.
A intrebat simicristi (880 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

16 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani schimba filtrul de motorina si verifica pompa de langa rezervor(nu din rezervor ci langa el). Daca nu isi revine, e dusa pompa

Comentarii:

A comentat anutei.ciprian (110 puncte) acum 5 ani Ce rol are pompa de langa rezervor?
A comentat Ionicavag (230 puncte) acum 5 ani

editat de Ionicavag acum 5 ani

Buna am un ford mondeo an 2002 motor 2000 tddi nu trage deloc pana pe la 70km/h in treapta 4 de la 75km/h se simte ca trage ceva mai bine dar nu suficient cat ar fi normal nu trece mai mult de 120km/h ce ar putea sa aiba nu scoate fum porneste bine va rog 0724893060
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani filtrul de motorina din fata ,e nou.
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani cum sa verific pompa ?

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani o alimentezi cu curent de la baterie si vezi daca merge
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Nu intotdeauna un filtru nou e si bun.Verifica ultimul furtun de tur de la filtru si pana la pompa de injectie.Se monteaza un furtun transparent.Daca ai aer,verifici conductele de tur,prinderile lor,precum si presiunea care o face pompa din rezervor(scoti turul din pompa de injectie si masori acolo).Daca este mai mica decat necesarul,atunci ori ai aer,ori pompa din rezervor cu probleme(poate fi sorbul pompei).
0149 se refera la nealinierea pompei de injectie,rezolva intai cea de mai sus(posibil sa o rezolve automat si pe cea cu alinierea).
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani Am sa incerc sa vad presiunea la pompa de injectie.Mai ceva am uitat sa mentionez, pompa de linga rezervor face un tiuit destul de tare (se aude de linga masina)am ascultat la alt Ford identc si nu se aude deloc.Vroiam sa stiu si daca mai are vreun filtru inainte de pompa de linga rezervor ,pt. ca fostul proprietar obisnuia sa mai bage si motorina de ocazie .Sorbul are sita ?Mersi mult de sfaturi si astept raspuns la intrebarea de mai sus.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Da,sorbul din rezervor are sita.2 filtre nu poti avea decat daca a fost montat unul auxiliar(nu cred ca e posibil,am intalnit la un diesel care manca motorina de vapor).Curata sorbul,verifica si pompa sa nu aiba mizerie si verifica presiunea de intrare in pompa de injectie(furtun de tur care vine din rezervor).
A comentat blck (100 puncte) acum 9 ani Salut!ai aflat de ce se auzea tiuitul de la pompa?eu am schimbat o cu una noua si face la fel.plus ca aseara am zis ca nu mai ajung cu ea acasa.lasa mi te rog un raspuns daca ai rezolvat.sunt plecat din tara si mi ar fi de mare folos ajutorul tau.multumesc
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani mersi ,acum merg sa vad cum ajung la sorb sa-l curat.
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani prin gaura de sub bancheta ajung la sorb?cum o sa-l scot ca e mai mare decat gaura de sub bancheta?astept sugestii,nu ma pricep...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani E incadrat in pompa,arata ca o sita.Se scoate prin gaura de la pompa o data cu aceasta,o sa iti fie greu la capac(se descafe foarte greu).Atentie la sonda litrometrica cand scoti ansamblul pompei sa nu indoi tija de la plutitor.
0 voturi
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 10 ani din cate stiu eu sorbu face parte din corpul pompei, scoateo linistit trebuie sa iasa
0 voturi
A raspuns simicristi (880 puncte) acum 10 ani Ok o sa incerc maine ,nu am mai desfacut la Ford , doar la Logan benzinar si Vw polo ,dar pare sa fie la fel.Deci pompa e in rezervor ,atunci ce este sub masina ,e ceva rotund ca o bobina de electromotor ?
0 voturi
A raspuns BiliBili (520 puncte) acum 8 ani salut!nu te lua dupa mecanici, fiecare i-si  da cu presupusu,problema este de la furtunasele de vacum nu sunt bagate bine[inverseazale intre ele]
0 voturi
A raspuns vasilemecanicu (140 puncte) acum 8 ani am si eu un ford mondeo mk3 si am avut probleme cu el la fel cum spui ,dar la mine a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu pina nu a mai pornit deloc. cu siguranta exista in jurul sorbului o sita care trebuie verificata, se depune mazga pe ia , dupa care in pompa de combustibil este o sita , eu i-ti spun asta pentru ca in final imi cazuse pompa si am desfacuto de curiozitate sa vad ce este in ea, sincer i-ti spum m-am speriat ,apa ,rugina ,carcalaci de toate, am cumparat o pompa noua am gasito pe piese auto.ro. cu 185 ron .pe original este in jur de 900 ron am inlocuito si nu mai am probleme acum trage foarte bine dar daca ai umblat si pe la vacumuri sa nu fie montate gresit au ceva pe la debitmetru de aer , am patit cu un prieten caruia am schimbat toate filtrele si nu am pus un fir pe filtru de aer nu trecea de 100/h
0 voturi
A raspuns alintyr (140 puncte) acum 8 ani salut ..am un ford mondeo din 2004 motor de 2.0L TDDI    am venit cu el aseara din germania unde acolo nu era -grade la care in romania erau -20 grade lam  oprit la care dimineata na mai pornit doar 1 minut dupa sa oprit  i dau la automat degeaba numi arata nici o eroare iam desfacut piulita la primul injector putina motorina mentionez ca nam gasit nici o pompa in rezervor doar 2 fire cred ca este inticatorul de motorina astept pareri sau 0764111997 ..sun inapoi eu .

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns ionutpreda08 (160 puncte) acum 7 ani Sal am un ford mk3din 2001 motor 2000tddi am o problema la el merg cam 20km si imi da in nas scoate fum alb si se opreste dupa care ii dau drumu la injectoare ii scot aeru ca are aer porneste si tot la fel face daca ar putea cineva sami zica ce are?
0 voturi
A raspuns adybulanw (140 puncte) acum 7 ani Sault prietene aceas masina am si eu.daca nu iti tragea si ai chinuit.o asa curatai turbina sa format funiningine si in turbina este un chit forate fin care trebe sa mearga degajat find funingine mecanismu agata.curat.o si o sa vezi diferenta

Comentarii:

A comentat Ionel-76 (120 puncte) acum 7 ani Salut ....am luat un ford mondeo ghia automat diesel  2002  tdci 130cp din  Germania ,pana in Romania nu a trecut de 120 ...dupa 120 se aprindea spirala si se oprea motorul.La prima diagnoza pompa litrometrica înfundata ,am curățat sorbul si a mers pana am înscris-o doua luni aproape iar dupa aceea S-a aprins spirala si aceeași problema se opreste motorul .La alt tester injectorul 3 defect ,l-am schimbat ,am schimbat senzor debimetru aer , senzor turbo si ax cu came ....la fel face ,cand nu e in viteza o turez pana la 5000 nu pare ca ar avea nici o problema cum o bag in viteza la 60 km se aprinde spirala si se opreste motorul .nu stiu ce sa-i mai fac ...va rog să ma ajutati cu un sfat .va multumesc
A comentat arghirec (100 puncte) acum 5 ani Salut ai rezolvat problema? Aceiași problema o am si eu acu...Spune-mi te rog ce are
0 voturi
A raspuns ciprianflorinhostina (180 puncte) acum 7 ani am un ford mondeo din 2001 tddi cand motorul este rece porneste foarte greu si se subtureaza circa 20 de secnde apoi merge normal . iar daca il opresc apoi si il repornesc nu mai face . precizez bujii noi , filtru motorina nou , furtunele schimbate . o fi de la sorbul din rezervor sa pompa de motorina ? aveti idee ? cele mai varza masini posibile la 4500 de ron te astepti la asa ceva

Comentarii:

A comentat andreicochintoiu (100 puncte) acum 6 ani Ai aflat de la ce ra ?
0 voturi
A raspuns aditzamiraj (140 puncte) acum 6 ani Va salut tot cu un ford mondeo am si eu o prolema problema este ca am pornito am lasato pornita 10 min si dupa o jumatate de ora cand am vrut sa o pornesc nu am mai pornit invart de cheie si nimik nu seaude nimik si i. Bord miau ramas aprinse martorul de la frig nici temperatura de afara nu mai arata  si mart de la buji nu se mai aprinde va rog sa imi spuneti da stiti cv pana acum nu am avut probleme cu ia inainte
Va salut cu respect !!