4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Dece nu are forta motorul?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Dece nu are forta motorul?

Am un renault megane din 2002 motor 1900 dti 80 cai nu are putere sa traga in deal sh nici nu prea porneste bn cand este rece la fel face si la cald.nu are putere la deal nu simt ca intra turba cred ca ecest motor trabuie sa traga putin mai bine.cine a mai avut aceasta problema si stie rog sa ma ajute.multumesc
A intrebat ionutzfhs (440 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alingb (1,580 puncte) acum 9 ani fugi repede la un mecanic sar putea sa ai probleme cu turbina si e 500 euro un noua , mai poate fi foarte infundat EGR-ul. daca nu ai timp sa mergi la mecanic , dute la un drum lung si mergi 15 - 20 min in treapta 3 in 4000 rpm ca sa cureti depunerile de cenusa si pe viitor pune un singur sortiment de motorina ( Petrom / OMV ). In caz ca nu trece de 3000 rpm fugi la mecanic. Dar mergi la service oricum. Si daca ai tinut masina nuai in oras in trafic aglomerat este normal , dieselul nu are ce cauta in oras.
0 voturi
A raspuns ionutzfhs (440 puncte) acum 9 ani Am curatt egr acum 2 zile si parca putin mai bine dar tot nu se simte puterea ei.masina se tureaza normal pana in4500 de rot ea merge normal dar nu are forta la deal, cand merg pe autostrada si dau de un deal asa mai mare ramane masina la aceeasi viteza apas acceleratia si ramane la fel.nu are forta motorul parca nu se simpte turbina.cine stie sh a mai avut acest model de mashna rog sa ma ajute.dar daca ai pun un cip de putere pot afecta motoru.multumesc.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani De obicei cand e greu la deal,fie nu ai putere destule(turbina,vacuum si alte bunatati de diesel),fie ai probleme cu senzorul de presiune atmosferica(care se poate verifica).Doar la pante mai mari iti face problema?
0 voturi
A raspuns ionutzfhs (440 puncte) acum 9 ani Da doar la panta mai mare ami face problema asta sh pe autostrada cand da de o panta mai mare sau mai mik ramane la aceeasi viteza cand o calc la panta mai mare de obicei cand am 120 km pe autostrada cand dau sa urc panta se pune la 80 cu acceleratia calcata maxim.nu are putere la fel la plecarea dupa loc trebuie sa o tin din ambreiaj.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Pai tu cum ai vrea sa accelereze la deal si sa franeze la vale?E normal ca in treptele mari sa iti scada viteza in urcare,e un motor cu putere mica,nu ai 200 de cai.Inainte de a urca 'dealuri' se cere treapta inferioara,cu 5 si 6 nu poti urca in multe situatii.1,9 este un motor puturos prin definitie,nu stiu cat ii ceri tu.
+1 vot
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 9 ani avem nevoie de mai multe detalii.
scoate fum?
daca da, e alb-albastrui sau negru?
deschide capota si vezi daca furtunul dintre turbina si intercooler se umfla cand accelerezi masina(verifici daca turbina face presiune)
daca turbina nu face presiune, dai jos furtunul de admisie de pe turbo si verifici sa vezi daca ai joc in ax.
daca nu ai joc in ax, verifica pe tester electrovalvele( comanda turbo, comanda egr) si senzorul de presiune de pe galeria de admisie
verifica debitmetrul de aer( daca nu ai acces la tester, scoate-i mufa si fa o tura cu masina asa) sa vezi daca se simte vreo ameliorare
AVAND IN VEDERE CA MASINA TA PORNESTE MAI GREU LA RECE, DECAT CU MOTORUL CALD, AS PARIA PE INJECTOARE


ma indoiesc ca ai avea cum sa verifici toate astea de unul singur, mai ales partea electronica(electrovalve, debitmetru, senzor presiune galerie de admisie) poate doar daca ai o cunostinta cu o masina identica care sa ti le imprumute, sa le pui pe masina ta si sa vezi daca e vreo schimbare, sau un tester,de aceea iti recomand cu caldura vizita la un service

FORUMURILE NU TIN LOC DE SERVICE
nici cel mai bun mecanic nu poate sa-ti repare masina prin telefon, sau pe email ,mai ales daca nu stii cum sa descrii simptomele EXACT
0 voturi
A raspuns ionutzfhs (440 puncte) acum 9 ani Eu stiu ca la deal se da treapta mica ca doar sunt sofer de atatia ani va rog frumos cu comentariile astea terminati ca nusi are rostul.
0 voturi
A raspuns ionutzfhs (440 puncte) acum 9 ani Masina nu scoate nici un pic de fum are tot schmbat pe ea tot ce miai zis tu mai sus are schimbat doar la deal nu are forta sh pe autostrada cand da de un deal asa mai mik parca sta pe loc nu se accelereaza puturoasa rau dimineata porneste bine dar cand porneste tremura asa vreo 3 secunde si dupa oscileaza putin relantiul dupa aceea merge foarte bine asa face de fiecRe data cand o pornesc fie ea calda sau rece.multumesc

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Noi nu putem stii cu ce se ocupa alti colegi si ce experienta au,din lipsa de informatii luam in calcul mai multe posibilitati.Daca ai acces la un tester,fa un log in mers(panta) si verifica si senzorul de presiune.Balbaitul la rece poate fi de la injectoare,cum zicea un coleg mai sus,nu se pot verifica 'acasa'.
0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 9 ani

editat de free2hot4you acum 9 ani

daca tot ce am enumerat e schimbat, mai ramane o posibilitate si anume vacuum-ul.
pompa de vacuum s-a verificat?
si doar pompa in sine, ci si furtunasele
verifica daca ajunge vacuum la cele doua electrovalve si la turbina
in capat la fiecare furtunas trebuie sa ai -0.7bar
intercoolerul, a fost verificat si el? pentru a avea toti poneii de care dispune motorasul tau e obligatoriu ca toata presiunea creeata de turbina sa ajunga si in galeria de admisie
trebuie verificat tot sistemul de tubulatura(furtune) dintre turbina si galeria de admisie
galeria de admisie sa nu fie fisurata sau vreo garnitura ciupita, loc pe unde sa se piarda presiunea de aer
nu ai catalizatorul infundat sau toba fisurata?
turbina e pusa in miscare de gazele de esapement. daca ai pierderi de presiune pana la intrarea in turbina aceasta nu se mai invarte la turatia nominala, prin urmare nu face presiune suficienta. daca catalizatorul e infundat, acesta functioneaza ca un dop pe esapement, iar gazele de evacuare nu vor putea sa iasa liber ca,sa faca loc urmatoarelor gaze care sa invarta turbina si tot asa( sper ca intelegi la ce ma refer.

cand dai de deal, masina pierde si in turatii, sau doar viteza si forta?
daca motorul nu da in nas(scad turatiile dramatic) si iti scade doar viteza  atunci  e kitul de ambreiaj pe duca.
referitor la tremurul ala de 3 secunde la pornire,urmat de relanti-ul oscilant, continui sa pariez pe injectoare, sau chiar pompa de injectie, mai degraba injectoarele.
daca ai vreun injector"vagabont"avand in vedere ca sunt electronice, s-ar putea sa-ti dea peste cap si electronica turbinei, sau alte anexe ale motorului.
sper ca ti-am fost de ajutor cu ceva
mult succes