4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > salut la toti am achiziționat...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut la toti am achiziționat un Ford focus 1.6 tdci din 2007 dar nu sunt deloc mulțumit de el?

A intrebat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Nu are sprint pana nu trece de 3100 de rpm iar dupa ce trece parcă ar pleca de sub mine imi pornește ok totul bn dacă vati confruntat cu problema asta va rog sa imi dați si mie răspunsul stimă
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani si eu am avut unul cu motor 1.6 tdci 90cp. Al meu mergea super. Sincer mergea mai bine decat passat-ul 1.9 tdi 116cp. Probabil ai vreo problema. Ai fost cu ea la tester?
0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani am fost la reprezentanta si nu mi-a dat mai nik concret nu am martori aprinsi nimik doar ca era filtrul de aer foarte infundat dar lam schimbat azi si nu sa schimbat nimic tot lafel merge doar ca mi-au zis ca nu am suficienta prersiune in turbina dar este ok

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani pai de acolo e problema. S-ar putea sa ai geometria blocata sau vreun furtun spart pe traseu. Nu este exclus sa ai si injectoarele pe duca. Fa un test de retur la injectoare
A comentat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Care furtun sa il controlez ca sar putea sa fie așa cum spui tu ca eu am puso pe tester si imi arata ca merge senzorul din spate de la motor iar in momentul în care accelerez nu mi se mișcă dija de la geometria turbosuflantei
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani pai daca nu misca tija trebuie verificat vacuumul sau actionata tija manual. Am mai vazut un Passat  cu geometria blocata din cauza ca nu a fost folosita masina 2 ani la rand. Furtunele care se sparg de obicei sunt cele dintre filtru de aer si turbina si cele de la intercooler
A comentat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Vacuumul este ok ca lam schimbat cu altul si tot asa.dija nu este blocata ca se misca daca o mișcă eu ideea este ca mie nu îmi vine aer la ea ca sa fie acționat numai în turație mare cred ca vine aer pe furtun
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani posibil sa fie pompa de vacuum de vina. Pune un furtunel la vacuumul de la turbina si trage cu gura si vezi daca misca tija. Daca nu misca si vine aer usor inseamna ca e dusa supapa. Vacuumul de la turbina trebuie sa fie controlat de o electrovalva. Ai verificat-o si pe aceea?
A comentat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Da am verificat si aia am puso pe tester si am scos mufa si imi dădea eroare da la valva aia din spatele motorului cand am dato jos am pus pe direct furtunele se mișcă tija la turbosuflanta
A comentat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani faza este ca am verificat iar azi la sevis si mecanicul a spus ca vine aier pe furtune pana la vaccumul ala de plastic iar din el nu mai pleaca  nici pic de aier si am ajuns la concluzi ca ala este am fost azi de am dat comanda 313 ron
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani trebuia sa incerci la dezmembrari. Rezolvai problema cu 100 lei
A comentat madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani accumul a fost devina .lam schimbat si imi merge ok iar ieri mi a  aparut in bord engine system faluier si este filtru de particule in fundat am fost azi la ford si la desfundat def a fac regenereare si este ok acum ms frumos de ajutor
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani nu ai pentru ce. Sa ai parte de multi km far probleme
0 voturi
A raspuns hexis86 (9,020 puncte) acum 10 ani Eu detin un astfel de model si merge ok pentru 90 de cai.la demarajul e un pic inceata dar dupa 2000-2200 ture pleaca bine.
Cati kilometri are masina?
I-ai facut revizia adica filtre si ulei?
0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani nu am schimbat dor filtrul de aer 120 mii nu cred ca ar fi din cauza la ulei
0 voturi
A raspuns hexis86 (9,020 puncte) acum 10 ani este adusa din germania?
0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Eu ma gândesc sa nu fiedin cauza filtrului de particule trebuie sa se facă regenerare dar am facuto si azi am fost la un servis si mi sa spus daca am băgat nu stiu ce soluție in el dar eu nu am băgat nik si a spus ca nu îmi trage din cauza ca nu am facut aia cu nu stiu ce soluție si filtru de particule nu ii da voie la turbo sa intre in funcțiune
0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani și încă ceva cand accelerez nu mi se mișcă deloc cu tija de la geometrie turbosuflanta
0 voturi
A raspuns madaln23 (1,330 puncte) acum 10 ani Am sunat azi la astia de recondiționări turbo si miau spus ca sar putea axul din turbina sau daca nu sa ii scot sita de la colender
0 voturi
A raspuns neverlosefocus (140 puncte) acum 8 ani salutare! cam in aceeasi situatie sunt si eu. am achizitionat acum 6 luni un focus 1.6 tdci 2006 109 cp cu dpf anulat. cu geometria variabila blocata si cu putina presiune in turbina am ajuns la mecanic sa mi-o desfaca... geometria si miezul ( ambele terminate). am reconditionat turbina undeva prin chitila. astazi am asistat la montarea turbinei asigurandu-ma ca mecanicul urmeaza toti pasii recomandati de cei ce reconditioneaza turbine...la prima cheie turbina scotea din cand in cand un sunet de piulita(saiba) nestransa care se invarte si freaca pe fier iar tija de la geometrie ramanea blocata in pozitia deschis si se inchidea lent dupa ceva timp de la oprirea motorului. acum tija a ramas blocata pe deschis definitiv. mentionez ca axul turbinei se invarte, furtunele se umfla si masina scoate fum la turatii mari, deci turbina da semne ca functioneaza dar ce se intampla cu tija? dc se blocheaza geometria? o fi de vina proasta reconditionare? maine merg cu turbina inapoi sa verifice dc se blocheaza geometria. sa fie electrovalva de vacuum de vina?
astept sfaturi! HELP!