4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > probleme cu un toledo v5

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme cu un toledo v5

Sall,am un toledo 2,3 150cp 2001,nu se mai accelereaza, am fost la 2 testere, 1 a spus ca este de la bobina,am schimbat 2 bobine nici o amliorare, iar al 2-lea ca este de la clapeta,au dato jos au curatato si tot nimic, au spus ca se aude ca ar trage aer fals si au demontat galeria de admisie sa vada daca are vreo fisura, nu au gasit nimic, dupa  ce au montato la loc sa simtit o ameliorare, adica se tureaza pana la 3500-4000, daca apesi mai mult pedala isi pierde din putere, accelerarea se face treptat, ca daca apesi mai brusc nu se tureaza parca sar ineca si se aude o absortie ca si cum ar trage aer prin zona clapetei, mi sa spus ca sa schimb clapeta ca sar putea sa traga aer pe la ax, asa ca va rog daca stiti ce ar putea sa fie sa imi spuneti si mie, sau daca cineva sa confruntat cu aceeasi problema, care a fost rezolvarea.

Sa stiti ca a fost si catalizatorul taiat.
A intrebat lucas_luke (170 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Eu zic sa mergi la un service calumea,nu doar care isi dau cu parerea si sa mai faci o verificare amanuntita la tubulatura de admisie.
Poti incerca sa acoperi cu ceva zona clapetei pe unde zici ca are semne cum ca ar trage aer fals si sa vezi atunci daca e mai bine.

Alte raspunsuri: (3)

0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Nu poate trage atat de mult aer fals pe langa axul clapetei incat sa nu ti se tureze motorul...
O problema asemanatoare a patit un amic dar pe un 2.5 de generatie mai veche,si buba lui a avut mai multe episoade,intai o bobina(are 2 bobine cu 2 iesiri/wasted spark,si una nu se mai alimenta) , le-a schimbat si s-a simtit in bine,apoi presiunea in rampa de injectie era cam mica,a schimbat regulatorul de presiune si iar s-a simtit in bine,iar in final buba decisiva a fost in injectoare,care erau cam infundate,si unul care nu etansa perfect,iar dupa ce oprea motorul putina presiune care ramanea in rampa de injectie facea acel injector sa faca pipi cu motorul oprit,iar pornirea era foarte greoaie mai ales la rece...

Nu stiu daca pe tester la motorul tau apare daca injectoarele sunt infundate dar eu unul in primul rand pe ele as da vina pentru lipsa de putere,sau mai bine spus pe sistemul de alimentare,caci pana la urma poate pompa de benzina nu mai e in mintile ei...
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Daca ar trage aer fals ,s-ar tura in draci.
S-a facut adaptare la clapete ?
Sonde lambda mai exista ?
Presiunea in rampa s-a masurat ?
Bujiile au fost verificate / schimbate ?
Injectoarele s-au verificat ?
Parametrii au fost monitorizati in mers ori s-au cautat doar erori , clasic romanesc ,"n-are erori , n-are nimic"  ?
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani verifica filtrul de aer....asa am patit si eu,lafel se auzea si la mine,ca si cum ar trage aer fals,am desfacut galeria de admisie,intercoolerul,tubulatura...tot(am motor diesel)am schimbat filtrul si nu se mai auzea,cand l-am trantit jos s-a format un nor de praf :))) ciudat ca nu avea chiar asa mult timp,si a mai fost si curatat..iar problema cu inecatul nu stiu ce sa spun,am un prieten cu un ford probe,pateste lafel(fara partea cu aerul) si posibil sa fie tot de la filtru,banuiesc ca baga benzina dar nu baga si destul aer,si se ineaca...e o idee...nu sariti cu minusuri pe mine.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani cand dati minus,lasati si un comentariu din care sa imi dau seama dc l-am luat....daca nu e posibil ce am spus eu,iarasi,lasati comentariu sa mai invat cate ceva...