4Tuning.ro > 4Tuning Help > 4Tuning.ro > daca ai prepara o masina pentr...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Daca ai prepara o masina pentru rally ce tractiune ai crede ca este mai potrivita, de ce??

 

A intrebat DeNiZ (280 puncte) acum 13 ani in categoria 4Tuning.ro

4 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns Daniel-WTF (5,500 puncte) acum 13 ani Tractiune integrala:)
0 voturi
A raspuns bory (7,700 puncte) acum 13 ani integrala e foarte buna daca vrei sa scoti timpi si alte chestii ..... daca vrei sa mai faci si derapaje sau drifturi tractiune spate....

Comentarii:

A comentat mortyx (10,580 puncte) acum 13 ani da, da la rally nu iti trebuie drift:))
A comentat bory (7,700 puncte) acum 13 ani iti mai trb si drift.....ti-am spus ce e bn...
A comentat mortyx (10,580 puncte) acum 13 ani da, mai trebuie, dar depinde de drum...
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 13 ani Din cate masini de raliu cu tractiune integrala ai vazut,nici una nu face drift?inseamna ca Porcisteanu anu asta la drift grand prix a venit cu mitsuba doar cu tractiune spate a?
http://www.youtube.com/watch?v=SdmGFQLo72g
Ti-am dat un singur exemplu dar sunt foarte multe...cu 4x4 controlezi mult mai bine trasa masinii,si daca vrei poti face derapaje,drifturi si alte nebunii,el a spus ca vrea masina de raliu,ori la raliu se doreste pe cat posibil ca masina sa mearga curat,si derapat doar cat e nevoie nu sa mergi de-a latu in toate curbele...
+2 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani Tractiune integrala fara nicio discutie.
+2 voturi
A raspuns sir_sanjei (1,900 puncte) acum 13 ani nu e tocami bine pusa intrebare.
trebuia sa specifici si grupa si modelul masinii.

sunt masini care participa la raliuri si au tractiune fata(dar astea sunt la categoriile inferioare)

dar adevaratele masini de raliu au tractiune integrala. De ce?:

pt ca sunt 4 roti care trag/imping masina pe traseul dorit.
in caz ca o roata, doua sau chiar trei ajung pe o zona cu aderenta redusa majoritatea cuplului masinii va fi transferat rotii cu maximum de aderenta indiferent ca este pe puntea fata sau puntea spate.
tractiunea integrala ajuta la abordarea virajelor la viteze putin mai mari datorita controlului sporit al masinii...
deci daca ai prepara o masina pt raliu trebuie tinut cont de grupa si modelul masinii.