4Tuning.ro > 4Tuning Help > Car Audio > stie cineva ce e asta?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Stie cineva ce e asta?

Salut,am un casetofon innovate,sa incepem cu problema,mufa lui originala are o cutiuta si inauntru in circuit,siguranta ceva de genu' ala,si imi facea niste probleme cu statia,am zis sa schimb mufa ca poate nu mai face si am probat cu o mufa normala fara nici o siguranta pe ea si a iesit putin fum cam pe langa unde intra mufa in casetofon si acum nu se mai aprinde deloc parca nu ii intra curent,el nu are nici o siguranta doar mufa avea dar mufa e buna,siguranta de la masina la fel e buna,stie cineva ce as fi putut sa ard? l-am desfacut sa ma uit in el nu vad nimic ciudat,stie cineva ce e ala din prima poza? ca e fix la intrare ma gandeam ca o fi de la ala,am mai pus si poze cu toata placa sau cum se cheama daca are cineva vreo idee sa imi arate cam ce s-ar arde,bafta

Imagini atasate

A intrebat sulerin (2,620 puncte) acum 11 ani in categoria Car Audio

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns TheSketchulator (19,850 puncte) acum 11 ani Cred ca mai departe ar fi treaba de electrician. Just my 2 cents.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani salut
in primul rand ce ai postat tu acolo nu are nici o treaba cu defectul tau.In al doilea rand ai alimentat invers (ai inversat + cu - )daca ai aces la placa cu piesele dar pe spate udes lipiturile vei vedea chiar langa mufa cablajul ars intrerupt....daca sti sa lipesti cu pistolul de lipit refal cu o bucatica de sarma daca nu sti sa folosesti pistolul apeleaza la un electronist
daca postezi o poza cu spatele placi cu piese iti spun eu cum sa faci
Bafta

Comentarii:

A comentat sulerin (2,620 puncte) acum 11 ani salut,ai dreptate m-am uitat in seara asta si am inversat plus cu minus,pe spate nu e nimic intrerupt din cate pare,am sa postez o poza sa vezi si tu sa arunci o privire poate iti dai seama cam ce ar putea sa fie,ms pentru raspuns si bafta
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani incearca sa faci o poza cat mai amroape de placa da sa fie si clara sa pot vedea
0 voturi
A raspuns sulerin (2,620 puncte) acum 11 ani am facut cateva poze nu sunt chiar asa clare..nu prea ii da nimeni de cap,de fapt nu prea se baga nimeni la de astea,nu dau de nimeni care a mai reparat:))

Imagini atasate

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Acolo e electronica pura,nu e de uitat si citit in poze.E imposibil sa iti spunem din spatele monitorului decupeaza cu forfecutza si lipeste cu hartie creponata.
Daca aparatul nu are nici o siguranta interioara(greu de crezut pentru fuctiile care le are,poate nu e una vizibila sau de schimbat cu surubelnita) trebuie sa aiba 100% o protectie de scurt circuit.
Ia aparatul asa cum e si mergi la un electronist,el stie mai bine de unde intra si unde se duce curentul,stie mai bine unde si ce sa caute ars.
Daca te asteptai sa vezi fum si ceva taciune,atunci ardea si bordul in jur,componentele astea au si ele nivelele lor de siguranta.
Ps.Alta data consulta macar o schema de cablaraie pentru radio/cd sau ce vrei sa montezi pe masina.
Ps2:DAca unesti rosu cu galben si cu negru se pune contactul pe pozitia 1.

Comentarii:

A comentat sulerin (2,620 puncte) acum 11 ani mersi frate ca mi-ai zis ca nu trebuie sa decupez cu forfecutza si sa lipesc hartie creponata,daca nu erai u asa faceam...am vazut ca esti "EXPERT" dar totusi nu trebuie sa vorbesti cu oamenii de parca ar fi copii mici de la gradinitza
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Nu inteleg ce tot va legati dracu de 'expert'.Il pune site-ul cand faci 80 de mii si asta basta.In legatura cu problema,daca nu ai gasit pe nimeni care sa se simta in stare,ce crezi ca o sa ghicim pe aici care fir si de unde e.Ai scris mai sus clar,am inversat plus cu minus,nici o problema,se intampla si la case mai mari.Eu ti-am scris clar,mergi la unu electronist care a facut mai mult decat un curs de schimbat becuri(aia care nu se baga,nu ii poti numi electronisti).
Orice aparat electric este protejat din standardele de constructie de o siguranta,cele de masina in speta avand o siguranta normala(cele gasite in cutiile de sigurante la masini) sau o cutiuta(asa cum ai spus ca ai gasit tu) pe cablaje.Daca tu ai facut scurt dupa acea cutiuta,atunci ai lovit siguranta interioara din aparat.
De aici incolo e treaba de electronist,adica va trebui sa alimenteze normal unitatea si sa ia la puricat fiecare circuit.Poate fi intrerupt de la mufa care e prinsa pe placa de baza,poate fi intrerupt de la distribuitorul de curent(sa ma corecteze cineva cu definitia tehnica) sau poate sa aiba in interior o siguranta pe care tu nu ai vazuto).
Deci,daca nu ai cunostintele minime de electronica ca sa probezi un circuit si sa il verifici,atunci mergi la un electrician CAPABIL.
Ps.Ironia mea se lega de faptul ca ai inversat 2 fire care in mod normal sunt imposibil de inversat.
Ps2:Daca ai un multimetru,verifica acea cutie din cauza careia ai facut scrtul daca mai trece curentul prin ea si daca are siguranta buna,posibil sa mearga si asa.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani din cate am vazut traseele de legatura sunt in regula ce nu imi place am marcat pe poza cu roshu acea sursa stabilizatoare de tensiune mi se pare trosnita..daca tu o vezi crapata nu ai ce face si va rebui sa mergi la un service specializat pentru inlocuirea ei
Motivul l.am spus alimentarea inversa de tensiune
Bafta

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat sulerin (2,620 puncte) acum 11 ani mersi pentru raspuns,am sa verific,bafta