4Tuning.ro > 4Tuning Help > Consiliere Achizitie > Achizitie Ford Fusion ! Proble...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Achizitie Ford Fusion ! Probleme ? Motorizare ? 1.4 sau 1.6 benzina ?

M-am gandit sa imi achizitionez un Ford Fusion (2002-2003), am gasit la preturi foarte bune importate la noi in tara, taxa rezonabila . Problema ar fi alta (nu ma intereseaza ca este urata cum spun altii, mie personal imi place masina, am condus una, suficient de multumit pe drum de tara si la munte cu acesta masina) , ce motor sa aleg ? 1.4 16v 80CP sau 1.6 16v 101CP ? Din ce stiu sunt motorizari vechi Duratec, nu Zetec-s ca la Focus . Recent am condus masina unui prieten aproximativ 928 km cu 56l (benzina de la Rompetrol) un Fusion (Pitesti-Salaj si retur) , consumul mi s.a parut ok la 1.6 16v extraurban. Ce probleme pot aparea in timp, defecte ? Se merita ca masina de zi cu zi ?

Imagini atasate

A intrebat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani in categoria Consiliere Achizitie

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Are un prieten un fusion modelul acesta.Are motorizarea de 1.4 benzina.Masina a fost cumparata de noua acum 2 ani  aproximativ.
Are o problema,adica atunci cand scade temperatura sub -5 grade daca nu o tine din acceleratie dupa ce ii da prima cheie dimineata trepideaza motorul ca naiba si da cate un rateu vre o  un minut.Asta se manifesta din prima iarna de cand are masina, a fost la reprezentanta si i au raspuns classic "asa fac toate".
In afara de asta nu a bagat nici un ban in afara de consumabile in 30.000km aproximativ.

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Si ce consum are 1.4 ?
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Ti se pare ok consumul scos de mine ? 928 de km cu 56 litri benzina ?
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Eu iti recomand 1.6.Comsuma cat 1,4,merge mult mai bine,si probleme tehnice mai putine.
Ca masina de zi cu zi se merita,boala lor si la 1,4 si la 1.6 e ruptor-distribuitorul,se defecteaza constant.
Alte probleme,zgomote la relanti,asa cum s-a spus si mai sus,la frig sunt putin mai zgomotoase,gemurile electrice(intrerupatoarele de la usi au un contact mic care se indoaie si nu il mai poti schimba,si iluminatul de bord,ledurile se ard).
Filtre si ulei si cam atat au nevoie.

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Chestia cu relantiul am observato si eu, trepideaza dimineata sau "da sa moara" dar fin, nu zgomotos sau enervant . Masina are 110.000 km , 2004 , pana acum nu prezinta probleme si ce este "ruptor-distribuitorul" ?
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Ti se pare ok consumul scos de mine ? 928 de km cu 56 litri benzina ?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Ruptor distribuitorul este montat in capatul axului cu came la motorul de 1.4 si are acelasi rol ca vechiul delcou.Adica rupe curentul si se duce curent in bobine si fise.La motorul de 1.4 este in stanga motorului,de fapt doar intrerupe circuitele si restul aprinderii este electronica.La 1.6 nu stiu unde este poztionat.
Consumul e unu bun,depinde si de conditiile de trafic si uzura,sunt mai multi factori dar per total e un consum ff bun.
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Cred ca raman pana la urma la Fusion, imi placea mai mult Ford Focus Mk1 2002-2003 , dar de la masina aceea am pretentii la dotari , cel putin computer de bord (multe nu au asa ceva) si scaune incalzite, pachetul Ghia are de toate dar fara computer de bord, o aiureala, cel putin Fusion este realizat de asa natura sa nu ai ce sa reprosezi, dotarile de baza, geamuri electrice, inchidere centralizata, Abs , oglinzi electrice incalzite .
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Bineinteles si aerul conditionat.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Sunt ex posesor de focus mk1,1,8tddi ghia,in afara de dieselul cam galagios si asa cum ai zis lipsa computerului de bord,absolut nimic de comentat despre masina.Acum este la o ruda,a ajuns la 285 mii km(nu stiu dati inapoi sau nu,a fost cumparata cu 90k) si in afara de consumabile a vazut doar o flansa de amortizor.
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Aaa spune-mi si mie diferenta ca sunt nedumerit, TDDI sau TDCI ? Care sunt mai bune ? la Mk1
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Pai TDDi dupa parerea mea este mult mai bun,pompa si injectoare mecanice,fara o uzina de senzori si erori si cate altele.
Tdci,este succesorul lui tddi si diferenta e rampa comuna de injectie,mult mai problematica dar mai putin zgomotoasa si mai economica.
Problemele intalnite,la tddi cum am zis e zgomotul si unele injectoare cu probleme(mai e distributia,ai si lant si curea de schimbat) si la tdci e multitudinea se senzori si erorile lor,nu la toate modelele dar mai multe probleme decat la tddi.Avantajul lui tdci e zgomot mic si consum mic.
Eu ti-as recomanda tddi,nu stiu norma de poluare,parca euro 3 era,dar e mult mai fiabil si daca il iei fara probleme si conduci ok,nu ai ce probleme sa apara.Tdci daca vrei e mai pretentios la motorina si devine puturos la mers subturat.
A comentat sorbal (130 puncte) acum 10 ani Şi cât ar costa reparaţia acestui ruptor-distribuitor?

Şi eu mă gândesc sa achiziţiones un astfel de autovehicul şi ma interesează întreţinerea acestuia.
0 voturi
A raspuns eykron (4,170 puncte) acum 12 ani eu recomand motorul de 1,6, e mai mare pt o masina mica! o vecina de a mea, are unul din 2002, luat nou, si nu a a avut probleme cu ea! a facut cam 70.000 cu ea! consumul e f bun, obtinut de tine, in conditiile de trafic de la noi! mai jos ai niste detalii gasite pe un forum!
Water gets into the engine bay, causing damage to the plugs, leads and coil pack.
The end of the plastic dipstick of the 1.6 TDCI engine can break and drop into the sump; retrieving the errant part means removing the sump.
The timing belt tensioner can fail on the 1.4 TDCi engine; listen for a whirring noise.
The Durashift automated manual gearbox can be unreliable, as the system's brain can fail - expensively.
The electronic accelerator control can fail on the 1.4 petrol engine.
The pins holding the pedals in place can fall out, leading to an inability to brake or declutch.
Clutches can appear to fail, when it's actually only a spring washer coming loose behind the pedal.

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 12 ani Astea sunt pentru diesel si pt 1.4 .. Bine ca totusi eu prefer 1.6 :) ca am cu ce..
A comentat eykron (4,170 puncte) acum 12 ani da, dar astea erau toate, ceea ce inseamna ca 1,6 nu are probleme
A comentat eykron (4,170 puncte) acum 12 ani http://www.reliabilityindex.com/buying-guides/view/1626