A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Nu stiu sa iti spun precis de preturi,dar compari 2 masini care nu au nimic in comun decat cele 4 roti.
In primul rand nu poti sa compari o japoneza cu o europeana.
BMW:'Are toti'.E o masina cu oarecare valeitati sportive,consuma cat o masina de acest tip.Fiabilitatea este specifica marci si defera de la speciile de proprietari.Daca prinzi o masina de tipul de la o persoana cu conceptia 'Las sa am benveu da nam bani de gaz si ii pun ulei de tractor' o sa blestemi marca.Daca gasesti una ingrijita,iti place tractiunea spate si senzatiile,atunci se merita.
Daca apesi tare pedala consuma,(nu consider necesare pentru un viitor proprietar care vrea BMW da cat consuma domle),ofera senzatii si atunci cand te urci la volan o sa fii fericit.Ca sfat,nu te uita mereu la acul de la consum,nu se merita.Senzatii inseamna masina+combustibil,tuning inseamna bani+idei+profesionalism.Asta in cazul in care vrei sa il si modifici.
Despre Subaru:Nu te astepta sa darame limite de putere si drift cu motorul de 1.6.Iti recomand 2.0 125cp.Este la fel o masina cu tenta sportiva,nu spera ca ai un fel de impreza.O masina sportiva,extrem de rezistenta.Asta e una din calitatile japonezelor si in special subaru.Masina de alergat,ii dai ce ii trebuie cand trebuie si nu ar trebui sa ai probleme.
Din comentariul meu o sa observi ca tin cu subaru.Da asa este,in aceasta comparatie consider mai avantajat subaru.Sry pentru fani bmw si europene,nu consideram nimic important la japonezi pana m-am intalnit cu un impreza wrx si cu honda civic type-R.La ultima dupa de treci de 6000 de ture incepi sa o confunzi cu un motor.
Revenind on-topic:In jur de 60% dintr-o masina sh e fostul,fostii propietari.Intretinerea veche,daca a avut mereu bani si timp sa ii dea ce ii trebuie.
Orice ai alege,eu am raspuns din cate stiu,am vazut si referiot rla fiabilitate,la bmw incepe cu cardan,volant,airbag-uri,orice fum sau zgomot la motor si nu in ultimul rand consumul.La subaru sa se accelereze fara suturi,sa nu aiba tendinte de ingenuncheat,de mers in 3 si fara sa scoata fum.Daca gasesti o carte service e ideal.
Pentru ambele,uite atent la revopsiri,marginea de la portbagaj,marginea de la capota,oalele de la amortizoare si aripi,precum si portierele si praguri.O masina o data lovita,nu va ma fi in veci ce a fost.
Spor la alegere si sper sa iti gasesti masina potrivita.