Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Buna ziua.ma poate ajuta cineva cu informatii utile va rog, in privinta fiabilitatii motorului 0.9tce de pe noua dacie?

merita cumparata o dacie cu acest motor?astept orice informatie sau sugestie in privinta respectivului motor. multumesc anticipat celor ce vor sa raspunda.
A intrebat craciunescu79 (130 puncte) acum 6 ani in categoria Consiliere Achizitie
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat craciunescu79 (130 puncte) acum 6 ani nu mai zice nimeni nimic referitor la intrbarea mea?posesori de aceste motoare, va rog scrie.ti cateva impresii...

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns bobi91 (14,390 puncte) acum 6 ani fiind motoare noi nu am auzit nimic despre ele motorul tce dezvolta 90 cp dar are cupu' motor in opinia mea cam mic doar 135Nm
app un  motor turbo este mai putin fiabil decat un motor aspirant , daca vrei sa cumperi o dacia opteaza pt sandero 2 este mult mai faina decat loganul
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,020 puncte) acum 6 ani Salut!
In privinta fiabilitatii?Motorul are de abia cateva luni,de abia a iesit din rodaj,nu prea cred ca au ajuns deja prin service cu defecte mecanice.
Despre motor,nu ai ce sa ceri de la el.Iti da putere in turatii inalte,deci nu vei avea un consum chiar eco decat daca mergi linistit.
Cu alte cuvinte,daca ai de gand sa o conduci linsitit,in limitele legale si intelegi masina ca e una de oras si de mers la cumparaturi,atunci cumpara.Daca te astepti sa mearga ca un benzinar cu reputatie si vrei sa o cumperi intreband in viitor un filtru sport cati cai imi da(90% iti vor spune ca vreo 5,de fapt nu iti da decat praf in plus),atunci orienteaza-te spre alt model,motor etc.

Comentarii:

A comentat ionut_x (500 puncte) acum 6 ani Raspuns GRESIT , filtrele sport cele din Vitan poate iti da mult praf , dar filtrele sport K&N la un motor 1.6 bmw 316i coupe chiar ia dat 5cp pe testate pe ce vrei tu , stiu ca multi au o parere proasta despre filtrele sport dar pentru filtrele k&n tratate corespunzator cu solutia lor speciala filtreaza mai bine ca un filtru de hartie ( stiu greu de crezul ) asa ca nu incurcam firmele proaste cu cele de top :) Cat despre motorul ala turbo de la dacia , eu spun sa te orientezi spre alta marca , ceva secound dar calitativ :D
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,020 puncte) acum 6 ani @ionut:Nu contesc filtrele sport de calitate,ce e de calitate si marca e alta poveste.Pe bune 5cp dintr-un filtru sport la un motor ASPIRAT?M-ai facut curios,pune si tu un grafic de dyno cu si fara filtrul sport,sper sa nu vii cu argumente vreun film de pe youtube cum a facut mai de mult un coleg.Daca asa o fi,arunca la upload 2 3 probe.
A comentat ionut_x (500 puncte) acum 5 ani Din pacate nu am cum sa dovedesc chestia asta dar am vazut cu ochii mei si imi este de ajuns , plus ca sunt multi care pot confirma , nu a fost pus pe dino si pe un Teaster , masina avea 105 cp stock , iar pe teaster ia iesit 110 in conditiile in care masina era absolut compet Stock inafara de filtrul acela k&n conic , asa ca trage tu concluziile , nu am dovada deci vorbele mele nu au nici o valoare , dar cn ma crede bn cn nu iarasi bine , eu sunt PRO folosiri filtrelor sport dar doar K&N original , numai bn :)
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,020 puncte) acum 5 ani @ionut:Si eu sunt pro folosirii filtrelor ORIGINALE de marca,fie ele sport sau normala.Dar caii putere in plus nu se leaga,nu prea am experienta pe tester de bmw dar cum stie eu ce putere de iesire ai la cutie sau roti?
A comentat ionut_x (500 puncte) acum 5 ani Nu era un Dyno tester ca sa indice si puterea la roti si la cutie indica doar puterea la motor care era de 105 si ia aparut ca are 110 , a repetat chestia cu si fara filtru si intr-adevar cei 5 cai frumos era datorita filtrului K N :) Altceva nu mai am ce sa spun ... Pentru ca nu mai detin alte informatii , apropo daca vreti si putere si un consum mai scazut va recomant un Chip tunig sau Resoftare ( e acelasi lucru numai ca , chipul il poti da jos iar softul ramane permanent in calculatorul masini ) Si reactioneaza si mai bn filtrul dupa resoftare , plus ca aveti admisia mai usoara deci si filtrul K N este o modalitate buna de econimie :D